Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Akční

« Novější Starší »
@Rapier (01.06.2019 14:10): Nie že by na tom záležalo, ale Bad Company 2 vyšlo v marci 2010, kedy ešte stále frčal MW2. A dodnes si pamätám ako sa rok na to stretli MW3 a BF3 a každý mal tendenciu ich porovnávať, aj keď sú to okrem rovnakého zasadenia odlišné hry. ;)

Battlefront 2 v zľave je určite dobrá kúpa. Ako som už písal, dobrý singláč aj mulťák.
@PRIVATE MARTIN (01.06.2019 12:42): musím Tě lehce opravit.
Bad Company 2 rok vydání 2011, Call of Duty Modern Warfare 3 rok vydání 2011.
Bad Company 1 rok vydání 2008, Call of Duty Modern Warfare 2 rok vydání 2009.
Battlefield 3 byl ve své době naprostá pecka v MultiPlayeru. Neznám nikoho kdo od nás v té době hrál CoD a nehrál BF3. Ani nevím jaký CoD by v té době měl být přímou konkurencí BF3. Lidi jako já co preferovali rozvážnější akci na hardcore serverech s 64 hráči a techniku (královský mod Conquest) jednoznačně hráli BF3, později BF4.

Proti Battlefrontu nemám nic. Jen že to není klasický Battlefield. Časem si to možná za babku na Xbox koupím.
Len dodám, že Bad Company 2 bola konkurenciou pre MW2, resp. prvý Black Ops. MW3 bol priamy komlnkurent pre BF3 a podľa mňa v tomto súboji vyhráva CoDko. Ako v SP, tak v MP, napriek tomu, že z celej MW trilógie je asi najslabší.

@Rapier (01.06.2019 10:47): BF4 sa na XONE za ľudovú cenu určite oplatí. Stále živá a hlavne stále zábavná hra. A čo máš proti Battlefrontu? Vlani som hral dvojku a kampaň ma velice bavila. A v mulťáku sa mi tiež páčili niektoré módy, hlavne Heroes vs Villains či ako sa to volalo, kde sa hrá len s hrdinami. Tak trochu ako Jedi Academy v novej grafike.
@marwel (01.06.2019 06:31): nevím co se Ti nezdá na Bad Company 2 sérii ale jak Bad Company 2, tak i jeho předchůdce Bad Company 1 (konzole only) mají velmi dobrou single player kampaň. BTW ve své době byl BC2 hodnocen velmi dobře, a to i v konkurenci Call of Duty Modern Warfare 3 - stále se tu bavím o kampani pro jednoho hráče. O MP netřeba hovořit, tam tradičně BF série exceluje.
Zrovna aktuálně kampaň BC2 hraji na Xboxu, ať mám porovnání jak se hraje na Xboxu a na PC ta samá střílečka. V roce 2011 jsem BC2 kampaň hrál a dohrál na PC.

Battlefield 3 a 4, oba měly slabší (BF3 o něco lepší než BF4) single player kampaně než BC1 a BC2, multiplayer byl a stále je ovšem tradičně skvělý! BF4 MP hraji dodnes, s přestávkami a pravděpodobně si to za babku koupím digital verzi i na Xbox One.

Od té doby už Battlefield série stojí za.... doplň si. Battlefield 1 nebo V, stejně jako Star Wars odnože jdou už zcela mimo mě a to jsem řekněme fanoušek SW. Nezbývá než souhlasit.
S COD, zvláště těmi moderními, nemám žádné zkušenosti. Naposledy jsem hrál Medal of Honor a COD 1, vše na PC.
@Rapier (31.05.2019 07:21): Bettlefield jsem hral take jen par dilu. Dvojka byla dobra, Bad Company 2 jsem hral v bete a krom audiovizualu to zadny zazrak nebyl. Nedavno jsem zkusil Battlefield 1, ktery jsem koupil ve sleve a je to vylozene tragicka zalezitost. Prvni svetova a vsichni tam behaj s automatickejma zbranemi. Battlefield mi proste vubec nesedi svym gunplayem, COD mi sedi vice. Byt tedy po zabavne bete Black Ops 4 jsem rozehral plnou z Humblebundle a vydrzel to hrat tak dve hodiny. MP hry uz proste nejsou nic pro me. Slouzi dobre jen v pripade, ze potrebujete zabit par desitek minut casu a nechce se vam na tak kratkou dobu hrat neco lepsiho.

Nejlepsi datadisk? Pro me asi Mask of the Betrayer pro NWN2 nebo Dragonfall pro Shadowrun, byt ten uz hranice datadisku preci jen dost prekracuje. Lord of Destruction se spatne hodnoti protoze jsem Diablo 2 nikdy nehral bez nej, takze ho stale vidim jako soucast samotne hry a krom pateho aktu, o kterem si obrazek udelat muzu, nevim, co vsechno vlastne do hry krom nej pridava.
@rikuhahl (31.05.2019 07:58): o tom ani nepochybuji. Tohle je pecka, jen je to krapet jinde, spíše do diskuze k RTS. :)

@Jumas (31.05.2019 08:47): nevím co lidé vidí na Warcraft III, dvojku jsem hrál a kompletně dohrál a uznávám že mě ve své době dost bavila (rok 98). Trojka se mi nelíbila už tím svým specifickým grafickým komixovým, pro Warcraft svět typickým zpracováním, v té době byly mnohem lepší RTS. W3 mě tudíž úplně ale úplně minul.
Diablo jakožto akční click table, prý údajně RPG což je výsměch, mě minulo úplně. :)
Na bonuswebu se zamýšlejí který COD je nejlepší. Upřímně hrál jsem jen chvíli Call of Duty. Fenoném CoD mě prakticky minul, protože Battlefield série byla v každém ohledu lepší - dobře ne v single playeru.
Se zpětnou kompatibilitou na Xbox One se mi otevřela cesta zahrát si i COD dospupné jen pro konzole, jen mě prostě ty jejich tupé koridorové střílečky nikdy nebavily. Naposledy jsem před hodně ale hodně lety hrál Medal of Honor (a stejně nedohrál), ze kterého se CoD inspirovali, pokud to tedy nedělá stejná fa.

V roce 2011 kdy jsem si koupil Sandy Bridge CPU tak frčel Bad Company 2, který měl velmi dobrý single player, stejně jako multi, takže mě jeho tehdejší konkurent Call of Duty: Modern Warfare 3 zcela minul. Ale prý je to dobrý, kampaň je prý velmi dobrá a velmi krátká. :) Někdy bych to měl zkusit.
@Samariel (19.05.2019 13:18): Catalyst je výborná a zbytečně shazovaná hra. Těžko říct, jak moc velký komerční fail to pro EA byl, nabízí to v Accessu, kde si to jistě zahrála spousta lidí, podobně jako byl pro Microsoft údajně velký úspěch State of Decay 2 a to jen díky gamepassu. Ovšem se směřováním dnešní EA je v podstatě nerealné, aby tu značku vzkřísili, ať už nakonec vydělala nebo ne.

Jestli s tou IP někdy něco udělají, tak by se vedení EA muselo kompletně vyměnit a jejich akcionáři by museli přijít k rozumu. Krachuje jim jedna značka za druhou a stejně furt tlačí ty svoje "game as a service" nesmysly, takže singl EA značky jsou prostě mrtvé, ať vydělávají nebo ne.
Ač Mirror's Edge není moc akční, přeci jen je to FPS, a tak mi nedá spát jedna otázka:

Myslíte si, že po obrovském failu Mirror's Edge Catalyst, je tato IP mrtvá, nebo věříte v její zdárné "vzplanutí jako Fénixe z popela"?
@PRIVATE MARTIN (19.05.2019 08:51): Jednu dobu jsem rozjel Dead Island a tam mne bavily ty zbraně, v Dying Light mne zas bavil parkour, který byl vykraden jako v Mirror's Edge.

Btw, když už jsme u toho Dying Lightu, jak se těšíte na pokračování?
Kdybyste se měli rozhodnout a doporučit mi FPS zombie akci, tak co byste raději zvolili z těchto dvou: Dead Island, či Dying Light?
Já třeba jednou za rok musím sjet Half-lajfy, v mládí jsem hodně modoval, hrál jsem spoustu mod kampaní, že se mi to občas i motá dohromady. Asi takto začnu sjíždět i nové doomy. Taky Medal Of Honor si musím ročně zopakovat, ob rok starší Cody.
Doom je tedy jediná střílečka ke které se vracím, i když třeba jen na půl hoďky. Vím, že jsem divný, ale hraji ho zásadně na šipkách a ctrl/mezerníku, modů jsem vyzkoušel vícero ale klasika je klasika. Někdy si říkám, že bych mohl si zkusit zahrát znovu Maxe Payna a Return to castle Wolfenstein, ale jinak jsou u mě střílečky dohrát a nechat být.
U Doom 3 - (2004) mě mrzí, že nepodporuje rozlišení 2560x1440 a 144Hz. To možná zvládne Doom 3: BFG Edition - (2012), ale mně jde hlavně o NGT Mod. Hi-Def Mod ale byl fajn.
@Shoggot (18.05.2019 13:18): Halo mulťák nado všetko! ;)

A tie arény budú zase aj v Eternal? Z toho videa mi to prišlo, že sa tam pohybuje celkom slobodne, ako v starých Doomoch. To zamykanie dverí je jedna z mála vecí čo mi na reboote, alebo ak chcete štvorke, vadili.
Myslíte si, že id Software už nikdy neudělají hororového DOOMa, jako DOOM 3? A není Vám líto, že DOOM (2016) a DOOM: ETERNAL jsou/budou frenetickou akcí?
@Elemir (05.05.2019 22:16): jen fyi Otherside má dvě studia ve dvou městech (Austin, Boston). Ascendant dělali Bostoňáci. Ale samozřejmě kdo ví jak mezi sebou sdílej manpower a je možný že SS3 dopadne podobně. Ale velí tomu Spector, snad si to ukočíruje aby to mělo nějakou kvalitu.
@Jumas (05.05.2019 10:40): jo ty myslíš ten remake SS1 co se už nějakou dobu chystá. Kdo ví zdali vyjde ale tohle bude fakticky původní a první System Shock v lepším grafickém kabátě, snad při zachování původních principů hry a atmosféry. Pokud to ovšem někdy vyjde.
Prý ale Warren Spector chystá System Shock 3. To bude skutečné pokračování SS1/2.

BTW Bioschocks beru jako duchovní pokračování System Shocků, nikoliv jako přímé pokračování série.

@Sadako (05.05.2019 15:12):
@rikuhahl (05.05.2019 11:26):
@Red (05.05.2019 10:40):
To rád slyším ze Dishonored lze dohrát bez zbytečného zabíjení. Mám nesmírně rád Thiefa na nejvyšší obtížnost kde se zabíjet nesmí, s výjimkou že to je cíl mise. Jinou obtížnost bych ani nezvolil, teprve pak je Thief to pravé ořechové. Plížení miluji a když jsem poprvé zjistil že první Splinter Cell lze dohrát bez zabití, tak mě spadla čelist. :)

@Indian (05.05.2019 14:38): tak jasně jak si jednou člověk čichne k myši... taky si říkám jak jsme to tenkrát mohli hrát jen na klávesnici. Mohli. Byla jiná doba.
@Rapier (05.05.2019 10:34): Viz níže, Dishonored lze dohrát bez jediného zabití. Ne že bych se o to někdy pokoušela, já mám průchod stylem masomlejn, ale naproto v pohodě to jde.
Btw. zábavné, mě od Dishonored dlouho odrazovala představa, že se tam musí plížit a nejde tam moc dobře vraždit. Když jsem zjistila, že můžu Dunwallem projet jako krvavý nůž máslem, hned to bylo veselejší.
Všechny staré střílečky hraji s dnešním ovládáním. Ve Wolfenstein 3D je to ale jedno, má level design takový, že stačí jedna úroveň kamery. Jinak je možné ve Wolfovi uhýbat do stran přes A a D, skrz neoficiální úpravu. Link jsem někde dával. Blood má též source port, tuším dva roky. To se ovládalo pěkně.
@Rapier (05.05.2019 10:34): ale my jsme taky dřív hráli všmožný Bloody a Duky, ale jakmile jsem poprvě přičichl k mouse looku už nešlo jít zpět! :-) Je to nesrovnatelně lepší a zábavnější.

z těch starých stříleček jsem dokázal zatím dohrát jenom Blood a byl super, takže vyložený odpor k tomu nemám :-)
@Rapier (05.05.2019 10:34): jestli tvá postava bude vrah rozhoduješ jen ty sám. Prošel jsem už obě hry i DLC k jedničce a zatim jsem zabil pouze krysy a pár psů (a to jen proto, že se jejich zabití nepočítá do konečných statistik, jinak bych je klidně nechal běhat taky) ;)
@90210 (04.05.2019 07:40): System Shock 2 a Deus Ex opravdu nejsou akční hry, ne, ne a definitivně ne. :) Patří jednoznačně do RPG!
To bych taky mohl řící, že když v TES (RPG/akční) bojuješ primárně lukem nebo kuší, apod. tak že to je akční hra.

@90210 (04.05.2019 09:08): říkáš nuda jo?! Já se kdysi s kamarády královsky bavil u hraní Duke Nuken 3D v single i na LAN v MP (dohrál jsem ho několikrát ve dvou), totéž v případě Blood a Shadow Warriors (ten první - originální pochopitelně). Ano drtivá většina FPS jsou lobotomie ale lidi se u toho královsky baví. :)
To je možná také důvod proč už klasické FPS ani nehraji, a pokud ano tak jsou odnože FPS jako pěchotní simulátory alá SWAT, Operation Flashpoint/ARMA nebo plíživé (ne-akční) Thiefovky a Splinter Cellovky. :) Případně mám chuť v budoucnu si zahrát duchovního nástupce SS1 (akční) a SS2 (RPG/akční) tedy Bioshocky a nástupce Thiefa tedy Dishonoredy (ikdyž tam mě lehce sere že hraji za vraha pokud to chápu správně)

@Indian (04.05.2019 13:29): co máte všichni za problém hrát FPS bez myši? My tak kdysi hráli pod DOS, Windows 95/98 a nikdo si nestěžoval. To je ta moderní doba, všichni jsou zhýčkaní. :)
Ale jasné, však takový Terminator Future Schock byl šupa, přinesl vše čím se později chlubil Half-Life tedy jízdu a střílení ve všem.

Hele Indiane taková Black na Xbox na ovladači je taky solidní výzva ale uznávám máš tam mouse look.

Diskutující (12)