Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Akční

< >
@PRIVATE MARTIN (31.12.2020 14:50): no, je to rozhodně lepší přístup, než třeba u Hellbound, kde pánové sice vydali plnou hru, ale postupně do ní přidávají nepřátelé a další level s dalšími vylepšeními, takže vlastně vydali jen neoficiální EA
může někdo přidat HROT? už má stanovené datum vydání první epizody na 29.1.

"Epizoda 1 bude obsahovat 8 levelů, 16 druhů nepřátel, 9 zbraní, 4 souboje s bossy, New Game+ a režim arény."
@Gordon (29.12.2020 23:46): To je pravda, ale jelikož uvedl "Něco jako svého času Medal of Honor: Allied Assault", tak se každý, kromě tebe, dovtípil, že mu jde především o singleplayerovou kampaň. Každopádně jako "zajímavou válečnou akci pro PC, ideálně inspirovanou reálnými událostmi druhé světové" si nepředstavím zrovna Verdun nebo Tannenberg, které jsou inspirovány bitvami z první světové :)
@produkttyhledoby (29.12.2020 19:01): Existují. Třeba Brothers in Arms nebo Sniper Elite série. Nicméně ani jedno bych ti nedoporučil. :D Jak říkáš, existují i jiné akce, než tyhle provařené série, ale všechny stojí za prd. Střílečky nejsou zrovna nejlevnější žánr, takže když chceš něco kvalitního, musí to být ačková hra.

Případně můžeš zkusit třeba Hidden & Dangerous 2, to už bych klidně doporučil. A nebo Saboteur, ale ten asi moc reálnými událostmi inspirovaný není teda.
Doporučil by mi někdo nějakou zajímavou válečnou akci pro PC, ideálně inspirovanou reálnými událostmi druhé světové? Něco jako svého času Medal of Honor: Allied Assault. Určitě existuje i něco jiného než provařené série Call of Duty, Battlefield a podobně.
@jvempire (01.11.2020 21:20): Kdybys jezdil na srazy, tak bys to věděl. Tuhle otázku jsem měl i v jednom svém kvízu... :-)

Každopádně já 19/20. Nevěděl jsem ten Marathon, o Amigách nic nevím. Jinak jsem ale odpovídal stylem "vidim obrázek, automaticky klikám na odpověď" a otázky jsem vůbec nečetl... :-)
Váš výsledek: 80 % bodů

Odpovídali jste stejně jako 2,74 % a lépe než 91,81 % ostatních čtenářů.


Ta otazka s Turricanem je docela urazliva....asi to vytvarel nejakej zajicek. JInak jsem pohorel na tech FPSkach. Ale u Jabkadooma jsem sel na jisto :D
Tak jsem zvědav zdali mě zdejší akčně zaměřený Chuck trumfne ve znalosti 3D akcí. Kvíz. odkaz

Váš výsledek: 80 % bodů
Odpovídali jste stejně jako 2,74 % a lépe než 91,83 % ostatních čtenářů.

Náhodný kolemjdoucí
Zajoch
> Pamětník <
Zasloužilý gamer
Přátelé, KONEČNĚ Bethesda updatovala Steam verzi Doomu! Zřejmě na tu, co se prodává na konzolích.
Takže je teď tato verze už slušně hratelná. Podpora rozlišení, myši, autorun, add-onů apod.
Samozřejmě budu dávat přednost portům, ale myslím že to je pro vlastníky Steam verzí hodnotná informace.
Musím uznat, že to vypadá fantasticky. Takovou chuť si koupit střílečku jsem už tak patnáct let neměl:))
@Bellerofontes (24.08.2020 17:45): Co do herních mechanik, je to opravdu klasická doomovka ve fantasy prostředí - vystřílej vše, co se hýbe, občas nějaký klíč, nepoviné secrety, na konci každé epizody boss.

Zbraně jsou povedené; ještě jsem v akční hře neviděl více badass zbraň než je Celestial claw, který stahuje a zmenšuje ze svých orbitů náhodné planety a hvězdy, aby je používal jako projektily. A pak je tu samozřejmě zkázonosný soul mode...

Epizody mají různorodou kvalitu co do level designu i nepřátel (pokaždé jsou jiní), ale řekl bych, že vyloženě slabší je jen jedna (pátá, The Forges). Dvě poslední jsou pak fantastické (a ta poslední je totální mindfuck, takže doporučuji nechat hrát ten YT soundtrack pouze na pozadí a "nevyspoilovat" si to). Obecně je level design poměrně vertikální a dost nápaditý - některé scenérie jsou vpravdě ohromující a atmosférické. Prostředí - včetně soundtracku - v této hře vůbec tvoří podstatnou část zážitku.

Steam říká, že jsem hru hrál nějakých 12 hodin (na hard), takžé žádný maratón.

Jinak dobré videorecenze mají na YouTube Civvie 11 a Gmanlives.
Konečně jsem si pustil samostatný soundtrack k AMID EVIL a jak už někdo poznamenal v diskuzi k Doom Eternal, vůbec by mi nevadilo, kdyby hudbu k dalším dílům dělal právě Andrew Hulshult. Je to vážně povedené. Určitě by to nemělo být to stejné co AE, jde spíše o to, že ten člověk má dost talentu na to, aby hudbě příštího Doomu vtiskl nový osobitý ráz, jako se to tehdy povedlo M. Gordonovi.

Diskutující (12)