Není žádným tajemstvím, že filmové blockbustery nebo divácky ambiciózní animované snímky doprovází velmi často jejich video herní adaptace. U posledních filmových dobrodružstvích Jamese Bonda tomu nebylo jinak. V případě titulu Blood Stone 007 ale nastala změna, protože práce na filmu byly zastaveny a hra vznikla nezávisle na něm. Bizarre Creations se tak postarali o první herní adaptaci (akční, s prvky závodní arkády, viděné z pohledu třetí osoby) o agentovi Jejího Veličenstva s povolením zabíjet, která nemá svou filmovou předlohu.
Příběh, do kterého je hra zasazena nenavazuje, jak bylo zvykem, na předešlé díly, ale začíná zcela novým scénářem. V Londýně je unesen významný biochemik a vy, v roli Jamese Bonda (opět s tváří a hlasem Daniela Craiga), musíte přijít na to, co za tím vězí a kdo je tajemný muž jménem Greco. Ve hře se setkáte i s celou řadou známých herců, v čele s Judi Denchovou jako M nebo Joss Stoneovou, která nazpívala úvodní píseň a svou vizáž propůjčila roli Bond girl, Nicole Hunterové.
Samotná hra nabízí cestu kolem světa (Istanbul, Bangkok, Francie či Atény) a návštěvu nejrůznějších exteriérů (střechy hustě osídleného města, úzké uličky, kasino, ropnou rafinérii nebo prostředí přehrady). Hráče vede akčními pasážemi, automobilovými a lodními honičkami, ale také částmi, ve kterých je v rámci přežití potřeba zachovat chladnou hlavu a zůstat neodhalen. K zdárnému ukončení hry budete moci používat automatický krycí systém, technické vychytávky (Smart Phone), pěsti a kopy nebo celou škálu palných zbraní (samopal, pistole, brokovnice).
Hra obsahuje multiplayer až pro 16 hráčů v různých módech (kooperace).
Dohráno. V zásadě tomu nemám moc co vytknout. Asi ve dvou cutscénách byly úplně blbě časovány titulky a ke konci bylo v některých lokalitách zbytečně moc nepřátel, až to byl vopruz. Z hlediska technického nechápu, že je třeba po zapnutí hru shodit a přenastavit spřažení, aby hra jela plynule. Další naprosto nepochopitelnou věcí je, že i s připojeným ovladačem hra ukazuje nápovědu pro M+K. Jako WTF? Třetinu hry jsem tápal v ovládání. Nepochopitelné pro AAA hru. Další věcí byl nějaký dynamický kontrast, který neustále zvyšoval a snižoval jas podle toho, kam se člověk koukal, asi aby byla scéna furt plus minus stejně světlá. Nicméně pokud jsem QoS dal 90 %, tak tady nemůžu jinak. Honičky byly skvělé, mise na sebe krásně navazovaly a Bondovský feeling byl maximální, jen je škoda, že z toho otevřeného konce už asi nic nebude.
Je stejně šílený, jak hry za 6 let poskočily. Mluvím teď o srovnání Everything or nothing a Blood Stone. Hry už se asi nikdy nebudou vyvíjet tak překotně, jako v 00's.
...a teď je na řadě Golden Eye Remastered :-)
Je stejně šílený, jak hry za 6 let poskočily. Mluvím teď o srovnání Everything or nothing a Blood Stone. Hry už se asi nikdy nebudou vyvíjet tak překotně, jako v 00's.
...a teď je na řadě Golden Eye Remastered :-)
Pro: Hratelnost, rozmanitost, grafika, Bond
Proti: Kratší herní doba, otevřený konec