Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 85
Filmy s Jamesem Bondem jsem měl vždycky rád, v posledních letech bych dokonce řekl že jsem se stal neskrývaným fanouškem této série a bylo tedy jen otázkou času než si budu chtít zahrát nějakou z her o tomto nejslavnějším tajném agentovi. Blood stone jsem tedy měl v hledáčku již nějakou dobu ale definitivní popud k rozehrání byla až Herní výzva 2020 a kategorie Reálná virtualita pro kterou se světoběžník Bond skvěle hodil.

Začnu tradičně u grafiky a rovnou musím říct že tahle stránka hry se skutečně povedla. Jak městské, tak v přírodě se odehrávající části hry jsem si opravdu užil díky velmi detailnímu zpracování a také neobvykle dalekému výhledu, který dodával patřičnou dávku realističnosti. Se stejnou pílí pak vývojáři zapracovali i na autech a různých efektech při honičkách a pověstnou třešničkou na dortu je zpracování postav podle skutečných herců. Chvílemi jsem tak měl pocit že spíš sedím v kině než za stolem u počítače a to se opravdu každé hře nepovede.

Co do hratelnosti není virtuální Bondovka nijak složitá ale neznamená to že by to bylo špatně, spíš právě naopak. Blood stone je čistá third person střílečka která si na nic víc nehraje a většinu herní doby jsem tak strávil s puškou v ruce v úkrytu a ostřeloval nepřátele. Pocit ze střelby je zde ale vynikající a tak mě právě tohle bavilo na hře snad ze všeho nejvíc. Občas se navíc vyvrbila nějaká ta honička v autech, což je prvek který k Bondovy také neodmyslitelně patří a ani zde vývojáři neudělali jedinou chybu a některé čistě závodní tituly by tak mohly jen závidět :) Překvapivě se pak v určité míře objevuje i lezení po fasádách domů a jiné akrobatické prvky, které se staly hned jak mi ovládání trochu vlezlo pod kůži velice zajímavým zpestřením, stejně jako používání smartphonu k různému hackování atd. Jednoduše je tu prostě od všeho něco a celkově mě hraní po celou dobu hodně bavilo.

Příběh je typicky Bondovský a téměř celý se točí okolo výzkumu biologických zbraní, které můžou zničit lidstvo a tajemných zločinců kteří se jej snaží zneužít. Tedy nic nového pod sluncem ale postavy jsou slušně napsané, není jich zbytečně mnoho a ačkoli tu není žádný vyložený twist plot nebo wow moment, vše slušně odsýpá a rozhodně nenudí. Jediné za co budu scénáristu ještě dlouho proklínat je tak otevřený konec :/

Pozadu za již zmíněnými aspekty nezůstala ani hudba a zvukové efekty včetně dabingu ve kterém postavám propůjčily hlasy opět jejich filmový představitelé. Sběratele zase potěší možnost nalézt v jednotlivých levelech všechna data pomocí skenování a nechybí ani achievmenty. Jediné co by někteří mohly považovat za mínus je herní doba která i mě přišla trochu krátká ale na druhou stranu s delší dobou by asi přišel i stereotyp, takže i tady bych tvůrcům nic nevyčítal a naopak pochválil za dodržení přísloví že v nejlepším se má přestat.

Tento výlet 007 do herního světa se zkrátka povedl a všem fanouškům akčních her a fandům Jamese obzvlášť mohu jen doporučit. Nejedná se o žádnou hru desetiletí ale skvěle vypadá, velmi dobře se hraje a celkově je prostě tak akorát vyvážená. A to rozhodně není málo ;)

Pro: Hratelnost, rozmanitost, grafika, Bond

Proti: Kratší herní doba, otevřený konec

+18
  • PC 75
Na Blood Stone jsem se fakt těšil. Postarší díl s Brosnanem s názvem Nightfire, který fungoval hlavně jako stealth akce, jsem miloval, a proto jsem opravdu doufal, že Blood Stone bude aspoň z části podobný. Není. Sice se hra dá z určité části procházet stealth způsobem, ale chybí veškeré ty serepetičky, které Bonda dělaly Bondem. I když, co by se taky dalo od zpracování s Craigem v hlavní roli čekat jiného, že?

Hratelnostně je to celkem obyčejná střílečka z třetí osoby s krycím systémem ala Gears of War. Problém trochu je, že hra v tomto ohledu neobsahuje nic navíc a přitom se toho dalo hrozně moc vymyslet. Jediné, co trochu obzvláštňuje přestřelky jsou primitivní hopsací pasáže a jednoduché, avšak velmi efektní, automobilové honičky. Design levelů nebyl sice špatný, ale chybělo mi tam často něco, z čeho bych se posadil na zadek. Obří akvárium bylo supr, střechy Bangkoku taky působily pěkně, jízda na vznášedle byla efektní, ale to je tak vlastně všechno. Design není nijak zvlášť výrazný. Grafika sama o sobě vypadá moc hezky a celé se to i pěkně plynule hýbe. IW4 engine má dobrou optimalizaci, což hře svědčí.

Hudba do hry skvěle padla, za dabing se tvůrci rovněž nemusí stydět.

Dál už není nijak zvlášť moc co říkat. Rozhodně se jedná o nadprůměrný a zábavný titul, z kterého by však šlo vytáhnout podstatně víc! Jen by to chtělo trochu více snahy... 75%

Pro: chytlavé přestřelky, stealth a pacifikace nepřátel zblízka, pěkná grafika, animace mezi misemi, automobilové honičky

Proti: slabší leveldesign, ke konci už stereotypní náplň, strašný koridor

+15
  • PC 80
Tento na PC dnes již těžko sehnatelný Bond, kde hráč podruhé ovládá Daniela Craiga, coby agenta 007, se vcelku povedl. Oproti Quantum of Solace, kde byl příběh splácaninou filmu stejného názvu a Casino Royale, má Blood Stone příběh zcela nefilmový, ale klidně bych se na něj podíval i coby divák.

Stealth postup tu je značně zredukován, ale vynahrazují jej honičky na lodi a v autech, které přece jen v takovýchto střílečkách nejsou úplně obvyklé a hezky rozbíjí stereotyp, který by se jinak určitě dostavil. Potěšilo mě, že když jsem změnil úkryt a nepřátelé to nepostřehli, stříleli stále na předchozí místo a já je tak mohl překvapit. Na druhou stranu při krytí jsem byl v podstatě nesmrtelný (pokud jsem nevykoukl) a to už tak supr není.

Protože jsem chtěl dosáhnout všech achievementů (mimo multiplayerových), prodloužil jsem si jinak krátkou herní dobu na více než dvojnásobek. Obtížnost Agent (druhá nejvyšší) je totiž nastavena vcelku nízko, zato ta s názvem 007, která se odemkne po jednom dohrání, je opravdu výzva a zvlášť ke konci jsem spoustu přestřelkových pasáží několikrát opakoval.

Blood Stone 007 není dokonalou hrou, už jen kvůli tomu, že Bond postrádá své serepetičky a jedná se tak prakticky o tuctovou střílečku, přesto je zde cítit ta atmosféra tajného agenta, který znovu zachraňuje svět. Když k tomu přidám pohled na noční Monako, obří akvárium s velrybami a honičku po Bankoku za důlním náklaďákem, je z toho solidní herní zážitek.

Pro: příběh, honičky, systém krytí, achevementy, obtížnost 007

Proti: nesmrtelnost při krytí, chybí serepetičky

+14
  • PS3 75
Blood stone se mi již přes dva roky válel na poličce a vyzýval mě k tomu, abych jej prozkoumal. Dlouhou dobu jsem odolával, když jsem si však řekl, že nebudu kupovat nové hry dokud nedohraju ty, které již mám, a potřeboval jsem něco krátkého, došlo i na slavného agenta MI6.

Bondovka není ničím vjimečná střílečka, snad jen krom toho, že se v ní vyskytuje James Bond hraný hercem z filmů Craigem. Ne že by nebyla zajímavá, jen prostě není originální. A když se snaží nabáídnout něco nového, příliš to nefunguje. Naopak pasáže v různých dopravních prostředcích považuji na celé hře za to nejhorší. Škoda, že nešly přeskočit.

Práce teserů také nebyla dotažena na sto procent. To je vidět na v mnoha případech neexistujícím kolizním systému. Tak se mi například povedlo projet pod cisternou nebo rovnou skrz auto. Čekal jsem čelní srážku a logickou smrt, místo toho jsem autem proletěl a pokračoval dál. Dalším příkladem je situace, kdy jsem zblízka sejmul nepřátelského, a jelikož se spustil přednastavený pohyb a v cestě stála zeď, objevil jsem se přímo uprostřed této zdi.

Naopak dobré jsou stealth pasáže, které ale nejsou dotaženy do dokonalosti, jak bych si to představoval. Je zvláštní, když 007 sejme dva strážce a třetí si prochází kolem místa, kde hlídkovali, a není mu vůbec nic divného. Přesto snaha řešit věci potichu se cení.

Příběh je ulítlý jako příběh většiny bondovek. Někdy toho však bylo už trochu moc. Při scéně s letadlem jsem trpěl jak já, tak přítelkyně, která se zajímá o letectví. Ale tak hra se vážně nebere, tak proč ne :)

Pro: Stealth pasáže, soundtrack, herci

Proti: Pasáže v autě, kolizní systém, hra není příliš obtížná

+13
  • PC 70
Upřímně, na poslední ztvárnění eskapád Jamese Bonda jsem se velmi těšil. Můj zájem potom ještě vystupňovalo zjištění, že tato herní adaptace nebude jen doplněk k filmu a další licenční produkt, ale především (a “jenom“) hra. S nadějí jsem sledoval všechny indície, doufaje, že se vývojáři vytáhnou, kór, když je netlačí žádné šibeniční datum filmové premiéry (film byl po krachu studia MGM odložen a pro následnou další realizaci byly problémy s právy). Že mé modlitby nakonec nebyly úplně vyslyšeny bylo pro mne trochu překvapením. Jsem velký fanoušek “dabl ou sevn“ a v žádné případě netvrdím, že by tato hra byla úplně špatná, mé pocity po dohrání dají se ale spíše popsat slovem zklamání...

Pokud se první podívám na technickou stránku, je ještě vše na poměry dnešních her v pořádku. Po grafické stránce není moc co vytknout, prostředí je vykresleno přesně, dopravních prostředky, zbraně i postavy odpovídají svým předobrazům. Dlouhodobě vysoký standart si zachovává i zvuk, ať už jde o vozidla, lodě, letadla nebo všeobecný ruch v lokacích, kde se děj odehrává (nemožné je nepřipomenout hudební pozadí, variující typický Bond theme). Nikde žádný zádrhel ohledně kolizí, padaní atd, jediná výtka v tomto směru míří k dabingu - tam, kde je Judy Denchová a Joss Stonová perfektní, je Daniel Craig trochu bez emocí.

Co se týče samotného dění a gameplay, ty už tak růžové nejsou. Chápu, že nový bondovský trend je někde jinde, přesto ale laboratoře Mr. Q se svými technickými vymoženostmi dělají Bonda Bondem. A právě všechny tyhle věcičky a serepetičky se smrskly na pouhopouhý jeden mobil (ok tedy, Smartphone), se který probíhá veškerá interakce. Té je i tak jako šafránu. Tento mobilek dokáže odhalit i všechny protivníky v dané lokalitě (s veškerým zbrojním arzenálem), tudíž o momentu překvapení si nechejte zdát. Tedy ne že by tato funkce bylo nějak zásadně potřeba. Nepřátelé jsou bezmozkové, s pevně danou dráhou postupu a přesně daným počtem v kolika se na vás povalí.

Dalším záporem jsou lokace. Ty, i když jsou výborně graficky ztvárněny, jsou vymodelovány podle jasně daného půdorysu, s většinou následující honičkou v některé z dopravních prostředků. Tento prvek je sice vítaným zpestřením, v žádném případě ale u něj nejde ovlivnit dění a jede si vlastním skriptem. Podobně je tomu u soubojů s "bossy", kde se hra přepne do animačky a vy se můžete s popcornem v puse v klidu posadit a “vychutnat“ si triumf.

Alespoň že je dobře podán příběh a zápletka se vcelku slušně rozplétá - včetně závěrečného zvratu. Potěší i možnost projít si hru striktně stealth způsobem, s efektní pacifikací nepřátelských pohunků – tady si přesto dovolím tvrdit, že většina hráčů stejně sklouzne do “bum bum, kryt, bum bum, kryt“ stylu.

Pro: stále je to James Bond, grafika, hudba, zvuk, prostředí

Proti: umělá inteligence, level design, nízká obtížnost, Samrtphone

+12
  • PC 75
Blood Stone díru do světa neudělal a neudělá, přesto se jedná o poctivou a řemeslně dobře zpracovanou bondovku, která narozdíl od nemastného neslaného Quantum of Solace dokáže obstát sama o sobě a není tak jen laciným doplňkem filmu.

Po stránce hratelnosti se jedná o celkem standardní 3rd person akci s prvky stealth a občasnou automobilovou honičkou. Žádná složka nejde příliš do hloubky, ale celkem to dohromady funguje a na těch pár hodin hra slušně zabaví.
+12
  • PS3 80
Pro mě je Blood Stone zapadlým klenotem z éry Daniela Craiga. Originální příběh vás v téhle střílečce z pohledu třetí osoby zavede do řady atraktivních lokací. Začínáte v aténské Akropoli, fanoušky Srdečných pozdravů z Ruska potěší výlet do Istanbulu, a pokocháte se také ohňostrojem no nočním nebi Monaka. Parádní špionskou atmosférou na vás dýchne mise na Sibiři, kde musíte infiltrovat sklad biochemických zbraní, a jako ve skutečném velkofilmu si budete připadat při návštěvě obřího akvária v Bangkoku.

Chybět nemůže ani úvodní titulková scéna a famózní song I’ll Take It All od zpěvačky Joss Stone, která svůj půvab a hlas propůjčila hře i pro ztvárnění bond girl. Jo a hlavního hrdinu si samozřejmě namluvil sám Craig a nechybí ani Judy Dench, čili ve všech směrech byla tomuhle videohernímu projektu věnována špičková péče.

Na internetu ostatně najdete spoustu povzdechnutí ve smyslu, že tohle měl být film. A to je to nejdůležitější – celý příběh je s Craigovou sérií silně propojený, což vám dojde ve chvíli, kdy se doslechnete o jakémsi děsivém muži na pozadí všeho, co se děje... Není jmenován, ale modří už vědí, přitom do jeho oficiálního "představení" v tu dobu zbývalo ještě 5 let! Proto si Blood Stone na časové ose můžete skutečně zařadit mezi Quantum of Solace a Skyfall, a stane se tak dalším (a plnohodnotným) střípkem do celkové mozaiky Craigových bondovek.

Dobové recenze hru do nebes nevynášely, většinou dostávala průměrné hodnocení 5-6 z 10, ale obecně ji fanoušci agenta 007 dodnes považují za vydařené dílo a dokonce v komentářích volají po remaku. Blood Stone měl smůlu, že byl vydán zrovna v časech po rozpačitě přijatém Quantum of Solace. Série prožívala ústup ze slávy, proto i slabé prodeje rozhodly o tom, že zvažované (a snad i původně ohlášené) videoherní pokračování nebude.

Říkám škoda! Protože i když hratelnost není vždy dokonalá, jde o vydatnou porci (kvalitní) bondovské akce a zábavy, kterých mimo filmy zas tak moc nevzniklo.

PS: Další mé recenze nejen na hry najdete na Instagramu, profil instageek_cz , díky!:)

Pro: Filmová atmosféra, atraktivní lokality, příběhově doplňuje Craigovu hlavní sérii bondovek.

Proti: Levely, kde něco řídíte, byly sice nadupané akcí, ale technická stránka trochu drhla.

+12 +13 −1
  • PC 70
Na herního Jamese Bonda mám dobré vzpomínky. James Bond 007: Nightfire mi učaroval už před lety a 007: Quantum of Solace mě naopak nijak nevytrhl, jelikož herní konverze nemám příliš v lásce. Ale Blood Stone se mi zamlouval, především kvůli tomu, že to není žádná konverze a hra si může jít svou vlastní cestou, jakoukoliv. Tak nějak jsem si ve skrytu duše říkal, že se nebude jednat o nic světoborného a dost možná to věděli i tvůrci (vydavatel). Neříkám, že hrát Blood Stone je jako hrát nějakou déčkovou hru od City Interactive, jen se od Blood Stone pravděpodobně moc nečekalo a tak jsem k tomu přistupoval i já.

Hru jsem tedy zkusil jen proto, že mě zajímalo, jak si tvůrčí tým poradí se samostatným herním pojetím Jamese Bonda. A nutno podotknout, že jsem byl mile překvapen, samozřejmě nečekejte žádnej akční a velkolepej nářez alá ... (domyslete si svou oblíbenou akční pařbu ;) Ale hra má své osobní kouzlo především v již viděných bojových scénách, které nejsou tak pitomé, jako u zmíněného Quantum of Solace, ale výborně doplňují kvalitní stealth část. Právě stealth části se mi velmi zamlouvali z jednoduchého důvodu. Střílení mě nebavilo, střílet totiž z jakéhokoliv kvéru ve hře je vopruz, nuda maximálního kalibru, ani nevím, co držím, protože se vším se trefíte kamkoliv a to pro mě nepředstavovalo žádnou výzvu, natož pocit napětí, při průchodu sklady, tunely apod.

Blood Stone je poměrně zajímavá hra, dokáže několikrát překvapit, ale za předpokladu, že opravdu víte, že je to jen další z široké várky tuctových vyvražďovaček, ať už potichu, nebo hlasitě. Abych nezapoměl je fajn, že se tvůrci rozhodli pro zakomponování ježdění do hry, přidává to na pestrosti hry, ale opět je to prvek, který tu je, ale nic extra pod Sluncem. Nečekejte nic, jako já a pravděpodobně se budete bavit. Ostatní, co čekají nějaký velkolepý zážitek, jako třeba v nějakém hollywoodském filmu (opět si domyslete svůj oblíbený blockbuster) budou možná drobátko zklamáni. 7/10.
PS: zajímalo by mě, jak dlouho vydrží Activisionu engine z Call of Duty 4: Modern Warfare.

Pro: samostatný příběh Jamese Bonda, pestrost misí, na těch pár hodinek ideální vyplnění času, pár zajímavých věcí, stealth část,

Proti: arkádový model jízdy, arkádové chování zbraní, chatrný příběh, určité úseky se mi sekaly,

+10
  • PC 75
Kdo výrůstal na bondovkách a má rád tento styl tak bude nadšený z nového herního 007. Překvapivě vyšla hra která nemá filmovou předlohu a přesto předvádí příjemné dobrodružství ve stylu známého agenta. Daniel Craig který i propůjčil hlas své postavě zde rozjede jízdu která opět nemá nic měnšího za cíl než zachránit svět a zastavit šílené teroristy. A že to bude drsnější Bond z posledních dílů!

Známá situace s honičkou na lodích a akčním scénám dává tušit že filmová předloha se nezapře což je rozhodně fajn. Celkově přítomnost pasáží kdy pronásleduje padoucha v autě či jiném prostředku příjemně osvěžuje hratelnost. Dále kontaktní boj je skvěle zpracován díky rozmanitým pohybům kterými protivníka zneškodníte na blízko po té když ho překvapíte nebo se dostanete do jeho blízkosti, pak stačí zmáčknout jedinou klávesu a na monitoru začne smršť úderů který vždy končí pro nepřítele smrtí. Občas se dostaneme i ke stealth prvkům kdy protivníky vyřídíme pěkně potichoučku buď zblízka nebo typickou pistolí s tlumičem pěkně do hlavy. Bohužel co jsem si už tolik nevychutnal byly přestřelky, které mi přišli s porovnámím dvou předešlých prvků slabší ale né špatné. Agent 007 ale rozhodně nevydrží mnoho zásahů, takže hráč se musí krýt a plánovat jak zaútočit jinak hrozí opakování od checkpointů.

Herní lokace Vás protáhnou po zajímavých místech kde se vždy odehraje něco zajímavého takže nuda na pořadu dne nehrozí. Blood Stone mi hodně připoměl poslední dobrodružství Sama Fishera, nejem díky brutálním úderům a svéhlavému hrdinovi, ale za kontaktní vyřízení dostane hráč bonus ve stylu až třích okamžitých zabití protivníků střelou do hlavy ve zpomaleném řežimu, není to zde sice použito poprvé ale funguje to.

Dále je zde skvělá hudba typická pro bondovské filmy, dokonce na začátku hry běží na úvod píseň speciálně pro tuto hru a dorpovází to stylový začátek na jaký jsme zvyklý u filmů což je rozhodně dobře a přidává to na atmosféře. Nechybí zde ani Bond girl, bohužel celý tento kousek je příjemnou hrou na víkend pohodového hraní, ke kterému už se ale po dohrání budete těžko vracet.

Pro: Kontaktní souboje, stealth pasáže, Craig, bondovská atmosféra, hudba a dabing

Proti: Otevřené přestřelky mě zklamali, krátkost taky nepotěší

+9
  • PC 80
Za nejakého extrémneho fanúšika bondoviek sa nepovažujem, no pred rokmi sa mi do rúk dostal Night Fire a bol som ním nadšený. Od vydania Night Fire-u už uplynulo pár rokov a filmový Bond prešiel mnohými zmenami, či už zmenou herca, ale najmä obsahovým zameraním. Starý Bond bol charakteristický najmä svojím vybavením, rôzne technologické hračky mu umožňovali úspešne splniť jeho misiu a presne toto už posledným bondovkám chýba, zameranie na akčné scény a na to koľko ľudí dokáže Bond za celovečerný film poslať pod zem už nie je ono, z tohto filmového fenoménu sa tak stala len ďalšia akčná séria s nesmrteľným hrdinom. Aj keď sa nakoniec Blood Stone nedočkal svojho filmového spracovania hra bola úspešne dokončená a tak sa z hry podľa filmu stala len samostatná hra s vlastným jedinečným príbehom, čo je jedným z významných kladov hry.

Nikto sa nemôže diviť, že je takto hra len jeden dlhý koridor, prerušený častými videosekvenciami. Príbehová zložka je klasická bondovská o záchrane sveta a jednotlivým spájaním častí skladačky, ktoré vyvrcholia až k neočakávanému koncu. Musím priznať, že koniec ma dosť zarazil, čakal som veľkolepí záver s porazením hlavného zloducha a namiesto toho len otvorený koniec... Skrátka bol som sklamaný, na to že prebehnete polovicu sveta (Atény, Istanbul, Monako, Bangkok), vystrieľate stovky záporákov a spôsobíte škody za milióny dolárov. Očakával som veľkolepý koniec a namiesto toho som sa dočkal len smrti jednej z hlavných postáv, čo považujem za ranu pod pás.

Roly Bonda sa tentokrát zhostíte výlučne z pohľadu 3. osoby. Blood Stone využíva klasický štýl krytia (Gears of War), ktorý funguje extrémne efektívne a presnosť väčšiny zbraní je skoro 100 % aj pri streľbe odboku. Celkovo je v hre 15 druhov zbraní, no hru je možné odohrať len s pištoľou a bojom na blízko. Nepriatelia nie sú veľmi odolní, takže spočiatku ich dokáže vyradiť jeden headshot a v neskorších fázach 2, keďže Bond vždy dokáže odstreliť len prilbu a až potom protivníka usmrtiť ďalším zásahom. Keď sa na hru pozerám ako na TPS, hra začne byť po čase až stereotypná, stále mate pred sebou hordy zloduchov, ktorí okrem textúr sú rovnako tupí, a zaskočiť vás môže jedine ich presila alebo podpora (vrtuľník, APC).

Ďalšou časťou hry sú prenasledovacie sekvencie, v ktorých sa opäť pohybujete po vopred naskriptovanej trase a nemáte sa vzdialiť príliš od vášho cieľa. Pokiaľ ho aj dobehnete hra nekončí, keďže musíte aj tak dôjsť na vopred určený koniec levlu, takže celkovo tieto časti sú len o tom, aby ste prešli danú trasu s čo najmenším počtom kolízii na cestách/vode.

Ako som skôr spomínal v hre nenájdete žiadne Bondovské hračky ( paralyzér v kľúči od auta mi fakt chýbal, nikdy nezabudnem, že vo vode sa nesmie používať :D ). Jediným vaším pomocníkom je smartphone, ktorý služí ako skenovacie zariadenie. Počas hry máte možnosť ho zapnúť čím sa vám zobrazí režim skenovania okolia a vy tak môžete vidieť rozmiestnenie nepriateľov, odhodených zbraní alebo smer vašej cesty. Pokiaľ sa s týmto režimom pohybujete obraz sa rozostruje a vy pokiaľ spomalíte alebo mobil vypnete tak sa vám obraz vráti to pôvodného stavu. Smartphone tak využijete leda tak na oskenovanie informačných predmetov alebo na pár terminálov/kamier, kde počas klikacej sekvencie zabezpečenie zneškodníte.

Grafike a dabingu nemám čo vytknúť, svoje postavy si nahovorili sami herci. Zvuková stránka je na výbornej úrovni, jednotlivé výbuchy alebo streľba znie skvele. Po grafickej stránke je hra nadizajnovaná dôkladne, tvorcovia si dali záležať, aby sa hra čo najviac podobala svojej filmovej podobe, čomu nasvedčujú jednotlivé lokácie ktoré vyzerajú reálne.
Blood Stone má taktiež svoje vlastné achievementy nezávislé od Steamu alebo GfWL.

K Blood Stone toho nie je veľa čo povedať, je to mix TPS s prvkami závodnej hry. A vďaka tomu, že film nikdy nevyšiel majú hráči možnosť vyskúšať si jednu z misií Jamesa Bonda na rozdiel od priaznivcov filmov. Hre nie je veľmi čo vytknúť, za hoci krátky čas (cca. 6 hodín) som sa nestretol so žiadnymi bugmi a po audiovizuálnej stránke je hra jedinečná, ale celkovo sa nemôžem zbaviť pocitu, že som celý čas mal zapnutý interaktívny film a nie plnohodnotnú hru, za čo môže herná koridorovosť. Obtiažnosť hry nie je náročná pokiaľ sa dokážete kryť a nenabehnete na nich Rambo štýlom, vtedy vaše šance na prežitie rapídne klesnú. Pokiaľ by som sa nesnažil nájsť všetky informačné predmety, tak by bola hra o dosť kratšia. Je škoda ako bondovská séria po rokoch dopadla.

Pro: audiovizuálna stránka, zbraňový arzenál, vznášadlo, bojový systém

Proti: koridorovosť, stereotypné súboje, otvorený koniec, krátka dejová línia

+7