- Žánr
- Forma
- placená hra
- Rozsah
- samostatná hra
- Multiplayer
- ano
Call of Juarez: Bound In Blood je pokračováním povedené akce Call of Juarez. Hra se odehrává 20 let před událostmi z prvního dílu. Opět budete hrát za dva charaktery, tentokrát to jsou bratři Thomas a Ray McCallovi, přičemž každý vyniká v jiných schopnostech. Ve hře nebude chybět jízda na koni, v dostavníku, či v kánoi, vše s výbornou grafikou, o kterou se stará čtvrtá verze enginu Chrome.
Příběh se odehrává na pozadí americké občanské války, mimo jiné se podíváte i do oblasti kolem města Georgia či na dávné aztécké ruiny. Nepřátel je tu víc než dost, budete bojovat proti vojákům občanské války, indiánům nebo třeba banditům. Jedním z vašich prvních cílů bude velící důstojník konfederace jménem Barnsby. Ten vás kdysi obvinil ze zrady a kvůli prohře jihu je na vás vypsána odměna.
Westernově laděná série pokračuje dalším dílem, zasazeným pro změnu do současného Los Angeles a Mexika.
Příběh se odehrává na pozadí americké občanské války, mimo jiné se podíváte i do oblasti kolem města Georgia či na dávné aztécké ruiny. Nepřátel je tu víc než dost, budete bojovat proti vojákům občanské války, indiánům nebo třeba banditům. Jedním z vašich prvních cílů bude velící důstojník konfederace jménem Barnsby. Ten vás kdysi obvinil ze zrady a kvůli prohře jihu je na vás vypsána odměna.
Westernově laděná série pokračuje dalším dílem, zasazeným pro změnu do současného Los Angeles a Mexika.
Poslední diskuzní příspěvek
@Wettek98 (12.10.2022 14:50): jo, může to být těmi otevřenými lokacemi, já se v nich nějak zvlášť nekochal, ale vedlejšáky jsem si poctivě splnil, ale asi se tam dalo chvilku ještě bloudit a hledat třeba secrety :)
Nejlépe hodnocené komentáře
Call of Juarez vypadá neskutečně krásně, hlavně co se týče lesů. Prostě krásně. Tak krásně, že vždycky když projíždím zelenější krajinou, zapomenu na chyby, které tahle hra má.
Po úvodu z občanské války ála Call of Duty, který vás celkem elegantně seznámí s herními mechanismy (ovládání je na rozdíl od jedničky perfektně vyladěné a nesežere půlku klávesnice) se začne odvíjet příběh, jehož kostru už pozorní hráči prvního dílu znají a na který první díl výtečně navazuje (pokud to nevíte, dvojka je prequel.) Nečekal jsem to, ale až na pár nepodstatných detailů do sebe reálie obou dílů zapadají perfektně. Samostatně ovšem jde "jen" o celkem průměrnou westernovou story, což při úrovni aktivity herních vývojářů na poli westernů vlastně vůbec nevadí.
Hratelnost se může chlubit řadou originálních a dobře zapracovaných herních prvků a většinu času vše dobře odsýpá, ale bohužel se najdou i výjimky. Za všechny bych jmenoval odrážení jezdců z vnitřku jedoucího kočáru, na které dojde už poměrně brzo ve hře a které je svou obtížností naprosto příšerné. Podobné výkyvy v obtížnosti se ještě sem tam opakují, ale jízda kočárem byla v tomhle směru zaručeně nejhnusnější částí.
Leveldesignu po grafické stránce těžko něco vytknout, ale logická stavba lokací jako taková často vázne. Obvyklá stavba úrovní spočívá v pronásledování padoucha křížem krážem skrz město nebo jinou lokaci, doprovázená likvidací poskoků v množství větším než malém a zakončená pistolnickým soubojem. Sice takové mise netvoří vyloženě většinu hry, ale prostě celkově v tomhle směru CoJ 2 vzhledem k relativní otevřenosti úrovní zrovna dvakrát nevynikne. A vůbec, nedostatky hravě zastíní grafika :o)
V drtivé většině misí si můžete vybrat, jestli budete hrát za Raye nebo Thomase, ale nepovažuju tohle řešení za ideální. Hra vím totiž ani v nejmenším nenaznačí, co vás v misi čeká a hlavně při nákupu zbraní v gunshopech, na které občas narazíte, lze nakupovat jen zbraně pro postavu, za kterou zrovna hrajete. Za mnohem lepší bych považoval možnost přepínat mezi oběma bratry tak nějak za chodu, alespoň v částech, kdy bojují po boku. (tj. drtivá většina hry) Mimochodem bratři se dobře doplňují a vzájemně komentují svoje akce, což má značný vliv na atmosféru. Jejich osobnosti jsou samozřejmě vykreslené na jedničku.
Během hry dostanete dvakrát možnost splnit tři volitelné úkoly a v klidu nakoupit zbraně a munici v lokálním gunshopu - tady hra asi nejvíc připomíná skvělý GUN, ale opět platí, že celou takovou část musíte projít s jedním vybraným bratrem.
Jak už jsem několikrát zmínil, graficky hra exceluje, CoJ2 představuje ty nejkrásnější lesy, které jsem kdy ve hře viděl a engine je perfektně vyladěný. Ani hudba a celkové ozvučení nijak nezaostává.
Je trochu škoda, že proti prvnímu dílu je Bound in Blood jednoznačnou akcí - žádné stealth prvky se nekonají, obě postavy postupují vpřed s pomocí brutální akce, jen Ray je o něco brutálnější a Thomas zas o něco hbitější.
I přes pár chybek je Call of Juarez: Bound in Blood výtečnou moderní FPS akcí, do které se dá krásně ponořit a je o to cennější, že se jedná o western. A vypadá krásně :)
Po úvodu z občanské války ála Call of Duty, který vás celkem elegantně seznámí s herními mechanismy (ovládání je na rozdíl od jedničky perfektně vyladěné a nesežere půlku klávesnice) se začne odvíjet příběh, jehož kostru už pozorní hráči prvního dílu znají a na který první díl výtečně navazuje (pokud to nevíte, dvojka je prequel.) Nečekal jsem to, ale až na pár nepodstatných detailů do sebe reálie obou dílů zapadají perfektně. Samostatně ovšem jde "jen" o celkem průměrnou westernovou story, což při úrovni aktivity herních vývojářů na poli westernů vlastně vůbec nevadí.
Hratelnost se může chlubit řadou originálních a dobře zapracovaných herních prvků a většinu času vše dobře odsýpá, ale bohužel se najdou i výjimky. Za všechny bych jmenoval odrážení jezdců z vnitřku jedoucího kočáru, na které dojde už poměrně brzo ve hře a které je svou obtížností naprosto příšerné. Podobné výkyvy v obtížnosti se ještě sem tam opakují, ale jízda kočárem byla v tomhle směru zaručeně nejhnusnější částí.
Leveldesignu po grafické stránce těžko něco vytknout, ale logická stavba lokací jako taková často vázne. Obvyklá stavba úrovní spočívá v pronásledování padoucha křížem krážem skrz město nebo jinou lokaci, doprovázená likvidací poskoků v množství větším než malém a zakončená pistolnickým soubojem. Sice takové mise netvoří vyloženě většinu hry, ale prostě celkově v tomhle směru CoJ 2 vzhledem k relativní otevřenosti úrovní zrovna dvakrát nevynikne. A vůbec, nedostatky hravě zastíní grafika :o)
V drtivé většině misí si můžete vybrat, jestli budete hrát za Raye nebo Thomase, ale nepovažuju tohle řešení za ideální. Hra vím totiž ani v nejmenším nenaznačí, co vás v misi čeká a hlavně při nákupu zbraní v gunshopech, na které občas narazíte, lze nakupovat jen zbraně pro postavu, za kterou zrovna hrajete. Za mnohem lepší bych považoval možnost přepínat mezi oběma bratry tak nějak za chodu, alespoň v částech, kdy bojují po boku. (tj. drtivá většina hry) Mimochodem bratři se dobře doplňují a vzájemně komentují svoje akce, což má značný vliv na atmosféru. Jejich osobnosti jsou samozřejmě vykreslené na jedničku.
Během hry dostanete dvakrát možnost splnit tři volitelné úkoly a v klidu nakoupit zbraně a munici v lokálním gunshopu - tady hra asi nejvíc připomíná skvělý GUN, ale opět platí, že celou takovou část musíte projít s jedním vybraným bratrem.
Jak už jsem několikrát zmínil, graficky hra exceluje, CoJ2 představuje ty nejkrásnější lesy, které jsem kdy ve hře viděl a engine je perfektně vyladěný. Ani hudba a celkové ozvučení nijak nezaostává.
Je trochu škoda, že proti prvnímu dílu je Bound in Blood jednoznačnou akcí - žádné stealth prvky se nekonají, obě postavy postupují vpřed s pomocí brutální akce, jen Ray je o něco brutálnější a Thomas zas o něco hbitější.
I přes pár chybek je Call of Juarez: Bound in Blood výtečnou moderní FPS akcí, do které se dá krásně ponořit a je o to cennější, že se jedná o western. A vypadá krásně :)
I já jsem využil prodlouženého víkendu a velikonočních svátků k dohrání jedné hry (padla během tří plnohodnotných nočních šicht). Volba padla na v pořadí druhý díl Call of Juarez, zasazený příběhově před události dílu prvního. Ti z vás, kteří hráli, jistě ví o co go a pro ty ostatní mám stručné zesumírování - fpska z neokoukaného a málo ztvárňovaného prostředí divokého západu s poutavým příběhem a technicky kvalitně zvládnutou podobou... To co ukázal hernímu světu první díl (a v čem vynikal a byl tolik unikátní) se podařilo přenést i do pokračování, přičemž hlavní mechanismy a technické aspekty (většina z nich ve velmi kladném přijetí) byly zdokonaleny a dárkově zabaleny do dnešních standardů.
Prvním kladem by se dal označit samotný příběh - plný funkčních zvratů a syrovosti typického westernu, který se snaží nenuceně osvětlit hráči pozici reverenda Raye (proč se nachází v takové situaci v jaké byl prezentován v “jedničce“). Změnu čekejte i při výběru “ingame“ herní postavy – je ze dvou, již zmíněného Raye a jeho bratra Thomase (jsou rozdílní svými vlastnostmi a pokud to hra umožňovala hrál jsem Raye, i když Thomas je objektivně sympatičtější) oba kvalitně nadabováni, stejně jako zbytek postav. Čeká vás tu také velmi povedený krycí systém (lepší jsem snad doposud nezažil) a pryč je doba lékárniček, na řadu přichází autohealth, což není zrovna pozitivum. Změnou prošel i tzv. systém poledního pistolnického souboje. Je sice ztvárněn atmosféricky (ruka, která naznačuje, že ještě nenadešel ten správný okamžik), ale mně více vyhovoval ten v předchozím díle - než si člověk vůbec uvědomí, jak to celé funguje, je po něm veta (ještě že se hra uloží těsně před soubojem). S likvidací dobře se pohybujících nepřátel, kteří jak už bylo všude zmíněno působí opravdu více naskriptovaně, slouží dostatečné množství dobových zbraní, chybí už sice jejich kazitelnost, ale zase je možné měnit je za lepší, označované hvězdičkami.
Co se týče technické stránky, hra si drží vysoce nastavenou laťku. Jedním slovem úžasná grafika, pohyby, jízda na koni krajinou přes pramenitou řeku, kolem stromů a skal atd... Vše v hodně rozdílných lokacích, za doprovodu podmanivých zvuků a melodií. Když dojde k náhlému napadení, vše se mění velmi plynule, bez jakýkoliv zdlouhavých loadingů, hudba je údernější a atmosféra správně zhoustne. Potom je čas tasit své dva šestirané kolty (i to jejich nabíjení je na jedničku) a prokázat trochu postřehu.
Jediná zásadnější výtky směřují z mé strany na adresu podobnosti se splašenými tunelovými střílečkami a díky konzolovým verzím zjednodušené obtížnosti. A snad ještě frustrující scény v dostavníku.
Prvním kladem by se dal označit samotný příběh - plný funkčních zvratů a syrovosti typického westernu, který se snaží nenuceně osvětlit hráči pozici reverenda Raye (proč se nachází v takové situaci v jaké byl prezentován v “jedničce“). Změnu čekejte i při výběru “ingame“ herní postavy – je ze dvou, již zmíněného Raye a jeho bratra Thomase (jsou rozdílní svými vlastnostmi a pokud to hra umožňovala hrál jsem Raye, i když Thomas je objektivně sympatičtější) oba kvalitně nadabováni, stejně jako zbytek postav. Čeká vás tu také velmi povedený krycí systém (lepší jsem snad doposud nezažil) a pryč je doba lékárniček, na řadu přichází autohealth, což není zrovna pozitivum. Změnou prošel i tzv. systém poledního pistolnického souboje. Je sice ztvárněn atmosféricky (ruka, která naznačuje, že ještě nenadešel ten správný okamžik), ale mně více vyhovoval ten v předchozím díle - než si člověk vůbec uvědomí, jak to celé funguje, je po něm veta (ještě že se hra uloží těsně před soubojem). S likvidací dobře se pohybujících nepřátel, kteří jak už bylo všude zmíněno působí opravdu více naskriptovaně, slouží dostatečné množství dobových zbraní, chybí už sice jejich kazitelnost, ale zase je možné měnit je za lepší, označované hvězdičkami.
Co se týče technické stránky, hra si drží vysoce nastavenou laťku. Jedním slovem úžasná grafika, pohyby, jízda na koni krajinou přes pramenitou řeku, kolem stromů a skal atd... Vše v hodně rozdílných lokacích, za doprovodu podmanivých zvuků a melodií. Když dojde k náhlému napadení, vše se mění velmi plynule, bez jakýkoliv zdlouhavých loadingů, hudba je údernější a atmosféra správně zhoustne. Potom je čas tasit své dva šestirané kolty (i to jejich nabíjení je na jedničku) a prokázat trochu postřehu.
Jediná zásadnější výtky směřují z mé strany na adresu podobnosti se splašenými tunelovými střílečkami a díky konzolovým verzím zjednodušené obtížnosti. A snad ještě frustrující scény v dostavníku.
Pro: grafika, hudba, postavy, příběh, krycí systém, pistolnické souboje, lokace
Proti: více koridor, menší obtížnost oproti prvnímu dílu
Hodně, hodně dobrá pařba která v lecčem předčí svého předchůdce. Nebudu se rozplývat nad dokonalou grafikou, která mě opravdu uchvátila, ani nad příjemně odsýpající hratelností, ale co musím vynést do výšin je příběh a výprava. Stejně jako první Call of Juarez, i dvojka oplývá výraznými postavami, propleteným příběhem a řadou dějových zvratů. Všechno do sebe dokonale zapadá a perfektně navazauje na pozdější události z prvního CoJ. Pravda, tento novostarý Ray se zdaleka nevyrovná reverendu Rayi, jenž slovo boží káže olovem za doprovodu fanatických a zcela šílených biblických bonmotů, díky nimž byl první Call of Juarez tak dokonalou hrou, přesto je to ale neskutečný nářez. Zkrátka a dobře, bravo Techlande!
Pro: Příběh navazující na jedničku, charismatické postavy, brutalita, grafika dokonale vypadající i optimalizovaná
Proti: Možná, že reverend z jedničky už (resp. ještě) není tak šílený až se z něj ješí chlupy na krku
Pro mě velice příjemné překvapení. Jedničku jsem sice dohrál, nicméně mě zas tak nebavila, abych na ni pěl oslavné ódy jako jiní. Ony vyzdvihované stealth úseky mi zde rozhodně nechyběly, stejně jako nezáživné mise typu šplhání na skálu.
Přestože Westernům zrovna neholduji, Bound in Blood mě pohltilo díky skvělé grafice a designu a i když se většinou jedná pouze o arkádovou střílečku, nenudil jsem se u ní ani na chvíli, což umocňovaly i vsuvky typu jízda na koni, pár subquestů nebo nákup lepších zbraní. Občas potěšil i nějaký ten naskriptovaný filmeček typu jízda na loďce, zkrátka bylo stále na co koukat.
Příběh mě sice ze začátku moc neoslovil, nicméně od druhé poloviny už jsem byl vyloženě zvědavý, jak se to celé vyvrbí a konec mě vážně potěšil. Pro mě osobně je Bound in Blood jedno z největších překvapení letošního roku a jednou se k němu určitě vrátím.
Přestože Westernům zrovna neholduji, Bound in Blood mě pohltilo díky skvělé grafice a designu a i když se většinou jedná pouze o arkádovou střílečku, nenudil jsem se u ní ani na chvíli, což umocňovaly i vsuvky typu jízda na koni, pár subquestů nebo nákup lepších zbraní. Občas potěšil i nějaký ten naskriptovaný filmeček typu jízda na loďce, zkrátka bylo stále na co koukat.
Příběh mě sice ze začátku moc neoslovil, nicméně od druhé poloviny už jsem byl vyloženě zvědavý, jak se to celé vyvrbí a konec mě vážně potěšil. Pro mě osobně je Bound in Blood jedno z největších překvapení letošního roku a jednou se k němu určitě vrátím.
Pro: Nádherná grafika a design, příběh, stále se něco děje.
Proti: Slabší začátek, pár menších chybek.
Krátce po dohrání prvního dílu jsem se vrhl i na pokračování s podtitulem Bound in Blood. První díl mě hodně navnadil, stejně jako přečtená preview a dojmy lidí, kteří hru už hráli.
Začnu s technickou stránkou hry, která je na dnešní dobu příkladná. Na max. nastavení se hra může směle měřit se současnou špičkou a přitom to naprosto plynule běhá i na počítači, který se dnes dá stěží označit za průměrný. Vývojáři v téhle oblasti odvedli perfektní práci.
Celou hru pojí silný příběh tří bratrů na pozadí konce občanské války. První okamžiky odehrajete ještě v řadách konfederační armády a po celý zbytek hry už jsou Thomas, Ray a William na útěku před šíleným důstojníkem, který jim neodpustil dezerci a zároveň v honbě za bájným aztéckým pokladem. A samozřejmě nemůže chybět ani osudová žena, kvůli které se vše tak trochu zamotává.
Ačkoliv jsou ve hře bratři tři, stejně jako v jedničce jsou hratelné postavy pouze dvě a to Ray a Thomas. Novinkou je ovšem to, že se pravidelně nestřídají, ale ve většině misí je na výběr, zda chcete hrát za Raye a nebo Thomase, výjimečně je charakter přidělen přímo hrou. Hra za Raye by měla být víc o akci zblízka k čemuž má Ray k dispozici dva kolty najednou, může používat dynamit a dokáže vykopnout zavřené dveře. Speciální vlastnost je speciální bullet time, kdy po obrazovce začnou jezdit dva zaměřovací kříže, které se dají lehce korigovat a pokud se některý z nich podaří dostat na nějakého nepřítele, tak je nutné zmáčknout levé, případně pravé tlačítko myši. K Rayovi se váže i jedna nepříjemná vlastnost hry. Aby bylo jasně odlišeno, že je Ray lepší pistolník, hra disponuje takovým malým auto-aimem. Nevím jak ostatní, ale já si radši mířím sám, takže jsem hrál vždycky za Thomase, pokud to bylo možné. Thomas je ten mrštnější z obou bratrů, dokáže se dostat na vyvýšená místa (a vytáhnout tam líného bratra), tam kam nedosáhne rukou si může pomoct lasem (ekvivalent biče z jedničky). Krom toho může používat ještě luk, který jsem si dost oblíbil, klasika kolt atd. Thomasova speciální schopnost spočívá v tom, že na nepřátelích se objevuje zaměřovací kříž a pohybem myši nahoru a dolů je hráč jednoho po druhém posílá do věčných lovišť. Co se proti jiným hrám opravdu povedlo je systém krytí, který vypadá opravdu realisticky a je i účinný.
Arzenál je víceméně klasický, jak by se dalo ve střílečce z divokého západu čekat, posupem času se dají najít lepší kousky s rychlejším nabíjením, nebo větší účinností a na několika místech hry je možné si koupit zbraně u obchodníka. Peníze se dají najít buď volně ve hře a nebo lze na dvou (?) místech plnit nepovinné úkoly, které vždycky končí střeleckým soubojem s nějakým zákeřným zločincem :)
Střeleckému souboji se nelze vyhnout a je nutné ho během hry absolvovat několikrát. Přiznám se, že než jsem se to naučil, tak mě to dost frustrovalo, protože hlavně ze začátku jsem opakoval klidně i víc jak 10x.
Vytknout nic nelze designu lokací. Hra je sice klasickým tunelem, bez možnosti alterantivních cest, ale tento tunel je dostatečně široký, aby mohl budit aspoň zdánlivou iluzi volnosti. Navíc hra docela odsejpá a nenechá hráče nějak dlouho postávat a přemýšlet na jednom místě. Ray, Thomas a William navštíví zapadlá městečka, opuštěné doly, městěčko duchů, hluboké lesy (mimochodem, zejména lesní lokace jsou úchvatné a nemají chybu), indiánské osady, tvůrci variabilitou rozhodně nijak nešetřili.
Popravdě nemám hře moc co vytknout, snad jenom herní dobu, protože i když jsem splnil i všechny nepovinné úkoly a občas se kochal prostředím, tak se časomíra zastavila na cca 6 hodinách a já si říkal, kua, já chci ještě hrát. AI protivníků neoslní, ale dá se to. Proti prvnímu dílu je zde také mnohem víc kladen důraz na akci, jde ale o akci hodně povedenou, takže za sebe Bound in Blood mohu určitě doporučit. Svým způsobem mi hra hodně připomněla sérii CoD zasazenou do prostředí divokého západu se silnějším příběhem.
Začnu s technickou stránkou hry, která je na dnešní dobu příkladná. Na max. nastavení se hra může směle měřit se současnou špičkou a přitom to naprosto plynule běhá i na počítači, který se dnes dá stěží označit za průměrný. Vývojáři v téhle oblasti odvedli perfektní práci.
Celou hru pojí silný příběh tří bratrů na pozadí konce občanské války. První okamžiky odehrajete ještě v řadách konfederační armády a po celý zbytek hry už jsou Thomas, Ray a William na útěku před šíleným důstojníkem, který jim neodpustil dezerci a zároveň v honbě za bájným aztéckým pokladem. A samozřejmě nemůže chybět ani osudová žena, kvůli které se vše tak trochu zamotává.
Ačkoliv jsou ve hře bratři tři, stejně jako v jedničce jsou hratelné postavy pouze dvě a to Ray a Thomas. Novinkou je ovšem to, že se pravidelně nestřídají, ale ve většině misí je na výběr, zda chcete hrát za Raye a nebo Thomase, výjimečně je charakter přidělen přímo hrou. Hra za Raye by měla být víc o akci zblízka k čemuž má Ray k dispozici dva kolty najednou, může používat dynamit a dokáže vykopnout zavřené dveře. Speciální vlastnost je speciální bullet time, kdy po obrazovce začnou jezdit dva zaměřovací kříže, které se dají lehce korigovat a pokud se některý z nich podaří dostat na nějakého nepřítele, tak je nutné zmáčknout levé, případně pravé tlačítko myši. K Rayovi se váže i jedna nepříjemná vlastnost hry. Aby bylo jasně odlišeno, že je Ray lepší pistolník, hra disponuje takovým malým auto-aimem. Nevím jak ostatní, ale já si radši mířím sám, takže jsem hrál vždycky za Thomase, pokud to bylo možné. Thomas je ten mrštnější z obou bratrů, dokáže se dostat na vyvýšená místa (a vytáhnout tam líného bratra), tam kam nedosáhne rukou si může pomoct lasem (ekvivalent biče z jedničky). Krom toho může používat ještě luk, který jsem si dost oblíbil, klasika kolt atd. Thomasova speciální schopnost spočívá v tom, že na nepřátelích se objevuje zaměřovací kříž a pohybem myši nahoru a dolů je hráč jednoho po druhém posílá do věčných lovišť. Co se proti jiným hrám opravdu povedlo je systém krytí, který vypadá opravdu realisticky a je i účinný.
Arzenál je víceméně klasický, jak by se dalo ve střílečce z divokého západu čekat, posupem času se dají najít lepší kousky s rychlejším nabíjením, nebo větší účinností a na několika místech hry je možné si koupit zbraně u obchodníka. Peníze se dají najít buď volně ve hře a nebo lze na dvou (?) místech plnit nepovinné úkoly, které vždycky končí střeleckým soubojem s nějakým zákeřným zločincem :)
Střeleckému souboji se nelze vyhnout a je nutné ho během hry absolvovat několikrát. Přiznám se, že než jsem se to naučil, tak mě to dost frustrovalo, protože hlavně ze začátku jsem opakoval klidně i víc jak 10x.
Vytknout nic nelze designu lokací. Hra je sice klasickým tunelem, bez možnosti alterantivních cest, ale tento tunel je dostatečně široký, aby mohl budit aspoň zdánlivou iluzi volnosti. Navíc hra docela odsejpá a nenechá hráče nějak dlouho postávat a přemýšlet na jednom místě. Ray, Thomas a William navštíví zapadlá městečka, opuštěné doly, městěčko duchů, hluboké lesy (mimochodem, zejména lesní lokace jsou úchvatné a nemají chybu), indiánské osady, tvůrci variabilitou rozhodně nijak nešetřili.
Popravdě nemám hře moc co vytknout, snad jenom herní dobu, protože i když jsem splnil i všechny nepovinné úkoly a občas se kochal prostředím, tak se časomíra zastavila na cca 6 hodinách a já si říkal, kua, já chci ještě hrát. AI protivníků neoslní, ale dá se to. Proti prvnímu dílu je zde také mnohem víc kladen důraz na akci, jde ale o akci hodně povedenou, takže za sebe Bound in Blood mohu určitě doporučit. Svým způsobem mi hra hodně připomněla sérii CoD zasazenou do prostředí divokého západu se silnějším příběhem.
Pro: Skvěle vypadající a přitom optimalizované, design lokací, celkově akce, příběh, silná atmosféra divokého západu
Proti: Herní doba, občas jde vidět, že to je dost naskriptované
Pro: grafika, postavy, atmosféra, řada specialitek, hudba, skvěle pasuje na první díl, grafika :)
Proti: systém střídání postav nefunguje tak dobře jak by mohl, občas neodladěná hratelnost, pro někoho možná málo variabilní, absence klávesy pro melee