Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Wettek98 (12.10.2022 14:50): jo, může to být těmi otevřenými lokacemi, já se v nich nějak zvlášť nekochal, ale vedlejšáky jsem si poctivě splnil, ale asi se tam dalo chvilku ještě bloudit a hledat třeba secrety :)
@Sasakr (12.10.2022 14:44): Nebo ten čas možná trošku nastavují ty otevřené dvě nebo tři mapy co tam jsou. Já v každé strávil pomalu 2 hodiny :-) Ale čistý průchod her bych řekl, že bude časově dost podobný.
@Sasakr (12.10.2022 10:19): však já to teď dohrál a steam mi u obou her ukazuje 8 hodin… tak nevím, nejvíc mám v Gunslighteru, ale tam je to ještě zkreslené post game contentem, nicméně i tak byl nejdelší
Furt je to skvělá hra. Škoda toho začátku, ten je prostě slabý. Jakmile se začne rozvíjet příběh, dostane to koule. Za koule by mimochodem měli pověsit toho, kdo vymyslel to ukrutně úzké FOV. Hra plně podporuje gamepad, prostorový zvuk funguje perfektně. Tohle se z gauče hraje fakt dobře. Je to o hodně delší než jednička, kterou jsem dnes zvládl za pár hodin, a to nebyl žádný speedrun a hodně jsem umíral.
@Vurhor (komentář): To je zaujímavé, nečakal by som, že niekto bude mať morálny problém hrať túto hru, ale páči sa mi to a aj to, že nemáš problém to priznať :)

Koniec koncov, je to prequel, ktorý vysvetľuje, prečo sa divoká karta reverend Ray reverendom stal :)
@holmesjedna (komentář): Pěkný koment ale nedávno jsem to dohrál taky a nepřišlo mi že by se textury načítaly příliš blízko a i pozadí bylo v pohodě. Nebylo to spíš nastavením grafiky nebo kartou? p.s. nerýpu je mě to zajímá ;)
Keby mal ešte niekto problém s obráteným a invertovaným obrazom, pridal som medzi odkazy fix, ktorý som si tiež musel pri rozohraní nainštalovať a našťastie funguje dobre (vyskúšané na steam verzii).
@M.a.t.t. (09.04.2015 20:07): Myslíš tu misi, která začíná tím lehčím stealthem "ukrást koně a pokračovat za občasného přepadávání dále"? Na tu vzpomínám z celého CoJ 1 skorem nejraději:).

Jo, vážně mě mrzí, jakým směrem se série posunula (byť tedy každý díl má poměrně hodně odlišný styl, tak třebas se ještě dočkáme). První díl byl totiž poměrně příjemně jedinečnou hrou (na rozdíl od všech následujících). Už třebas jen ten koncept, kdy hrajeme střídavě za 2 postavy, přičemž jedna jde po té druhé, je vcelku dost fajn a v FPSce ne zcela tradiční.

Dvojka je prostě CoD, lineární štreka, kde se za neustálých "kůl" skriptů a výbuchů stále jen bezmyšlenkovitě střílí. Místo celé armády tu však máme jen jednoho pomocníka. Pro mě to zachraňoval pouze příběh (kde byla dovysvětlena spousta věcí z jedničky) a prostředí divokého západu, které není kór až tak okoukané, jako druhá světová:) (a navíc mám pro něj vcelku slabost).
Som rád, že tu nie som osamotený s týmto názorom. :) Bavil ma aj druhý diel pomerne zvládnutou kooperáciou dvoch hráčov, nápaditým prostredím a dĺžkou, ale jednotka u mňa vedie. Osobne ma veľmi bavila aj cesta na farmu v tretej misii, počas ktorej hráč prechádzal nehostinným prostredím, v ktorom nebola núdza o indiánov, gaunerov nepriateľskú faunu. Takéto niečo mi v dvojke chýba.
@M.a.t.t. (09.04.2015 16:08): Yop, škoda že z dvojky udělali v podstatě už jen takové příběhovější CoD. Jednička měla těch zajímavějších prvků vícero- třebas i úplně nebojové mise, jako například ta se sháněním pírka apod., které jsou bohužel také mnohdy zatracovány.

A nejnovější CoJ pro změnu opět vcelku tuctový, tupý sandbox :/, protože to prostě teď zrovna frčí a máme tu přece úspěšné Farcrye, ACčka apod. Po skvělém prvním dílu jsem od téhle firmy čekal mnohem nápaditější přístup...
Stealth misie v jednotke sú skvelé a nikdy som nechápal tú kritiku, ktorá sa na ne vrhala aj zo strán niektorých recenzentov. Prišlo mi to, akoby nevedeli akceptovať, že FPS nemusí mať len samú akciu a že je vlastne zle, že sa pokúša o niečo iné. Stealth prvky sú tam rovnako opodstatnené ako napríklad v Return to Castle Wolfenstein.
Máte tu někdo zkušenost se zamrznutím načítání? Mě se to stalo na konci 5. kapitoly. To že jsou videa při zapínání hry vzhůru nohama jsem překousl, ale takovéto problémy co mám u každé cca. 10 hry se mi nechce pořád řešit.
V novější verzi hry je snad už jen jedna, ne? Jak musíte projít táborem zloduchů na cestě do dolu. Zmizelo stealth projití města a i jinde má člověk k dispozici luk. To v původní verzi nebylo.
Ako tak vidím, najvyšší čas začať s touto sériou. Akurát ma odrádza prvý diel a jeho "stealth" misie.
Ale no tak, chce to trochu cviku. Není to taková sranda, jako v jedničce, no :-)
S těmi souboji jeden na jednoho si dělaj prdel ne??!!! Ještě jsem nikoho nestřelil výš, než do koulí a to vždycky tak čirou náhodou na po padesátý!!!!! Nějakej fígl?? Nebo to letí z kompu rychlostí světla!
Prvý diel som síce nehral, ale Bound In Blood sa mi páčilo veľmi. Hlavne druhá polovica hry (zhruba od príchodu indiánov na scénu) bola luxusná. Cartel som nehral a nezaujima ma. No další western by sa hodil.
M.a.t.t.: Řekl bych, že máš recht, a to se při tom znají velmi dobře.
Už si to přesně nepamatuju, ale vzhledem k tomu, že při tvorbě prvního dílu asi nebylo stopro jasné, že bude i druhý a ještě navíc se časově odehrávající před prvním tak je to klidně možné, že tam některé věci zas až tak úplně nesedí
Otázka pre tých, ktorí hrali oba diely, zdá sa to len mne alebo to napojenie stopercentne nesedí? V pôvodnom Call of Juarez totiž stret Raya a Jureza vyznieva akoby sa poriadne nepoznali a Ray o ňom iba počul. Alebo tomu tak nie je a chápem to zle?

O akci mi ani tak nešlo. Ono, jediná opravdu nezapomenutelná část Call of juarezů je z jedničky, jak skoro bez nábojů projíždíš kolem těch indiánů na válečné stezce. To bylo naprosto geniální.

Ale jinak, "reálná" a drsná kovbojka a nemáš tam ani bowiják ani tomahawk? Co to je?
Bodkin: Asi nejsme naladěni na stejnou vlnu, dvojka byla možná jen samá akce, ale rozhodně ne nezajímavá. Plus to prostředí.

Fg: Jo, bylo, ale já i přesto alespoň trochu doufal v něco jiného než klon Far Cry 2 :)
"...průměrná nezajímavá akce s velkou spoustou naprostých blbostí." Takže to pokračuje ve šlépějích dvojky, to je fajn, ne?
NL: to snad bylo jasne uz z prvnich ukazek, ne? Recenze to jen potvrzuji...
to nevyviji ale primo Techlend ne? Je to nake jine studio
Tak na druhém díle CoJ jsme asi pochopil co mě na nových akčních hrách tak leze na nervy. Včera jsem dohrál první díl a jsem z něj nadšený. Už dlouho mě žádná FPS tak nechytla. Prostředí, přestřelky, příběh, atmosféra prostě všechno super. Hned jsme rozjel druhý díl a vybaflo na mě převlečené Call of Duty plné wow efektů a skriptů. Pak se to naštěstí trochu zklidnilo. Co ale zůstalo je to že mě hra neustále táhne kupředu. "Dělej musíme jít", "Tak kurva kde si?" atd. Nemáte šanci hrát si po svém. A to je evidentně pro mě špatně. V prvním díle jsem si tempo hry určoval sám. Tady mi hra sama vnucuje jak jí mám hrát. Neříkám že druhý díl je špatná hra, ale asi na tom rozdílu jsem si to akorát uvědomil.
Ta hra je fakt každou minutou pitomější. Začalo to vytahováním toho chlapa z lochu a prozatimní vrchol byl při jízdě výtahem dolů. Jsem zvědav, co dalšího WOW bez špetky rozmyslu na mě hodí dál.

Edit: Jo a FG, sniperka je na začátku chapter X. Koupitelná.
On zrovna ten "filmovej" divokej západ moc idealizovanej není. Realita byla pravděpodobně mnohem víc idylická, míra kriminality poměrně nízká a celkově to tam nebylo zdaleka tak divoký, jak ukazujou běžný hry/filmy/knihy.:)

Nechápu, proč tam vidím takový ten GTA feel. Je to strašné. Divoký západ mám celkem rád, alespoň ten filmový, idealizovaný.
Neříkám, že zrovna skáču radostí, nicméně bude alespoň "menší" změna...
A já se zase na to docela těším. Vypadá to minimálně zajímavě...