Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
7c

7c

 

Momentálně rozehráno


Profil

Malé vysvětlení mého hodnocení her obecně:
- na hrách nejvíce oceňuji atmosféru a znovuhratelnost (ideálně kombinace)
- vadí mi "primitivnost", nedodělanost a přehnané zjednodušování
- vadí mi přebytečný balast (ať už jde o dialogy nebo herní prvky)
- v hodnocení hraje občas roli nostalgie

A něco k procentuálnímu hodnocení (které je čistě subjektivní):
100% - vyhovuje/vyhovovala ideálně mým požadavkům (atmosféra, znovuhratelnost, intenzita) + nostalgie :)
95% - podobně jako 100%, možná i víc "hardcore"
90% - výborná hra (v hodnocení chybí těch "nostalgických" 5%)
80% - kvalitní a zábavná hra, zpravidla pro mě ne až tak znovuhratelná nebo s délkou pod 50 hodin (ehm)
75% - dobrá a zábavná hra v rámci žánru, potenciálně podceněná (a hodnocení zvýším při dalším hraní)
70% - ok hra
65% - málo zábavné, nepovedené pokračování, osobní antipatie
60% - závažné nedostatky (technická stránka, příběh, hratelnost)
< 60% - ztráta času/urážka inteligence hráče/osobní averze

Obecně, hry pod 70% jsou spíš ztráta času.

Vlastně jde o variaci na "wine rating":
96-100: An extraordinary wine of profound and complex character displaying all the attributes expected of a classic wine of its variety. Wines of this caliber are worth a special effort to find, purchase, and consume.
90-95: An outstanding wine of exceptional complexity and character. In short, these are terrific wines.
80-89: A barely above average to very good wine displaying various degrees of finesse and flavor as well as character with no noticeable flaws.
70-79: An average wine with little distinction except that it is a soundly made. In essence, a straightforward, innocuous wine.
60-69: A below average wine containing noticeable deficiencies, such as excessive acidity and/or tannin, an absence of flavor, or possibly dirty aromas or flavors.
50-59: A wine deemed to be unacceptable.

A "Momentálně rozehráno" značí vše od nainstalováno s plánem někdy si zahrát až po "zaloguj se jednou týdně a zkontroluj 'skill queue'".

Pro mě zajímavé hry z posledních deseti let
Resident Evil: Revelations - perfektní UI, výborný raid mód, výzva pro dobré hráče, brutální pro ty normální (jako třeba já) - ale obtížnost jde snížit optimalizací výbavy (trochu RPG prvek?), potenciál ve stovkách hodin hraní.
Dragon's Dogma: Dark Arisen - povinnost už kvůli Bitterblack Isle, jeden z nejlepších "dungeonů" všech dob.
Rise of the Tomb Raider - nejlepší (a asi i poslední, kvůli zrušení týmu) novodobý TR a dost možná nejlepší od původního Core Dynamics TR.
The Evil Within 2 - hodně povedený a zkondenzovaný mix "survival horror" a otevřeného světa, včetně humoru a dobře podaných neherních sekvencí.
Warframe - možná nejlepší free-to-play pve online hra? Každopádně dobře zvládnutý finanční model, udržování jednotnosti herní komunity (žádné "elite only" prvky), sice jednoduché a bez výzev, ale s parádním pohybem v prostoru a "gunplay".
Dying Light - nástupce Dead Island - příběh, svět, ovládání - po DL (i přes různé chybky - třeba upgrade systém zbraní) už jsem ztratil motivaci hrát jiné FPS.
Lichdom: Battlemage - krátké, ale s nejzajímavějším systémem magie za dlouhou dobu (určitě u akční hry) a i přes chyby (jejich vyřešení by nejspíš zabralo hodně času a prostředků) výborná záležitost.

Random:
“I should probably get back to that whole ‘finding my daughter’ thing.”