Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Strategie

« Novější Starší »
No kdybych řekl toustovač nebyl bych daleko od pravdy, ale myslím že v tom jsou 2GB ram, potom stařičký Intel Core 2 Duo (který ale občas dělá divy) a nějaká stará grafika od Nvidie.

Ps: Příští rok se už chystám povýšit na něco lepšího.
@mrazikcomp (20.09.2019 05:22): Myslím, že s arénou to nebude mít nic společného, myslím, že hře budou dominovat prvky z Three kingdoms, kde si hráči pochvalovali konečně dobrou diplomacii a možnost duelů generálů, což v trojské válce, také není nic zvláštního, dřív generál nemusel být jen geniální stratég ale i dobrý bojovník.

Já se spíš bojím, aby ve hře byly stále prvky realističnosti, warhammer v naší historii fakt nechci. Ikdyž o trojské válce víme velké hovno a představujeme si ji spíše z toho velkofilmu.

Btw v aréně máš hoplitské jednotky, barbary, římany a podobně, to jaksi tvé teorii nepomahá. falanga byla do řeckých států v celkem primitivní formě.

Also, by hra měla mít absenci jízdy a když už, měli by převládat válečné vozy.


Ale jako jo, antika je moje oblíbené období a těším se.
Dokázali byste si představit RTSku podle vynikajícího románu Karla Čapka Válka s mloky?
Na Steamu bude ještě 9 hodin velký Warhammer sale. Pokud někdo z vás taky miniatury sbírá, barví a lepí, tak mu to asi neuniklo, ale jsou tady určitě tací, kteří to mají rádi i na obrazovkách :))
A za 10 éček je tam Warhammer 40,000: Dawn of War III. Stojí to už za tuhle cenu? Vzhledem k reakcím jsem na to hluboce kašlal, ale vyplatí se to za tuhle cenu už koupit a hrát?
@Jumas (20.05.2019 09:26): No nechávat tři "žánry" už je nevhodné řešení. Nejlepší je nechat jeden, a jen opravdu u vyjímek přidávat i sekundární. Zvláště, pokud se počítá se štítky, které přidají nějaké další nuance titulu (fantasy, role play prvky, kanada...).
@Drolin (20.05.2019 09:25): V JA2 si celkem komplikovane tvoris postavu na zaklade dotazniku, ta postava ma skilly, vlastnosti typu loner nebo aggresive, ktere ovlivnuji jeji chovani a specializace typu stealth nebo night ops. Je tam hodne rozhovoru, hlavne zpocatku, to je trochu jinej level nez 4 skilly u Daikatany nebo passing u FIFy, ale pravdou je, ze kdyz se to vezme do dusledku, tak by RPG mohla byt spousta her a je dobry se vyvarovat toho, ze se na jednu hru nalepi 1 hlavni a vic jak 1 sekundarni zanr. Tohle bych ponechal u tech nemnoha klasickych zanrovych hybridu jako System Shock 2, Deus Ex nebo prave Jagged Alliance 2. Tech skutecnych hybridu neni az tolik, idealni je, kdyz ma hra 1 zanr.

@Jumas (20.05.2019 09:26): Jo, sorry ja jsem to necetl cely. JA2 bych nechal jako tahovku primarni a RPG sekundarni, takticka akce je myslim zbytecnost. JA2 je jednoduse tahova strategie s RPG primesi, vic bych to nekomplikoval.
@Jumas (20.05.2019 09:04): Minimalne u dvojky a datace bych RPG jako sekundarni nechal. U jednicky a Deadly Games by to asi mohlo jit pryc, tam je to podobny RPG, jako UFO Enemy Unkown a XCom Terror From the Deep.
Když se teď všechny Commandosovky přehodily do strategií, kam správně patří, myslíte si, že by do stejné kategorie mohla patřit i série Jagged Alliance? Samozřejmě by zůstala tahová strategie jako primární žánr, jde mi jen o to, jestli nepřidat jako sekundární žánr taktickou akci, která jak koukám již u některých dílů je. Žádný díl jsem nehrál, tak nevím, jestli je ta různorodost žánrů v sérii normální.
Tak Imperator: Rome dopadl v uživatelských recenzích bídně. Vypadá to, že šli ještě o úroveň níže než u vanilla Stellaris a vanilla Imperátora je tak opravdu jen a jen map painterem.
@Ringo (07.05.2019 22:02): Tak svym zpusobem to je takovy paskvil, co se tyce navaznosti na serii. Ale kdyz to clovek pusti z hlavy tak z toho nakonec vyjde pomerne HC a propracovana strategie, ktera ma co nabidnout. Teda kdyz mas opravdu more casu:)
@Ringo (07.05.2019 21:50): co si pamatuji jelo to na akcni body a bylo to skutecne megalomanske, hlavne diky celkove pomalosti vseho. Hodne propracovane a na svou dobu pekne vyhlizejici. Jo delali to slovaci, pod dohledem BB.
Já mám na Battle Isle 2 a 3 rád i tu grafiku bojiště, ty jednotky, tančíky, buginy, továrničky, letiště, lodě....já si tehdy pak šel vyrobit deskovku, kde proti sobě bojovaly tanky a graficky jsem okopčil Battle Isle 2 a částečně Perfect General 2, kreslil jsem to podle toho. Jednotky i krajinu :-) Dodnes se mi Battle Isle 2 líbí graficky, nechtěl bych žádnou moderní verzi s jinou grafikou.
@Ringo (05.05.2019 17:31): k battle isle 2 sem se nastesti dostal jeste na 386/486 kdy v ty dobe to byla super 3D grafika tech souboju jednotek :), battale iste tri na w98/xp uz ta grafika byla takova normalni v ty dobe a to jeste bi2 se mmel v cd verzi takze renderovany filmecky jednotek - parada :)

a recenze steelwolf rybky je legendarni :) doufejme ze nastupce SP nebude prekombinovan a tesim se na tahovou strategii v QHD nebo UHD viditelne velikosti bojiste
@valcik (06.05.2019 09:58): Kdysi jsem po tom pokukoval, ale ty hodnocení nejsou úplně tak jednoznačné (byť na ně teda někdy je lepší nedávat, ale nějak jsme nenašel, že by ta hra měla nějaký legendární status, tak jsem to pustil z hlavy).
@Rapier (05.05.2019 16:05): Adnrew básnil o Battle Isle II ve Score 6, byla to hra měsíce. Pak vyšel Battle Isle 3 později, to už recenzoval Ice. Rybka básnil o Steel Panthers.

Ono Battle Isle 2 a 3 jsou dokonalé v systému zásobování, ani nevím, jestli to takhle hluboce nějaká strategie simolovala, že bylo třeba za frontou tahat zásobovací vozy s palivem a palivem a bylo to zahrnmuto do tahu hráče, že tě+mi zásobovacími vozy obhospodařoval vozy, kterým něco docházelo.
@Rapier (05.05.2019 16:05): tak pětka je taky super, ale jak zkoušeli inovovat válčení, tak se to všeobecně dost netrefilo do vkusu. Šestka bude podle mě hodně super (tam si spíš lidi stěžují na grafiku, ale mě se líbí), jen je třeba počkat na Complete verzi. Ostatně jako u kterékoliv novější Civky (slavnou čtyřku nevyjímaje :D )
@Kunick (05.05.2019 15:40): sorry, to jsem přehlídl. :) Já mám právě v práci kolegu co hraje jen a pouze Civilizaci, každý díl co vyjde a ten na Civ IV nedá dopustit.

@Ringo (05.05.2019 15:03): dík za info, to jsem ani nevěděl že na Battle Isle dělali později Čechoslováci. O UFO, novodobé sérii, to vím. Pamatuji si, že recenze od Jana na mě dost zapůsobily, strašně o tom básnil ve Score, jak je to komplexní, super. Mám pocit, že i Rybka o tom básnil.

@Sadako (05.05.2019 15:10): jasně, rozumím. Pokud zase někdy zkusím hrát Civilizaci asi taky spíše ty novější (na pochopení jednodušší) díly.
@Rapier (05.05.2019 14:45): Složitější nemusí nutně znamenat lepší.
Trojka mě svého času vůbec nechytila, čtyřku jsem ani nikdy nezkoušela, pětka mě prostě baví, that's all. Názory veteránů série (jakékoli) jsou mi jarním vánkem.
@Rapier (05.05.2019 14:45): Mně se teda Battle Isle 2 a 3 líbí graficky i dnes, a Historyline 1914 - 18 taky. Akorát první Battle Isle 1 je dneska už taková dost znatelně stará. BI4: Andosia War už je dost jiná hra, skoro ji do série nepočítám, dělali to myslím Slováci, je to pro mě něco jako ty tři české UFO hry, které určitě neřadím do původní Microprosácké série..
@Tulareanus (05.05.2019 14:25): konečně někdo s Dune 2000! Alias Dune 2 v Read Alert kabátku, který ji mimochodem moc sluší.

@Charllize (29.04.2019 20:31): o Battle Ise psal Jan Eisler ve Score legendy. O tom jak to je komplexní, super, atd. Škoda že už v době kdy jsem k tomu lehce čichl někdy okolo roku 2000 už to graficky vypadalo hodně ale opravdu hodně staře.

@Sadako (29.04.2019 15:50):
@Kunick (04.05.2019 14:45): by mě tedy zajímalo co všichni vidíte na té slavné Civilizaci V, co jsem slyšel od veteránů série tak nejlepší/nejkomplexnější je Civ III, respektive Civ IV s datadisky. Od té doby je Civ jednodušší a jednodušší ...
5 UFO Enemy Unknown
5 Front Misson 3
4 Warcraft 2 + data
3 Disgaea
3 Vandal Hearts
2 Battle Isle 4 Andosia War
1 Command and Conquer Red Alert
1 Theme Park
1 Sim City 2000
5 Age of Empires II: The Age of Kings
5 Homeworld
4 Pharaoh
3 StarCraft
2 Homeworld 2
2 Total Annihilation
1 Age of Wonders
1 The Banner Saga 2
1 Cities: Skylines
1 Original War
3-Command & Conquer
3-Panzer General
3-Master of Orion 2
3-UFO: Enemy Unknown
3-Heroes of Might and Magic III
2-Alpha Centauri
2-Steel Panthers: World at War
2-Battle Isle 3: Shadow of the Emperor
2-Into the Breach
2-Earth 2140
Vzal jsem to obšírnějc než RPG seznam. Zaznamenává vůbec někdo výsledky, nebo tu jen házíme seznamy? :)

3 - Heroes of MaM 3
3 - Dota 2
2 - KKnD 2: Krossfire
1 - Majesty: The Fantasy Kingdom Sim
1 - Worms Armageddon
1 - Jagged Alliance 2
1 - Etherlords 2
1 - Warlords 3
1 - Master of Magic
1 - Heroes of MaM 1
1 - Age of Empires 2
1 - X-COM: Terror from the Deep
1 - Age of Wonders 2
1 - Spellcross
1 - RollerCoaster Tycoon
1 - Europa 1400: The Guild
1 - Gemcraft
1 - Faeria
1 - The Battle for Wesnoth
1 - Artifact (stále věřím)
Heroes V - 5
Warcraft 3 - 5
Battle fór Middle-earth II - 5
Rise of Legends - 5
Starcraft 2- 5

devadesátky jsou přeceňované
5 - Dune 2000 (matka všech RTS ve vylepšeném kabátě a s neodolatelným kouzlem pouštní planety Arrakis)
5 - Age of Empires II: The Age of Kings (zásah do černého od Microsoftu, neskutečně zábavný výlet do historie)
4 - Alpha Centauri (od tvůrců Civ, ještě lepší než předloha, Civ nebyla nikdy před a nikdy poté tak dokonalá)
3 - Command & Conquer (za to že byl první ze série C&C + C&C: Red Alert)
3 - Master of Orion (nezapomenutelné hodiny společného hraní u kamaráda na AMD 133)
2 - Civilization II (první a poslední Civ kterou jsem dosud hrál u kamaráda na 486)
2 - Steel Panthers: Main Battle Tank (scénář kdy jsem měl ubránit západní Evropu přes sovětskou invazí jsem hrál několik dnů v kuse - a nakonec vyhrál :) )
1 - StarCraft (už WarCraft II byl skoro dokonalý ale sci-fi verze je v každém ohledu lepší)

Diskutující (12)