Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Hlášení chyb v profilech her a vývojářů

U Maze Game je jeden odkaz k úplně jiné hře. Je nutné lépe kontrolovat, co na DH lidé přidávají. Odkaz jsem nahlásil. Ten můj je správně. Chrome prohlížeč mi soubor zablokoval, ale v jiném by to stáhnout jít mělo.

Tu ochranu nedůvěryhodných souborů má i Edge. Nicméně jsem to alespoň několika kliky nechal na disku. Hru mám nainstalovánu, normálně mi funguje.
Cadaver: The Payoff: V aktuálním popisu hry je " The Payoff vyšel také v CD verzi s dabingem". Je to opravdu správná informace? Payoff opravdu vyšel na CD ve verzi pro PC spolu s původní hrou Cadaver v roce 1995 v kompilaci "BITMAP BROTHERS COMPILATION". Ale je tam se stejnými daty, s jakými vyšel v roce 1991 a rozhodně tam žádný dabing není.
16,9,22 Podávám hlášení: Vše vpořádku, závada při dnešní obhlídce nezjištěna!
Prosím o zamítnutí schvalovaného vývojáře: Round8 Studio. Jsem totiž slepý a všechno patří k vývojáři Room8 Studio, jejichž jednu hru právě přidávám.
Prosím smazat platformu PSP u Tactics Ogre: Let Us Cling Together  

Omlouvám se, že jsem drze přidal PSP verzi zvlášť, ale po předchozích zkušenostech u takových "neznámých" her vím, že byste se mnou stejně souhlasili. :D Po vydání remasteru remaku nedává smysl, aby ten remake (a hlavně zmíněný remaster) byl v jednom profilu se SNES verzí. Ty změny jsou už moc velké.
@adam.kulhanek (22.08.2022 12:48): Ničemu to nevadí, protože jsi vyplnil i popis, který první návrh neměl, takže se daly schválit postupně oba dva ;) Pokud by byla vyplněná jen hlavička, tak má samozřejmě přednost ten první (pokud je bez chyb).
Teď jsem si všiml, že jsem dal ke schválení profil vývojáře, kterého už někdo jiny přidává taky (Molegato). Nekouknul jsem se před odesláním do fronty přidávaných a teď už to nejde vzít zpět, omlouvám se.
Duplicitní vývojáři Gamestar a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT: Další Jan Willem Nijman a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT2: Další [chybný odkaz na vývojáře] a Kittehface Software. Správně je Kittehface Software.

EDIT3: Další Lion's Shade a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT4: Další Nichibutsu a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT5: Další Nintendo Software Planning & Development a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT6: Další Normal Distribution a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT7: Další [chybný odkaz na vývojáře] a Novotrade Software.

EDIT8: Další OutSide Directors Company a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT9: Další [chybný odkaz na vývojáře] a Phosphor Games.

EDIT10: Další PsychoDev a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT11: Další Questtracers a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT12: Další Renzo "Eshaktaar" Thönen a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT13: Další [chybný odkaz na vývojáře] a SIE San Diego Studio.

EDIT14: Další Sierra a [chybný odkaz na vývojáře] (všechny hry tu máme pod Sierrou).

EDIT15: Další SkisoSoft LLC a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT16: Další StarCraft, Inc. a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT17: Další Syrox Developments a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT18: Další TAG (Anthony Taglione) a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT19: Další [chybný odkaz na vývojáře] a Yippee! Entertainment.
@adam.kulhanek (12.07.2022 10:16): Aktuálně to tu funguje tak, že když dojde k přejmenování studia, založí se při přidávání hry nový profil, ale jsou v plánu alternativní názvy vývojářů, takže se tyto duplicity pak budou také slučovat.
Nevím jestli to tu už bylo nebo ne, ale je zde duplicita u:
Activision a Mediagenic 
Jedná se o stejnou společnost, která se v letech 1988 až 1992 přejmenovala Mediagenic.

Jen pro info, jediná uvedená hra u Mediagenic je tam uvedená špatně (už jsem zadal ke schválení úpravu).
Nevím, kdo budete schvalovat Wolfensteina 3D, který jsem jsem dal na schválení. Nevím, jestli jsem tam zaškrtl mulťák nebo ne. Pokud vím, tak ho hra neobsahuje ani na ostatní konzole. Prosím o opravu.
Duplicitní vývojáři Two Tribes a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT: Další duplicita The Code Monkeys a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT2: A další L.K. Avalon a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT3: Další Ubisoft Kiev a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT4: Další Brøderbund a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT5: Další Synapse Software a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT6: Další Charlie's Games a [chybný odkaz na vývojáře].

EDIT7: Další Creat Studio a [chybný odkaz na vývojáře].
@Jumas (11.06.2022 22:21): Ty dvě hry u duplicitního vývojáře jsem přidával já a jsem si skoro jistý, že jsem při zadávání vývojáře vybíral z nabízejícího se seznamu. Nenapadá tě (nebo někoho jiného), co jsem mohl udělat špatně, že vznikla duplicita?
Prosím o smazání duplicitního vývojářského profilu [chybný odkaz na vývojáře].
Marathon vyšel v roce 1994 na Mac (Moby Games, Retro Nation). Jenže v DH se ve vyhledávání zobrazuje jako Marathon (2011). Protože Mac jako platforma neexistuje (dlouho byl Mac v podstatě PC, ale ze začátku ne, a nedávno s přechodem na vlastní Arm už opět spíše ne). Takže jak to řešit, aby to nebylo matoucí? Přidá se Mac jako platforma? Nebo to označit jako PC 1994, i když to je zavádějící?
@PavelU (18.04.2022 00:50): Odstraněno. Jelikož se odkazy na Humble tvoří automaticky, tak při totožných názvech her k těmto situacím dochází, ale takových her je minimum. Příště stačí použít nahlašovací rozhraní - rozkliknout "Volby záznamu" vpravo dole a "Nahlásit".
GOG změnil odkazy, kdy "gamecard" bylo nahrazeno pouze "game". Že se to při vkládání nových odkazů samo nevyplňuje je ten nejmenší problém, i když to zdržuje, ale všechny GOG odkazy jsou teď nefunkční. Chtělo by to je nějak hromadně upravit, protože dělat to po jednom by byla dobrá řehole.
Ke schvalování jsem dal FIFA Soccer 96. Popletl jsem roky vydání. Hra samozřejmě vyšla v roce 1995. (zadal jsem omylem 96) Dáte mi to předělat nebo je to jen maličkost?
Ráda bych rozdělila Final Fantasy III na 2 profily stejně jako to má Steam, a to Final Fantasy III (odkaz)  a Final Fantasy III (3D Remake) (odkaz). Stejný 3D remake dostal i čtvrtý díl série a tu na DH jsou oba rozděleně. Pro přehlednost by možná bylo fajn i odpovídající Final Fantasy IV přejmenovat na Final Fantasy IV (3D remake) stejně jako na Steamu, ale s tím si nejsem jistá, protože se imho nejedná o oficiální název.

Chápu, že těch verzí Final Fantasy je hromada, ale v drtivě většině se jedná jen o úpravu UI a "vzhledu pixelů", zatímco tento 3D remake je už zdánlivě zcela odlišná hra. Navíc obchody běžně nahrazují staré verze novějšími, ale tyto 3D remaky se nabízí odděleně.

Ráda bych, aby se k tomu vyjádřil nějaký moderátor/admin, protože se jedná o zásah do tří profilů her a je nutné, aby byly schváleny všechny, protože u části to nedává smysl.
U vývojářů při změně loga nezůstávají ve změnách ta původní, na rozdíl od her, kde původní obaly ve změnách vidět jsou. Teď jsem třeba dával lepší logo ke StormBASIC Games a v obou změnách je tam vidět stejné logo.
@Jumas (01.10.2021 22:57):  myslím že tam vkládat něco, co nezaznělo. Prostě by to v základu byl defaultni popis a jen v případě že by někdo chtěl tak by to upravil...takže fakticky žádná změna proti dnešnímu stavu.
@Jumas (01.10.2021 22:57): Ono to není tak horké, mrkni na ty stránky a uvidíš. ;c) Každý podprofil obsahuje jen pár unikátních informací + obal + obrázky ze hry, přičemž popis je většinou stejný, může jen obsahovat u dané platformy doplňkové info. A když to jde takto jinde... :c) Zde, pokud je nějaká verze hodně odlišná, zakládá se pro ni zcela nový profil. Navíc, někdy se založí, někdy ne a celkově to pak působí silně chaoticky. Nicméně, vedeme pouze „akademickou” debatu, jelikož systém zde na DH už je dán a nikdo ho předělávat stejně nebude. ;c)
@Všivák (01.10.2021 21:40): Svého času, když se zde zaváděly konzole a další platformy, navrhoval jsem systém jaký mají na GamePressure. Přijde mi, že je to ta nejlepší možná varianta a podobné problémy řeší velice elegantně. Prostě jeden základní profil pro hru, zastřešující veškeré varianty. Každý podprofil pak obsahuje své hodnocení, svůj obal, datum vydání a další unikátní informace. Klidně pak i svůj popis, čím se ta která verze odlišuje. Jednoduše naprosto čisté řešení. Škoda jen, že se to takto nerealizovalo zde, bylo by po starostech jednou provždy. ;c)
@Všivák (01.10.2021 21:40): Dokonce bych řekl, že Vita verze by měla mít úplně vlastní profil. Na wiki u Fifa Soccer 11 o ní není ani řeč a na mobygames má datum vydání až v únoru 2012, takže imho jiná hra.
@Zoltan (01.10.2021 17:03): No právě. Klidně bych přidal verze na ostatní platformy. Ale nejsem si jistý, jak to rozdělit. Každopádně Vita by mohla snad být v jednom profilu z PSP. Na druhou stranu využívá dotykáč jako Android nebo IOS.
@Všivák (01.10.2021 13:19): S Fifou je problém, každý ročník má několik různých verzí, které se liší herními mody, grafikou, běží na starším engine...tady jsem kdysi udělal tabulku verzí, každá by měla mít vlastní profil.

Každopádně je odpověď taková, že verze pro iOS a Android by měla mít vlastní profil, přeci jen je o dost odlišnější než hlavní verze. U Vity si nejsem jistý, na mobygames ji mají u PS3 a Xbox 360 verze.
Potřebuju poradit. FIFA 11 vyšla na Vitu a mobily jako FIFA Soccer. Jelikož je v profilu jako platforma i PSP, nestačilo by ostatní platformy jen doplnit do profilu?
@Ronik (10.09.2021 13:14): OK, v tom případě by to chtělo nějaké upozornění, že nintendo.com u nás nefunguje a znemožnit tyto odkazy přidávat, protože u některých her je právě ten US shop. Nebo ještě lépe při zadání odkazu s nintendo.com by se to mohlo samo upravit na nintendo.co.uk, ale nevím, jak moc je to složité na implementaci a jestli je to vůbec proveditelné.
@Všivák (27.08.2021 15:17): Ta 3DS/mobilní verze potřebuje vlastní samostatný profil, protože není shodná s "velkou" verzí. Nechce se mi teď dohledávat změny v bodech, nicméně dle reddit diskuze je to třeba příběhově jiné (kratší), úrovně jsou velikostně osekané a chybí tam side questy z velké verze.
@Peach (15.07.2021 23:43): Ahoj, sorry za neskorú odpoveď.

1. to si budeme musieť asi aspoň čiastočne interne v dh tíme prejsť, potom by však nebol problém sa zúčastníť dohodnutých zmien podľa postupu

2. No a tu je ten rozkol. Ak som písal 99.9% RPG má combat, niektoré ho majú ťahový, množstvo ho má v reálnom čase. V akčnej hre nabehneš do hry, tvoja úspešnosť spočíva v tvojej "šikovnosti" v rámci reflexov a potom v sile zbraní k dispozícii. V RPG to takmer nikdy také jednoduché nie a je tam veľa zákonitostí, ktoré ovplyvňujú úspešnosť v boji a zároveň je boj častokrát len jednou z viacerých spôsobov ako vyriešiť situáciu alebo len jednou z časti gameplaya, v ktorom mikromanažmenet výbavy, postavy/družiny, dialógy, explorácia, hádanky, minihry atď... zaberajú podstatnú časť hry.

3. Tu sa ti neviem vyjadriť. Ohľadom Sekira súhlasím. Bloodborne a Horizon Zero Dawn som nehral.