Hlášení chyb v profilech her a vývojářů
Požadavky vyřešeny, díky!
U hry Max Payne je prázdný komentář od uživatele Komiksumec, s datem publikace 26. 2. 2019.
požádám o sloučení duplicity vývojářů Alawar Friday's Games a [chybný odkaz na vývojáře]
Na vlastní žádost připomínám Memphisovi, že úpravu Alien Hominid (2004) musí schválit osobně kvůli tomu, že správci obsahu nemohou přidat datum vydání k platformám, které byly do profilu předtím jako "kompatibilní". Díky moc!
Rise of the Triad: Dark War (2004), tam jde o odstranění konzolových platforem, poněvadž remake zasluhuje vlastní profil, což by snad mohli zvládnout i správci obsahu, možná podle toho, zda již byly/ ještě nebyly odstraňované verze v profilu hodnoceny.
Rise of the Triad: Dark War (2004), tam jde o odstranění konzolových platforem, poněvadž remake zasluhuje vlastní profil, což by snad mohli zvládnout i správci obsahu, možná podle toho, zda již byly/ ještě nebyly odstraňované verze v profilu hodnoceny.
Byl zadán špatný název vývojáře, který poté byl vytvořen znovu, takže bych poprosil o smazání [chybný odkaz na vývojáře].
@Memphis (11.09.2024 12:09): To je všechno. Vypadá to, že na ročníky 16 a 17 už je zabudovaný stejný engine i na staré konzole. Jen s odlišnými detaily.
@Memphis (11.09.2024 12:09): Z této FIFA 15 prosím smazat platformy Vita, PS3 a X360. XOne bude kompatibilní. První tři zmíněné už jsou v jíných profilech.
@Memphis (11.09.2024 12:09): Z této FIFA 14 prosím smazat konzole PS4. PS5 a XOne bude kompatibilní. Novější konzole mají vlastní FIFA 14 profil.
@Všivák (11.09.2024 11:00): Vždy po schválení pak prosím napiš požadavek tady, ať to mám na jednom místě, díky!
@Memphis (30.08.2024 20:03): První návrh na FIFA 14 odeslán.
Chyby opraveny, díky všem za nahlášení!
@Všivák (03.05.2023 09:14): Ty platformy u verzí FIFA bych smazal až se přidají ty jednotlivé profily, pokud se k tomu dostaneš.
@Všivák (03.05.2023 09:14): Ty platformy u verzí FIFA bych smazal až se přidají ty jednotlivé profily, pokud se k tomu dostaneš.
Duplicitní vývojáři Namco a [chybný odkaz na vývojáře].
@Memphis: Prosím o smazání vývojáře [chybný odkaz na vývojáře]
@Jackal (29.05.2024 13:03): Trošku jsem se v tom prohrabal a vidím to takto:
Co se týče zdrojů, všechny tyto kompilace a balíky jsou na mobygames - ten pro PS1 třeba zde.
Těch balíků je pěkná hromada, jak pro hry od Atari, tak od Activision:
Activision's Atari 2600 Action Pack
Activision's Atari 2600 Action Pack 2
Activision's Atari 2600 Action Pack 3
Activision Anthology (tento je pro PS2)
Activision Anthology (tento pro iOS a Android)
Activision Anthology (tento pro GBA)
Activision Anthology (J2ME, Windows Mobile a Palm OS)
Activision Anthology: Remix Edition
A Collection of Activision Classic Games for the Atari 2600
Activision Hits Remixed
Atari Retro
Atari Greatest Hits: Volume 1
Atari Greatest Hits: Volume 2
Atari Arcade Hits: Volume 1
Atari Arcade Hits: Volume 2
Atari: 80 Classic Games in One!
Atari's Greatest Hits
Atari Flashback Classics
Atari Flashback Classics: Vol.1
Atari Flashback Classics: Vol.2
Atari Flashback Classics: Vol.3
Atari Legends Vol. 1
Retro Atari Classics
Atari: Anniversary Edition
Arcade's Greatest Hits: The Atari Collection 1
Arcade's Greatest Hits: The Atari Collection 2
Atari: Anniversary Advance
Co se týče Learn Technologies Interactive a LTI Gray Matter, správně je to druhé. Ona je to ta samá firma, z nějakého důvodu byla na mobygames (a i někde jinde) dříve u této kompilace uvedena jako Learn Technologies Interactive. Ty hry, u kterých je uveden Learn Technologies Interactive upravím a zadám tam LTI Gray Matter, pak se profil smaže.
U těch dat vydání, tady je to těžké, na wiki je 25. 11. 2002, na mobygames, ign a gamefaqs 19.11.2002, kterému bych věřil víc.
Co se týče zdrojů, všechny tyto kompilace a balíky jsou na mobygames - ten pro PS1 třeba zde.
Těch balíků je pěkná hromada, jak pro hry od Atari, tak od Activision:
Activision's Atari 2600 Action Pack
Activision's Atari 2600 Action Pack 2
Activision's Atari 2600 Action Pack 3
Activision Anthology (tento je pro PS2)
Activision Anthology (tento pro iOS a Android)
Activision Anthology (tento pro GBA)
Activision Anthology (J2ME, Windows Mobile a Palm OS)
Activision Anthology: Remix Edition
A Collection of Activision Classic Games for the Atari 2600
Activision Hits Remixed
Atari Retro
Atari Greatest Hits: Volume 1
Atari Greatest Hits: Volume 2
Atari Arcade Hits: Volume 1
Atari Arcade Hits: Volume 2
Atari: 80 Classic Games in One!
Atari's Greatest Hits
Atari Flashback Classics
Atari Flashback Classics: Vol.1
Atari Flashback Classics: Vol.2
Atari Flashback Classics: Vol.3
Atari Legends Vol. 1
Retro Atari Classics
Atari: Anniversary Edition
Arcade's Greatest Hits: The Atari Collection 1
Arcade's Greatest Hits: The Atari Collection 2
Atari: Anniversary Advance
Co se týče Learn Technologies Interactive a LTI Gray Matter, správně je to druhé. Ona je to ta samá firma, z nějakého důvodu byla na mobygames (a i někde jinde) dříve u této kompilace uvedena jako Learn Technologies Interactive. Ty hry, u kterých je uveden Learn Technologies Interactive upravím a zadám tam LTI Gray Matter, pak se profil smaže.
U těch dat vydání, tady je to těžké, na wiki je 25. 11. 2002, na mobygames, ign a gamefaqs 19.11.2002, kterému bych věřil víc.
Chci se zeptat na zdroje pro vývojáře a data vydání her z balíku Activision Anthology (též Activision Classics, popř. Activision Classic Games), která jsou zde pro PS1 pod [chybný odkaz na vývojáře] a LTI Gray Matter (např. Barnstorming, Keystone Kapers, Atlantis). Mně se totiž tyto informace obecně nedaří ověřovat.
Našel jsem nějakou archivní stránku, podle které jsem zvalidoval vydání některých těchto her na PlayStation ke dni 23. 9. 1998, ale je to archivní stránka a v Activision Anthology na Wikipedii vůbec není jako platforma PlayStation (1), přičemž datum vydání na PlayStation 2 se třeba u Keystone Kapers liší (19. 11. 2002 na DH, 25. 11. 2002 na Wiki). Na označené archivní stránce navíc je jako vývojář na platformu PS1 pro všechny hry uvedeno studio [chybný odkaz na vývojáře], zatímco na DH pro některé hry jako vývojář figuruje LTI Gray Matter.
Původně jsem chtěl napsat popis LTI Gray Matter, tyto nesrovnalosti (či nejasnosti) mi vadí. Trvá vedení DH na tom, aby data vydání a platformy u her z balíku zůstaly tak, jak jsou, nebo se v očekávání přijetí mohu pustit do práce, která by ale znamenala vyškrtnutí některých platforem vydání, protože třeba na MobyGames u Barnstorming jsou jen tři platformy namísto devíti?
Opravdu se mi nedaří najít zdroje. Omlouvám se předem za svou případnou nedostatečnost.
Našel jsem nějakou archivní stránku, podle které jsem zvalidoval vydání některých těchto her na PlayStation ke dni 23. 9. 1998, ale je to archivní stránka a v Activision Anthology na Wikipedii vůbec není jako platforma PlayStation (1), přičemž datum vydání na PlayStation 2 se třeba u Keystone Kapers liší (19. 11. 2002 na DH, 25. 11. 2002 na Wiki). Na označené archivní stránce navíc je jako vývojář na platformu PS1 pro všechny hry uvedeno studio [chybný odkaz na vývojáře], zatímco na DH pro některé hry jako vývojář figuruje LTI Gray Matter.
Původně jsem chtěl napsat popis LTI Gray Matter, tyto nesrovnalosti (či nejasnosti) mi vadí. Trvá vedení DH na tom, aby data vydání a platformy u her z balíku zůstaly tak, jak jsou, nebo se v očekávání přijetí mohu pustit do práce, která by ale znamenala vyškrtnutí některých platforem vydání, protože třeba na MobyGames u Barnstorming jsou jen tři platformy namísto devíti?
Opravdu se mi nedaří najít zdroje. Omlouvám se předem za svou případnou nedostatečnost.
@Fritol (13.05.2024 11:37): Popis u DC jsem teda přepsal, aby to bylo méně matoucí, schváleno. Díky za info ohledně situace.
@ripper (13.05.2024 11:22): V rámci PS4 verze se to DLC stále jmenuje Director's Cut, ale žádná vylepšení krom toho příběhového rozšíření nepřináší. Takže je to prostě placené příběhové rozšíření, nikoliv placený upgrade. Nemůžeš se řídit jen podle PS5/PC verze, kór když DH má pravidlo, že původní platforma je v rámci profilu prioritní, což je zde PS4.
Problém toho DC profilu je v tom, že má špatný popis. Řešení by mělo být jeho přepsání prostě a PC verze by měla být uvedena v obou profilech s tím, že se u DC může jako alternativní název uvést "Iki Island" třeba.
Ale tohle by si měli vyřešit moderátoři. Tady je jednoduše problém, že DH nepočítala s tím, jak se vydavatelé postaví k zpětné kompatibilitě. V době přidání té hry nikdo nečekal, že si někdo bude účtovat peníze za "next-gen" update a dělat s tím spojené rozšíření, neb se to nikdy nedělo. Jediné řešení je tady buď to, které jsem psal a nebo přidání podprofilů. :)
Problém toho DC profilu je v tom, že má špatný popis. Řešení by mělo být jeho přepsání prostě a PC verze by měla být uvedena v obou profilech s tím, že se u DC může jako alternativní název uvést "Iki Island" třeba.
Ale tohle by si měli vyřešit moderátoři. Tady je jednoduše problém, že DH nepočítala s tím, jak se vydavatelé postaví k zpětné kompatibilitě. V době přidání té hry nikdo nečekal, že si někdo bude účtovat peníze za "next-gen" update a dělat s tím spojené rozšíření, neb se to nikdy nedělo. Jediné řešení je tady buď to, které jsem psal a nebo přidání podprofilů. :)
@Fritol (13.05.2024 07:03): Ugh! Tak toho, že Director's Cut je uveden jako rozšíření, jsem si vážně nevšiml, zvlášť když popis začíná slovy "Samostatné vydání". Ty to ale píšeš, jako by DC byl pouze o novém příběhovém obsahu (ostrov Iki), ale ve skutečnosti je to přece balíček technických zlepšení (4k60) a daného ostrova. A navíc, je to kompletní balík původní hra + zlepšováky, samostatná, takže mi to vůbec jako rozšíření nepřijde (to by neobsahovalo původní hru). Není to DLC, je to zvětšená celá hra, na kterou lze za 500 Kč upgradovat. Takže buď se to mělo přidat jen jako alias názvu a trochu extra popisu do původního profilu, nebo by to měl být plnotučný samostatný profil. DH přece nemůže vyříznout kus obsahu (ostrov Iki) a říct "tohle je rozšíření", když to tak reálně vůbec nevyšlo, a vydavatel označuje pomocí DC něco úplně jiného. Nebo jsem mimo?
A pokud by se to udělalo, tak jak píšu já, pak by mi dávalo smysl mít PC pouze u DC. Protože originální non-DC hra na PC prostě není.
A pokud by se to udělalo, tak jak píšu já, pak by mi dávalo smysl mít PC pouze u DC. Protože originální non-DC hra na PC prostě není.
@ripper (12.05.2024 10:59): Jenže Ghost of Tsushima Director's Cut profil na DH není Ghost of Tsushima Director's Cut co vyšel na PC. :D Všimni si, že profil je veden jako rozšíření, nikoliv jako samostatná hra. Ten profil má pokrývat příběhové DLC, které se jmenuje Ghost of Tsushima Director's Cut, nikoliv nějakou DC verzi hry jako celku se základem.
Jenže vysvětluj to lidem na DH... to hodnocení tam je zcestné úplně, nikdo to imo nepochopil. A co si budem, on i ten popis tam je dost matoucí. Mělo se to upravit když se to schvalovalo a dát tam upozornění. Teď už je to asi jedno. Každopádně PC platforma patří k oběma profilům.
Jenže vysvětluj to lidem na DH... to hodnocení tam je zcestné úplně, nikdo to imo nepochopil. A co si budem, on i ten popis tam je dost matoucí. Mělo se to upravit když se to schvalovalo a dát tam upozornění. Teď už je to asi jedno. Každopádně PC platforma patří k oběma profilům.
V Ghost of Tsushima je uvedena jako platforma PC, ale jelikož byl vytvořen profil pro Ghost of Tsushima Director's Cut (a na PC je pouze Director's Cut), tak je potřeba PC z toho původního profilu odebrat. Na to ale nemám práva, ani to navrhnout. Ideálně je to potřeba stihnout do 16.5., než ta hra půjde hodnotit.
Bylo by fajn smazat z tohoto profilu verze pro PS3 a X360. Běží ještě na starém Ignition enginu. Zatímco novější konzole už běží na Frostbite enginu.
Udělal jsem úpravu Castlevania Adventure a nevšiml si, že už je zadaná. Prosím o zrušení. Díky.
Duplicitní [chybný odkaz na vývojáře] a Aspyr Media, první jmenovaný se může smazat.
@BINGMAN (22.01.2024 11:30): Opraveno.
Jsem idiot. Můžete mi prosím opravit/změnit/vrátit A Highland Song ? Nevšiml jsem si, že jsem omylem zaškrtl "Nehotová verze". Ta hra vyšla celá. Moje chyba.
Duplicitní vývojář - Piccolo Studio a [chybný odkaz na vývojáře].
@DanielUndream (21.11.2023 17:47): Vím o jednom případu, kde se to muselo vyřešit zemí původu - Mystery Studio a Mystery Studio (Uruguay). Těchto duplicit je ale takové minimum, že to asi nemá smysl nějak moc řešit.
@Jumas (21.11.2023 17:46): Viem si tie problémy dobre predstaviť :).
But cool, doteraz som sa s tym stretol 1x krát, čiže verím, že sa vždy nájde nejaký kompromis.
But cool, doteraz som sa s tym stretol 1x krát, čiže verím, že sa vždy nájde nejaký kompromis.
@DanielUndream (21.11.2023 17:43): Jediný možný způsob je podle mě vytvořit jej u nějaké hry s pozměněným názvem, např. Voodoo1, a pak ten název upravit. Dělalo by to ale potom problémy při vybírání vývojářů u her, protože bys nevěděl, kteří jsou ti správní.
@Jumas (21.11.2023 17:42): Fair enough, dik.
Čisto technicky ide nejako vytvoriť vývojára s rovnakým menom?
Čisto technicky ide nejako vytvoriť vývojára s rovnakým menom?
@DanielUndream (21.11.2023 17:33): Na Moby jsou tito vývojáři vedeni jako Voodoo SAS, takže bych asi požil tento název.
EDIT: I na Wiki.
EDIT: I na Wiki.
[neexistující příspěvek]: Vyšlo to jen v Číně, takže toho google moc nevyplivne, nicméně DH čínská vydání nezakazuje.
[neexistující příspěvek]: A proč? Vyšlo to na Shield.
Prosím o odstránenie PC verzie The Elder Scrolls: Legends Asia , vývojár GAEA Mobile aj oficiálne stránky z web archívu dávajú na javo, že existovala iba iOS a Android verzia. O existencii PC verzie som žiadne info nenašiel.
source: https://en.uesp.net/wiki/Legends:Legends_Asia
source: https://en.uesp.net/wiki/Legends:Legends_Asia
Bylo by fajn přehodit komentář můj a nejspíš i @hanak_v_exilu z The Elder Scrolls II: Daggerfall na [chybný odkaz na hru] viz http://dbher.cz/hp428964
Duplicitní vývojář Brain Seal a [chybný odkaz na vývojáře].
@ViRus (09.10.2023 09:46):Je to tak :) Memphis by to měl zase sloučit, přece jen je to už rok, co to dělal :)
Dle toho co jsem našel je Vertigo Games a [chybný odkaz na vývojáře] jeden a ten stejný vývojář. (viz mobygames)
@Ross (23.06.2023 12:01): O sekundárních názvech u vývojářů už debata proběhla a bylo by to samozřejmě nejlepší řešení, ale ještě nebylo implementováno. Navíc nevím, jestli by to za tohoto stavu, kdy má spoustu vývojářů kompletní profil, ještě bylo pro DH přínosné. Při automatickém slučování by vznikala spousta chyb a zanikaly by popisy starších verzí stejných vývojářů a ruční slučování by bylo hodně pracné.
[neexistující příspěvek]: Tohle by bylo dobré řešení a mohl by zůstat současný stav. Sekundární názvy by se s tím ale samozřejmě zavést nemohly, protože by to při přiřazování vývojářů u her vyhledávalo všechna studia.
Ono celkově by to vývojářské rozhraní chtělo trochu upravit, protože třeba u kroku "Rok vzniku a zániku" je dole v náhledu "datum založení" a "datum zániku", což je samozřejmě špatně, protože datum se nikde neuvádí.
[neexistující příspěvek]: Tohle by bylo dobré řešení a mohl by zůstat současný stav. Sekundární názvy by se s tím ale samozřejmě zavést nemohly, protože by to při přiřazování vývojářů u her vyhledávalo všechna studia.
Ono celkově by to vývojářské rozhraní chtělo trochu upravit, protože třeba u kroku "Rok vzniku a zániku" je dole v náhledu "datum založení" a "datum zániku", což je samozřejmě špatně, protože datum se nikde neuvádí.
[neexistující příspěvek]: To by bylo super. A taky možná i vedlejší názvy, jako je třeba u her. Tam by také šly nacpat staré/nové názvy.
@Ross (23.06.2023 11:08): Je to tak, původní vývojář pro DH přejmenováním zanikne. Tohle je dobrý řešit dobrým popisem, kde se vzájemně odkáže na předchůdce/nástupce. Plus jak píšeš, uživatel hledá vývojáře podle jména, pod kterým dělal tu jejich hru, ne podle dnešního jména, nebo pod kterým tvořil nejdéle.
@Jumas (23.06.2023 11:06): Není v tom bordel? + i když pro vyhledávání nebo založení nové hry je to vlastně asi lepší. Bo by každý zakládal studio pod starým názvem no ni? :)
- a to by museli admini pátrat mezi vývojáři, který má jaký název.
- a to by museli admini pátrat mezi vývojáři, který má jaký název.
@Ross (23.06.2023 10:18): Je to tak správně. V současnosti to na DH funguje tak, že při přejmenování se tu studio vede pod novým názvem samostatně.
@Ross (23.06.2023 10:30): To samé.
@Ross (23.06.2023 10:30): To samé.
Deep Red Games a DR Studios je to samé. Prosím smazat to první a druhé upravím na aktuální podobu.
Zdroj
Zdroj
Našel jsem zajímavý problém.
Xpiral
Efecto Caos
KatGames
Patří pod jednoho člověka. Zrovna upravuji KatGames a zjistil jsem to. Navrhuji zrušit ty ostatní a nechat KatGames jako jednoho hlavního vývojáře s tím, že se do popisu zmíní ty jiné názvy.
Zdroj
Xpiral
Efecto Caos
KatGames
Patří pod jednoho člověka. Zrovna upravuji KatGames a zjistil jsem to. Navrhuji zrušit ty ostatní a nechat KatGames jako jednoho hlavního vývojáře s tím, že se do popisu zmíní ty jiné názvy.
Zdroj
[neexistující příspěvek]: JJ, tušil jsem, že to tak bude. Ale dnes jsem měl nějakou slabší chvilku a těch chyb jsem nasekal víc, tak jsem cítil potřebu se veřejně omluvit. :D
Do hry Saints Row 2 jsem teď zadal dvě zajímavosti špatně, prosím moderátory o smazání (už jsem to nahlásil i přímo u té zajímavosti). Díky a omlouvám se.
Duplicitní vývojáři Bamtang a [chybný odkaz na vývojáře]. Bohužel jsem si toho všiml až po odeslání editace prvního z nich.
Nejsem si jistý, jestli jsem při přídáváníní data vydání MG Colection na NS, PS5 a SeriesS/X u MGS1 nedal špatný rok. Má být 2023.
Duplicitní vývojáři Playito a [chybný odkaz na vývojáře].
@Zoltan (07.05.2023 17:20): Aha díky, takové věci jsem vůbec nevěděl :)
@Ross (07.05.2023 16:20): Jestli se nepletu, je to proto, že FIFA 10 vyšla na android ve dvou verzích, jedna od Distinctive Developments a jedna od Polarbit. A jsou dost odlišné, ta od Distinctive Developments je J2ME verze portnutá na android, ta druhá zase vychází z iOS verze. Takže je to dobře :)
To samé i ve FIFA 14. Nový engine je pro platformy PS4 a XboxOne. Ostatní by se asi měli smazat.
FIFA 15 by měl mít rozdělené profily. Hlavní profil s novým enginem by měl být PC, PS4, XboxOne. Ostatní platformy by se měli z profilu vymazat, protože obsahují starý engine.
Duplicitní vývojář Entertainment International a [chybný odkaz na vývojáře]
@Zx Atari 500 (12.04.2023 14:26): Nespamuj tu voe, nebo si tě bloknu :)
Žádnou chybu jesem nenašel. Poradíte kde hledat?
@Naginata (11.04.2023 12:53): Toho King Konga můžeš upravit i sám, stačí vývojáře vymazat a poslat ke schválení.