Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

FIFA 17

27.09.2016
kompatibilní
81
67 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Největší novinkou zaběhlé fotbalové série, která si i po letech drží své místo v srdcích virtuálních sportovců, je příchod Frostbite enginu, který pohání i další značky z dílen Electronic Arts (mj. série Battlefield, Need for Speed aj.).

Pro hráče preferující singleplayerový zážitek je pak bezesporu lákadlem nový příběhový režim s názvem Journey (Cesta), ve kterém si v kůži Alexe Huntera skrze četná rozhodnutí okusíte život profesionálního fotbalisty anglické Premier League jak na hřišti, tak i mimo něj.

Změn doznal rovněž dlouhodobě nejoblíbenější herní režim Ultimate Team, do kterého v letošním ročníku přibude kompetitivní mód FUT Champions, ve kterém spolu nejlepší hráči světa mohou soutěžit o výhru 1,3 milionu dolarů, či nový prvek s názvem Squad Building Challenges, kde bude hráč za splnění předem definovaných výzev při skládání svého týmu odměněn balíčky karet, herní měnou či speciálních verzí předem vybraných hráčů.


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 80
Životnost FIFA 17 už pomalu končí, tak jsem si napsal ohlédnutí za dalším dílem nekonečné fotbalové série, kterou vytrvale pařím už od roku 2000, tedy s přestávkou mezi léty 2009-2014, kdy v mých očích jasně vládlo konkurenční Pro Evolution Soccer a víc času jsem trávil u něj.

Tím hlavním lákadlem FIFA 17 byl v tomto ročníku zcela bez debat příběhový mód The Journey. Musím uznat, příběh o začátcích nadějného talentu Alexe Huntera se mi líbil. Samozřejmě to není žádný Planescape: Torment ani Zaklínač 3, ale na sportovní hru se jedná o solidní příběh obsahující i nějaké ty rozhodnutí. V zápasech je možnost hrát za samotného Alexe (jako v modu kariéra hráče) nebo hrát za celý tým, což je ta lepší možnost. Jediné co mi tedy pilo krev byla nutnost dělat s Alexem tréninky, což je po čase neskutečná nuda a stereotyp. Vynechání tréninku = vypadneš ze sestavy, automatický trénink = pomalejší nárůst schopností.

Druhá změna je přechod na Frostbite 3 engine, takže hra vypadá o dost lépe než loni a nevšiml jsem si ani tolika grafických kiksů jak tomu bývalo zvykem.

I hratelnost se lehce vylepšila, AI v singleplayeru se konečně víc tlačí do útoku (milion přihrávek mezi stopery už se tu naštěstí nevyskytuje), nicméně stále má problém zastavit protiútok, což je nejlepší cesta jak mu dát gól. Online hraní opět výborné, na taktické bránění jsem stále levý, takže jsem občas udělal rage quit, plus nějaké to brečení v koutě a pak jsem to stejně zapnul znovu :)

Nejdůležitějším herním modem samozřejmě zůstává skvělý FIFA Ultimate Team, ve kterém jsou nové dvě věci:
První je Víkendová liga, do které se lze kvalifikovat přes denní vyřazovací turnaje (PO-ČT) a která nabízí nejlepší odměny v podobě coinů a balíčku a do které jsem se kvůli práci nikdy neměl čas kvalifikovat :) Víkendová liga pak obsahuje 40 zápasů, podle počtu vítězství se pak rozdávají odměny. Každý měsíc navíc dostane hráč i větší měsíční odměnu, opět podle vyhraných zápasů.

Druhá novinka ve FUT17 je Squad Builder Challenges, což pro mě byla naprostá droga a miluji to. Zde hráč získá odměnu za vytvoření týmu podle zvláštních specifikací - např. vytvořte tým, ve kterém musí být 11 Španělů ze 6 různých lig. Takto vytvořený tým pak hráč vymění za odměnu, což bývají nejčastěji balíčky, popřípadě speciální karty hráčů. Výborný nápad, který má jedinou vadu - hráče to nutí kupovat balíčky za reálné peníze, aby měl dostatek hráčů na tyto "SBC" :))

Protože je komentář 2x delší než jsem plánoval, tak už jen stručně: Ostatní mody jsem jen vyzkoušel a nevšiml jsem si výrazných změn, přibylo pár ženských národních týmů, ale stále chybí Japonská ženská repre :(. A soundtrack letos slabý.

Celkově zdařilý díl, nelze se netěšit na FIFA 18, která slibuje zajímavé novinky ve FUT a pokračování příběhu Alexe Huntera.
+10