Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Stranglehold

John Woo Presents Stranglehold

70
80 hodnocení Platformy
Žánr:
akce > 3rd person akce *
akce > arkáda
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ano
Datum vydání:
05.09.2007 X360
18.09.2007 PC
29.10.2007 PS3
Vývojáři:
Midway Games
Stranglehold je akce z pohledu třetí osoby a jedná se o duchovního nástupce filmu Hard Boiled, který pochází z mozku Johna Woo (ten spolupracoval i na vývoji této hry).

Hra v sobě nezapře inspirování se hrou Max Payne. Jde hlavně o tequilla-time inspirovaný bullet-timem, zde pojmenovaný po hlavním hrdinovi - inspektoru Tequillovi. Hlavní devizou hry je interakce s prostředím a využití zpomalení pro likvidaci nepřátel.

Hra běží na upraveném Unreal enginu 3. Při boji je možné rozstřílet vše kolem sebe a v některých případech toho lze využít ve svůj prospěch.


Poslední diskuzní příspěvek

Nebylo to špatně, hektické ala přesně Hard Boiled, ale pak jak to člověk dostane do ruky a ví kde kdo je a je možné střílet skrz zdi i za…

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 90
Hru Stranglehold hodnotím vyšším číslem a to kvůli tomu že mám cca. týden před závěrečkama, a na nějaký adventury či rpg by za 1) nebyl čas. A za 2) nemám vůbec chuť přemýšlet.

Tak touhle cestou jsem se dostal ke Strangleholdu. Je to poměrně tupá hra kde se na Vás valí hordy nepřátel, a vy je musíte postřílet, hra je striktně lineární takže bych to popsal asi nějak takhle "Běž tam, zab 20 nepřátel, jdi do dalších dveří zab dalších 20 nepřátel".

Ve hře se opravdu nic jiného neděje, a proto jsem vypl mozek a skvěle se bavil. John Woo je umě bůh všech akčních filmů jeho filmy typu Hardboiled, Killer je vizuální pastva pro oči, a je hodně vidět že Woo má hodně s touhle hrou hodně co dočinění. Je to stejně jako v jeho filmech přímočaré, brutální a s nádhernými přestrelkami.

To samé Chow-Yun fat který i ve hře vypadá dost "cool" a je to frajer. Schopnosti co má Tequilla jsou vydařelé a vůbec nevadí, snad jen hned druhá schopnost kde vystřelíte jednu kulku, bullet time jí zpomalí a zabije každého na jednu ránu, tak tahle schopnost když jí vidíte asi po 20 začíná docela nudit.

Samotná grafika hry je moc pěkná, jasně nejedná se o žádný extrémní orgie, ale v rámci možností je vážně moc pěkná. Co už se ale nedá říct že je pěkné jsou hardware nároky, které jsou stejně tak krvavé jako samotná hra. Abych to shrnul Stranglehold Vás chytí za koule ale skončí dřív než se nadějete, ale na těch pár hodin dokonale zabaví.

Pro: Chow-Yun fat, grafika, akce

Proti: Přímočarost, krátké, hardware nároky

+15 +16 −1
  • PC 55
Stranglehold je často srovnávaný se starým Maxem Paynem, může nabídnout něco víc?
Bohužel ne, dnešní trend je takový, že většina her je čím dál tím víc kratší a stereotypnější. Přesně tohle vystihuje hru asi nejvíc. Hordy nepřátel se na Vás valí ze všech světových strach a vy pomalu už zavíráte oči, držíte spoušť a kroužíte myší dokolečka.

Technickému zpracování toho není tolik co vytknout. Možná sterilnost prostředí, kterou ale vynahrazuje kvalitní model poškození. Zvuk a dabing je taktéž na velmi slušné úrovni.

Tuhle hru si zahrajete, za 3 kratké večery dohrajete a hra skončí v propadlišti dějin a vy už si nebudete ani pamatovat o čem, že tam vůbec šlo :-)

Pro: Tequila time, ničitelnost prostředí

Proti: stereotyp, stereotyp, krátkost

+9
  • PC 70
Stranglehold je oddychová akce arkádového stylu, kde je úkolem hráče vystřílet stovky nepřátel za pomocí hlavního hrdiny, "terminátora" Tequilly. Stranglehold je to hra hodně krátká a i tak po delším hraní v kuse docela stereotypní. Po příběhové stránce jde o klasickou klišé story o záchraně unesené ženy a dcery. Cesta k nim je trnitá a posetá stovkami mrtvol. Hratelnost je strašně primitivní, cílem je vždy lokaci zlikvidovat několik desítek (stovek) hočiminů a na konci porazit bosse. Nic víc, nic míň a proto ve mě hra evokovala jakési oldschool choutky a celou tu řežbu jsem si tak pěkně užil. Hratelnosti ve veliké míře přidává prostředí, které je kompletně zničitelné a to je věru nehorázná bžunda. Nejde sice rozstřílet úplně vše, ale drtivá většina objektů v lokacích se zničit dá. Hráč se skvěle vyblbne v zabíjení nepřátel mnoha originálními způsoby. Uvedu příklad: Skupinka nepřátel postává v úzké soutěsce nad kterou, jako na potvoru, jsou na podpěrách balvany, které jdou jednoduše sestřelit. Ano, je to opravdu efektní, ale rovněž design těchto "pastí" působí jako pěst na oko. Hra si ale na žádnou reálnost nehraje a snaží se hráče maximálně zabavit, což se ji daří. 70%

Pro: oldschool nádech, hratelnost, kompletně zničitelné prostředí a tedy fyzika, jednoduchý příběh, hlavní hudební motiv, bull... eh... tequilla-time

Proti: strašná krátkost (1-2 večery), slabší leveldesign, po delším hraní stereotyp, některé ošklivé textury

+9
  • PC 60
Tahle hra má hrozně moc pitomoučkej příběh, plný těch nej klišé. Opravdu mi místy způsoboval skoro až fyzické utrpení. Něco takovýho jsem ještě nezažil.
Jinak jako arkádová akce to ujde. Hlavně díky bullet-timu. Ten nejen že zpomalujete čas, ale díky speciálním vychytávkám můžete třeba sledovat cestu kulky přes celou mapu až do padouchova oka nebo proměnit jakoukoliv svojí zbraň v ultimátní peklomet. Pokročilá destrukce prostředí zážitek taky výrazně vylepšuje.

Proti: Je to jen hloupá akce

+4
  • PC 95
Ultimátní zážitek pro milovníka akčních her a fanouška filmů Johna Woo.

Pro: Perfektní animace a fyzika, coolervoucí přestřelky

Proti: Kratičká herní doba

+3 +5 −2