Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Infernal

Infernal: Hell's Vengeance

23.02.2007
30.06.2009
68
57 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ne

Ryan Lennox je bývalý anděl, který byl propuštěn ze společnosti EtherLight, zastupující Nebe, kvůli své oblibě v alkoholu a ženách. S jednou takovou ženou si povídá v luxusním hotelu, když mu najednou zazvoní mobil a z něj se ozve tajemný neznámý, který ho pozve na schůzku, pokud ovšem přežije. Do hotelu totiž vtrhne banda ozbrojených týpků. Ryan si prostřílí cestu ven a jede na smluvenou schůzku na hřbitov. Tam narazí na Mr. Blacka, který mu sdělí, že Nebi se jeví nebezpečným a proto ho chtěli odstranit. Nabídne mu práci pro Peklo. Ryan po chvilce zvažování a hodu mincí přijme a Mr. Black Ryana obdaří novými schopnostmi. Ryan se naučí vysávat z nepřátel život, teleportaci, neviditelné kotrmelce, ohnivé střely atd.

Hra běží na modifikovaném Gorky 02 Enginu a PhysX. Hra obsahuje také logické hádanky, systém krytí, stealth prvky.


Poslední diskuzní příspěvek

Ne spatna hra. ale zatim mi tam vadi dve veci, proc je zivot modry a mana cervena? A vylepseni obojiho melo byt trvale, ne docasne, pak to nema vubec vyznam sbirat.

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 55
Infernal je naprosto obyčejná střílečka, jakých je na trhu mraky. Jenže já akce z třetí osoby rád a tak mě to neodradilo. Počáteční nadšení z nádherných lokací na začátku hry vystřídal otrávený úšklebek. Engine je dost dobrý, ale tvůrci ho nedokázali pořádně využít. Hráči jsou servírovány uzoučké koridory ve strašně klišoidních lokacích, jako například přístav, továrna, klášter, atp. Přestřelky jsou povedené, leč skripty tragické. Hra je, jak už zmínil Fg, strašně rozkouskovaná. Něco jako: „Běžím koridorem, vyběhne na mě několik nepřátel, bum bác sundám je, jdu o kus dál, spawne se dalších 5-6 vojáků, sejmu je, jdu o kus dále, tam se spawne dalších 5 nepřátel…“ a tak dál a furt dokola až do konce. Nechápejte mě špatně. Ne že by to nebyla zábava, ale po čase je to poněkud monotónní a ani omšelé lokace tomu moc nepřidají. Dobrých nápadů je minimum. Dá se narazit i na pár hádanek, které jsou však tak primitivní, že se jim vlastně ani hádanky říkat nedá. Vysávání a superschopnosti jsou fajn, ale je jich málo. AI je slušná, ale až moc přesná. Rockem říznutý soundtrack je super, byť se možná až nezdravě často opakuje. Herní doba je vcelku krátká, avšak to beru spíše jako plus. Jinak bych se začal asi fakt nudit.

Verdikt: Infernal je vcelku dobrá, ale po všech směrech strašně tuctová střílečka. Na oddych super, ale na dlouhodobější hraní to není. Průměr 55%

Pro: oddychová hratelnost, rockový soundtrack, pěkná grafika, superschopnosti

Proti: časté padání hry, design úrovní, zbytečně přesná AI, málo inovativní, průhledné skripty, po čase dost stereotypní

+14
  • PC 85
Super rockový soundtrack, prívetivý grafický kabát a k tomu fantasy príbeh zasadený tak trochu sci-fi. To vás ako prvé zaujme. Nasleduje postupné vťahovanie hráča do hry odhaľovaním nových schopností postavy Ryana Lennoxa, ktoré dotvára satanov hlas vo vašej hlave(resp. bluetooth slúchadle).

Ako jedna z mála 3d akcií ma oslovila svojou jednoduchosťou, a nádherným pozláteným obalom. Po prečítaní ostatných komentárov však zisťujem, že je to veľmi individuálne, či ostane hráč pri tejto hre aj naďalej alebo ho prestane baviť a stane sa len ďalšou stereotypnou, nudnou strieľačkou, akých je na trhu ako maku.

Pro: grafika, audio, príbeh, schopnosti hlavnej postavy, záverečná pasáž

Proti: AI, niektorí bossovia, miestami stereotyp

+10
  • PC 65
Hra to není nijak výrazně špatná, ale také to není moc věcmi titul, který by vyčníval z davu. Jakože jo máme tu některé démonské schopnosti, které lehce obzvláštňuji tuto střílečku. Myslím, že by se v tomhle směru dalo vymyslet i něco zajímavějšího. Co na hře musím pochválit je zajímavý level design. Každý z 5 levelů je oproti těm jiným unikátní. Scénář příběhu je průměrný, no spíš podprůměrný. Arzenál a zpracovaní zbraní je na dobré úrovní. Celkově je hra taková pohodová, jednoduší chillovka. Nesmíte od ní, ale moc čekat.

Pro: Na svou dobu pěkná grafika, různorodost levelů, skvělý soundtrack

Proti: Příběh, málo unikátní, démonské schopnosti mohly být zajímavější

+8
  • PC 65
Od Metropolis Software už jsem zkoušel hodně her. Prakticky všecky, které tu v databázi jsou. Nicméně tahová strategie Gorky 17 je pořád tou nejlepší, kterou se kdy rozhodli vydat s tím nejlepším a nejpoutavějším příběhem, jaký jen mohli nabídnout. Samozřejmě nemůžu opomenout ani Agenta Mlíčňáka, který v Česku byl naprosto geniálně přeložen. Každopádně nyní je řeč o jejich jedné, z nejnovějších her, které se rozhodli vydat.

Infernal se tváří pěkně. Má hezkou grafiku, hezké kulisy...a to je asi všechno. Hratelnost je na bodě mrazu a příběh je absolutně nezajímavý. A to jsou pro mě dva naprosto podstatné aspekty, bez kterých nejsem schopný pokračovat. A to i přesto, že jsem to s touto hrou zkoušel, zkoušel jsem to jak jenom to šlo, ale mám takový pocit, že už jsem v tomhle ohledu šíleně rozcapený. Vidím v tom geniální Project I.G.I. vidím v tom Hitmana na tisíc způsobů a vidím v tom hromadu dalších her, které mě bavili, ale Infernal mě prostě bavit nedokázal. Kromě nádherných kulis mě chyběl jeden, a to dost zásadní problém. A to donucení mě hrou, abych se jí snažil hrát dál a pokud možno ji i dohrál. Prostě naprosto nulový efekt, možná i ne ta správná nálada na takovou hru. Ale stejně...

Infernal je naprosto průměrná akční hra, která se v porovnání s jinými herními giganty řadí do průměru. Možná se snaží být lepší než Gorky Zero: Beyond Honor nebo Aurora Watching, ale přesto je to pořád jedna a ta samá hra, která nemá ani zbla toho, čím by mě donutila jí dohrát do konce.

Pro: Kulisy, efekty

Proti: Příběh, postavy ve hře, hudba, zpracování

+6
  • PC 65
Hra me zezacatku velice bavila,ale pak si clovek vsiml jak se to nechutne kouskuje a spis resite jak se dostat tam a tam a akce uz upadne.Atmosfera to same stejne tak jako s "vycucavanim" zivotu....ze zacatku fan pak uz streotyp,hral sem to pak uz jen kvuli pribehu,ale pak me to vazne nudilo a dostal sem se do nejakeho zakysu,tak uz sem nemel silu to dohrat.Co me ale prekvapilo to byla grafika...i s mou starickou 7600GT to jelo na max pri 1680x1050 relativne vklidu..pak sem to omalinko osekal ale jelo to pekne plynule.Kola byla moc dlouha na kazdem nejaky boss.Pekele sily vypadaly dobre,ale po case jako vsechno to prestalo bavit.Zkratka lepsi prumer...
+5