Od Metropolis Software už jsem zkoušel hodně her. Prakticky všecky, které tu v databázi jsou. Nicméně tahová strategie Gorky 17 je pořád tou nejlepší, kterou se kdy rozhodli vydat s tím nejlepším a nejpoutavějším příběhem, jaký jen mohli nabídnout. Samozřejmě nemůžu opomenout ani Agenta Mlíčňáka, který v Česku byl naprosto geniálně přeložen. Každopádně nyní je řeč o jejich jedné, z nejnovějších her, které se rozhodli vydat.
Infernal se tváří pěkně. Má hezkou grafiku, hezké kulisy...a to je asi všechno. Hratelnost je na bodě mrazu a příběh je absolutně nezajímavý. A to jsou pro mě dva naprosto podstatné aspekty, bez kterých nejsem schopný pokračovat. A to i přesto, že jsem to s touto hrou zkoušel, zkoušel jsem to jak jenom to šlo, ale mám takový pocit, že už jsem v tomhle ohledu šíleně rozcapený. Vidím v tom geniální Project I.G.I. vidím v tom Hitmana na tisíc způsobů a vidím v tom hromadu dalších her, které mě bavili, ale Infernal mě prostě bavit nedokázal. Kromě nádherných kulis mě chyběl jeden, a to dost zásadní problém. A to donucení mě hrou, abych se jí snažil hrát dál a pokud možno ji i dohrál. Prostě naprosto nulový efekt, možná i ne ta správná nálada na takovou hru. Ale stejně...
Infernal je naprosto průměrná akční hra, která se v porovnání s jinými herními giganty řadí do průměru. Možná se snaží být lepší než Gorky Zero: Beyond Honor nebo Aurora Watching, ale přesto je to pořád jedna a ta samá hra, která nemá ani zbla toho, čím by mě donutila jí dohrát do konce.
Infernal se tváří pěkně. Má hezkou grafiku, hezké kulisy...a to je asi všechno. Hratelnost je na bodě mrazu a příběh je absolutně nezajímavý. A to jsou pro mě dva naprosto podstatné aspekty, bez kterých nejsem schopný pokračovat. A to i přesto, že jsem to s touto hrou zkoušel, zkoušel jsem to jak jenom to šlo, ale mám takový pocit, že už jsem v tomhle ohledu šíleně rozcapený. Vidím v tom geniální Project I.G.I. vidím v tom Hitmana na tisíc způsobů a vidím v tom hromadu dalších her, které mě bavili, ale Infernal mě prostě bavit nedokázal. Kromě nádherných kulis mě chyběl jeden, a to dost zásadní problém. A to donucení mě hrou, abych se jí snažil hrát dál a pokud možno ji i dohrál. Prostě naprosto nulový efekt, možná i ne ta správná nálada na takovou hru. Ale stejně...
Infernal je naprosto průměrná akční hra, která se v porovnání s jinými herními giganty řadí do průměru. Možná se snaží být lepší než Gorky Zero: Beyond Honor nebo Aurora Watching, ale přesto je to pořád jedna a ta samá hra, která nemá ani zbla toho, čím by mě donutila jí dohrát do konce.
Pro: Kulisy, efekty
Proti: Příběh, postavy ve hře, hudba, zpracování