Během hry může hráč najít tajnou místnost, ve které se nachází mrtvé tělo se zapíchnutým kůlem na zádech. Vedle těla se také nachází vyrytý nápis "BUFF" (jedná se o odkaz na seriál Buffy, přemožitelka upírů). Video lze shlédnou například zde.
Nejlépe hodnocené zajímavosti
Doom II: Hell on Earth
Doom II se prodalo přes 2 miliony kopií, což z něj činí nejprodávanější hru od id Softu
Max Payne
Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 41 minut 50 vteřin a 340 milisekund.
Doom II: Hell on Earth
Držitelem 170 rekordů ve Speedrunningu v Doom a Doom II je český hráč Radek Pecka
Far Cry: Primal
Hra je situovaná v okolí rieky Dunaj a pohoria Karpaty. To zodpovedá dnešnému územiu Slovenska.
Diablo
David Brevik pojmenoval hru podle hory Mt. Diablo v Californii, kde žil a studoval. V té době neuměl španělsky, ale když zjistil význam slova, připadalo mu dobré toto jméno pro hlavního nepřítele a hru využít.
Assassin's Creed II
Ubisoft vyrobil ke hře, ve spolupráci s Hybride Technologies, sérii tří krátkých filmů s názvem Assassin's Creed: Lineage. Filmy jsou točeny mixem živé akce a CGI a zachycují příběh Giovanniho Auditora, který je otcem Ezia, jehož role se poté ujmeme ve hře.
Baldur's Gate
Plná hra časopisu Game4U Speciál 1
Dungeon Keeper
Když spustíte hru 5. května, objeví se nápis "Happy birthday Peter Molyneux".
Mafia: The City of Lost Heaven
U Vicenza lze najít tajný Colt 1911. Když vlezete za jeho pult a zmáčknete akci, tak můžete dát "Zvednout bednu. Tom místo toho zvedne Colt, ale udělá pózu, že nese bednu. Když použijete cheat "boxer", tak se začne zvětšovat (když už je pořádně velký a vy ho zvednete, tak to vypadá poněkud komicky).
Duke Nukem Forever
Jedna z Dukových hlášek: "I'm from Las Vegas, and i say kill em´ all!" je odkazem na film Hvězdná pěchota (1997), ve kterém se pronese stejná věta akorát s Buenos Aires video
Mafia II
Druhý díl v Česku doslova trhal rekordy - jen Cenega Czech prodala napříč různými edicemi a platformami více než 140 000 kusů. Nutno podotknout, že toto číslo stále narůstá a nezahrnuje digitální prodeje, ani tzv. šedé dovozy. Navíc byl na určitou dobu prodej pozastaven.
Fallout: New Vegas
Ve hře můžete najít pistoli nazvanou prostě "That gun" (TA pistole), která se objevila i prvním a druhé dílu (ale pod názvem .223 Pistol). Obě verze jsou pak dělány podle osobní zbraně Ricka Deckarda, hlavní postavy slavného sci-fi filmu Blade Runner (1982).
Doom II: Hell on Earth
Hudba v prvním levelu nazvaná "Running From Evil" byla inspirovaná skutečnou písní od kapely Megadeth s názvem Hanger 18.
Mafia: The City of Lost Heaven
Když zabijete žlutého Píta v misi Melouch, tak v v misi smrt umění už nebude. Za jednou z beden však u něj můžete najít Colt 1911.
Syberia
Benoit Sokal v jednom z rozhovorů prozradil, že původně byla Syberia koncipována jako jedna celá hra. V průběhu vývoje se však rozhodlo, že kvůli rozsáhlosti bude rozdělena na dva díly.
Half-Life
Hra během prvních dvanácti měsíců prodeje vydělala 22 milionů amerických dolarů
Mass Effect 2
Pokud jste v Mass Efect 1 navštívili trhy na Citadele, mohli jste tam pozorovat muže, jak se snaží reklamovat výrobek Turianskému obchodníkovi. Pokud opět zavítáte na Citadelu, můžete ho potkat u vchodu do skladiště, jak se snaží po dvou letech získat reklamovaný kus zpět, ovšem opět nemá doloženku...
Mass Effect 3
Těsně před vydáním ME3, bylo vypuštěno pět kusů tzv. "Space edition".
Během 23,24,25,27 a 29 února 2012 - v Las Vegas, San Francisku, New Yorku, Berlině a Londýně, byly vypuštěny meteorologické balony, obsahující konzolovou verzi ME3. Mass Effect 3 je tak první konzolovou hrou, která se dostala do stratosféry.
Prvenství - první hra ve vesmíru již uchvátil Blizzard v roce 1999 s PC titulem Starcraft.
Během 23,24,25,27 a 29 února 2012 - v Las Vegas, San Francisku, New Yorku, Berlině a Londýně, byly vypuštěny meteorologické balony, obsahující konzolovou verzi ME3. Mass Effect 3 je tak první konzolovou hrou, která se dostala do stratosféry.
Prvenství - první hra ve vesmíru již uchvátil Blizzard v roce 1999 s PC titulem Starcraft.
Grand Theft Auto: Vice City
Fallout 2
Spící chlápek v dolech Broken Hills je Mr. Stogers z filmu Buck Rodgers.
Baldur's Gate
Pomocí kouzla silná náklonnost, ovládnutí či zmámení osoby nebo savce a následným promluvením s ovládnutou osobou, se můžete dopracovat k některým zajímavým "bonusovým" dialogům viz. video.
Kholat
Podle této výpravy byl natočen i film podle skutečných událostí Záhada Hory mrtvých.
Mafia: The City of Lost Heaven
V misi Sára když vás napadne gang tak můžete vzít do ruky prkno válící se opodál a požít jej jako zbraň.
Mafia: The City of Lost Heaven
V misi "Všechno nejlepší" můžete u jednoho z členů ochranky najít klíč od kajuty pana radního. Pokud ochranku zabijete můžete vlézt do kajuty a splnit úkol dříve a navíc si prohlédnout kajutu.
The Vanishing of Ethan Carter
Mini-komixový prequel je k nalezení na oficiálních stránkách hry.
Diablo
Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 3 minuty a 12 vteřin.
Chaser
Plná hra časopisu LEVEL 119
Assassin's Creed
Populární fráze asasínů "Nic není pravda, vše je dovoleno" je ve skutečnosti citace reálného zakladatele asasínů, Hassan-i-Sabbáha.
Mafia: Definitive Edition
Definitivní edice obsahuje stejně jako původní hra volnou a extrémní jízdu, tentokrát jsou ovšem dohromady.
Grand Theft Auto
Původní název hry byl Race'n'Chase, jejíž vývoj oficiálně započal 4. dubna 1995, ačkoliv existují i dřívější dokumenty. Původně se mělo jednat o závodní hru s multiplayerem, bouračkami a policií. Měla být dokončena 1. 7. 1996, ale projekt byl zastaven a později přetvořen v GTA na základě glitche, kdy policisté namísto zastavení začali do hráče bourat a vystrkovat ho z vozovky, což se líbilo tehdejším testerům (na rozdíl od samotné hry).
Race'n'Chase obsahovala 4 módy:
Cannonball Run - závod z bodu A do bodu B
Demolition Derby - demolice soupeřů, kde je výhercem poslední přeživší, nebo hráč, který zničil nejvíce aut (v případě respawnu)
Bank Robbery (Robber) - hráč je lupičem banky a musí uniknout policii a dostat se do bezpečí
Bank Robbery (Cop) - to samé, ale hráč je v roli policisty
Měla se odehrávat napříč 3 městy - New York, Miami a Benátky (v GTA nahrazeny San Franciscem). Hra také měla obsahovat změny počasí, možnost řídit lodě nebo helikoptéry a poškození budov od nárazu vozidla.
Race'n'Chase obsahovala 4 módy:
Cannonball Run - závod z bodu A do bodu B
Demolition Derby - demolice soupeřů, kde je výhercem poslední přeživší, nebo hráč, který zničil nejvíce aut (v případě respawnu)
Bank Robbery (Robber) - hráč je lupičem banky a musí uniknout policii a dostat se do bezpečí
Bank Robbery (Cop) - to samé, ale hráč je v roli policisty
Měla se odehrávat napříč 3 městy - New York, Miami a Benátky (v GTA nahrazeny San Franciscem). Hra také měla obsahovat změny počasí, možnost řídit lodě nebo helikoptéry a poškození budov od nárazu vozidla.
Original War
Vedoucí projektu: Martin Klíma
Hlavní designér: Vladimír Chvátil
Producent: Paul Whipp
Program
Hlavní programátor: Tomáš Hlucháň
Hra a umělá inteligence: Radim Křivánek, Zdeněk Pavlík, Vladimír Chvátil, Petr Šulla
Systém: Tomáš Hlucháň, Pavel Uher, Leoš Neudert
Grafika
Hlavní grafik: Tomáš Kučerovský
3D modely: Radim Pech, Jan Krátký, David Spáčil, Martin Rajnoch, Ladislav Brychta, Jan Štambera
Krajiny: Ĺudovít Lukáč, Jan Krátký, David Zapletal, Jan Brychta, Ladislav Brychta
Intra: Radim Pech, Tomáš Kučerovský, David Spáčil
Interface: Jan Krátký, David Spáčil, Jan Brychta, Petr Němec, Milan Vavroň
Propojení systému a grafiky: Martin Horák, David Zapletal
Návrh
Příběh: Vladimír Chvátil, Martin Klíma, Vilma Kadlečková
Scénář: Nick Reed
Revize textu: Piers Blofeld
Koordinátor vývoje misí: Arnošt Matějka
Koordinátor multiplayerových misí: Milan Potrusil
Vývoj misí: Jakub Gajda, Milan Potrusil, Petr Tobola, Jan Schmidt, Štěpán Hrtoň, Marek Blažek, Michal Řeháček
Hlavní technik: Martin Horák
Hudba
Skladatel: Michal Pavlíček
Nahráno: Michal Pavlíček, Athina Langoska, Václav Veselý
Zvuk a mixáž: Michal Pavlíček
Waveform editace: Radek Šrámek
Zvuky
Dohled nad zvukovými efekty: Ladislav Renner
Zvukové efekty: Tomáš Brejšek, Michal Bečka, Robert Plšek
Testování
Vedoucí testování: Phill McDonnel, Phillip Matthews
Hlavní testeři: Ladislav Renner, Shey Crompton
Testeři: Martin Pavlák, Martin Bartko, Jaromír Floryk, Pavel Kašpar, Milan Milián, Jaroslav Šilberský, Michal Budinský, Ondřej Bědajánke, Petr Casa, Hana Neužilová, Ludáš Bědajánek, Vladimír Senflok, Ladislav Straka, Petr Melichar, Steven Frazer, Joseph Sylvester, Roy Gay, James Norton, Alexander Soikou, Tim Wileman, Lee Povey, Drew Waldegrave, John Sylvester, Carlos Gesto, Andy Casey, Richard Pomfret
Casting: Robert Hoffman, Lenka Pospíšilová
Herci: Ladislav Kolář, Jiří Tomek, Jiří Leflík, Michal Pandula, Jaromír Řiháček, Antonín Košíček, Pavel Hradský, Petr Šesták, Vladimír Bodlák, Alexandr Fiala, Jiří Turek
Casting a produkce dabingu: Radim Pech, Lenka Pospíšilová, Eva Stožická
Režie dabingu: Josef Vrtal
Voice actors: Daniel Dítě, Jan Kolařík, Josef Vrtal, Bedřich Výtisk, David Kaloč, Erik Pardus, Erika Kubálková, Zdeněk Dvořák, Petr Dočkal, Zdeněk Junák, Eva Gorčicová, Přemysl Přichystal, Martin Sláma, Pavel Vacek, Petr Gazdík, Tomáš Sagher, Johana Gazdíková, Radka Přibyslavská, Zuzana Slavíková, Ladislav Cigánek, Sylva Talpová, Jan Grygar, Petr Král, Jiří Tomek, Milan Horský, Petr Jančařík, Jiří Balcárek, Zdeněk Bureš, Vladimír Hauser, Ladislav Běhůnek, Tereza Grygarová, Eva Bařinková, Monika Lišková, Jiřina Koňuchová, Radko Rohatec, Petr Michálek, Radek Mihola, Jiří Skovajsa, David Smečka, Lenka Pospíšilová, Karel Janský, Josef Vrtal
Speciální poděkování: Anna Gilbert, Haydon Farrar, Jitka Thurnvaldová, Karel Dvořák - KD data, Jindřich Stožický - G studio, Kateřina Pelikánová
Autoři by rádi vyjádřili svou vděčnost svým partnerkám, příbuzným a přátelům za jejich trpělivost a podporu. Díky!
Hlavní designér: Vladimír Chvátil
Producent: Paul Whipp
Program
Hlavní programátor: Tomáš Hlucháň
Hra a umělá inteligence: Radim Křivánek, Zdeněk Pavlík, Vladimír Chvátil, Petr Šulla
Systém: Tomáš Hlucháň, Pavel Uher, Leoš Neudert
Grafika
Hlavní grafik: Tomáš Kučerovský
3D modely: Radim Pech, Jan Krátký, David Spáčil, Martin Rajnoch, Ladislav Brychta, Jan Štambera
Krajiny: Ĺudovít Lukáč, Jan Krátký, David Zapletal, Jan Brychta, Ladislav Brychta
Intra: Radim Pech, Tomáš Kučerovský, David Spáčil
Interface: Jan Krátký, David Spáčil, Jan Brychta, Petr Němec, Milan Vavroň
Propojení systému a grafiky: Martin Horák, David Zapletal
Návrh
Příběh: Vladimír Chvátil, Martin Klíma, Vilma Kadlečková
Scénář: Nick Reed
Revize textu: Piers Blofeld
Koordinátor vývoje misí: Arnošt Matějka
Koordinátor multiplayerových misí: Milan Potrusil
Vývoj misí: Jakub Gajda, Milan Potrusil, Petr Tobola, Jan Schmidt, Štěpán Hrtoň, Marek Blažek, Michal Řeháček
Hlavní technik: Martin Horák
Hudba
Skladatel: Michal Pavlíček
Nahráno: Michal Pavlíček, Athina Langoska, Václav Veselý
Zvuk a mixáž: Michal Pavlíček
Waveform editace: Radek Šrámek
Zvuky
Dohled nad zvukovými efekty: Ladislav Renner
Zvukové efekty: Tomáš Brejšek, Michal Bečka, Robert Plšek
Testování
Vedoucí testování: Phill McDonnel, Phillip Matthews
Hlavní testeři: Ladislav Renner, Shey Crompton
Testeři: Martin Pavlák, Martin Bartko, Jaromír Floryk, Pavel Kašpar, Milan Milián, Jaroslav Šilberský, Michal Budinský, Ondřej Bědajánke, Petr Casa, Hana Neužilová, Ludáš Bědajánek, Vladimír Senflok, Ladislav Straka, Petr Melichar, Steven Frazer, Joseph Sylvester, Roy Gay, James Norton, Alexander Soikou, Tim Wileman, Lee Povey, Drew Waldegrave, John Sylvester, Carlos Gesto, Andy Casey, Richard Pomfret
Casting: Robert Hoffman, Lenka Pospíšilová
Herci: Ladislav Kolář, Jiří Tomek, Jiří Leflík, Michal Pandula, Jaromír Řiháček, Antonín Košíček, Pavel Hradský, Petr Šesták, Vladimír Bodlák, Alexandr Fiala, Jiří Turek
Casting a produkce dabingu: Radim Pech, Lenka Pospíšilová, Eva Stožická
Režie dabingu: Josef Vrtal
Voice actors: Daniel Dítě, Jan Kolařík, Josef Vrtal, Bedřich Výtisk, David Kaloč, Erik Pardus, Erika Kubálková, Zdeněk Dvořák, Petr Dočkal, Zdeněk Junák, Eva Gorčicová, Přemysl Přichystal, Martin Sláma, Pavel Vacek, Petr Gazdík, Tomáš Sagher, Johana Gazdíková, Radka Přibyslavská, Zuzana Slavíková, Ladislav Cigánek, Sylva Talpová, Jan Grygar, Petr Král, Jiří Tomek, Milan Horský, Petr Jančařík, Jiří Balcárek, Zdeněk Bureš, Vladimír Hauser, Ladislav Běhůnek, Tereza Grygarová, Eva Bařinková, Monika Lišková, Jiřina Koňuchová, Radko Rohatec, Petr Michálek, Radek Mihola, Jiří Skovajsa, David Smečka, Lenka Pospíšilová, Karel Janský, Josef Vrtal
Speciální poděkování: Anna Gilbert, Haydon Farrar, Jitka Thurnvaldová, Karel Dvořák - KD data, Jindřich Stožický - G studio, Kateřina Pelikánová
Autoři by rádi vyjádřili svou vděčnost svým partnerkám, příbuzným a přátelům za jejich trpělivost a podporu. Díky!
Assassin's Creed
Hra byla původně vyvíjena jako spin-off k herní sérii Prince of Persia. Hra se měla jmenovat Prince of Persia: Assassin, ve které se hráč měl zhostit role princova osobního strážce, když byl ještě dítě. Vývojářům se ale nakonec nelíbil nápad nehrát za prince ve hře, která má "Prince of Persia" v názvu a tak se rozhodli vytvořit zcela novou herní značku s novými hrdiny.
Video (trailer) k této rané verzi lze shlédnout například zde.
Video (trailer) k této rané verzi lze shlédnout například zde.
Duke Nukem Forever
Server GameTrailers zvolil hru Duke Nukem Forever jako největší zklamání roku 2011.
The Witcher 3: Wild Hunt
Po vydání první sezóny televizního seriálu Netflix The Witcher v prosinci 2019 měl The Witcher 3: Wild Hunt v daném měsíci nárůst prodeje o 554% ve srovnání s prosincem 2018. Do prosince 2019, The Witcher 3: Wild Hunt prodal více než 28 milionů kopií po celém světě.
I Have No Mouth, and I Must Scream
V Excaliburu 76 (2/2000) vyšla tato hra jako CD příloha s českými titulky, které má na svědomí Andrej Anastasov.
Prey
Kód ke dveřím 0451, který zde v zajímavostech zmiňuje již Marty34 a který se objevuje v hodně jiných hrách je především odkaz na legendární distopickou knihu 451 stupňů Fahrenheita od neméně legendárního autora Raye Bradburyho. Právě tento knižní odkaz je důvodem proč se číslo 451 objevuje v tolika (především) antiutopických sci-fi hrách. Mimojiné je to teplota (ve stupních Farenhaita samozřejmě) př které se vznítí papír.
Lemmings
22 úroveň na obtiažnosti Fun, je založená na pôvodnej grafike z hry Shadow of the Beast. Za týmto krokom môžeme pravdepodobne hľadať Stevena Hammonda, ktorý bol grafikom Shadow of the Beast a na hre Lemmings pracoval ako level dizajnér. Tiež tu nájdeme titulnú hudbičku z Beasta od Davida Whittakera, zaranžovanú Timom Wrightom. Túto úroveň však neobsahujú všetky verzie hry iba tie pre Amigu, Sega MD, PC, SNES a Atari ST.
Viac detailov vrátane obrázkov na OldGames.sk
Viac detailov vrátane obrázkov na OldGames.sk
Mass Effect
Minimální HW
Operační systém: Windows XP nebo Vista
Procesor: 2.4+GHZ Intel nebo 2.0+GHZ AMD
Paměť: 1 GB Ram (XP) / 2 GB Ram (Vista)
Grafická karta: NVIDIA GeForce šesté série (6800GT a lepší) / ATI 1300XT a lepší (X1550, X1600 Pro a HD2400 jsou pod minimální hranicí)
Místo na disku: 12 GB
Zvuková karta: DirectX 9.0c kompatibilní
Doporučený HW
Operační systém: Windows XP nebo Vista
Procesor: 2.6+GHZ Intel or 2.4+GHZ AMD
Paměť: 2 GB Ram
Grafická karta: NVIDIA GeForce 7900 GTX a lepší / ATI X1800 XL a lepší
Místo na disku: 12 GB
Zvuková karta: DirectX 9.0c kompatibilní
Operační systém: Windows XP nebo Vista
Procesor: 2.4+GHZ Intel nebo 2.0+GHZ AMD
Paměť: 1 GB Ram (XP) / 2 GB Ram (Vista)
Grafická karta: NVIDIA GeForce šesté série (6800GT a lepší) / ATI 1300XT a lepší (X1550, X1600 Pro a HD2400 jsou pod minimální hranicí)
Místo na disku: 12 GB
Zvuková karta: DirectX 9.0c kompatibilní
Doporučený HW
Operační systém: Windows XP nebo Vista
Procesor: 2.6+GHZ Intel or 2.4+GHZ AMD
Paměť: 2 GB Ram
Grafická karta: NVIDIA GeForce 7900 GTX a lepší / ATI X1800 XL a lepší
Místo na disku: 12 GB
Zvuková karta: DirectX 9.0c kompatibilní
Dark Messiah of Might and Magic
Hra byla v roce 2006 oficiálně přeložena do češtiny formou textu. Tato česká verze byla licencovaná pouze pro Single Player, ačkoli přímo na Steamu je uvedeno, že to náš jazyk nepodporuje. V Levelu č. 200 byl ke hře dodán i český překlad do cutscén. Pokud máte soubory s češtinou, stačí Steam přepnout do CZ jazyka a restartovat jej. Následně v adresáři Steam/steamapps/common/Dark Messiah Might and Magic Single Player vytvořit složku mm_czech a do ní nakopírovat složku resource a soubory czech1.1 a efis1.2 z archivu s češtinou, popř. ještě složku media, kvůli titulkům v cutscénách. Hra pak bude přeložena do českého jazyka.
Machinarium
Za sedm let od vydání Machinaria se prodaly 4 miliony kopií.
O většinu zisku se ale podělily první dvě kategorie – PC vydělalo 49 % z celkového výdělku a mobily 44 %. Na mobilech pak drtivě převládá iOS s 72 % prodejů, následuje Android s 25 % a Windows Phone s Blackberry si rozdělili zbylá 3 %.
O většinu zisku se ale podělily první dvě kategorie – PC vydělalo 49 % z celkového výdělku a mobily 44 %. Na mobilech pak drtivě převládá iOS s 72 % prodejů, následuje Android s 25 % a Windows Phone s Blackberry si rozdělili zbylá 3 %.
Machinarium
Velmi zajímavý je pohled na to, jak se prodávaly verze pro PC. Asi nikoho nepřekvapí, že digitální distribuce si urvala 98 % z výdělků, ale zajímavý je pohled na počet prodaných kusů a výdělek podle distribuční platformy. Podle počtu kusů vede Humble Bundle s 35 % a až za ním je Steam s 26 % a Mac App Store s 13 %. Největší příjem ale měla Amanita ze Steamu (29 %) a pak z vlastních stránek, kde mají i obchod (27 %). V těsném závěsu se drží i Mac App Store s 26 %, ale Humble Bundle přispěl jen 7 %.
Dobře se tak ukazuje, že dobrá prodejnost v rámci balíčku na Humble Bundle rozhodně neznamená i odpovídající příjmy. Ačkoliv na stránkách Amanity se prodala jen cca čtvrtina kusů oproti Humble Bundle, tato čtvrtina vydělala čtyřnásobek peněz. Na druhou stranu, v Humble Bundle se hry objevují většinou až po čase, kdy už prodejnost za plnou cenu není příliš velká - a pak se oněch sedm procent hodí.
Nakonec je tu i statistika prodejů z hlediska zemí, ovšem podle zisku, ne prodaných kusů. Vede USA, odkud plynula celá třetina příjmů. Velká Británie zajistila desetinu, Německo 8 %, Francie 4 % a zbylé země EU se složily na 17 %. Pokud bychom tedy sečetli Evropu, vydělala nakonec víc, než Spojené Státy.
Dobře se tak ukazuje, že dobrá prodejnost v rámci balíčku na Humble Bundle rozhodně neznamená i odpovídající příjmy. Ačkoliv na stránkách Amanity se prodala jen cca čtvrtina kusů oproti Humble Bundle, tato čtvrtina vydělala čtyřnásobek peněz. Na druhou stranu, v Humble Bundle se hry objevují většinou až po čase, kdy už prodejnost za plnou cenu není příliš velká - a pak se oněch sedm procent hodí.
Nakonec je tu i statistika prodejů z hlediska zemí, ovšem podle zisku, ne prodaných kusů. Vede USA, odkud plynula celá třetina příjmů. Velká Británie zajistila desetinu, Německo 8 %, Francie 4 % a zbylé země EU se složily na 17 %. Pokud bychom tedy sečetli Evropu, vydělala nakonec víc, než Spojené Státy.
Pac-Man
Dle průzkumu je Pac-Man nejznámnější herní postavou vůbec. Jen o pouhé jedno procento překonal postavičku Maria.
Batman: Arkham Asylum
V části zvané Warden´s office je zeď, která se zdá nerozbitná, ale zničte ji explozivním gelem a dostanete se do tajné haly, naplněné předměty spojenými s pokračováním Batman: Arkham City. Místnost byla přidána do hry prostřednictvím blíže neurčeného patche.
Alan Wake
Plná hra na Score DVD 250.
Heroes of Might and Magic V
Abyste ve čtvrté misi kampaně za azyl postoupili v příběhu, musíte najít boty vodní chůze. Ty se dají využít i k navštívení kartografa v jižní části mapy. Za poplatek vám ji odhalí celou. Poté lze v nepřístupné oblasti na JZ vidět tank ze hry Blitzkrieg.
Blood
Ve čtvrté misi čtvrté epizody v jedné podvodní části, po zničení mříží výbušninou, můžete najít nápis "Flukeman was here", Flukeman bylo kanálové monstrum ze 2. epizody 2. série seriálu Akta X.
Grand Theft Auto IV
Server GameTrailers zvolil hru GTA 4 jako nejlepší hru hned v několika kategoriích:
- nejlepší akční hra roku 2008
- nejlepší herní příběh roku 2008
- nejlepší PS3 hra roku 2008
- nejlepší XBOX 360 hra roku 2008
- absolutní vítěz hry roku 2008
- nejlepší akční hra roku 2008
- nejlepší herní příběh roku 2008
- nejlepší PS3 hra roku 2008
- nejlepší XBOX 360 hra roku 2008
- absolutní vítěz hry roku 2008
Metal Gear Solid
Stydlivá Meryl
Jen tak pro zasmání: v společnosti Meryl si přepnete na perspektivu první osoby a hoďte na ní strnulé oko. Čím déle na ni budete upřeně hledět, tím intenzivnější rumenec. (tj. začne se červenat).
Jen tak pro zasmání: v společnosti Meryl si přepnete na perspektivu první osoby a hoďte na ní strnulé oko. Čím déle na ni budete upřeně hledět, tím intenzivnější rumenec. (tj. začne se červenat).