Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Zajímavosti

Vývoj

Celá hra vznikla v Montrealu v Kanadě, v 35 členném týmu vedeném belgickým výtvarníkem Benoitem Sokalem a s rozpočtem 2 miliony euro.

Ostatní

V české verzi hry jsou jako poslední jména v knize hostů v Aralbadu Petr Ticháček, Miroslav Papež a Petr G. Šeba, což jsou lidé, kteří se podíleli na překladu.
Benoit Sokal v jednom z rozhovorů prozradil, že původně byla Syberia koncipována jako jedna celá hra. V průběhu vývoje se však rozhodlo, že kvůli rozsáhlosti bude rozdělena na dva díly.
1. dubna 2009 byla vývojáři z Microïds oznámena Syberia 3, jenž měla vyjít na PC a PlayStation 3. O pár dní později byla PS3 verze zrušena, kvůli problémům se Sony. Poté už o hře nebyli žádné informace. V únoru 2011 Benoît Sokal prozradil, že se na hře ještě stále nezačalo pracovat a vydání třetího dílu tak bylo nejasné. Nakonec vyšla Syberia 3 až v roce 2017, a to na PC, PlayStation 4 a Xbox One. Na podzim roku 2018 pak vyšla ještě Nintendo Switch verze.
Kritikou byla hra oceňována především pro výtvarné zpracování (inspirované stylem art deco), i propracovaný příběh. V obojím se projevilo původní zaměření autora na tvorbu kreslených příběhů. V příběhu lze vystopovat žánr steampunk.