Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Zajímavosti

Vývoj

Po vesmírné stanici je všude možně rozmístěn kus nábytku/zařízení s názvem "Reployer", jehož funkce je neznámá nejen hráči, ale i zbytku posádky. Jde o vývojářský vtip. Objekt do hry navrhl lead visual designer Manu Petit, bez jakékoli představy, co vlastně dělá. Po několika tvrdých hádkách a "záhadnému" znovuobjevování se objektu ve hře (i když bylo přikázáno ho odstranit) si nakonec vývojářský tým řekl, že ho tam ze srandy nechá a dá mu naschvál ještě podivný a nicneříkající název.

Hardware

Minimální konfigurace:

CPU: 3.1GHz Core i5-2400 / AMD FX-8320
RAM: 8 GB
OS: Win 7 64
GPU: 2 GB Nvidia GeForce GTX 660 / AMD Radeon HD 7850
HDD: 20 GB

Doporučená konfigurace:

CPU: Core i7-2600K / AMD FX-8350
RAM: 16 GB
OS: Win 7 64
VIDEO CARD: 4 GB Nvidia GeForce GTX 970 / AMD Radeon R9 290
HDD: 20 GB

Easter eggy

Hned v úvodu hry lze nalézt dveře s kódem 0451. Kód se poprvé objevil ve hře System Shock. Později jej vývojáři použili jak v Deux Ex, tak Human Revolutions i v Manking Divided. Jako Easter Egg se objevil také v Bioshocku.
V ubytovacích prostorech pro posádku lze v rekreační místnosti nalézt manuál k fiktivní hře Fatal Fortress. Synopse a popis herních mechanik jsou odkazem na předchozí hru studia Arkane Studios, RPG Arx Fatalis.
Kód ke dveřím 0451, který zde v zajímavostech zmiňuje již Marty34 a který se objevuje v hodně jiných hrách je především odkaz na legendární distopickou knihu 451 stupňů Fahrenheita od neméně legendárního autora Raye Bradburyho. Právě tento knižní odkaz je důvodem proč se číslo 451 objevuje v tolika (především) antiutopických sci-fi hrách. Mimojiné je to teplota (ve stupních Farenhaita samozřejmě) př které se vznítí papír.

Ostatní

Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 6 minut a 59 vteřin a v případě pouhého opuštění vesmírné stanice za 3 minuty a 43 vteřin.
Ak používate módy, občas sa počas hry stane, že Vám hra napr. počas upgradu skafandru/zbraní/spektroskopu spadne a zahlási chybu podobnú tejto: "Prey.exe has stopped working Attempt to read address 0x0000000000000001 The memory could not be "read"".

Táto chyba bola vývojármi už dávno opravená, stačí z adresára precache (...PreyGameSDKPrecache), kam väčšinu módov dávate, skopírovať dočasne všetky módy preč, napríklad na Plochu, a následne ich z Plochy skopírovať naspäť do Precache a nechať prepísať tie pôvodné, všetko bude opäť fungovať.