Stručná historie vývoje Duke Nukem Forever (3. část):
Červenec 2009: Herní studio Triptych Games (tvořené i několika bývalými zaměstnanci 3D Realms) pracuje na dokončení DNF single-playerové kampaně.
Listopad 2009: Single-player pro DNF je hotov.
Prosince 2009: Vydavatelská práva získávají Gearbox a 2K Games.
Únor 2010: Triptych se stěhují do Gearboxu, kde dokončují práci pro konzole a přidávají do hry multiplayer.
Září 2010: Gearbox Software a 2K Games překvapují veřejnost, když předvádějí první hratelnou ukázku DNF na PAX 2010.
Leden 2011: Gearbox Software oznamuje plánované datum vydání na 3. Května, společně s prvním Reveal trailerem.
Červen 2011: Je oznámeno „gold“ (neboli kompletní dokončení hry) Duke Nukem Forever. Po dlouhých 15 letech se hra dočkala vydání.
Červenec 2009: Herní studio Triptych Games (tvořené i několika bývalými zaměstnanci 3D Realms) pracuje na dokončení DNF single-playerové kampaně.
Listopad 2009: Single-player pro DNF je hotov.
Prosince 2009: Vydavatelská práva získávají Gearbox a 2K Games.
Únor 2010: Triptych se stěhují do Gearboxu, kde dokončují práci pro konzole a přidávají do hry multiplayer.
Září 2010: Gearbox Software a 2K Games překvapují veřejnost, když předvádějí první hratelnou ukázku DNF na PAX 2010.
Leden 2011: Gearbox Software oznamuje plánované datum vydání na 3. Května, společně s prvním Reveal trailerem.
Červen 2011: Je oznámeno „gold“ (neboli kompletní dokončení hry) Duke Nukem Forever. Po dlouhých 15 letech se hra dočkala vydání.