U majáku v jihovýchodní části mapy je v dálce vidět loď Titanic.
Poslední zajímavosti
Valheim
Hra byla překvapivým hitem. Několik dní po vydání se prodalo milion kopií a stala se čtvrtou nejhranější hrou a nejprodávanější hrou na Steamu. Do třinácti dnů od vydání Valheim prodal přes dva miliony kopií.
Wolfenstein 3D
Hudba, která hraje v menu hry, je odvozená od skladby Horst-Wessel-Lied, což byla hymna NSDAP (Národně socialistická německá dělnická strana) a pochodová píseň Sturmabteilung (paramilitární jednotka patřící k nacistické straně).
Freedom Force vs. the 3rd Reich
Hlavní hudební téma hry pojmenované „menu“ je odvozené od skladby Siegesmarsch (v překladu Vítězný pochod) napsané roku 1864 Johannem Gottfriedem Piefkem jako pochod pro pruskou armádu a věnované tehdejšímu králi Vilému I. na oslavu vítězství v právě zakončené Dánsko-německé válce.
FlatOut 2
Na každé trati je kolem pěti tisícovek zničitelných objektů a auta mají čtyřicet zničitelných částí.
Faust: 7 Games of the Soul
Překlad: Petr Zach, Stanislava Kučová
Český dabing: Pavel Rímský, Vladimír Kudla, Martin Stránský, Barbora Munzarová, Vlastimil Zavřel, Jan Hanžlík, Jaroslav Horák, Alena Štréblová, Ivo Novák, Tomáš Materna
Český dabing: Pavel Rímský, Vladimír Kudla, Martin Stránský, Barbora Munzarová, Vlastimil Zavřel, Jan Hanžlík, Jaroslav Horák, Alena Štréblová, Ivo Novák, Tomáš Materna
Disco Elysium
Hudbu ke hře složila anglická indie rocková kapela British Sea Power.
The Medium
Tým plánoval zahrnout možnost přepnout dialog na polské hlasové komentáře s anglickými titulky, ale kvůli pandemie z tohoto plánu upustili.
The Legend of Zelda: Ocarina of Time
Řada postav se jmenuje jako města z dřívější hry v sérii Zelda II: The Adventure of Link, která se chronologicky odehrává po Ocarina of Time (Rauru, Ruto, Saria, Nabooru, Darunia či Mido).
The Last of Us Part II
Populární youtuber Angry Joe vyhlásil TLOU 2 jako druhou nejhorší hru roku 2020.
God of War: Ghost of Sparta
V hre Kratos narazí na oslepeného a zraneného muža, ktorý drží mŕtvolu vojaka menom Dominus, čo bolo vlastne meno pre Kratosa počas jeho rannej fázy návrhu v prvom God of War.
Command & Conquer: Renegade
Doposud se hru podařilo nejrychleji dohrát za 1 hodinu 13 minut a 45 vteřin.
God of War: Ghost of Sparta
Game Direktorka Dana Jan tvrdila, že fanúšikovia série chcú do hry „ženskú verziu Kratosa". Vytvoril sa takzvaný kostým „Goddess of War" avšak sa nakoniec do hry aj tak nedostal.
Donut County
Hra byla původně představena pod názvem Kachina a měla se tématicky točit okolo kultury kmenu původních obyvatelů Ameriky Hopi. Již hratelná ukázka ze hry na GDC 2013 však obsahovala řadu nepřesností, které byly ze strany odborníků kritizovány. Vývojář Ben Esposito tak začal kmen Hopi podrobněji studovat a po debatě s žijícími členy kmene se rozhodl svůj původní záměr opustit. Hru tak předělal do současné podoby, do které promítl své životní zkušenosti a zasadil ji do prostředí, ve kterém vyrůstal.
Final Fantasy VII Remake
Za první tři dny po vydání bylo prodáno přes 3,5 milionu kopií. V srpnu 2020 bylo prodáno již přes 5 milionů kusů.
Thief: Deadly Shadows
Umělá inteligence byla původně programována tak, aby dokázala detekovat i pouhý stín hráče, ale od tohoto nápadu bylo později upuštěno.
Postal III
Pokud na oficiálních stránkách vývojářů Running With Scissors v sekci hry kliknete na Postal 3, web vás odkáže na YouTube na píseň Rick Astley - Never Gonna Give You Up.
kristmeister, 12.02.2021, zdroj: vlastní
Vietcong
Část českého dabingu se dokonce natáčela formou dialogů, kdy bylo ve studiu přítomno více herců současně, a tak na sebe mohli reagovat v reálném čase. Tento způsob už před lety víceméně vymizel i z klasického dabingu, a tak je jeho použití v českém herním dabingu o to unikátnější a překvapivější.
Vietcong
V souvislosti s únikem dat z CDPR autor Vietcongu Jarek Kolář na svém Twitteru poznamenal, že byli v roce 2003 též obětí hackerského útoku. Nedošlo však k odcizení dat ani k vydírání, místo toho však kdosi v instalaci japonské verze hry, která byla připravena pro vydavatele, nahradil obrázky Vietcongu obrázky Quaku.
Little Nightmares II
Na začátku hry najdete Six uvězněnou ve vedlejší místnosti. Dostat k ní se lze tak, že si v jiné místnosti vezmete sekeru a rozmlátíte dveře. Jedná se o narážku na známou scénu z filmu Osvícení.
kristmeister, 11.02.2021, zdroj: vlastní
Call of Duty: World at War
V misi Little Resistance může hráč získat mimozemskou zbraň s názvem Ray Gun. Na začátku mise, po vylodění na pláži a označení pozic pro letecký útok, musí hráč dojít ke kaluži na pravé straně pláže. Zde musí chvilku setrvat a poté dojít k další kaluži uprostřed pláže, opět chvilku sečkat, a nakonec dojít k poslední kaluži na levé straně. Po několika sekundách se obrazovka roztřese a ozvou se podivné hlasy. Ze země se vysunou čtyři sochy sedících psů, z nichž každý má v ústech k vyzvednutí mimozemskou zbraň, kterou lze libovolně během mise použít.
Borderlands
HW nároky minimum
Operační systém: Windows XP/Vista
Procesor: 2.4 Ghz nebo ekvivalentní
Operační paměť: 1GB RAM (2GB doporučeno pro Visty)
Grafická karta: karta s 256 MB RAM nebo výkonnější - série GeForce 8 nebo Radeon R8xx
Harddisk: 8 GB volného místa
Operační systém: Windows XP/Vista
Procesor: 2.4 Ghz nebo ekvivalentní
Operační paměť: 1GB RAM (2GB doporučeno pro Visty)
Grafická karta: karta s 256 MB RAM nebo výkonnější - série GeForce 8 nebo Radeon R8xx
Harddisk: 8 GB volného místa
Assassin's Creed: Odyssey
Ubisoft uvedl, že 45% prodaných kopií bylo v digitální podobě, což je o 10% více než v předchozím roce Assassin's Creed Origins. Do března 2020 bylo prodáno více než 10 milionů kusů.
MarZ: Tactical Base Defense
Za hrou stojí malé nezávislé studio o počte 2.5 člověka. Manželka, manžel a jejich dítě Miriam + Marc + Marta.
Pariah
Doporučené HW nároky
Processor: Intel Pentium 4 2.0GHz / AMD Athlon XP 1800+
Graphics: AMD Radeon HD 4350 or NVIDIA GeForce 8600 GS
System Memory: 512 MB RAM
Storage: 2.4 GB Hard drive space
DirectX 9 Compatible Graphics Card
Processor: Intel Pentium 4 2.0GHz / AMD Athlon XP 1800+
Graphics: AMD Radeon HD 4350 or NVIDIA GeForce 8600 GS
System Memory: 512 MB RAM
Storage: 2.4 GB Hard drive space
DirectX 9 Compatible Graphics Card
Painkiller: Battle Out of Hell
V misi s názvem Dead City se na jedné zdi nachází logo metalové skupiny Korn.
Control
V oblasti Research lze najít místnost s obrovskými reproduktory, ze kterých hraje skladba od Poets of the Fall s názvem "My Dark Disquie". Skupina spolupracovala se studiem již dříve, a to písněmi Late Goodbye (Max Payne 2: The Fall of Max Payne) a War (Alan Wake).
Nioh
Do února 2020 bylo po celém světě prodáno více než 3 miliony kopií.
Dragons Blood
Ze zamýšleného pokračování koridorové bojovky Die by the Sword (1998) vznikl příběhově nesouvisející titul snažící se během vývoje stihnout vydání konzole Sega Dreamcast. Krvavostí hra připomíná soudobé Severance: Blade of Darkness (2001) a se zmíněným DbtS sdílí jádro akce, která spočívá v máchání zbraněmi v několika směrech a dále proprietární fyzikální engine VSIM, jenž mimo jiné umožňoval animovat postavy bez užití motion capture technologie. Debakl Dreamcastu pohřbil naděje na pokračování a vizi temného fantasy s ústřední dvojicí úzce spolupracujících hrdinů čelících soustavně přesile tak o dekádu později naplnilo až kooperativní Hunted: The Demon's Forge (2011) od InXile.
Warcraft III: Reign of Chaos
Hrdinové mají (vedle kouzel) tři hlavní atributy: sílu (strength), obratnost (agility) a inteligenci (intelligence), přičemž 6 bodů je u každé třídy hrdiny kromě liche, kde je to 6,4 bodu, po desetinách rozděleno mezi tyto 3 schopnosti, a jedna z těchto schopností je vždy označena jako primární; nejčastěji je to ta, která je mezi největšími příděly (u horského krále a pána děsu jsou si dvě rovny), ale může jí být i obratnost, ačkoli ta nikdy nemá nejvíc (případ pána mečů, lovce démonů a měsíční kněžky).
Nejméně vyváženými třídami jsou arcimág (3,2 bodu na inteligenci), náčelník taurů (3,2 bodu na sílu) a lich (3,4 bodu na inteligenci). Lidé mají dva hrdiny s primární vlastností silou (paladin, horský král) a jednoho s inteligencí (arcimág), nemrtví jsou na tom stejně (rytíř smrti a pán děsu sílu, lich inteligenci), u temných elfů nejvíce dominuje obratnost (lovec démonů, měsíční kněžka), a zastoupena je inteligence (strážce lesa); jen orkové jsou vyvážení (pán mečů, prorok, náčelník taurů – obratnost, inteligence, síla).
Nejméně vyváženými třídami jsou arcimág (3,2 bodu na inteligenci), náčelník taurů (3,2 bodu na sílu) a lich (3,4 bodu na inteligenci). Lidé mají dva hrdiny s primární vlastností silou (paladin, horský král) a jednoho s inteligencí (arcimág), nemrtví jsou na tom stejně (rytíř smrti a pán děsu sílu, lich inteligenci), u temných elfů nejvíce dominuje obratnost (lovec démonů, měsíční kněžka), a zastoupena je inteligence (strážce lesa); jen orkové jsou vyvážení (pán mečů, prorok, náčelník taurů – obratnost, inteligence, síla).
Happy Game
Hra vychází z hudebního videa k písni Mulatu od skupiny Dva, jehož autorem je též Jaromír Plachý.
Death Stranding
Sam při svém putování využívá na skenování terénu zařízení pojmenované jako Odradek, odkazující svým názvem na povídku Franze Kafky Starost hlavy rodiny, konkrétně na stejnojmennou malou bytost táhnoucí za sebou nit. Původ a význam slova, stejně jako smysl příběhu, je však otevřen interpretacím.
HROT
Cheaty:
Cheaty lze zadat otevřením konzole přes klávesu ~
gott – Nesmrtelnost
zizka – Přidá všechny zbraně a munici
pionyr – Přidělí motorku
klice – Přidá hráči všechny klíče
pistolnik – Přidá druhou pistoli
lecba – Nastaví zdraví a armor na maximum
kouba – Zobrazí kompletní minimapu (po stisknutí klávesy M)
Cheaty nelze použít v Endless módu.
Cheaty lze zadat otevřením konzole přes klávesu ~
gott – Nesmrtelnost
zizka – Přidá všechny zbraně a munici
pionyr – Přidělí motorku
klice – Přidá hráči všechny klíče
pistolnik – Přidá druhou pistoli
lecba – Nastaví zdraví a armor na maximum
kouba – Zobrazí kompletní minimapu (po stisknutí klávesy M)
Cheaty nelze použít v Endless módu.
Happy Game
V rámci Steam Game Festivalu od 3. do 9. února 2021 bylo představené a dostupné k zahrání demo hry.
Brasikona, 06.02.2021, zdroj: Steam
Warcraft III: Reign of Chaos
Hra na své předchůdce disponuje podstatně širší diverzifikací ras, jejíž některé prvky se pokusím představit v následujících větách:
Lidé jsou, hodnoceno podle herních hlášek a dialogů, hratelnou rasou nejméně oddanou boji a vítězství. S výstavbou budov mohou – za cenu dalších surovin – pomoci další dělníci (zvýšení rychlosti výstavby) – až do počtu k obepnutí obvodu struktury. Všichni dělníci jsou při výstavbě zranitelní; při obraně základny mohou pomoci jako pěšáci (domobrana). Je to jediná hratelná rasa, která má jinou budovu pro hlavní upgrady (kovárna) než pro odkládání vytěženého dřeva (pila). Farma dodává 6 jednotek jídla namísto 10 u každé konkurence, a také jako jediná budova svého druhu nemá jiný význam. Obranná věž je po výstavbě nečinná, k útoku je potřeba každou jednotlivě vylepšit do jednoho ze dvou druhů (datadisk přidává třetí možnost). Lidé de facto nemají top jednotku (za 5+ jednotek jídla).
Orkové stavějí vždy právě jedním peónem, „schovaným“ ve staveništi. Jídlo generující orkské nory zraňují pěchotu a jízdu nepřítele při jejich útoku; navíc mohou pojmout až čtyři peóny ke střelbě ze svého nitra. Ničením budov nepřítele lze po vylepšení získávat suroviny. Jezdectvu je po upgradu umožněno spoutat a donutit přistát vzdušnou jednotku, takže není potřeba trénovat (slabé) střelce. Kodo nemá velkou výdrž, ale blokuje útok a pohyb jedné nepřátelské jednotky. Obranná věž je fixně lehká střelecká. Tato rasa konečně může léčit vlastní jednotky. Starý známý grunt stojí 200 zlata, 3 jídla, kdežto k jeho starému známému protějšku footmanovi se váží hodnoty 135 zlata, 2 jídla.
Nemrtví jako jediní mohou (s výjimkou základní budovy) stavět jen na „poničené zemi“, kde se jejich jednotkám regenerují hitpointy, a pouze jejich rasa smí prodávat budovy; dělník (akolyta) stavbu pouze zahájí, pak se může věnovat jiným věcem. V okolí jejich budovy pro upgrady se neustále generují mrtvoly, které kouzelníci (nekromanceři) mohou oživovat. Obrannými strukturami jsou budovy pro jídlo. Nemrtví před těžbou zlata musí zlatý důl za 255 zlata, 220 dřeva „začarovat“, to však výjimečně nepotřebuje poničenou zemi ani hlavní budovu – nemrtví zlato nenosí. Základní budova je nejlevnější mezi rasami a střílí. Dřevo těží (výhradně) první bojová jednotka. Druhá bojová jednotka neútočí do vzduchu, ale na dálku ano, a jako kavalérie u orků dokáže znehybnit vzdušnou jednotku. Druhá a třetí bojová jednotka, jež je navíc letecká a má více než třikrát silnější útok proti vzdušným cílům než proti pozemním, se mohou (po vylepšeních) rychle regenerovat ve stavu, ve kterém nemohou útočit. Povoz těl plní funkci obléhacího stroje, současně však může pojmout až 8 mrtvol (k oživení na kostlivce). Top jednotka – mrazivý wyrm – stojí (mj.) 7 jednotek jídla, přičemž žádná jiná jednotka ve hře (v Reign of Chaos) nestojí více než 5. Být nemrtvý je vlastnost nemechanických jednotek, jež zakládá jiné chování vůči uzdravování či poškozování prvním kouzlem paladina či rytíře smrti. Hrdina pán děsu není hratelný v kampaních.
Temní elfové se váží na denní dobu; regenerují a maskují se pouze v noci. Většina budov je živých – dokáží (velmi pomalu) chodit, útočit a léčit se konzumací (normálních) stromů, které se jinak při těžbě (těžbě dřeva) nespotřebovávají. Dřevo ani zlato se nenosí; zlatý důl je třeba „zaplést“, což vyžaduje hlavní budovu v jeho bezprostřední blízkosti. Funkci jídla zajišťují měsíční studny, jež sekundárně doplňují zdraví a manu; samy se plní v noci. První bojová jednotka je střelcem, první a druhá bojová jednotka jsou ženského pohlaví. Dva typy jednotek (druidové) mají „lidskou“ a zvířecí formu. Obrannou budovou je zvláštní stromovec, který může útočit jak usazený, tak ve stavu pohybu. Chiméra létá, ale nezvládá útočit na vzdušné cíle. Jde-li o skirmish nebo multiplayer, pak je měsíční kněžka (v Reign of Chaos) jediná třída hrdiny ženského pohlaví. Kampaň za temné elfy je poslední a o nejmenším počtu kapitol (dějství).
Lidé jsou, hodnoceno podle herních hlášek a dialogů, hratelnou rasou nejméně oddanou boji a vítězství. S výstavbou budov mohou – za cenu dalších surovin – pomoci další dělníci (zvýšení rychlosti výstavby) – až do počtu k obepnutí obvodu struktury. Všichni dělníci jsou při výstavbě zranitelní; při obraně základny mohou pomoci jako pěšáci (domobrana). Je to jediná hratelná rasa, která má jinou budovu pro hlavní upgrady (kovárna) než pro odkládání vytěženého dřeva (pila). Farma dodává 6 jednotek jídla namísto 10 u každé konkurence, a také jako jediná budova svého druhu nemá jiný význam. Obranná věž je po výstavbě nečinná, k útoku je potřeba každou jednotlivě vylepšit do jednoho ze dvou druhů (datadisk přidává třetí možnost). Lidé de facto nemají top jednotku (za 5+ jednotek jídla).
Orkové stavějí vždy právě jedním peónem, „schovaným“ ve staveništi. Jídlo generující orkské nory zraňují pěchotu a jízdu nepřítele při jejich útoku; navíc mohou pojmout až čtyři peóny ke střelbě ze svého nitra. Ničením budov nepřítele lze po vylepšení získávat suroviny. Jezdectvu je po upgradu umožněno spoutat a donutit přistát vzdušnou jednotku, takže není potřeba trénovat (slabé) střelce. Kodo nemá velkou výdrž, ale blokuje útok a pohyb jedné nepřátelské jednotky. Obranná věž je fixně lehká střelecká. Tato rasa konečně může léčit vlastní jednotky. Starý známý grunt stojí 200 zlata, 3 jídla, kdežto k jeho starému známému protějšku footmanovi se váží hodnoty 135 zlata, 2 jídla.
Nemrtví jako jediní mohou (s výjimkou základní budovy) stavět jen na „poničené zemi“, kde se jejich jednotkám regenerují hitpointy, a pouze jejich rasa smí prodávat budovy; dělník (akolyta) stavbu pouze zahájí, pak se může věnovat jiným věcem. V okolí jejich budovy pro upgrady se neustále generují mrtvoly, které kouzelníci (nekromanceři) mohou oživovat. Obrannými strukturami jsou budovy pro jídlo. Nemrtví před těžbou zlata musí zlatý důl za 255 zlata, 220 dřeva „začarovat“, to však výjimečně nepotřebuje poničenou zemi ani hlavní budovu – nemrtví zlato nenosí. Základní budova je nejlevnější mezi rasami a střílí. Dřevo těží (výhradně) první bojová jednotka. Druhá bojová jednotka neútočí do vzduchu, ale na dálku ano, a jako kavalérie u orků dokáže znehybnit vzdušnou jednotku. Druhá a třetí bojová jednotka, jež je navíc letecká a má více než třikrát silnější útok proti vzdušným cílům než proti pozemním, se mohou (po vylepšeních) rychle regenerovat ve stavu, ve kterém nemohou útočit. Povoz těl plní funkci obléhacího stroje, současně však může pojmout až 8 mrtvol (k oživení na kostlivce). Top jednotka – mrazivý wyrm – stojí (mj.) 7 jednotek jídla, přičemž žádná jiná jednotka ve hře (v Reign of Chaos) nestojí více než 5. Být nemrtvý je vlastnost nemechanických jednotek, jež zakládá jiné chování vůči uzdravování či poškozování prvním kouzlem paladina či rytíře smrti. Hrdina pán děsu není hratelný v kampaních.
Temní elfové se váží na denní dobu; regenerují a maskují se pouze v noci. Většina budov je živých – dokáží (velmi pomalu) chodit, útočit a léčit se konzumací (normálních) stromů, které se jinak při těžbě (těžbě dřeva) nespotřebovávají. Dřevo ani zlato se nenosí; zlatý důl je třeba „zaplést“, což vyžaduje hlavní budovu v jeho bezprostřední blízkosti. Funkci jídla zajišťují měsíční studny, jež sekundárně doplňují zdraví a manu; samy se plní v noci. První bojová jednotka je střelcem, první a druhá bojová jednotka jsou ženského pohlaví. Dva typy jednotek (druidové) mají „lidskou“ a zvířecí formu. Obrannou budovou je zvláštní stromovec, který může útočit jak usazený, tak ve stavu pohybu. Chiméra létá, ale nezvládá útočit na vzdušné cíle. Jde-li o skirmish nebo multiplayer, pak je měsíční kněžka (v Reign of Chaos) jediná třída hrdiny ženského pohlaví. Kampaň za temné elfy je poslední a o nejmenším počtu kapitol (dějství).
Heroes of Might and Magic III: The Shadow of Death
Je zřejmé, že autoři vsadili na rozmanitost hry, danou především tím, že mnoho kreatur ve hře má nějakou speciální, často i unikátní vlastnost (např. lich „death cloud“, pegas tlumení magie, pit lord oživení na démony), jež je stručně popsána v popisku jednotky (k dispozici v boji i mimo něj). Mnoho jiných herních elementů však není takto zdokumentováno, kupř. imunity chrličů (gargoylů), stejně jako hráč může postrádat přesnější vysvětlení (matematické vyjádření) některých bonusů (specializace hrdiny, působení artefaktu nebo specifikum bojiště); zcela samostatného pojednání potom může být hodno, jak je dán výsledek, když více takových jevů působí současně (např. štěstí a bonus za útok s rozjezdem).
Velmi detailním záběrem těchto herních mechanik se zabývá wiki heroes.thelazy.net.
Velmi detailním záběrem těchto herních mechanik se zabývá wiki heroes.thelazy.net.
Heroes of Might and Magic III: Armageddon's Blade
Je zřejmé, že autoři vsadili na rozmanitost hry, danou především tím, že mnoho kreatur ve hře má nějakou speciální, často i unikátní vlastnost (např. lich „death cloud“, pegas tlumení magie, pit lord oživení na démony), jež je stručně popsána v popisku jednotky (k dispozici v boji i mimo něj). Mnoho jiných herních elementů však není takto zdokumentováno, kupř. imunity chrličů (gargoylů), stejně jako hráč může postrádat přesnější vysvětlení (matematické vyjádření) některých bonusů (specializace hrdiny, působení artefaktu nebo specifikum bojiště); zcela samostatného pojednání potom může být hodno, jak je dán výsledek, když více takových jevů působí současně (např. štěstí a bonus za útok s rozjezdem).
Velmi detailním záběrem těchto herních mechanik se zabývá wiki heroes.thelazy.net.
Velmi detailním záběrem těchto herních mechanik se zabývá wiki heroes.thelazy.net.
Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia
Je zřejmé, že autoři vsadili na rozmanitost hry, danou především, že mnoho kreatur ve hře má nějakou speciální, často i unikátní vlastnost (např. lich „death cloud“, pegas tlumení magie, pit lord oživení na démony), jež je stručně popsána v popisku jednotky (k dispozici v boji i mimo něj). Mnoho jiných herních elementů však není takto zdokumentováno, kupř. imunity chrličů (gargoylů), stejně jako hráč může postrádat přesnější vysvětlení (matematické vyjádření) některých bonusů (specializace hrdiny, působení artefaktu nebo specifikum bojiště); zcela samostatného pojednání potom může být hodno, jak je dán výsledek, když více takových jevů působí současně (např. štěstí a bonus za útok s rozjezdem).
Velmi detailním záběrem těchto herních mechanik se zabývá wiki heroes.thelazy.net.
Velmi detailním záběrem těchto herních mechanik se zabývá wiki heroes.thelazy.net.
Factorio
K únoru 2021 hra prodala přes 2 a půl milionů kopií a na Steamu bylo dohromady odehráno téměř 40 tisíc let, přesněji 38 870 let k 5. únoru.
The Witcher 3: Wild Hunt
Po vydání první sezóny televizního seriálu Netflix The Witcher v prosinci 2019 měl The Witcher 3: Wild Hunt v daném měsíci nárůst prodeje o 554% ve srovnání s prosincem 2018. Do prosince 2019, The Witcher 3: Wild Hunt prodal více než 28 milionů kopií po celém světě.
Men of War: Assault Squad 2 - Cold War
Plná hra časopisu SCORE 323. (Steam kód)
Conglomerate 451
Plná hra časopisu SCORE 323. (Steam kód)
God of War: Chains of Olympus
Vývojári z Ready at Dawn trolovali fanúšikov série, že v hre sa nachádza takzvaný skin Cube of War. Čo bola vlastne Companion Cube z hry Portal od Valve s veľkým symbolom Omega v strede. Vývojári tvrdili, že ak chcú tento legendárny „skin" získať, musia dokončiť hru na najvyššiu obtiažnosť bez žiadných upgradoch, zozbierať dvakrát všetky takzvané Urns of Power (v hre sa žiadne nenachádzajú) a pritom ani raz nezomrieť.
The House of Da Vinci
Hra byla úspěšně financována na Kickstarteru. Tuto hru podpořilo 2 391 lidí. Vývojáři chtěli vybrat £25,000 nakonec ale bylo vybráno: £43,600.
Beat Saber
K lednu 2021 byly prodány 4 miliony kopií a dalších 40 milionů skladeb.
Mafia: The City of Lost Heaven
V úvodní sekvenci jsou chybně zapsaná jména anglických dabérů. Matt Servitto (Sam) je zde uveden jako Matt Sevitto a Dan Grimaldi (Frank) zase jako Dan Grimaldy, v manuálu hry jsou však jména napsána správně. Výjimkou je David O'Brien (detektiv Norman), který je v titulcích i manuálu veden jako David O'Brian. Chyba se ovšem nachází i v závěrečných titulcích u výčtu českých dabérů, kde je Karel Richter (Žlutý Pete) uveden jako Karel Rychter.
Brasikona, 02.02.2021, zdroj: vlastní / hra
God of War: Chains of Olympus
V hre sa mal taktiež objaviť takzvaný kostým Gauntlet Armor, ktorý mal pasovať k Gauntlet of Zeus avšak nakoniec sa nedostal do hry. Kvôli čomu to bolo, nie je známe.
Mafia: The City of Lost Heaven
V dabingu hry se nachází hned několik zajímavých chyb. Jednou z nich je například replika 20990151 z ingame části poslední mise Smrt umění. Když Tom pronásleduje Sama galerií, v jedné části zakřičí „Same! Same!“, přičemž je druhé zvolání o něco intenzivnější. Zajímavé je, že pokyn k tomu můžeme v oné replice slyšet, neboť pokud se pořádně zaposloucháme, po prvním zvolání můžeme slabě slyšet kohosi z nahrávacího studia, kterak Marku Vašutovi řekne „Ještě víc!“.
Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia
V české verzi Heroes of Might and Magic III Complete vydané Game4U 6 (březen 2001) je název budovy pro podporu růstu goblinů (ve městě Tvrz) Mess Hall přeložen jako Smetiště, ačkoli jako vhodnější se může jevit Jídelna.
God of War: Chains of Olympus
Japonská verzia hry si prešla cenzúrou. Nahota z hry bola úplne odstránená alebo upravená do prijateľnej podoby. Taktiež príliš násilné scény prešli cenzúrou a aj nemožnosť zabíjať nevinných ľudí v podsvetí za cieľom uzdraviť sa.