Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Heroes of Might and Magic III: The Shadow of Death

85
155 hodnocení Platformy
Žánr:
strategie > tahová strategie *
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ano
Datum vydání:
31.03.2000 PC
Vývojáři:
The Shadow of Death je po Armageddon's Blade druhým datadiskem HoMaM 3. Vyvažuje sílu jednotek a hru obohacuje o sedm kampaní, více než tři desítky scénářů, sedm nových typů terénu a dvanáct skládaných artefaktů. Distribuce obsahuje základní hru, nikoli však datadisk Armageddon's Blade. Příběhově jsou kampaně The Shadow of Death prequelem Restoration of Erathia. Ústřední postavou je nekromancer Sandro, manipulátor, jehož posláním je ovládnout svět.

Hlavní herní modifikací je představení skládaných artefaktů. Některé vylepšují základní schopnosti jako útočnou a obrannou sílu, jiné se týkají kouzlení, posilují produkci surovin či jednotek nebo zvyšují možnosti pohybu v herním světě. Ke složení je nezbytné shromáždit dva až osm vybraných jednoduchých artefaktů. Jinou změnou je chování hradního příkopu, který nově přítomné oddíly zraňuje v každém kole. Nové typy terénu povyšují kouzla příslušné školy magie na expertní úroveň nebo zasahují do morálky či štěstí. Přiložený editor map byl rozšířen o hromadné kopírování.

Ruku v ruce se základní hrou a prvním datadiskem byla hra později Game4u uvolněna jako Heroes of Might and Magic III Complete.


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 85
Druhý datadisk tvoří nejlepší tahovou strategii všech dob konečně kompletní. V prvé řadě přináší 7 masivních kampaní, které svou obtížností možná nepřekonají Armageddon's Blade, ale herní zábavy nabídnou minimálně stejně. Shadow of Death bohužel nepřináší žádnou novou rasu a celkově změn, které pocítíme v multiplayeru je dosti málo, ovšem jedná velká tady je a jmenuje se generátor náhodných map. Po generátoru jsem toužil už od dob Age of Empires II, protože scénáře se rychle opotřebují a v multiplayeru pak není co hrát. Konečně tak s protivníky můžete hrát neustále nové a nové mapy bez strachu, že je bude váš nepřítel předem znát. Škoda jen, že ani ten generátor není zdaleka dokonalý a občas vám může před hrad postavit hromádku vylepšených vampírů, či partu zuřivých pit lordů a pak nezbývá nic než dát re-game... Ovšem co bychom našemu milovanému Heroesu neodpustili, že?

HW: Minimum: 133 MHZ CPU, 16 MB RAM, 800x600x16 VGA / Doporučeno: 200 MHZ CPU, 32 MB RAM

Pro: Pořádná dávka nových a zábavných kampaní, generátor náhodných map.

Proti: Žádne signifikantní inovace, generátor náhodných map nepracuje vždy správně.

+8