Prvé príbehové rozšírenie pre Doom Eternal vracia hráčov do kože Doom Slayera. Po udalostiach pôvodnej hry sa naklonila mocenská štruktúra nebeských síl. S pomocou Samuela Haydena a vedcov ARC sa tak vydáte prebojovať naspäť na Urdak, ktorý sa ocitol pod inváziou pekelných démonov, aby ste oslobodili Doom Slayerovho spojenca Seraphima.
Frenetická akcia plná krvi, vnútorností a končatín za pomoci bohatej palety zbraní a dynamického pohybu ostáva zachovaná po vzore pôvodnej kampane. Nekončiaci boj zoči voči zlu vás prenesie nielen do troch nových lokácii, ale postaví vám do cesty okrem už starých známych aj ďalšie hrozby a prekážky v podobe troch nových nepriateľov, ktorých treba rozomlieť na krvavú kašu. Ide o samostatne spustiteľné rozšírenie a ako naznačuje samotný názov, The Ancient Gods - Part One je prvou polovicou príbehového masakru, na ktorý v marci 2021 nadviazala druhá časť The Ancient Gods - Part Two.
Tedy ještě, že jsem po dohrání hlavní hry na Ultra-Violence snížil obtížnost u prvního DLC na Hurt me plenty. Jako tvl.. :)
Začal mě pronásledovat nepříjemný bug, že po spuštění hry a načtení mapy se mi nepříjemě sníží FPS někam ke 40. Musím hru vypnout a třeba i dvakrát, abych měl 60. Ještě občas pomohl několikrát přenastavit kvalitu grafiky z low na nightmare na kterou hraju, ale spíš pomáhá to shození. Dělala to i základní hra.. Nesetkal jste se s tím někdo? Celkem opruz.
Začal mě pronásledovat nepříjemný bug, že po spuštění hry a načtení mapy se mi nepříjemě sníží FPS někam ke 40. Musím hru vypnout a třeba i dvakrát, abych měl 60. Ještě občas pomohl několikrát přenastavit kvalitu grafiky z low na nightmare na kterou hraju, ale spíš pomáhá to shození. Dělala to i základní hra.. Nesetkal jste se s tím někdo? Celkem opruz.
Pro: Grafika, atmosféra, vizuální provedení lokací. Nová monstra.
Proti: Skákací sekvence. Příliš dlouhé boje. Design některých lokací