Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Heroes of Might and Magic III: Armageddon's Blade

86
172 hodnocení Platformy
Žánr:
strategie > tahová strategie *
Forma:
placená hra
Rozsah:
rozšíření
Multiplayer:
ano
Datum vydání:
30.09.1999 PC
Vývojáři:
Jedná sa o prvé datadiskové rozšírenie populárnej ťahovej fantasy stratégie (Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia). Armageddon's Blade nepriniesol žiadne zmeny v herných pravidlách, ale doplnil obsah o nové, ťažšie príbehové kampane naväzujúce na Restoration of Erathia, mapy do skirmishu a multiplayeru a hlavne novú hrateľnú frakciu Conflux. Táto strana bytostí z elementálnych rovín má svoju úlohu i v príbehových kampaniach, točiacich sa nielen okolo mýtickej zbrane Armageddon's Blade. Dočkali sme sa taktiež niekoľko nových neutrálnych jednotiek a vrátilo sa aj zopár jednotiek známych z predošlých dielov série.

Chronologicky sa príbeh kampaní odohráva po hre Might and Magic VII: For Blood and Honor a pred Might and Magic VIII: Day of the Destroyer, s ktorými je séria previazaná.

Neskôr vyšiel ešte druhý datadisk Heroes of Might and Magic III: The Shadow of Death. Kompilácia pôvodnej hry a oboch datadiskov je známa pod menom Heroes of Might and Magic III: Complete.


Poslední diskuzní příspěvek


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 90
Jo, Armageddon. Co ten sežral nocí... Už samotné Heroesy trojky byly obrovským žroutem, ale tohle byla zabijárna. Těžko spočítám, kolik nocí jsem u toho strávil společně s ostatními a když to nebyla noc, tak to byl den. Nicméně pokud se někde udělala párty a byl poblíž komp s tímhle, rázem končila jakákoliv jiná zábava a hrálo se. A chlastalo. Ale hlavně hrálo.
Datadisk přinesl mnohá vylepšení, musím ale říci, že rozhodně k lepšímu. Nemyslím novou rasu, ta nikoho v mém okolí moc nechytla, ale hlavně mapy, předměty a pokud mne paměť neklame, poprvé šlo hrát v alianci a to byla zabijárna největší. Protože vytvořit náhodnou mapu, hodit proti živé alianci partu nabušených uměláků, to byla zábava na mnoho dlouhých zimních dní. A letních. A jarních. Vlastně všech dní, když nad tím tak přemýšlím. Sice mám nejradši Heroes 3 Complete, ale ten byl ještě v nedohlednu a s Armageddonem byla opravdu královská zábava. Budiž mu ke cti, že stále dělá, i když toho času na několika denní pařby je čím dál tím méně.
Mise byly zábavné, to ano, ale největší síla byla ve znovu hratelnosti. V tom, že můžete tvořit náhodné mapy, že žádná hra není jako jiná, že XLkové mapy s dostatečným počtem hráčů byla záležitost na dlouho. Že se postupně v hraní objevila nostalgie a Armageddon získal nádech uplynulých dní, které jsou pryč a nikdy se nevrátí...

Pro: Náhodné mapy s možností aliancí

Proti: Dá se říct, že málo novinek, ale i těch pár stálo za to neskutečně. Takže vlastně nic...

+15
  • PC 85
První předností Armageddon's Blade byla jednoznačně kampaň, u které se zapotil nejeden hardcore hráč. Konečně pořádná obtížnost a mnohem hutnější a propracovanější mapy, než v Restoration of Erathia zaručovaly zábavu na pěkných pár nocí. V multiplayeru jsme se tolika změn nedočkali, jedna nová rasa potěší, ale jinak zůstal koncept hry nepozměněn. Z počátku jsme na novou rasu - Soutok (Conflux) docela nadávali, neboť v menších mapách kralovala hrdinka Ciele s ultrasilným magickým šípem a ve větších Fénixové rodící se po 4, ovšem čas ukázal, že Soutok není o nic silnější, než Bašta, Kobka, nebo Nekropolis a zapadá do hry poměrně dobře.

HW: Minimum: 133 MHZ CPU, 16 MB RAM, 800x600x16 VGA / Doporučeno: 200 MHZ CPU, 32 MB RAM

Pro: Výborná kampaň, oživení starého, dobrého HOMAM 3

Proti: Málo nových věcí, co se týče multiplayeru

+6(6-1)