Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Zajímavosti

Vývoj

Ze zamýšleného pokračování koridorové bojovky Die by the Sword (1998) vznikl příběhově nesouvisející titul snažící se během vývoje stihnout vydání konzole Sega Dreamcast. Krvavostí hra připomíná soudobé Severance: Blade of Darkness (2001) a se zmíněným DbtS sdílí jádro akce, která spočívá v máchání zbraněmi v několika směrech a dále proprietární fyzikální engine VSIM, jenž mimo jiné umožňoval animovat postavy bez užití motion capture technologie. Debakl Dreamcastu pohřbil naděje na pokračování a vizi temného fantasy s ústřední dvojicí úzce spolupracujících hrdinů čelících soustavně přesile tak o dekádu později naplnilo až kooperativní Hunted: The Demon's Forge (2011) od InXile.