Dohrané hry mám v profilu. Je to dobrá forma rozpisu, ale už notně rozlezlá. Nebudu vypisovat celé, jen to nejpodstatnější.
Top 5 na enginu Unity. Jakkoliv se většinou jedná o velmi krátké hry, skrývá se mezi nimi i řada počinů s delší dobou hraní. A navíc profesionálně zpracovaných.
1.
Trizzle - Originální, chytlavá, dlouhá a obtížná hra. Dobře jsem se v ní vyřádil, šlo tam dost neotřele provádět skoky, do zblbnutí docílit vymyšleného postupu. A vstupy do některých arén byly stylové.
2.
Project H - Dost nevšední plošinovka, v níž naprosto šíleně postupuji dál. Vždy jsem měl problém zvládnout předposlední úroveň. Metodiku herních principů není nutné plně pochopit, jen tam všelijak blbnout. Ono se to dá. A atmosféra je prostě skvělá. Toto bude velmi obtížné něčím překonat.
3.
Project Unity - Výtečný megawad k Doom II: Hell on Earth - Steam. Zaujal mě název modu, tak ověřeny k tomu náležité informace, čímž mě hra postupně strhla ještě víc. Mohl za to pochopitelně její zcela nevídaný design, doplněný perfektní zábavou, dále okořeněnou secrety a tajnými koly. V nichž se potenciál wadu ukázal naplno.
4.
Magnetic: Cage Closed - Asi pět měsíců řešeno, co do Herní výzvy dát za hru. Pak jsem musel improvizovat, dostatečně napařit množství hodin, získat nějaké achievementy. No, a fakt, že to běží též na Unity enginu, z toho udělal pomalu kult. Zde totiž hrála roli i krásná symbolika, několikero konců a celkové poselství, co hra hráči sděluje. Nejlepší byl konec, co se blížil samotnému začátku. Ale způsob jeho dosažení už si nevybavuji. O to potěšen jsem tehdy byl.
5.
Reality B Tohle je vskutku mazec nevídaný. Ta praxe hraním logických fisrt personů mi tu přišla více než vhod. U některých levelů jsem si fakt lámal hlavu, jaké je jejich řešení. Vyžadovalo to mou flexibilitu. Hra působí opravdu profesionálně, má dokonce možnost vytváření vlastního obsahu. To skýtá mnoho potenciálu. A bavilo mě to samozřejmě hrát. První polovina je snazší, ke konci řádně přituhuje. Konec působí zajímavě.
Z ostatních her stojí za zmínku propadák
Prospekt, neboť byl mnou modifikovaný, že ani nebylo nutné hrát tu placenou verzi. Výhoda shodných enginů. Pak si s tím ve Steamu můžu dělat, co chci. Hraní mě bavilo, i když byl level design místy hroznej. Dohráno jednou, ale později znovu rozehráno. Jsem schopný i blbostem věnovat můj čas :)
Saints Row: The Third - (2011) - Hodilo se mi do výzvy. Je k mání neoficiální patch, díky němuž se z hraní stane poměrně náročná záležitost, ale oceňuji, že mi ta věc vešla ve známost. Podnítilo to mé snažení na maximum, pročež mohl být závěr vykoupen opravdu dost složitou situací s pokusy o dohrání.
Závodní simulátory.
Underground 2 a
Undercover již vyřešeny a dávno odehrány. Ale laborování se starými Need for Speed je kumšt. Co bych pro své oblíbené žánry a vrtání se v minulosti neudělal. Momentálně rozjetý i
Hot Pursuit 2. Včera večer mi hra zobrazila chybu při loadingu, bylo nutné snížit pár grafických nastavení. Až pak se závod úspěšně načetl. Ve hře mám správný poměr stran. Chci v tomto díle nahrát hodně času a bodů.