Kombinace hratelnosti FPS s adventurou také není k zahození. Prohledávání prostředí při občasných bojích (mrkám na tebe System Shocku) a plnění hádanek. Není to stoprocentně lineární a designově je to, podle mě, dobře zvládnuté. Bloodline se vlastně, při zavření všech očí, docela dá hrát a nenudí. Pokud si najdeš zábavu při načítání lokací. Možná je to tím, že nemám SSD disk, ale načítání zabralo skoro půlku hrací doby. Nic tak drsného jsem v životě neviděl. Chápu, že už jenom tohle muselo většinu hráčů odradit.
Bloodline je v neuvěřitelně špatném technickém stavu. Snad nějaká pre Alfa verze. Bez jakéhokoliv testování. Sice se dá dohrát. Pokud tedy nezavoláte policii a nepřečtete si deník chovance těsně předtím (zasvěcení vědí). Ale, nemůžete si nic nastavit. Nemůžete si nastavit ovládání, nemůžete upravit poměr hlasitosti hudby, zvuků a dabingu. Kromě rozlišení nemůžete v menu nastavit nic. A ani rozlišení moc nepomůže. Ve větších lokacích se to seká v jakémkoliv poměru. Že mi hra při každém vypnutí rozhodila lištu ve Windows a musel jsem pokaždé vypínat počítač přes ctrl + alt +delete je už jen takový malý detail. Alespoň, že se to dá uložit a načítat.
Inteligence nepřátel nefunguje. Často prostě zamrznou a přestanou se hýbat. Kolizní model nefunguje. Jako kdyby zombíci používali idclip. Zeď není záruka bezpečí. Pokud předtím nezamrznou. Respawn je neskutečně otravný. Hra tě vždycky odmění novým odolným zombíkem, když něco přehlídneš, zapomeneš a vracíš se zpátky. Což je celkem často. Naštěstí je dost nábojů. O pocitu ze střelby škoda slova. Systém inventáře v kombinaci s defaultně nastaveným ovládáním je to správné herní peklo. Jak z hororu. Nikdy v životě jsem snad nehrál takto rozbitou a nedodělanou hru, kterou nikdo neměl potřebu zpravit.
Je to škoda, protože tato kombinace žánrů není příliš okoukaná a Bloodline rozhodně má potenciál.
Pro: slušná atmosféra, slušný design, slušný příběh, kvalitní český dabing, koncept má potenciál
Proti: hra je rozbitá a nedodělaná snad ve všech směrech, respawn, neuvěřitelně dlouhé nahrávací časy