Další díl ze série Wolfenstein, přímé pokračování Return to Castle Wolfenstein, nás zavede do válkou zničeného Německa, kde nacisté experimentují s moderní technologií a nadpřirozenými silami a snaží se změnit průběh druhé světové války v jejich prospěch. Hra se točí opět kolem amerického špióna B. J. Blazkowicze, který má za úkol zlikvidovat nacisty, překazit operaci Eisenfaust a čelit okultním silám. Tentokrát na vás nebude čekat pouze zámek, ale přímo celé město a dokonce i paralelní dimenze.
Wolfenstein je klasickou akcí z pohledu vlastních očí (FPS). Hra využívá silně modifikovaný engine id Tech 4, který byl použit například u akční hry Doom 3. Nechybí ani multiplayer, který obsahuje krom klasického Team Deathmatch i módy Objective a Stopwatch. V Objective je úkolem útočit a bránit určitá místa, ve Stopwatchi zase plnit předem dané úkoly.
Za velkou částí hry stojí vývojáři z Raven Software, kterým ale vypomáhalo studio Pi Studios, id Software poskytli zázemí pro engine a Endrant Studios měli na starosti multiplayer.
Celkem pět dílů novějšího Wolfensteina. To je zhruba totéž, co počet dílů z devadesátek. Tento díl mám. Do hry je modifikace Retrostein v.1.0b, co to uzpůsobuje více do RtCW stylu.
Rozehráno. Vloženo, co jsem našel a zaujalo mě. Docela mě to baví. A hra vypadá hezky. Hezčí grafika - HDR Reshade. Barvy jsou více saturované a okolí působí ostřeji.
S tímto nastavením se mi modifikovaná hra odmítla správně zapnout, ale některé hodnoty mi dát šly.
Nějakou dobu mi trvalo se s hrou sžít, abych plně pochopil její potenciál. Rozhodně neuplatňuji speciální dovednosti kdykoli a po většinu doby, ale primárně pouze na cestu dál, nebo pokud to naznačí více protivníky či specifickými postupy v boji. Tím pádem může být můj dojem nezkreslený snazším průchodem a odlišnou paletou barev. A to znamená zcela tradiční navození atmosféry, jako u jakékoliv starší druhoválečné střílečky.
Fíha. Dohráno. Finální boss těžkej. Hard obtížnost. V druhé fázi jsem na to docela vyzrál a dobře se kryl. To v té první vůbec nešlo. Asi 12 000 financí mi zůstalo. Zneškodněných 1741 nepřátel. V Downtownu jsem si oblíbil tu závěrečnou pasáž, kde byl později tank. A stále ji opakoval průchody sem a tam. U hry nahráno, dle statistik, asi skoro 20 hodin.
Rozehráno. Vloženo, co jsem našel a zaujalo mě. Docela mě to baví. A hra vypadá hezky. Hezčí grafika - HDR Reshade. Barvy jsou více saturované a okolí působí ostřeji.
S tímto nastavením se mi modifikovaná hra odmítla správně zapnout, ale některé hodnoty mi dát šly.
Nějakou dobu mi trvalo se s hrou sžít, abych plně pochopil její potenciál. Rozhodně neuplatňuji speciální dovednosti kdykoli a po většinu doby, ale primárně pouze na cestu dál, nebo pokud to naznačí více protivníky či specifickými postupy v boji. Tím pádem může být můj dojem nezkreslený snazším průchodem a odlišnou paletou barev. A to znamená zcela tradiční navození atmosféry, jako u jakékoliv starší druhoválečné střílečky.
Fíha. Dohráno. Finální boss těžkej. Hard obtížnost. V druhé fázi jsem na to docela vyzrál a dobře se kryl. To v té první vůbec nešlo. Asi 12 000 financí mi zůstalo. Zneškodněných 1741 nepřátel. V Downtownu jsem si oblíbil tu závěrečnou pasáž, kde byl později tank. A stále ji opakoval průchody sem a tam. U hry nahráno, dle statistik, asi skoro 20 hodin.
Pro: velmi pěkná grafika, skvělá akce, moderní zbraně a jejich upgrade
Proti: opakující se prostředí a tím podobnost misí