Mrtvé krysy, lezoucí červi a všudypřítomná špína, to vše krásně ukazuje, jak je Eddieho bar, ústřední prostředí celé hry, zašlý a zanedbaný. A to je asi největší lákadlo, které hra nabízí. Pomocí různých škvír, ventilačních šachet a rezavých potrubí jsem prošel celou budovu, ubránil se při tom několika útokům pavouka, krysy nebo kočky a pomocí dalších živočichů postupně skládal střípky příběhu.
Když jsem zabloudil, některý ze švábů mi ukázal cestu dál a ani jsem se nenadál a byl konec. Podařilo se mi dosáhnout toho nejlepšího, tedy že jsem přežil já, jako Roger, i můj nově objevený otec. Podíval jsem se i na další tři závěry a každý z nich má něco do sebe. Do dalšího průchodu se ale pouštět nebudu, to spíš zkusím konečně dohrát arkádovou strategii The Horde, kterou mi Bad Mojo svými videi připomnělo.
Pro: hudba, ponuré prostředí Eddieho baru, postupné odkrývání příběhu
Proti: krátké, zasekávání švába o různé překážky