Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Chronology

Chronology: Time Changes Everything

77
9 hodnocení Platformy
Žánr:
akce > plošinovka *
logická > nezařazeno
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ne
Datum vydání:
12.05.2014 PC
09.09.2014 iOS
říjen 2014 WPhone
18.03.2015 Android
Vývojáři:
Bedtime Digital Games
Oficiální stránky:
https://www.bedtime.io/chronology
Chronology vás přenese do zničeného, šedého světa bez života, v němž žije starý vousatý vědec. Nalezené hodinky mají zvláštní schopnost: vrátit čas do doby, kdy byl svět ještě plný barev a vše bylo na svém místě tak, jak by to mělo být. Stařík se s pomocí hodinek pokouší vrátit zdevastovanému světu jeho bývalou krásu a život.

Příjemná plošinovka, jejíž hratelnost je založena na práci se staříkovými hodinkami a jejich schopnosti okamžitého přesunu z přítomnosti do minulosti a naopak. Jedině tak je možné například opravit rozbité stroje nebo se dostat přes rozvaliny budov nebo zařízení. Druhou zásadní možností je zastavení času, což dokáže hlemýžď, s nímž se střetnete během vašeho putování. Vzrůstající obtížnost puzzlů si vyžádá využití obou schopností či jejich kombinaci.


Diskuze ke hře

Doposud o hře nikdo nediskutoval.


Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 90
Chronology jsem v plánu původně ani neměla, ale nic lepšího jsem do "Hrátek s časem" nenašla. Moc se mi do hry nechtělo, a tak jsem si jí nechala jako poslední kousek a upřímně – je to skvělá logická plošinovka! Nelákal mě stařík jako hlavní hrdina, ale světe div se, je to sympaťák a vlastně celá hra je sympatická. Hratelnost příjemná, hudba hezky sedne, prostředí milé. Příběh je pěkný, sice v angličtině, ale na takové úrovni, že jsem to pochopila i já.

Nejlepší ze všeho je ovšem ten nápad! Po tom co jsem sebrala speciální hodinky jsem se mohla vracet v čase. Zůstala jsem na stejném místě, jen o hodně let dopředu. Je to fakt vymakané, protože když něco v současnosti zničím nebo naopak zachráním v budoucnosti se to hned promítne. Díky tomu mohu postupovat lokací, protože třeba v současnosti nemohu skočit na vysokou skálu, ale zasadím si před ní strom, přenesu se do budoucnosti a tam už je krásný košatý strom po kterém vyskáču na skálu.

Ve hře se spojily mé oblíbené herní styly – logická hra a plošinovka. Když už jsem si myslela, že to nemůže být nápaditější, získala jsem na svou stranu šneka, kterého jsem mohla ovládat, takže jsem se na něm mohla vozit a to i po stěnách nahoru a dolů a dokonce uměl zastavit čas. Společně jsme zachránili svět a já jsem se u toho náramně bavila. Hra má však jednu věc, kterou ji musím vytknout – je strašně krátká.

Pro: prostředí, nápad, hratelnost, logika

Proti: délka

+19