Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Poslední zajímavosti

HROT

V první misi 3. kapitoly lze nalézt na jedné z cel nápis Blaskowitz. Jedná se o odkaz na hlavního hrdinu série Wolfenstein.
veka, 27.11.2024, zdroj: Vlastní
+6

Grand Theft Auto V

Až po 11 letech od vydání GTA V byl jedním pozorným hráčem ve hře nalezen obchod se slovenskými nápisy na vstupních dveřích. Na dveřích obchodu je slovensky napsáno, že se jedná o oděvní firmu se sídlem v Žilině. Odpovědnou vedoucí je jistá Viera Kosáková.
Tato slovenská společnost se do hry pravděpodobně dostala jen skrze náhodný výběr dostupných textur, nicméně podle uvedeného IČO lze dohledat, že tento slovenský obchod skutečně existoval, ale již zanikl v roce 2022.

HROT

Ve poslední misi lze narazit na bojového robota Igora. Jedná se odkaz na bojového robota Igorka, kterého vyrobila firma Kalašnikov a na robota ED-209 z filmu Robocop (viz. způsob jak jej porazit).

Silent Hill 2

Hry se prodalo více než milion kopií během tří dnů od vydání.

Remember Me

Hra byla původně vyvíjena jako RPG exkluzvině pro PlayStation 3, nicméně Sony od smlouvy v roce 2011 odstoupilo. Vývojáři se následně snažili najít jiného vydavatele, což se jim později podařilo, neb o hru měl zájem Capcom. Ti si však ze hry přáli udělat akční adventuru tak, jak ji známe dnes.

Cyberpunk 2077: Phantom Liberty

Mnoho fanoušků přirovnává děsivou část mise Somewhat Damaged, ve které hráče pronásleduje údržbový robot Cerberus, ke hře Alien: Isolation. Podle tvůrců je ale robot inspirovaný pavoučicí Odulou z Pána prstenů.

Call of Duty: Warzone

Záběr ze hry se mihne ve filmu Smile 2 (2024). Není to žádná náhoda, neb film měl se hrou marketingovou spolupráci.

HeistGeist

Ve hře vystupují postavy původem víceméně ze střední Evropy. Hlavní hrdinkou je Alexandra "Saša" Nováková, jejími pomocníky jsou vekslák Karel Špaček z Brna, pašerák Csaba Nagy se psem Lujzou, hackerka Zoya Chernyak, a tvorové Kepler a Escher, vyspělé a samostatné AI, později se připojí Werner Schmid, bojem protřelý Rakušan. Během hraní narazí tým i na několik neutrálních postav, které mu pomohou, nebo ho nasměrují dál: Yadran, majitel baru; Drahomír "Drago" Šarkan, šéf gangu; Maximillion Luxembrourg; boháč a vášnivý sběratel umění a Rez Venom, zneuznaný punkrockový zpěvák a chuligán. Proti Alex i celému týmu stojí záporáci v podobě: plukovnice Kataríny Morové, šéfce místní bezpečností organizace Vortex; Kowalski, Morrigan a Valibuk, nájemní lovci lidí a záhadná postava generála Molotova.
rikuhahl, 17.11.2024, zdroj: vlastní hraní
+2

Neva

Dragon Age: The Veilguard

Hra se původně měla jmenovat Dragon Age: Dreadwolf (2022). V roce 2024 byla přejmenována na Dragon Age: The Veilguard.

Bud Spencer & Terence Hill - Slaps And Beans 2

Kampaň na Kickstarteru podpořil také Jaromír Plachý, scénárista, grafik a designér českého vývojářského studia Amanita Design.

American Truck Simulator

Euro Truck Simulator 2

Fallout: New Vegas

Unknown 9: Awakening

Na vzducholodi Morning Star je vo Vincentovej kancelárii umiestnený tajný trezor, ktorý ale nemusíte nikdy objaviť. Na to, aby ste sa dostali dnu je potrebné najprv nájsť dokument Memo 11, v ktorom je vysvetlené, ako ho otvoriť.
Vivaldi, 08.11.2024, zdroj: vlastný
+5

Nehrim: At Fate's Edge

V hre sa vyskytuje bug, ktorý znemožní vojsť do budovy Súdneho dvora v meste Erothin (Erothin Courthouse). Hra sa zasekne v načítacej obrazovke. Riešenie je opustiť lokáciu mesta Erothin, vojsť do ľubovolnej budovy a počkať 3 herné dni. Po uplynutí tejto doby sa dotyčná bunka resetuje a budova bude znovu prístupná.

Nehrim: At Fate's Edge

V anglickej verzii hry dostupnej na Steame je chyba, ktorá znemožňuje otvorenie trezoru číslo 111 v banke v meste Erothin. Trezor obsahuje listinu o spoluvlastníctve divadla v Erothine, ktorá vlastníkovi zaručuje 5 % podiel na zisku. Jedno riešenie je zmeniť jazykovú verziu hry na nemeckú, otvoriť trezor kľúčom, prípadne šperhákom, vyprázdniť ho, hru uložiť a znovu nainštalovať angličtinu.

Druhé riešenie je priamočiarejšie. Aktivovať konzolu stlačením klávesy ~, vložiť príkaz tcl, ktorý "vypne" steny, vojsť do trezoru, vyprázdniť ho a po opustení trezora opätovným príkazom tcl steny znovu zapnúť.

Hunt the Night

V hre môžete nájsť pozvánku na čajový večierok na počesť Loretty Adams. Jedná sa o referenciu na hru Loretta, ktorú taktiež distribuovalo štúdio DANGEN.
Vivaldi, 08.11.2024, zdroj: vlastný
+1

Haegemonia: Legions of Iron

Digital Reality po úspěchu Imperium Galactica 2 původně začali hru vyvíjet jako Imperium Galactica 3 a měla být prequelem k prvnímu dílu. Vydavatel Infogrames (který získal práva po krachu GT Interactive) však krátce po zahájení vývoje předal práva na značku Mithis Interactive, čímž došlo k tomu, že byly ve vývoji hned dvě hry s názvem Imperium Galactica 3. Obě byly po právních tahanicích nakonec přepracovány a přejmenovány. V současné době vlastní práva na značku THQ Nordic (dříve Nordic Games), který je součástí Embracer Group.

Killer Frequency

Hra obsahuje veľké množstvo referencií na populárne slasher filmy, mimo iné i na film "The Fog" a "Friday the 13th"

SIMT MHD

Autor hry má řidičský průkaz skupiny D (autobus) i oprávnění řídit tramvaje. Čili se jedná o člověka, který dopravě rozumí, což je na simulátoru vidět.
Ross, 08.11.2024, zdroj: Vlastní
 

Crysis

Do května 2010 se hry prodalo přes 3 miliony kopií a datadisku Crysis Warhead 1,5 milionu kusů, což ze hry udělalo jednu z nejprodávanějších počítačových her všech dob.

Sid Meier's Civilization IV: Colonization

Pro upravení binárky pro BTS a Warlords aby hra dokázala používat více než 2GB paměti a nepadala na velkých mapách v pozdější fázi hry koukněte sem. Ověřeno na Linuxu ve wine.

Sid Meier's Civilization IV: Colonization

Sid Meier's Civilization IV: Colonization

Pokud budete chtít hrát normální kolonizaci, zapněte si multithread support tím, že nainstalujete mod `We the People' (případně jenom zkopírujte tbb.dll a tbbmalloc.dll z instalace tohoto modu do složky kde je Colonization.exe). Hra poběží plynule, aniž by vytěžovala CPU na 100% a sekala se v pozdějších fázích na velikých mapách.

Resident Evil Survivor

Japonská a PAL verze hry pro PlayStation podporuje používat na střelbu Namco Guncon, v Americké verzi byla ale tato funkce odstraněna, protože nedávno proběhl masakr na Columbine High School.

Call of the Sea

Shadows of the Damned

Syberia II

Do roku 2008 bylo prodáno více než 1 milion kopií a v roce 2016 bylo prodáno již 3 miliony kopií.

Wolfenstein

Na hru měla vydavatelská práva společnost Bethesda, která byla před vydáním Wolfenstein: The New Order přesvědčena o tom, že je verze Wolfensteina z roku 2009 nepříliš dobře přijatá hráči. K tomu mohlo přispět i to, že podobný názor měl i vydavatel  Activision, pod nějž kdysi, nějakým způsobem navázané, tituly od id Software spadaly. Wolfenstein - (2009) se prodalo krátce po vydání asi jen něco přes 100 000 kopií. A tak bylo dva týdny před vydáním Wolfenstein: The New Order učiněno rozhodnutí, hru definitivně odstranit z obchodů, čímž se už nedala oficiální cestou pořídit.

Tomb Raider

V říjnu 2024 bylo oznámeno že série Tomb Raider pokořila hranici 100 milionů prodaných kopií.
giantmace, 22.10.2024, zdroj: vlastní
+8

Ender Lilies: Quietus of the Knights

Již březnu 2022, bylo prodáno více než 600 000 digitálních kopií po celém světě.

Dark Messiah of Might and Magic: Elements

(Ne)dostupnost základní hry a DLC v digitální distribuci

V březnu 2008 vyšlo pro základní hru Weapons & Classes Pack DLC obsahující (dodnes) Xbox 360 exkluzivní multiplayerové mapy, ale také zbraně a třídy (Warlock, Paladin) přístupné jak v příběhové kampani, tak ve hře více hráčů. Stahovatelný obsah vytvořený Ubisoft Annecy stejně jako xboxový Elements port základní hry nebyl nikdy vydán pro původní PC verzi (2006), na níž pracovala studia Arkane (singleplayer) a Kuju (multiplayer). Ta po roce 2006 s Ubisoftem rozvázala spolupráci.

Francouzský vydavatelský gigant však drží práva na veškeré Might & Magic tituly a ačkoliv DMoMM nabízí i na Steamu, neupdatoval od té doby PC verzi ničím z té xboxové. Od uzavření Xbox Marketplace 29. července 2024 nelze DMoMM:E ani Weapons & Classes Pack DLC zakoupit, přičemž Microsoft Store základní hru ani rozšíření rovněž nenabízí, protože Elements nebylo v letech 2015-2021 zařazeno do programu zpětné kompatiblity konzolí Xbox One a Xbox Series X|S.

Star Wars Jedi Knight: Dark Forces II

Minimální systémové požadavky:
CPU: Pentium 90 MHZ
RAM: 16 MB
DirectX 5.0 kompatibilní grafická karta
HDD: 53 MB

Star Wars: Dark Forces

Minimální systémové požadavky:
CPU: i386DX 33 MHZ
RAM: 8 MB
MCGA, VGA kompatibilní grafická karta
HDD: 3,5 MB

Far Cry 5

Far Cry 5 vydělal $310 milionů za první týden od vydání. Hra stala se nejrychleji prodávaným titulem v historii franšízy a více než zdvojnásobila prodeje Far Cry 4.

Lucius II

Ve čtvrté úrovni první kapitoly můžete na chodbě vyslechnout rozhovor doktora s jedním mužem. Muž povídá doktorovi, že jeho matka byla pokousána v zoologické zahradě jakousi krysí opicí z ostrova Lebek. Tento rozhovor odkazuje hororový snímek od Petera Jacksona Braindead - Živí mrtví.
miCHALupka, 02.10.2024, zdroj: Vlastní
+1

Diablo IV

Pokud vás ve hře trápí vysoký ping, přičemž v ostatních hrách problém nemáte, lze to vyřešit dvěma způsoby:

1. V nastavení dejte max foreground a max background FPS na nejvyšší hodnotu.
2. Ukončete všechny herní klienty včetně battlenetu.
kristmeister, 01.10.2024, zdroj: vlastní
+1

Spellcross: Poslední bitva

Hra vám nabízí pouze 4 uložení v rámci bojové mapy. Nicméně se tento limit dá obejít, a to tak, že v průběhu hry stisknete ESC a vrátíte se do menu, kde dáte Pokračovat. Jakmile chcete hru nahrát, stačí ji natvrdo ukončit a pustit znova. Po stisku tlačítka Pokračovat budete zpátky tam, kde jste provedli proklik do menu.

Tato metoda ukládání s sebou nese i znatelnou výhodu. Pokud hra zhavaruje, jsou standardní pozice ztraceny, a musíte se vrátit do strategické mapy k ručně uložené hře, a začít misi zcela od začátku. Takto se po stisku pokračovat vrátíte na místo prokliku.

Má to i nevýhodu kvůli bugu, v některých misích s úkoly se zabitím/zničením konkrétních postav se po nahrání pozice z menu ztratí potvrzení splněného úkolu. Jelikož ale na mapě již postava není, v tu chvíli není možné misi dokončit.
ajne, 24.09.2024, zdroj: Vlastní objev
+3

Battle Circuit

Hra byla původně byla vyvinuta jako závodní kterou mohlo hrát až 8 hráčů. Přestože byla tato verze hry dokončena, nebyla nikdy vydána.

Minecraft

Většina textur v Minecraftu pochází z Notchových dodělaných a rozpracovaných her. Ze hry Legend of the Chambered převzal textury těchto itemů: iron sword, jablko a kožené brnění. Postava a zároveň skin Stevea pochází ze hry ZombieTown.

Age of Empires II: Definitive Edition - The Mountain Royals

Páté rozšíření pro AoE II: DE (2019) přidává tři kampaně za Armény, Gruzínce a Peršany:

Thoros II. (*1115-†1169) z rodu Rubenidů vládnoucích Kilíkijské Arménii nárokované byzantskými císaři přežil konstantinopolské zajetí, ale místo poddajného vazala si tam z něj vypěstovali nejhoršího nepřítele. Vyproštěním arménské enklávy ze sevření Byzance a bojem proti jejímu opětovnému podmanění si získal přídomek „Veliký“.

Tamara (*1160-†1213) z rodu Bagratovců, jež po generace panoval Gruzii ve stínu Byzantské říše, nastoupila na trůn, aby tento stav změnila. Coby sjednotitelka Zakavkazska však dokázala o hodně více, než si předsevzala. Po rozvrácení Byzance křižáky převzala královna nejen v tomto regionu roli obránkyně pravoslaví před Latinci a Seldžuky.

Ismá‘íl I. (*1487- †1524) z rodu Safíovců redefinoval po arabské, mongolské a turkické nadvládě identitu Íránců. Původem kurdská dynastie stála ve 13. století u zrodu perské odnože súfismu v azerském Ardabílu. Nový šáh Persie měl tedy počátkem šestnáctého na co navázat a v čele šíitských muslimů porazil sunnitské Osmany i Uzbeky.

Steel Battalion: Heavy Armor

Steel Battalion: Heavy Armor bol výrazne kritizovaný hráčmi aj kritkmi celosvetovo, nakoľko Kinect nebol schopný správne vyhodnotiť jednotlivé úkony. Hra je tak označovaná za skoro nehrateľnú.

LEGO Jurassic World

Společnost Warner Bros oznámila, že 13. října 2015, bylo prodáno již 4 miliony kopií.

The Crew Motorfest

Tipy pro multiplayer (Grand race)
------------------------------------
Grand race je rozdělená na 3 části kde každou řídíme jiným autem.

Asistenční systémy: ABS on / ESP off / Traction Control sport nebo comfort / Drift Assist comfort / Counter Steering on. Když si před zatáčkou přibrzdíte, a máte zaplé ABS, neuvedete auto do smyku. Smyk i drift vás zpomalují. Vyplé ESP zvyšuje vaši rychlost při vyjíždění ze zatáček.
Součástky: hra ignoruje vaše součástky a jejich affixy (speciální vlastnosti) a všechna auta mají v Grand Race maxlé zelené součástky. (Pozn.: pro závody typu Summit a Main Stage lze použít Gold součástky. Pro Summit je nejvhodnější Nitro Chemist set a Score Breaker set, pro Main stage XP Magnet set).
Pro tunes: hra zachovává váš tuning, proto je důležité mít auto vyladěné. Není od věci mít schovaný zelený set součástek a tuning auta na něm ověřit nebo doladit. Auto se může chovat malinko jinak s vyššími sety součástek než s základním zeleným setem. Pokud hodně narážíte do zdí, přidejte v Pro tunes grip a zvyšte oversteer.

Shortcuty: je třeba se je naučit. Kde řezat zatáčky, kudy vede větší zkratka. Kdo je nezná, měl by jezdit čistě, nebo sledovat, kudy jedou ostatní.
Volba vozu pro jednotlivé části závodu: podle terénu vybereme na každou část závodu vhodný typ auta. Každé auto je jinak rychlé, takže pokud se vám zdá, že jedete oproti ostatním pomalu, je to tím že máte pomalejší auto.
Nitro: horní (modrá) část nitra je účinnější než spodní (červená) část nitra. Proto je vhodné závodit s plným nebo skoro plným nitrem aby bylo vždy připraveno v plné síle. Vhodný okamžik bývá uprostřed skoku a během dopadu když je šance, že auta před vámi po dopadu ztratí rychlost a vy je tak budete moci v plné rychlosti předjet. Ve vysokých rychlostech lze krátkým stiskem nitra překonat oblast nízkých otáček motoru ihned po zařazení vyšší rychlosti, po kterém následuje pokles otáček a ztráta výkonu, která zpomaluje auto např. při jízdě do vrchu. Před změnou auta vyprádníme nitro, protože nové auto přichází s plným nitrem. Na začátku závodu šetřete nitro na vhodný okamžik, kdy vyrazíte vpřed zpoza a okolo hromadných kolizí. Nitro nepoužívejte, abyste dohnali každé auto, které se ocitne před vámi, leda, že by šlo o dvě auta, která právě slipstreamují a vzdalují se vám.
Slipstream: Slipstream je skoro tak účinný jako spodní (červená) část nitra. Jde o zvýšení rychlosti obou aut, když jedno jede v závěsu za druhým. Vzdálenost kdy boost vzniká je několik délek aut, a nejprve zrychluje zadní auto, a jakmile se dostane blíže, zrychlují obě. Auta zrychlují až na maximální tierovou rychlost, tj. rychlost, kterou dokáže vyvinout nejrychlejší auto daného tieru. Pomocí nitra lze přerušit slipstream a druhému autu ujet. Protože ostatní mohou též slipstreamovat, je nejlepší teoretickou taktikou jet neustále ve dvojici a pomáhat si čas od času slipstreamem.
Grafické nastavení: motion blur a depth of field znepřehledňují hru, je lepší je vypnout. Může pomoci i snížení dalších nastavení, včetné Fps X axis sensitivity a Cockpit camera animation.

Obrana proti rammingu: na začátku závodu, kdy každý do každého bourá nejezděte do zatáček po ideální trase, ale po vnitřní straně silnice nebo ještě lépe vedle silnice a vyhněte se tak nevyhnutelným kolizím na začátku závodu. Snažte se nebourat do žlutých bariér, protože vás to zpomalí. Hra nepenalizuje narážení do druhých, ale narážení zezadu vás zpomalí a jeho pošťouchne. Narážení zboku nebo najíždění do druhých, kteří zpomalují před zatáčkou je obvyklou taktikou rammerů. Pomáhá jet za takovým hráčem, zahájit slipstream a pak mu díky plnému nitru ujet - pokud ho on nemá taky plné. Nebo počkat až udělá chybu a pak mu ujet.

The Crew Motorfest

V závodech lodí pomáhá:
----------------------------
Vyhýbat se velkým skokům přes vlny a překážky, držet se blízko za jinou lodí v rozčeřené vodě za jejím motorem a ve vhodnou chvíli ji s pomocí nitra objet a předjet. Na rozbouřeném moři, při poryvu větru nebo ve skoku, nebo pro jistotu po celou dobu závodu je třeba držet levou páčku ovladače dolů (tomu se říká trimming nebo steering down) aby se při bráždění vln čumák lodi nezvedal do výšky. Trimming je vhodné přemapovat na LB button. Též pomáhá uprostřed skoku zmáčknout nitro. Pokud se vám povede dostat se před protivníky, můžete je po zbytek závodu zkusit blokovat svou lodí.

Dále pomáhá vytunit loď přes Pro settings a upgradovat ji silnějšími součástkami. Součástky lze získat i tak, že součástkové bedny neotevíráte v autě, ale přepnete se z auta na loď a až poté otevřete bednu. Nebo se lze k součástkám dostat v závodech lodí na nízkou obtížnost po umístění do 3.místa. Na vysokou obtížnost vám nepomůže ani vytuněná loď, protože AI jede rychle a záměrně do vás naráží.

Rise of the Triad: Dark War

Hra vyšla hned v několika edicích. Shareware demoverze s podtitulem The HUNT Begins obsahuje 10 levelů. Základní vydání na disketách zahrnuje 32 úrovní. Někdejší Super Triad CD-ROM varianta, která je nyní dostupná ve formě digitálního downloadu na Steamu a GOGu obsahuje navíc 10 multiplayerových map, generátor náhodných úrovní (RandROTT) a bonusové zvukové efekty, obrázky apod. Vlastníci disketové edice si tento upgrade mohli dokoupit pod názvem Triad PowerPack.

Rise of the Triad: Dark War

Rok po Dark War vyšel datadisk s názvem Extreme Rise of the Triad (1995) a v roce 2013 plnohodnotný, nicméně rozpačitě přijatý remake od německého studia Interceptor Entertainment. O deset let později (2023) vyšla tzv. Ludicrous Edition - remasterovaná verze od Night Dive Studios, která mimo jiné přinesla zrestaurovaný obsah z původní hry, 4k rozlišení, zvětšené FOV, nové HUDy, editor úrovní a zbrusu novou epizodu od veteránů z New Blood Interactive, Night Dive a Apogee Software.

The Crew Motorfest

Ideální nastavení hry pro nováčky:
-------------------------------------
Co vám usnadní závodění a umocní zážitek. Nejde o definitivní příručku, ale o výchozí bod, ze kterého se dá odrazit a nastavit si pak vše po svém.

Gearbox: Automatic. Auto bude řadit za vás. Cokoliv jiného už vyžaduje skill.

Cockpit Camera Animation: 40. Tato hodnota ovlivňuje, jak moc se řidič dívá do stran okolo auta když rovná auto po ostré zatáčce. Naprosto zásadní hodnota pro ovladatelnost hry!
FPS X Axis sensitivity: 25. Tato hodnota ovlivňuje, jak moc kamera plave po vodorovné ose okolo auta, které projíždí zatáčkami. Opět naprosto zásadní hodnota. Bez ní se nedá auto dobře ovládat! 
FPS Y Axis sensitivity: Nezjistil jsem na co má tato hodnota vliv, nechávám na odhadnuté hodnotě 40.

Steering (zatáčení)  
Direct mode (= Wheel mode) ovlivňuje jak auto zatáčí, když pohybujete levým joystickem na ovladači. Defaultní nastavení jsou - Direct mode OFF, sensitivita zatáčení je 50, dynamic max lock 50. Linearita 50, deadzone 20, highest 100. S vypnutým Direct módem lze v každé zatáčce naklánět páčku Joysticku až k hraně ovladače, s Direct modem to možné není - auto s Direct módem natočí kola přesně tak, jak mu pohybem páčky určíte..

S ovladačem je lepší mít Direct mode vypnutý, zvýšit sensitivitu na 65-75 a dymamic max lock na 60-65. Díky vyšší sesitivitě začne auto prudčeji zatáčet. Zkušení hráči si mohou dát sensitivitu až 90-95 a max lock ponechat na 60. V rychlých závodech typu Grand race lze snížit max lock na 45, to zmenší radius zatáčení ve vysokých rychlostech. Naopak max lock hodnota 100 vede k extrémní schopnosti zatáčet ve vysokých rychlostech, ale auta na to nejsou stavěná. Linearitu necháme s vypnutým Direct modem na hodnotě 50-60. Hodnota 50 dělá zatáčení lineárním (celý průběh zatáčení je konstantní tj. stejně rychlý). Vyšší hodnota linearity vede k plynulejšímu (pozvolnějšímu) zatáčení tj. auto zezačátku zatáčí pomaleji.
 
Zapnutí Direct modu odstraní filtrační mechanismy zatáčení popsané výše. Kdo si to chce zkusit, ať zapně Direct mode, změní linearitu na 95, deadzone dá 0 a highest ponechá na 100. S zaplým Direct módem je nutno hýbat s páčkou přesně o tolik, o kolik chceme zatočit a pak páčku držet v tom bodě tak dlouho, jak dlouho chceme zatáčet. Tímhle stylem se musí jezdit v klidném rozpoložení, soustředěně a je třeba mít cit pro přesnost.

Event Difficulty: 3/5
Guidance ON, Racing line Full, Auto Braking OFF, Auto Steering OFF. Rewind OFF (lepší je resetovat závod), Nitro ON.

Asistenční systémy 
ABS OFF (auto se zapnutým ABS sice lépe brzdí, takže v závodech budete mít kratší brzdnou dráhu a na jejím konci nebudete nechtěně přecházet do smyku, ale protože při zabrždění do zatáček auto nepřechází ochotně do smyku, připravujete o zábavu, kdy přes brzdu nebo ručku posíláte auto při ostré změně směru jízdy do smyku. Já bych to nechal vyplý, protože s tím je legrace. Na závody kde jde o rychlý průjezd zatáčkami je to ale vhodné zapnout - kdo to má zaplé má výhodu), Traction Control SPORT (zamezuje prokluzování kol při rozjezdu. Když dáte SPORT, tak kola sice taky podkluzují, ale jen chvilku), ESP SPORT (usnadňuje udržet auto na silnici protože jde o soubor různých asistentů. Srovnává vůz při výjezdu z zatáček za cenu malé ztráty rychlosti), Drift assist COMFORT (do začátku, usnadní driftování, protože při driftování toto nastavení udržuje zadek auta v správném úhlu. Nebudete se otáčet s autem do protisměru a užijete si drift), Counter Steering assist ON (též usnaňuje driftování, protože driftujete bez toho, že byste museli neustálým otáčením předních kol do protisměru a zpátky udržovat auto v driftu, driftujete vlastně automaticky - bez zatáčení).

Display: Replayers OFF (když je tato volba zaplá, znepřehledňuje hru replayami ostatních hráčů).
Matchmaking: Europe (to by mohlo pomoci snížit lagy protivníků v multiplayeru).

Realms of the Haunting

V kapitole 12 je grafický bug znemožňující další postup. Pokud se hra na začátku uvnitř domu uloží a poté nahraje pozice, tak na zdech nejsou vidět magické symboly. Dokud se tedy všechny symboly neodčarují, tak v domě nepoužívat saveload.
GodOfTheSick, 13.09.2024, zdroj: moje
+6