Ve scéně v autě Joel pustí kazetu s hudbou Hanka Williamse. Nejdříve uslyšíme píseň I'll Never Get Out of This World Alive, a v další scéně hraje píseň Alone and Forsaken. Obě s poněkud výstižnými názvy.
Poslední zajímavosti
Shadow Warrior 2
Larry, obchodník se zbraněmi má na prodej dvouhlavňovou brokovnici, jedná se o brokovnici ze hry Doom, Postava ji dokonce drží stejně, jako ve zmíněné hře. Dále si lze všimnout, že Larry má koženou bundu s logen a nápisem vývojáře.
Larry také prodavá motorovou pilu "Warsaw" což lze chápat také jako Varšava, jedná se o odkaz, že vývojáři pocházejí z Polska.
Larry také prodavá motorovou pilu "Warsaw" což lze chápat také jako Varšava, jedná se o odkaz, že vývojáři pocházejí z Polska.
Shadow Warrior 2
Ve Wangovo baru "Jeskyně" se nachází tři herní automaty Hard Reset, Serious Sam a Hotline Miami. Tyto hry sdílejí stejného vydavatele - Devolver Digitar.
Shadow Warrior 2
Ve Wangovo baru "Jeskyni" lze najít odkaz na film Hledá se Nemo ve formě prázdného akvária, vedle kterého je nápis "Just keep swiming." (Musíš plavat) a mrtvé rybky Klauna Očkatého.
Counter-Strike: Global Offensive
(The Game Awards) Hra Counter Strike: Global Offensive nevyhrala priamo žiadnu kategóriu na The Game Awards 2021, ale mala svoj podiel na viacerých kategóriach
-Best Esports Athlete ( S1mple )
-Best Esports Team ( Natus Vincere )
-Best Esports Athlete ( S1mple )
-Best Esports Team ( Natus Vincere )
League of Legends
(The Game Awards) - hra League of Legends vyhrala ocenenie Best Esports Game na The Game Awards 2021
Hra mala svoje zastúpenie aj v 2 daľších kategóriach
-Best Esports Event ( 2021 League of Legends World Championship )
-Best Esports Coach ( Kim ´´Kkoma´´ Jeong-Gyun )
Hra mala svoje zastúpenie aj v 2 daľších kategóriach
-Best Esports Event ( 2021 League of Legends World Championship )
-Best Esports Coach ( Kim ´´Kkoma´´ Jeong-Gyun )
Elden Ring
(The Game Awards) - hra Elden Ring vyhrala kategóriu Most Anticipated Game na The Game Awards 2021
Age of Empires IV
(The Game Awards) - hra Age of Empires IV vyhrala kategóriu Best Sim / Strategy na The Game Awards 2021
Tales of Arise
(The Game Awards) - hra Tales of Arise vyhrala kategóriu Best Role Playing na The Game Awards 2021
Metroid Dread
(The Game Awards) - hra Metroid Dread vyhrala kategóriu Best Action / Adventure na The Game Awards 2021
Returnal
(The Game Awards) - hra Returnal vyhrala kategóriu Best Action Game na The Game Awards 2021
Resident Evil 4
(The Game Awards) - hra Resident Evil 4 vyhrala kategóriu Best VR / AR na The Game Awards 2021
Genshin Impact
(The Game Awards) - hra Genshin Impact vyhrala kategóriu Best Mobile Game na The Game Awards 2021
Kena: Bridge of Spirits
(The Game Awards) - hra Kena: Bridge of Spirits vyhrala 2 kategorie na The Game Awards 2021
-Best Indie
-Best Debut Indie
-Best Indie
-Best Debut Indie
Life is Strange: True Colors
(The Game Awards) - hra Life is Strange: True Colors vyhrala kategóriu Games for Impact na The Game Awards 2021
Resident Evil Village
(The Game Awards) - hra Resident Evil Village vyhrala kategóriu Best Performance ( Maggie Robertson ako lady Dimitrescu ) na The Game Awards 2021
Forza Horizon 5
(The Game Awards) - Hra Forza Horizon 5 vyhrala 3 kategorie na The Game Awards 2021.
-Best Audio Design
-Innovation in Accessibility
-Best Sports / Racing
-Best Audio Design
-Innovation in Accessibility
-Best Sports / Racing
NieR Replicant ver.1.22474487139...
(The Game Awards) - hra NieR Replicant vyhrala kategóriu Best Score and Music na The Game Awards 2021
Marvel's Guardians of the Galaxy
(The Game Awards) - hra Marvel’s Guardians of the Galaxy vyhrala kategóriu Best Narrative na The Game Awards 2021
Deathloop
(The Game Awards) - Hra Deathloop vyhrala 2 kategorie na The Game Awards 2021.
-Best Game Direction
-Best Art Direction
-Best Game Direction
-Best Art Direction
It Takes Two
(The Game Awards) - It Takes Two sa stala hrou roku 2021
A taktiež vyhrala 2 ďalšie kategórie:
-Best Family
-Best Multiplayer
A taktiež vyhrala 2 ďalšie kategórie:
-Best Family
-Best Multiplayer
Total War: Rome II
Ačkoli hra neobsahuje český dabing, přesto v ní lze na stopu českého dabingu narazit, v jistém slova smyslu. Výpis německých dabérů totiž obsahuje i jména Alena Procházková, Jan Szymik, Ludvík Král, Pavel Tesař a René Slováčková. Právě tito dabéři se poněkud překvapivě též dabingu účastnili, nedabovali však česky, nýbrž německy – důvodem bylo, aby němčina obdržela právě český přízvuk.
Brasikona, 08.12.2021, zdroj: titulky / tvůrci
Broken Sword 5: The Serpent's Curse
Hra byla rozdělena na dva díly, protože Charles Cecil chtěl dodržet slib, že hra bude vydána do konce roku 2013, což se však nedařilo kvůli zpoždění, které hra nabrala i díky jednomu ze splněných cílů kickstarterové kampaně, který sliboval přidat dodatečný obsah.
Sleeping Dogs
10. září 2013 společnost oznámila, že Sleeping Dogs, spolu s Tomb Raider a Hitman: Absolution, byli úspěšní, ale nesplnili prodejní očekávání a vydavatel je považoval za "neúspěchy".
Parasite Eve II
Obsahuje reference na Final Fantasy sérii, zejména osmý díl, a to gunblade v rukou jednoho z bossů (který se dá také odemknout jako skrytá zbraň pro Ayu Brea) a vtipnou narážku na boj s cactuary v poušti.
Peach, 06.12.2021, zdroj: Vlastní
Ratchet & Clank: Rift Apart
K 18. červenci 2021 bylo již celosvětově prodáno přes 1,1 milionu kopií.
Metroid Dread
Pokud se vám podaří po aktivaci Omega kanónu opustit E.M.M.I zónu bez zničení E.M.M.I (pomocí glitchů či editace uložené pozice), můžete pak tuto zbraň využívat proti jiným bossům, proti kterým funguje velice dobře. Nicméně jiné E,M.M.I zabít nemůžete, sice jim lze odtavit pancéřování, ale závěrečný útok nebude fungovat.
Mortville Manor
Hra může být vyřešena extrémně rychle, pokud dostanete řešení. Poté, co francouzský počítačový časopis zveřejnil návod, který svým čtenářům umožnil vyřešit hru, aniž by vůbec porozuměli zápletce, byla vydána pozměněná verze, která nahradila původní. Tato nová verze byla zcela identická až na to, že v určitém bodě hry musel hráč správně odpovědět na řadu otázek o zápletce hry, aby mohl pokračovat.
Serious Sam 3: BFE
Ústřední skladba hry The Hero byla nazpívána samotným autorem hudby celé série, Damjanem Mravunacem. Pravděpodobně vlivem špatné techniky metalového zpěvu přišel po nahrávání na 3 dny o hlas a neplánuje si něco takového zopakovat.
The Legend of Kyrandia
Grafická adventura Legend of Kyrandia vychází z online textovky Kyrandia, kterou v roce 1988 vydala firma Galacticomm. Textovka se hrála přes BBS a měla celou řadu prvků společných s MUDy (multi-user dungeon). Hlavní náplní je sice příběhový singleplayer, ale v poměrně rozlehlém světě jste se mohli potkat i s dalšími hráči a komunikovat s nimi.
Mafia II
Stručná historie vývoje hry:
Historie Mafie II se začala psát už v roce 2002, po prodejním úspěchu prvního dílu. Vývojáři z Illusion Softworks si dali za cíl, aby druhý díl měl co možná nejkratší vývoj a aby měl bezproblémový chod na platformách PC, Xbox a PlayStation 2. Tým tak potřeboval již vytvořený herní engine, volba padla na chystanou čtvrtou generaci enginu RenderWare (na něm běžely hry ze série Burnout nebo Grand Theft Auto III) od amerického studia Criteon Software.
Práce na hře začali již v roce 2003 a už v roce 2004 byla dokončena předprodukční fáze (výzkum vztahující se k reáliím hry, scénář, koncept herních mechanismů apod.). Během krátké doby se vývojářům podařilo do samotné hry naprogramovat základní animace, ovládání postavy hráče včetně střílení, modely, fyzika a základní prvky pro budoucí implementaci multiplayeru. Zvrat však nastal v srpnu roku 2004, kdy byl Criteon Software odkoupen Electronic Arts, což nakonec vyústilo v ukončení vývoje čtvrté generace RenderWare. Tím pochopitelně také skončil vývoj Mafie II, protože s nehotovým enginem již nebylo možné dále pracovat.
Další problém nastal v oznámení nové „next-gen“ konzole Xbox 360 od Microsoftu a PlayStation 3 od Sony. Pro vývojáře bylo zcela nevhodné a finančně rizikové vydat hru na starších konzolích na konci jejich životního cyklu. Vedení Illusion Softworks tak definitivně rozhodlo o ukončení vývoje hry pod enginem RenderWare. Hned vzápětí započal výběr nového enginu, který by podporoval další generaci konzolí. Nejžhavějším kandidátem se stal Unreal Engine 3 od Epic Games, nicméně nakonec se rozhodlo pro tvorbu vlastní technologie i přes to, že v tomto případě se bude jednat o časově náročnější proces.
Vývoj hry tak začal takřka od nuly. S přechodem na novou generaci konzolí se navíc značně zvýšily nároky na vizuální stránku hry, takže na titulu musel pracovat daleko větší tým, než bylo původně v plánu (k projektu se přesunul celý tým Hidden & Dangerous 2 i Vietcong 2). Nicméně i tak byl vývoj zdlouhavý, v roce 2006 byly teprve vytvořeny základní práce. Další rána přišla při oficiálním vydání konzole PS3, kdy současný build hry na tuto konzoli neběžel úplně optimálně. Pro vyřešení tohoto problému se musel engine modifikovat, což vyústilo k dalšímu prodloužení vývoje. Během této etapy se také rozeběhly práce na předělání města Empire Bay do nové podoby. V polovině roku 2007 byla dokončena finální verze herního enginu.
Na přelomu roku 2007/2008 bylo možné hru reálně hrát. Vydavatel Také 2 Interactive se rozhodl za vidinou vyššího finančního zisku a usnadnění práce na hře odkoupit Illusion Softworks – nově tak vzniklo dceřiné studio 2K pod názvem 2K Czech. S touto akvizicí také souvisely velké změny uvnitř samotného týmu. Došlo k velké restrukturalizaci samotných vývojářů a téměř úplně se obměnilo vedení firmy, kdy si do managementu Take 2 Interactive obsadil své zkušené lidi. Vývoj probíhal bez problému a už v roce 2008 vzniklo první hratelné demo demonstrující pohyb hráče a herní mechanismy. Na hře pracovalo současně přes 150 lidí.
V roce 2009 probíhala plnohodnotná produkce a do hry se implementovaly stále nové a nové věci. V této etapě také padlo definitivní rozhodnutí vydat hru v polovině roku 2010. Odložení hry by bylo zejména pro vydavatele nežádoucí, proto nakonec došlo k nepříjemnému rozhodnutí vyškrtnout větší část nedokončeného obsahu, aby se stihly odladit poslední problémy a bugy.
Na začátku roku 2010 se hra lokalizovala do celkem sedmi jazykových verzí. K testování hry bylo k dispozici přes 400 beta testerů, několik desítek z nich tvořili čeští interní zaměstnanci 2K Czech. Během testování bylo nahlášeno přes 60 tisíc chyb, které bylo nutné opravit. Vývoj hry byl oficiálně ukončen v květnu 2010. Dohromady šlo o 12 buildů, rozdělených podle jazykové verze na všech třech platformách. Hra prošla kontrolou v Sony na PlayStation 3 hned napoprvé, u Microsoftu musely PC a Xbox 360 verze čekat na schválení až do druhého kola. Poté následovala poslední fáze – distribuce naplánovaná na konec srpna roku 2010.
Historie Mafie II se začala psát už v roce 2002, po prodejním úspěchu prvního dílu. Vývojáři z Illusion Softworks si dali za cíl, aby druhý díl měl co možná nejkratší vývoj a aby měl bezproblémový chod na platformách PC, Xbox a PlayStation 2. Tým tak potřeboval již vytvořený herní engine, volba padla na chystanou čtvrtou generaci enginu RenderWare (na něm běžely hry ze série Burnout nebo Grand Theft Auto III) od amerického studia Criteon Software.
Práce na hře začali již v roce 2003 a už v roce 2004 byla dokončena předprodukční fáze (výzkum vztahující se k reáliím hry, scénář, koncept herních mechanismů apod.). Během krátké doby se vývojářům podařilo do samotné hry naprogramovat základní animace, ovládání postavy hráče včetně střílení, modely, fyzika a základní prvky pro budoucí implementaci multiplayeru. Zvrat však nastal v srpnu roku 2004, kdy byl Criteon Software odkoupen Electronic Arts, což nakonec vyústilo v ukončení vývoje čtvrté generace RenderWare. Tím pochopitelně také skončil vývoj Mafie II, protože s nehotovým enginem již nebylo možné dále pracovat.
Další problém nastal v oznámení nové „next-gen“ konzole Xbox 360 od Microsoftu a PlayStation 3 od Sony. Pro vývojáře bylo zcela nevhodné a finančně rizikové vydat hru na starších konzolích na konci jejich životního cyklu. Vedení Illusion Softworks tak definitivně rozhodlo o ukončení vývoje hry pod enginem RenderWare. Hned vzápětí započal výběr nového enginu, který by podporoval další generaci konzolí. Nejžhavějším kandidátem se stal Unreal Engine 3 od Epic Games, nicméně nakonec se rozhodlo pro tvorbu vlastní technologie i přes to, že v tomto případě se bude jednat o časově náročnější proces.
Vývoj hry tak začal takřka od nuly. S přechodem na novou generaci konzolí se navíc značně zvýšily nároky na vizuální stránku hry, takže na titulu musel pracovat daleko větší tým, než bylo původně v plánu (k projektu se přesunul celý tým Hidden & Dangerous 2 i Vietcong 2). Nicméně i tak byl vývoj zdlouhavý, v roce 2006 byly teprve vytvořeny základní práce. Další rána přišla při oficiálním vydání konzole PS3, kdy současný build hry na tuto konzoli neběžel úplně optimálně. Pro vyřešení tohoto problému se musel engine modifikovat, což vyústilo k dalšímu prodloužení vývoje. Během této etapy se také rozeběhly práce na předělání města Empire Bay do nové podoby. V polovině roku 2007 byla dokončena finální verze herního enginu.
Na přelomu roku 2007/2008 bylo možné hru reálně hrát. Vydavatel Také 2 Interactive se rozhodl za vidinou vyššího finančního zisku a usnadnění práce na hře odkoupit Illusion Softworks – nově tak vzniklo dceřiné studio 2K pod názvem 2K Czech. S touto akvizicí také souvisely velké změny uvnitř samotného týmu. Došlo k velké restrukturalizaci samotných vývojářů a téměř úplně se obměnilo vedení firmy, kdy si do managementu Take 2 Interactive obsadil své zkušené lidi. Vývoj probíhal bez problému a už v roce 2008 vzniklo první hratelné demo demonstrující pohyb hráče a herní mechanismy. Na hře pracovalo současně přes 150 lidí.
V roce 2009 probíhala plnohodnotná produkce a do hry se implementovaly stále nové a nové věci. V této etapě také padlo definitivní rozhodnutí vydat hru v polovině roku 2010. Odložení hry by bylo zejména pro vydavatele nežádoucí, proto nakonec došlo k nepříjemnému rozhodnutí vyškrtnout větší část nedokončeného obsahu, aby se stihly odladit poslední problémy a bugy.
Na začátku roku 2010 se hra lokalizovala do celkem sedmi jazykových verzí. K testování hry bylo k dispozici přes 400 beta testerů, několik desítek z nich tvořili čeští interní zaměstnanci 2K Czech. Během testování bylo nahlášeno přes 60 tisíc chyb, které bylo nutné opravit. Vývoj hry byl oficiálně ukončen v květnu 2010. Dohromady šlo o 12 buildů, rozdělených podle jazykové verze na všech třech platformách. Hra prošla kontrolou v Sony na PlayStation 3 hned napoprvé, u Microsoftu musely PC a Xbox 360 verze čekat na schválení až do druhého kola. Poté následovala poslední fáze – distribuce naplánovaná na konec srpna roku 2010.
Wolverine, 18.11.2021, zdroj: Herní časopis LEVEL č. 203
Forza Horizon 5
Před vydáním hry dne 9. listopadu si hru zakoupilo více než 1,2 milionu hráčů, kteří si koupili prémiovou edici hry nebo balíček prémiových doplňků, přičemž Video Game Chronicle odhaduje hrubé příjmy mezi 54 miliony USD a 118 milionů dolarů před vydáním.
Posel smrti
Inspirací pro jednotlivé lokace ve hře byly autorům staré fotografie, pohlednice a dobové obrazy. V rámci studia anglických reálií a podoby dobového nábytku několikrát navštívili knihovnu hlavního města Prahy, kde si vypůjčili řadu odborných děl. Jednotlivé obrazovky byly nejprve nakresleny jako návrhy na papír a teprve poté se přistoupilo k jejich finálnímu zpracování ve 3D Studiu.
Severance: Blade of Darkness
V pláne bolo vydať aj Xbox verziu, avšak Rebel Act Studios skrachovalo skôr, než to stihli dokončiť.
Call of Duty: Vanguard
Pro Vanguard byla vydána komiksová série s oficiálním odhalením, na New York Comic Con 10. října 2021. Účastníci mohli zdarma dostat výtisk prvního čísla s jednou z protagonistek, Polinou Petrovou. 4. listopadu 2021 společnost Activision oznámila, že komiksová série bude vydána zdarma na oficiálních stránkách Vanguard.
Battlefield 2042
SYSTÉMOVÉ POŽADAVKYMINIMÁLNÍ:
Vyžaduje 64bitový procesor a operační systém.
OS: 64-bit Windows 10.
Procesor: AMD Ryzen 5 3600, Core i5 6600K.
Paměť: 8 GB RAM.
Grafická karta: AMD Radeon RX 560,Nvidia GeForce GTX 1050 Ti.
DirectX: Verze 12.
Připojení: Širokopásmové připojení k internetu.
Pevný disk: 100 GB volného místa.
DOPORUČENÉ:
Vyžaduje 64bitový procesor a operační systém.
OS: 64-bit Windows 10.
Procesor: AMD Ryzen 7 2700X, Intel Core i7 4790.
Paměť: 16 GB RAM.
Grafická karta: AMD Radeon RX 6600 XT, Nvidia GeForce RTX 3060.
DirectX: Verze 12.
Připojení: Širokopásmové připojení k internetu.
Pevný disk: 100 GB volného místa.
Vyžaduje 64bitový procesor a operační systém.
OS: 64-bit Windows 10.
Procesor: AMD Ryzen 5 3600, Core i5 6600K.
Paměť: 8 GB RAM.
Grafická karta: AMD Radeon RX 560,Nvidia GeForce GTX 1050 Ti.
DirectX: Verze 12.
Připojení: Širokopásmové připojení k internetu.
Pevný disk: 100 GB volného místa.
DOPORUČENÉ:
Vyžaduje 64bitový procesor a operační systém.
OS: 64-bit Windows 10.
Procesor: AMD Ryzen 7 2700X, Intel Core i7 4790.
Paměť: 16 GB RAM.
Grafická karta: AMD Radeon RX 6600 XT, Nvidia GeForce RTX 3060.
DirectX: Verze 12.
Připojení: Širokopásmové připojení k internetu.
Pevný disk: 100 GB volného místa.
Severance: Blade of Darkness
Ak sa rozhodnete na začiatku vybrať trpaslíka, tak treba počítať, že má zabugovaný útok s niektorými zbraňami, preto je odporúčané si stiahnuť mod čo to čiastočne opravuje.
Metroid Prime 3: Corruption
Ze záznamů průzkumného satelitu na Elysii je možné zjistit, že ekosystém Tallonu IV, planety, na které se odehrává Metroid Prime 1, se pomalu uzdravuje ze škod způsobených phazonovým zamořením, které zmizelo, když Samus zničila tamního leviatana (a hlavního bosse zvaného Metroid Prime). V prvním díle je totiž v záznamech vesmírných pirátů řečeno, že veškerý život tam zmizí do 25 let.
vojtaruzek, 10.11.2021, zdroj: elden ring collectors edition
Call of Duty: World at War
Postavu ruského kapitána Viktora Reznova nadaboval herec Gary Oldman. Sám nazval práci na této hře "Scream festivalem". Kiefer Sutherland, se kterým se Oldman při nahrávaní střetl, prý takhle neřval od té doby, co se pohádal s manželkou.
Jurassic World Evolution
Hra byla vytvořena s vývojářským týmem přibližně 100 lidí s rozpočtem kolem 8 milionů liber.
Grand Theft Auto: Chinatown Wars
Ve hře se vyskytuje drogový dealer El Burro. V prvním GTA hráč postavu stejného jména zabije a v GTA III je jedním ze zadavatelů misí.
Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City
V obou rozšířeních lze využívat parkovací stání ze čtvrtého dílu (v The Ballad of Gay Tony i ta z The Lost and Damned). Zaparkovaná vozidla zůstanou na místě i po uložení a opětovném načtení hry, dokud s nimi hráč neodjede.
Shin Megami Tensei V
V japonsku hra vyšla již 11.11.2021, na západě až o den později. Datum 2021.11.11 má připomínat řimskou pětku v názvu hry jen napsanou jedničkami.
Charllize, 06.11.2021, zdroj: Vlastní
Shin Megami Tensei V
Shin Megami Tensei V sdílí UI elementy se hrou Tokyo Mirage Session, jako například ikony, barevné schéma nebo level up obrazovku.
Macrotis: A Mother's Journey
Hlavní hrdinka hry macrotis lagotis, v češtině Bandikut králíkovitý nebo též vakojezevec ušatý je ohrožený vačnatec žijící v severozápadní Austrálii.
Diamond Joyce and the Secret of Crystal Cave
Plná hra časopisu SCORE 332 (Steam kód).
Air Conflicts: Vietnam
Plná hra časopisu SCORE 332 ve verzi Ultimate Edition (Steam kód).
Quest for Glory: Shadows of Darkness
V roce 2011 označili Adventure Gamers Shadows of Darkness za 23. nejlepší adventuru, která kdy vyšla.
Fallout 2
Vo F2 existuje exploit/bug, kedy sa nepriateľom dá znižovať PE cez alkohol/drogy.
V F2 drogy fungujú tak, že aplikáciou drogy na nejakú postavu je jej efekt aplikovaný na všetky postavy toho typu na mape. (Napr. ak aplikuješ Jet 2x na nejakého Metzgerovho týpka, vyspíš sa 10 minút, tak ten týpek bude mať tuším -8AP či koľko to je, ale spolu s ním aj všetci ostatní, okrem Metzgera; ten je iný typ). Je to tak, pretože v pamäti si hra uchováva stavy podľa typu postavy, nie podľa konkrétnej inštancie toho typu.
Pri zmene mapy alebo reloadovaní sa stavy v pamäti resetujú. (Čiže ak použiješ napr. 2x jet na súpera, saveneš a reloadneš, Jet efekt zmizne. Takže to treba dať bez savescummingu)
Exploit je opravený v modifikácii sfall od verzie 4.1.7.
V F2 drogy fungujú tak, že aplikáciou drogy na nejakú postavu je jej efekt aplikovaný na všetky postavy toho typu na mape. (Napr. ak aplikuješ Jet 2x na nejakého Metzgerovho týpka, vyspíš sa 10 minút, tak ten týpek bude mať tuším -8AP či koľko to je, ale spolu s ním aj všetci ostatní, okrem Metzgera; ten je iný typ). Je to tak, pretože v pamäti si hra uchováva stavy podľa typu postavy, nie podľa konkrétnej inštancie toho typu.
Pri zmene mapy alebo reloadovaní sa stavy v pamäti resetujú. (Čiže ak použiješ napr. 2x jet na súpera, saveneš a reloadneš, Jet efekt zmizne. Takže to treba dať bez savescummingu)
Exploit je opravený v modifikácii sfall od verzie 4.1.7.
Broken Sword: The Angel of Death
Tvůrci původně plánovali sérii Broken Sword jen jako trilogii. Přestože bylo hodnocení třetího dílu hodně rozporuplné, kvůli ohlasu fanoušků se tvůrci rozhodli vytvořit pokračování.