Deathloop je first-person stealth akce od tvůrců Dishonored a Prey, rozvíjející hratelnostní prvky obou zmíněných značek. Hráč se ve hře ujímá role trénovaného zabijáka Colta, uvězněného v časové smyčce. Colt se každé ráno probouzí na pláži odlehlého ostrova Blackreef, bývalé vojenské základny, která byla odkoupena skupinou tajemných boháčů a stala se dějištěm pro velkolepý večírek. Právě těchto osm boháčů má Colt za úkol zlikvidovat, ale pokud se mu nepodaří úkol dokončit do půlnoci, časová smyčka se restartuje a krvavý cyklus začíná znovu.
V kůži Colta se tak hráč postupně seznamuje s reáliemi ostrova, získává nové informace a připravuje plán na to, v jakém pořadí a jakým způsobem co nejrychleji odpravit všech osm cílů. Kromě své informovanosti Colt postupně zdokonaluje i své schopnosti, ať už se jedná o stealth, parkour či speciální schopnosti. Ty se ve vybraných případech velmi podobají známým magickým schopnostem z Dishonored jako Blink. Zcela však chybí možnosti pro nenásilnou pacifikaci cílů.
Do hráčova postupu však zasahuje i nepředvídatelný element v podobě Coltovy rivalky a zároveň jeho osmého cíle Julianny, která se mu snaží v narušení časové smyčky zabránit. Tu bude buďto ovládat umělá inteligence nebo, pokud to povolíte, náhodně vybraný živý hráč.
Redfall sometimes feels like what you'd get if you blended the Arkane creative values with Far Cry 2 or S.T.A.L.K.E.R.," Smith continues. "That's the kind of thing that we have wanted to do for a long time."
Už aby to bylo.
Už aby to bylo.
Pro: Esence Arkane, stylizace, postavy, návyková hratelnost
Proti: Často tupí nepřátelé, uspěchaný závěr, neumím hrát za Juliannu