Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City

GTA: Episodes from Liberty City, Grand Thef Auto IV: The Lost and Damned, Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony, GTA: EFLC

29.10.2009
13.04.2010
09.02.2017
kompatibilní
81
213 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
samostatná hra
Multiplayer
ano

Episodes from Liberty City je kompilace dvou DLC (The Lost and Damned a The Ballad of Gay Tony) k Grand Theft Auto IV, která vyšla nejprve na konzoli Xbox 360 a později i na PC a konzoli PS3. Obě DLC jsou spustitelná samostatně a nijak neovlivňují původní hru ani sebe navzájem.

The Lost and Damned:
V tomto prvním přídavku se hráč ujme postavy Johnnyho Klebitze. Johnny je členem motorkářského gangu zvaného The Lost, který přišel o svého bosse a musí se ujmout vedení, což se některým jeho členům nelíbí. Příběh se v některých částech prolíná s tím v GTA IV a dokonce se zde objeví i Nico Belic, jakožto i jiné postavy z původní hry.

Hratelnost se oproti původnímu titulu vůbec nezměnila. Největší novinkou je pravděpodobně ukládání v průběhu mise. Probíhá samovolně (většinou jednou), ovšem je to velký pokrok oproti původní hře, kde nesplnění úkolu znamenalo opakovat misi celou. Tento přídavek obsahuje několik nových zbraní (například granátomet), několik typů motocyklů, u kterých se zcela změnilo ovládání, pár rádií a nové mody jsou i v multiplayeru.

The Ballad of Gay Tony:
Hratelnou postavou v druhém přídavku je Luis Fernando Lopez, bývalý drogový dealer a nyní osobní bodyguard Gay Tonyho - majitele dvou největších nočních klubů v Liberty City. Příběh se opět prolíná s tím v původní hře a v Lost and Damned.

Hratelnost je opět stejná. Mezi novinky patří návrat padáku, který byl naposled v GTA: San Andreas a s ním se objevují nové minihry jako například base jumping. Mezi další patří tanec a nelegální souboje bez pravidel, na které je možne si i vsadit. Další z nových věcí je několik vrtulníků v čele s MH-6 Little Bird. Samozřejmě nechybí nové zbraně a nová rádia.


Poslední diskuzní příspěvek

Na Lost and Damned jsem se těšil. Sepultura v traileru, to musí být kvalita. Na rozdíl od základní hry jsem tohle hrál ve Vanille, takže mě šokoval naprosto odporný postproces, který mě točil celou dobu. Klubovna, ne nepodobná podnikům, do nichž rád chodím, měla své kouzlo a i prvních pár misí mělo větší náboj, než mise ze základní hry. Nakonec jsem byl po dohrání ale spíš zklamán. Příběh nic moc a nutnost používání motorek byla taky otravná. 70 %

Ballad of gay Tony - vida, přeci jen to Rokstárům došlo, že jde tweaknutím pár hodnot udělat z GTA 4 pěknou hru. Vypadá dost podobně, jako grafické módy do základní hry, a to je jednoznačně dobře. Mám rád příběhy, kde jde všechno do pr**le a to tenhle datadisk splňuje. Mise rozmanitější a zábavné. Jediné co absolutně nešlo byly pěstní souboje v aréně kvůli naprosto gumovému ovládání. 85 %.

A konečně jsou random characters vidět na mapě! Správný krok.

Celkem 80 %.

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 90
Právě jsem dopařil Episodes from Liberty City. Během hraní jsem si psal poznámky a tak může být můj komentář lehce chaotický. Předem bych chtěl říci, že grafika a ani optimalizace nejsou samotnými přídavky nijak zlepšeny. Běží to tak nějak podobně jako naplno opatchované základní GTA IV. U obou her jsem plnil všechny hlavní i vedlejší mise (krom střílení ptáků). Obě hry mám dohrané cca okolo 80%. Takže...


...začneme přídavkem The Lost and Damned...

TLaD je příběh o motorkářském gangu s Johny Klebbitzem v hlavní roli. Příběh mi, narozdíl od původního GTA IV, přišel celkem průměrný. Cutscény jsou opět velmi kvalitní a dabing je naprosto výborný, ale celkově to moc nejde dohromady, tedy až na některé zlomové momenty. Překvapilo mě časté prolínání všech třech herních linií. V jedné misi se dokonce setkají všichni tři hlavní hrdinové - Niko Bellic, Johny Klebbitz i Luis Lopez. Hratelnost je také celkem průměrná. Mise jsou ještě repetetivnější než v původní hře. "Prostě někam dojeď, tam vystřílej pár cápků, uteč fízlům a mazej pro další misi." Poslední mise ale byla kulervoucí, škoda, že nebyla taková celá hra.

Docela mě štvalo, že si svoji postavu nemůžu voháknout. Je jasný, že jako motorkář na sobě nebudu tahat kvádro, ale alespoň by se šiklo víc druhů bund. Ono město jako celkově je takové prázdné. Mimo hlavních misí je tu jen pár miniher, všechno ale jednoduché casual blbinky, jako je páka mezi členy gangu, poker a už klasický kulečník. Zabaví na 5 minut ale pak už jen šeď a nuda. Navíc u páky hrozí nebezpečí pro myš :). Musím pochválit docela širokou škálu motorek a hlavně velmi vylepšená ovladatelnost. Pořád je ale docela lehké spadnout.Dále můžete plnit vedlejší mise pro kámoše přes mobil, jako je kradení motorek či aut a nebo klasické vystřílení něčeho. Docela významným "vedlejšákem" jsou války gangů, které mi ale u TLaD přišly vyloženě iritující a zdlouhavé hlavně díky tomu, že před každým spuštěním je nutná motorka. Problémem je, že vás na motorce nehorázně rychle nepřítel sundá, takže u mě to vypadalo tak nějak takhle: Šlohnul jsem (či přivolal mobilem) motorku, najel na misi, animačka, slezl jsem z motorky, šlohl auto, vystřílel gang a zase znova. To celé 25x, + asi 10x jsem to nepřežil a chvílema jsem dokonce mlátil vzteky do stolu. Samozřejmě je dělat nemusíte, ale já to chtěl napoprvé kvůli archievmentu.

Datadisk přidává pár nových nezajímavých aut a bouchaček. Tyto nové zbraně jsem moc nevyužil, snad jen atomatickou pistoli.

Bohužel se mi ale nevyhnul docela veliký bug. Musel jsem až zagooglovat a všiml jsem si, že byl už i na původní Xbox verzi hry. Týkalo se to jednoho telefonátu, který měl spustit následující misi. Bohužel mi ale dlouho nikdo nevolal a až na netu jsem se dočetl, že nejdřív musím nějaký svý přátelé vytáhnout ven (třeba na chlastačku) a pak teprve se mi dotyčný ozve. Na tomhle jsem se zasekl na pár hodin a docela mě to nakrklo. Jinak jsem si závažnějších chyb nevšiml. Naštěstí můj oblíbený bug s houpačkou z předchozí hry zůstal. A konečně jsou tu checkopinty...

Detaily, které mě překvapily: Do hry je přidán šum a HUD je ve stylu motorkářů.

Verdikt: The Lost and Damned je lehce nadprůměrný přídavek, čekal jsem o hodně více. 75%

"BROTHERS FOR LIFE, LOST FOREVER"


Balada buzeranta Tonyho

Hlavním hrdinou tohoto datadisku je Luis Lopez, bodyguard plnící špinavou práci pro svého svého přihřátého šéfa Tonyho. Postava Luise mi přišla o mnoho osobitější než u TLaD. Příběh jako celkově není opět žadná sláva (klasické klišé o přátelství, zradě a drogách), ale cutscény jsou tady naprosto geniální a drtivě překonávají předchozí dva díly (nevím jak to nazvat, prostě základní hru a datadisk). Všichni hláškujou jak o život, situační gagy jsou výborné díky bezchybné kameře a animaci. To mě překvapilo hned zpočátku, protože jsem po TLaD od TBoGT moc nečekal. Balada buzeranta Tonyho je velmi odlehčený přídavek a brutálně zábavný.

Teď něco o misích. Čekal jsem další várku stereotypních honiček a vyvražďovaček. To jsem se ale šíleně zmýlil. Ve variabilitě misí TBoGT kraluje a dokonce hravě překonává předchozí dva příběhy. Mise jsou rychlejší, výbušnější a epičtější. Tu mučíte trefováním do koulí člověka přivázaného k vozítku golfovým míčkem, tu hopsáte po vlaku a kropíte po policejních helikoptérách, tu vylezete na vrchol věžáku a následně skočíte dolů. A tímto se dostávám k velmi důležité věci a tou je padák. Konečně je tu! A je výborný. V 1/3 misí v TBoGT hraje hlavní roli padák (v 1/2 helikoptéra). A je to s ním sranda. Snad bych vytknul trochu prudké ovládání a tím občas horší přesnost v dopadu, ale to by snad mohl opravit další patch. Po městě se nachází 20 různých aktivních míst pro seskočení. To jsem si užíval. Bál jsem se, že jinak ho nebudu moci používat. Obava nebyla oprávněná. Padák naleznete ve vašem savehousu zadara po dokončení první mise s ním.

Dále tu máme závody, tancování v klubech, rvačky, chlastání (zkuste se opít do němoty), management klubu (vedlejší mise) a konečně zábavné války gangů (25 pro archievement, celkem ale 50... já jich udělal jen těch 25). Zde jsou mise o mnoho lépe navrženy. Tomu také napomáhají výborné nové zbraně jako je: pistole s ohromnou sílou, těžký kulomet, nová sniperka, brokovnice se zápalnými náboji (pro rychlou likvidaci okolních aut), přilepovací výbušniny a moje vytoužená P-90, kterou jsem používal asi nejvíce.

Bohužel jsem pociťoval místy opravdu vysokou obtížnost. Opravdu ale jen místy, některé mise jsem dal bez mrknutí oka a některé byly opravdu iritující. Hlavně díky změněné AI, která páchá sebevražedné náběhy, které se fakt občas nedají ustřílet (viz mise v klubu ke konci hry). Podobně je to i s policajty, protože na 1 hvězdu jsou již opravdu dotěrní, až to občas lehce otravuje. Ještě mi vadil debilní sestřih hlavního hrdiny a neviditelnej budík v savehousu :).

Detaily: Celá hra, včetně HUDu je v buzi stylu a proto to někomu může vadit. Na mapě jsou Tonyho kluby. Klasický hetero a pak jeden homo se zajímavou minihrou. Mě osobně zpočátku nehorázně bavilo jentak se poflakovat po klubech a zkoušet nové featurky.

Verdikt: TBoGT je pro mě jeden z nejlepších datadisků co jsem hrál. Překonává původní hru v několika směrech, doplňuje pár věcí a je opravdu velmi zábavný, byť docela krátký. Dostává zasloužených 95%.


Jelikož ale jsou to hry dvě, průměr mi dává 85%. Bohudík (a nebo bohužel?) jsem člověk hodný, a za TLaD přimhouřím oko a dám trochu víc. Celkem tedy 90%.

Pro: hratelnost, příběhy, trvanlivost, vedlejší mise, geniální cutscény (místy i velmi odvážné) a atmosféra, zbraně a vozidla, padák, prolínání dějů, po dohrání se hlavní mise dají z mobilu opakovat, vyladěné checkpointy, naprosto kulervoucí konce

Proti: první přídavek je slabší, naprosto debilní bug znemožňující dohrání TLaD (ne u všech hráčů), stále špatná optimalizace, u druhého přídavku místy vyšší obtížnost, délka, chybí čeština (ale díky ne moc náročné angličtině se dá příběh docela pochytit)

+28
  • PC 80
GTA je trochu specifická série a jednou za čas dostanu chuť na další díl. Už je to dva roky, co jsem hrál čtyřku a na Epizody z Liberty City jsem se celkem těšil. Sice jde „jen“ o nové příběhy v již známých kulisách, ale trochu kontroverzní čtyřka se mi líbila, takže proč se do Liberty City nevrátit. Jelikož jde o kompilaci dvou rozšíření, vezmu to hezky po popořadě.

The Lost and Damned

Příběh motorkáře Johnyho Klebitze a jeho gangu The Lost mě zpočátku moc nenadchl. Nešlo jen o to, že si Johny nemůže měnit oblečení a bylo přidáno pár nerealistických věcí, jako je doplňování zdraví a opravování motorky při jízdě s ostatními členy gangu, ale celkově mi to drsné prostředí nesedlo. Když jsem ale přijal fakt, že motorkáři nejsou žádní beránci a odlehčená atmosféra by v tomhle případě nedávala smysl, hned mi byl Johny se svou partou sympatičtější.

Při poslechu rádia Vice City FM, které jsem na motorce pokaždé ladil místo téměř vždy nastaveného Liberty Rock, jsem se mnohokrát pousmál, ale I Don't Want a Lover, You're The Voice, a především pak The Look od Roxette jsem si prostě nemohl nechat ujít. Z logických důvodů jsem poprvé urazil více mil na motorce, než v autě (dokonce skoro 3x více), což bylo ale bohužel způsobeno i tím, že jsem k jízdě na motorce byl občas přímo nucen. Ale tak co, Johny je motorkář, tak se nebude soukat do auta.

Hra má jen třiadvacet příběhových misí, při jejichž plnění jsem si nejvíce oblíbil kongresmana Thomase Stubbse. Pro rozšíření je to dostatečný počet, když vezmu v potaz ještě vedlejší úkoly a aktivity. Opakující se války gangů mě moc nebavily a kulečníku, šipek nebo bowlingu jsem se nahrál dost už v původní hře, ale u air hockeye, páky a hlavně karet Hi-Lo jsem nějakou tu hodinku strávil. Hodně se mi líbila provázanost s příběhem čtyřky a jak jsem následně zjistil i s druhým rozšířením, kdy se objevily známé postavy (Niko a Roman Bellic) i mise z jiné perspektivy (ukrytí diamatů v odpadkových pytlích a jejich předání v muzeu).

The Ballad of Gay Tony

Louis Lopez je oproti Johnymu Klebitzovi zcela jiný charakter. A nejen on. Půlka NPC v Baladě o Gayovi Tonym Princovi je úplně pošahaná. Ať vezmu samotného Tonyho, bráchu Bruce Kibbutze Moriho, navrátivšího se Raye Bulgarina, a především pak Yusufa Amira. Nepamatuji si, že by se v nějakém dílu GTA objevil větší magor, než právě Yusuf, který po mě chce ukrást vojenský vrtulník, tank a nakonec i vagón metra a musí mít všechno ve zlatě.

Vše je přizpůsobeno přiteplené atmosféře, včetně menu, navigace nebo ukazatele brnění a hlavní barva je zde růžová. Poslech Vice City FM tím pádem už nepůsobil tak zvláštně, jako v předchozím rozšíření. Louis už se může převlékat, ale jeho skříň nabízí jen pár možností změny a obchody s oblečením jsou bohužel stále zavřené.

Příběhových misí je šestadvacet, ale tentokrát jsem si žádného zadavatele neoblíbil. Drogové války mi přišly lepší, než války gangů v TLAD, asi proto, že bylo k dispozici více možností a využití našel i vrtulník, nebo loď. S Johnym jsem vlastně vrtulníkem neletěl ani jednou a lodí jsem urazil jen pár mil, ale zde jsem se ve vzduchu nebo na vodě pohyboval celkem často i v příběhových misích. Z dalších vedlejších aktivit mě nejvíce bavily zápasy a hlavně golf. Špatné nebyly ani skoky padákem, které mi sice zpočátku moc nešly, ale nakonec jsem se je naučil ovládat a dal jsem většinu z nich napoprvé. Pití šampaňského nebo navrátivší se tanec mě ale vůbec neuchvátili. Ovládání tance jsem nepochopil doteď a prostě jsem jen mačkal klávesy, dokud nebylo splněno.

Mimo návratu golfového vozítka Caddy (bohužel bez vlastních statistik) jsem zajásal i nad faktem, že příběh je znovu provázán s tím ze čtyřky i předchozího rozšíření. Objevil se zde Niko a Roman Bellic i Johny Klebitz, hra začala vyloupením banky, při kterém byl Louis jedním z rukojmích, a byl to právě Louis, kdo překazil předání diamantů v muzeu. Doteď ale nedokážu pochopit, kdo a proč sakra vymyslel hodnocení misí. Mimo přesnosti střelby, zásahů do hlav nepřátel a dalších méně častých podružných úkolů, se bral v potaz i čas, který jsem potřeboval na dokončení mise. Jako fakt? Rád si hledám alternativní cesty ke splnění úkolu, ale tady mě hra nutí misi proběhnout co nejrychleji a ještě při tom přesně střílet do hlav a kdo ví, co ještě. Tohle do GTA prostě nepatří.

Shrnutí

Obě rozšíření mají své klady i zápory. Klady ale jednoznačně převažují a nakonec je tedy hodnotím shodně 80 %, což je i mé celkové hodnocení Epizod z Liberty City. Od Vice City, kde mi chyběl jeden unikátní skok, plním všechny díly na 100 %, a tak jsem teď nemohl tuhle linii přerušit. Trvalo mi to dohromady necelých 50 hodin. Teď je na řadě pětka, a tak mě vůbec netrápí, že šestý díl doposud nemá stanovené datum vydání ani určené platformy, na kterých poběží. Nezapomeňte, Láska všechno změní.

Pro: Johny Klebitz, Vice City FM, Thomas Stubbs, air hockey, karty Hi-Lo, zápasy, skoky padákem, golf, Caddy, provázanost s příběhem čtyřky a obou rozšíření navzájem

Proti: automatické doplňování zdraví a opravování motorky v TLAD, omezený výběr oblečení, pití šampaňského a tanec v TBOGT, hodnocení misí v TBOGT

+26
  • PC --
Konečně pořádné DLC! Né jako ty mrdstva, kterýma nás krmí Bethesda a jiní. Provázané děje s původní hrou potěší, stejně jako konečně poslouchatelné rádio. Je to jenom můj pocit, nebo jsou tyhle přídavky ještě méně optimalizované, než původní hra? Více už to snad ani nejde...
-------------------------
The Lost and Damned

Spát na prochcané matraci v klubu, kde věčně řve death-metal, chlastat, kurvit se, být věčně nasraný na systém-politiky-právníky a jiné zmrdy, přičemž členové klubu, zvaní "bratři", jsou často ještě větší zkurvysyni, než ti, proti kterým bojují - tomu říkám život! Johnny Klebitz nepatří mezi nejsympatičtější hrdiny, ale musím uznat, že právě jeho pokřivený xicht v čele s jeho ještě pokřivenějším životem má něco do sebe a nepůsobí tak stereotypně, jako ostatní archetypy hrdinů dnešních her. Výborný nášup!

Čistý herní čas: 12 hod 30min
Game progress: 70%
--------------------------------
The Ballad of Gay Tony

Prostředí TBoGT se mi tolik nezamlouvalo hlavně kvůli velké spoustě dementních charakterů, v čele s Luisem, což je asi největší osel-hrdina v GTA ever. Jeho dva blízcí kámoši se společným IQ 85, ignorantská matka nebo šéf Tony aka lůzr co potřebuje neustále zachraňovat prdel, nejen tihle mi lezli na nervy a skutečně jsem je nesnášel.

Uznávám, že náplň misi je pestřejší, než v TLaD, ale také kolikrát až směšně šílená. V minulých dílech bych to bral, ale GTA4 hraje přeci jen na trochu reálnější notu.

Přístup k vybavení je maximálně ulehčen, peníze v tomto přídavku nehrají žádnou roli. Luis je zásobovaný zbraněmi jako na běžícím páse a prakticky nemá smysl si cokoli kupovat. S automatickou brokovnicí napěchovanou explozivní municí se přestřelky stávají nudnou rutinou. Poněkud zklamání.

Čistý herní čas: 13hod 30min
Game Progress: 65%
+17 +18 −1
  • PC 80
První datadisk Lost and Damned působí poněkud jako hořké zklamání, GTA totiž vždycky byla známka pečlivé práce, originálního hraní a zkrátka kvality, která ve svém žánru neměla konkurenci (až na Mafii :o) ). Lost and Damned je však poněkud tuctový datadisk s „přímým“ příběhem bez nápaditých zákoutí, s jednoznačnými charaktery a opakující se náplní misí... V porovnání s předchozími díly, nebo druhým datadiskem v balíčku... Což je důležitý dodatek, neboť sám o sobě Lost and Damned není vyloženě špatný, atmosféra tvrdého bratrstva motorkářů z in-game animací přeci jen vyzní, i závěr na mě jakš takš zapůsobil. Mno, ale hlavní je, že jsem osedlal super stroj a proháněl se po starých známých ulicí, odhaloval nová zákoutí a nefalšovaně si užíval živého města, takže i když dění hry nebylo zcela prvotřídní, jako nová motivace pro hraní GTA IV posloužilo dobře. 70%

Druhý datadisk, The Ballad of Gay Tony, už vrací požitek z GTA do první platinové ligy. Akurátně rozvinutý příběh se zajímavými postavami, vtipnými momenty, spousta zajímavostmi a dejme tomu i jistou dávkou „přirozenosti“ – jednoduše na datadisk do akční hry špička... Ačkoliv hlavní náplní misí v GTA bude vždy ježdění po městě a střílení, líbí se mi, jak z toho The Ballad of Gay Tony vymačkává maximum, občas se projedete po vodě, občas budete bojovat v interiérech a překvapivě hodně se budete pohybovat i vzduchem. Tím se dostávám k jednomu z doposud nejzábavnějšímu vedlejšímu úkolu – skákání s padákem z vyznačených míst ve městě. Prosté, ale úžasné, jen tak se proletět, prohlédnout si město z vrchu a pak ještě stylově přistát na jedoucím náklaďáku... Dokonce i řada jednoduchých činností, jako je „manažerování“ klubu, nebo domlouvání vaší ex, mě upřímně bavily a proto si dovoluji zaokrouhlit na 90%...

Pro: Návrat do Liberty City a pohled z trochu jiného úhlu, provázanost příběhů, vedlejší úkoly

Proti: Lost and Damned je trošku odbytý a lineární datadisk.

+11
  • PC 85
Checkpointy v GTA4, huzzah.

Lost and Damned se mi líbilo, i když originalitou nepřekypuje. Podstatě je to hodně kompaktní verze typické GTA story (což mi ovšem k roztahanosti plnohodnotných GTAček vyhovuje). Motorkářské ladění je fajn, postavy jsou vesměs sympatické, motorky jsou větší sranda než auta, e.. než cokoliv. Války gangů za moc nestály, závody jsem si na druhou stranu užil. Celkově vzato to hezky odsýpalo a bavil jsem se víc, než v GTA4. Proplétání příběhu Lost and Damned s tím v GTA4 a potažmo i s příběhem Teplého Tonyho je moc pěkně zrobené a v takhle zkrácené verzi celá ta honička kolem diamantů mnohem lépe vyniká.

Balada Teplého Tonyho mě na druhou stranu ze začátku spíš zklamala - po žůžovní honičce v golfových vozících jsem zjistil, že většina postav kolem hlavního hrdiny je prostě na zabití - ať už jde o Luisovy kamarády z dětství, jeho matku, Tonyho ex-přítele a vůbec jeho bandu rozmazlených kamarádů, Brucieho bratra, nebo Yusufa, na kterého jsem si, pravda, časem zvyknul. Situace se naštěstí eventuelně změní a kretény s buznama nahradí mafiáni a problémy.

V čem mě Balada štvala, byl velký podíl misí odehrávajících se na vodě, což je prostě vždycky vopruz jak prase. Za tím následuje ještě větší podíl misí s vrtulníkem, které jsou celkem fajn, dokud člověk nemusí po něčem střílet (naštěstí se tohle děje taky jen ze začátku). Padák je fajn praktická věcička na pády z výšky, ale z dobrovolných seskoků na mapě mi bohatě stačilo zkusit jeden. Triatlonové závody jsou.. zajímavé. Jen mi přijde, že soupeři se v poslední části moc nepřetrhnou a není problém tam všechno dohnat.

Louis se postupně dostane ke spoustě brutálně silných zbraní a tak i když nepřátel je občas opravdu hodně, působí jejich kropení brokovnicí s výbušnou municí občas až trapně jednoduše. Sticky bombs jsou sice jednodušší na používání než pipe bomby z L&D, ale zase to znamenalo celkem jednoduchou honičku s motorkářema/policajtama. Ekvivalentní honičku s policajtama v L&D jsem si užil mnohem víc.

Nakonec jsem si ale rád zahrál oboje, jen Balada Teplého Tonyho má prostě lodě, střelbu z vrtulníku, seskoky padákem a pytel protivných postav. Nejdůležitější ale pro mě nakonec je, že jsou tu checkpointy, takže není třeba se nervovat nekonečným ježděním z A do B, když se někde nedaří :)

Pro: checkpointy, nové zbraně

Proti: mise na vodě, sřelba z vrtulníku

+11