Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Všeobecně o hrách

@Strady (04.07.2020 14:52): PS4 dotovaná nebyla a pochybuju že budou chtít zas dotovat PS5. To bych spíš viděl u MS, že budou čekat klidně až do dne vydání na oznámení ceny PS5 jen aby to mohli undercutnout o 50-100 babek. Ti si to můžou dovolit a přijde mi, že Spencer chce udělat vše proto aby se neopakovala situace s Xbone (dražší a pomalejší).
vypada to na zdrazeni her pro novou generaci, udajne 70 dolaru u AAA hry. Coz by u nas znamenalo cenu kolem 2000. Ted to vetsinou je 1699 - 1799 u konzoli a 1499 - 1599 u PC, ceny nastavene jakoby distribuci.
Ted uz jen poradne napalit cenu novych konzoli a mozna bude o prusvih postarano.
Kupuju Level v elektronické verzi na Alze, nejnovější číslo lze číst na mobilu v aplikaci nebo na desktopu na webu, všechna starší čísla se dají stáhnout jako PDF (takže to nejnovější číslo se při vydání dalšího také zpřístupní jako PDF). Formát i skladba časopisu mi teď po provedení nedávných změn poměrně vyhovují.
Tak ony by ty recenze k nicemu nebyli, kdyby je umeli poradne napsat. Ona skutecne dobra recenze se da cist i po vydani hry, a opakovane. To ze tam ty recenze zkratily jim hraje do noty, pac dneska nejake kapacity co by to umeli dobre napsat nejsou.

Ano, pratele, ty recenze nikdo moc necetl protoze staly za hovno, informativni byly, jenze to jsou i na tom internetu. Chce to vic !!!
@Samariel (30.06.2020 12:24): V čom ti prídu ich recenzie odbyté? Pokiaľ ide kvalitu, ja nemám výhrad. Síce ich nečítam všetky, na rozdiel od ostatných článkov, ale čo ma zaujme si prečítam vždy. A píšu podľa mňa stále dobre, hlavne Pavlovský. :D

A ak narážaš na ich počet, podľa mňa je dobré, že nerecenzujú každú blbosť ako kedysi a zostáva tak viac priestoru na ostatné články.

Takže za mňa LEVEL jednoznačne palec hore. ;)
@Samariel (30.06.2020 12:24): kupuji papírový Level ale ne kvůli recenzím, které naštěstí tvoří jen malou část časopisu. Kupuji to především kvůli tématickým článkům a rozhovorům s autory, apod.

Ty recenze Level omezil na přání nás čtenářů. V době internetu jsou recenze v papírovém časopise více méně k ničemu.
No já jsem taky výhradním zastáncem papíru, ten časopis na čtečce, ale i na menším tabletu bude podle mě malý.
@Samariel (30.06.2020 12:24): Nikdo z jeho čtenářů ho kvůli recenzím nečte. Už není rok 2003, nebo 1994. Ale, co si to občas v knihovně prolistuju, tak jsou tam občas fajn články, ale nic, za co by mi stálo to kupovat, to si radši koupim knihu :)
Čte tu ještě někdo papírové časopisy? Já bych teda 149 Kč už za LEVEL nedal, recenze tam jsou odbyté jak sviň.
@Garion (28.06.2020 15:57): Díky. Zatím jsem toho našel nejvíc asi tady, i když o hrách se tam nic nepíše a zrovna to by mě taky zajímalo.

Nicméně je pro mě děsivé vidět, jak se Tencent nenápadně roztahuje všude.
"...the reality is that Tencent employees can be expected to censor, monitor and report private communications and personal data, in many cases leading to innocent people’s arrest and torture."
Ví někdo něco bližšího o studiu Tencent a jeho spolupráci s čínskou vládou (sledování aktivity hráčů, cenzura, eliminace nepohodlných osob) a dokázal by mi jej stručně přiblížit?
Tuhle ohlásili novou hru Pokémon Unity ve stylu moba her, načež se strhla velká vlna nevole, po níž začali u videa hromadně mazat desítky tisíc negativních reakcí a naopak si přidávali ty pozitivní.
@Samariel (27.06.2020 08:40): Já ti nevím, ale jak již zaznělo, letos ti vyšel nový Doom, remaster MW2, nějaký ten pátek už vychází remastery Halo na PC, nedávno vyšlo Disintegration a když budem počítat i VR, tak vyšla Alyx a vyjde nový Medal of Honor.

Letos nás čeká ještě Serious Sam 4, XIII, CrossfireX bude mít singl od Remedy. No a taky spousta retro fps jako Hellbound, Bullets Per Minute, Witchfire a milion dalších podobných indie her, protože dělat dneska indie "old-school" FPS je děsně populární. No nic z toho není open-world pokud vím.

Máš pravdu pokud se budem bavit o AAA hrách, že těch her není tolik, co na minulé generaci konzolí, a ta "zajebaná móda" není ani tak móda, jako spíš reakce na poptávku na trhu. Lineární tupé FPS hry se prostě neprodávají tak, jako dřív a přežily jen ty největší značky. Osobně se nedivím, protože tenhle žánr také nemám moc v oblibě.

Udělat však Doom-like hru dnes zdá se zvládne kdejaké malé indie studio, takže o nedostatku bych nemluvil. Stačí hledat a nežrat jen mainstream...
Máte taky ten pocit, že už nevychází normální FPS typu Half-Life 2 ,Doom 3, či Far Cry?
Dnes je taková zajebaná móda, že vše musí být buď open-world, loot-box, game as service.
Kam jsme se jako hráči dostali, že už skoro nevychází lineární FPS jako mnou zmiňované hry.