Právě jsem napsal komentář na
Kirby's Adventure Wii, čímž jsem dokončil obě varianty letošní výzvy. Teď už je na řadě tradiční zhodnocení.
1. Novinky z domova
Catie in MeowmeowLand (HC) 65% - Alenku v říši divů moc v lásce nemám, ale Catie, která v ní našla inspiraci, vcelku ujde.
Hadr (Základ) 75% - Na Hadr jsem byl zvědavý a v podstatě splnil má očekávání. Zajímavý kousek.
2. Cesta do středu země
Feudal Alloy (HC) 75% - Středověký robot ovládaný rybou mě bavil. Už se těším na
Scarlet Deer Inn.
Jack Keane (Základ) 60% - Znám řadu lepších humorných adventur, snad příště budu mít lepší ruku.
3. Ticho jako v hrobě
Shift Happens (HC) 75% - Parádní kooperativní plošinovka. Zkoušel jsem i pár levelů v jednom, ale ty nestály za nic.
Projector Face (Základ) 70% - Jak píši i v komentáři "Němý film: The Game". Za vyzkoušení určitě stojí, vzhledem k nízké ceně.
4. Zvířecí instinkt
Hravouka (HC) 70% - Virtuální encyklopedie je zajímavou hříčkou, vhodnou především pro mladší ročníky.
X-Men Origins: Wolverine (Základ) 80% - Z X-Menů mám Wolverina nejradši. Hru za něj jsem si tak nemohl nechat ujít.
5. Na vážkách
Conan (HC) 70% - Slovenská bojovka se hraje dobře. Na ovládání je znát zaměření primárně na konzole, ale i tak jsem se vcelku slušně bavil.
FIFA International Soccer (Základ) 75% - Oprášil jsem první fotbal, co jsem na PC hrál a nebylo to špatné.
6. Svaz spokojeného hraní
AntVentor (HC) 70% - Mravenčí dobrodružství se mi hrálo dobře a doufám, že několik let slibované pokračování někdy opravdu vyjde.
Speed Kills (Základ ) 55% - Ruská kopírka
remaku Death Rally. Šlo to zpracovat určitě daleko lépe, ale bohužel.
7. Hippokratova přísaha
Sanitarium (HC) 90% - Tohle si nechám líbit. Jedna z nejlepších adventur, co jsem hrál.
Memento Mori (Základ) 80% - Kdybych měl žebříček českých adventur, Memento Mori by na něm bylo hodně vysoko. Doufám, že
dvojka bude minimálně stejně dobrá.
8. Rodina nadevše
Back to the Future I - V (HC) 76% - Pro fanoušky filmové trilogie povinnost. Já jsem spokojen a byl bych rád za další hry z tohoto universa.
The Mirror Mysteries (Základ) 55% - Jsou určitě lepší hledačky. Tohle se
The Easy Company moc nepovedlo.
9. Vzkaz ze záhrobí
Murdered: Soul Suspect (HC) 85% - Do Salemu bych se klidně někdy rád podíval znovu. Škoda že
Airtight Games potkal podobný osud, jako dříve
Team Bondi.
Runaway Express Mystery (Základ) 70% - Takhle nějak si představuji nenáročnou a dobře zpracovanou hledačku.
10. Vzhůru do oblak
NYR: New York Race (HC) 60% - Na rozehrání těchto futuristických závodů jsem čekal hodně dlouho. Nakonec jsem je dočkal, ale s výsledkem moc spokojený nejsem.
Kirby's Adventure Wii (Základ) 60% - Tímto dílem jsem s Kirbym s největší pravděpodobností skočil. Příliš mě to však netrápí.
Nejlepší hra -
Sanitarium 90% - Po dohrání jsem Sanitarium zařadil do svého žebříčku deseti nejlepší adventur. Tuším, že si ten příběh někdy projdu minimálně ještě jednou.
Nejhorší hra -
Speed Kills 55% - Ruská kopírka
remaku Death Rally se moc nepovedla.
Největší překvapení -
Murdered: Soul Suspect 85% - Čekal jsem, že se mi Murdered bude líbit, ale že to bude až tak moc jsem snad ani nedoufal.
Nejpodivnější hra -
Hravouka 70% - S virtuální encyklopedií jsem doposud žádnou zkušenost neměl.
Nejzapamatovatelnější okamžik -
Sanitarium 90% - Dětská vesnička mě místy trochu děsila a nejspíše i proto si ji budu ještě dlouho pamatovat.
Celkem jsem letos zatím dohrál 27 her (včetně pěti dílů Back to the Future) a jen šesti z nich udělil zelené hodnocení, považuji to tak za jeden z horších ročníků. Vyloženě špatný však nebyl, vždyť mé nejnižší hodnocení je stále nadprůměrných 55%.