Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Shadow of the Tomb Raider

79
49 hodnocení Platformy
Žánr:
akce > 3rd person akce *
adventura > akční adventura
Forma:
placená hra
Rozsah:
samostatná hra
Multiplayer:
ne
Datum vydání:
14.09.2018 PCPS4XOne
Vývojáři:
Oficiální stránky:
https://www.tombraider.com
Shadow of the Tomb Raider je třetí díl restartované série Tomb Raider, navazující na předchozí díl Rise of the Tomb Raider, Lara Croft se tentokrát vydává do Mexika a Peru, kde bude hledat starou mayskou relikvii spojenou s jejím otcem. Během hledání Lara zaviní smrt mnoha lidí a zdeprimována musí čelit následkům svých činů.

Hratelnost vychází z předchozích dílů, dočkala se pouze kosmetických úprav a několika novinek. Akční pasáže jsou náročnější, protivníci jsou tužší, nově se Lara může maskovat blátem a používat mačetu. Vykrádání hrobek je nyní větší výzva. Nově je také možné potápět se s Larou do větších hloubek a poznávat tak i podvodní svět.

Následná DLC základní hru rozšiřují kromě nových příběhových misí i o kooperativní multiplayer.


Poslední diskuzní příspěvek

SavageCZ: Jo takhle. To moc neberu, že by se za tohle dalo považovat přímo za scénář. To první nějak u her přehlížím nebo se nad to vždy…

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC --
Oproti RotTRu je SotTR technicky vyspělá a optimalizovaná hra, která nevypadá dobře jen v cinematických scénách a drží si 60fps rock solid na Ultra bez škytání. Od prvního stromu peruánské džungle až po poslední krápník v nejposlednější jeskyni, SotTR grafikuje fantasticky. Ani koupačky s Larou ještě nikdy nebyly tak vizuálně bohaté.

Ale je to především zvuková stránka, která mě dostala. Jestli máte tu možnost, hrajte se sluchátky nebo na kvalitní aparatuře. Nepamatuju takhle dobře nazvučenou hru a když nepočítám dabing vedlejších postav a hudbu, je zvuková stránka balzámem pro uši. To cvrlikání džungle, obyčejný výstřel z pistole nebo jen funění Jonaha, to všechno zní naprosto fenomenálně.

Příšerný příběh o záchraně světa mě nepřekvapuje, ale jeho vyprávění je tak jalové a nelogické, že jsem často propadal zoufalství s obličejem v dlaních nad hloupostí a nesmyslností. Tenhle slepenec těžko uvěřitelných situací má tak špatný scénář a režii, že místy připomíná tragikomedii. Nic naplat, nad příběhem nemá smysl přemýšlet a už vůbec ne se ho snažit pochopit. Trochu to zachraňuje Lara, která projevuje emoce a frustraci víc lidsky, přesto jsou některé její reakce napřesdržku.

Hratelnost se od předchozích dílů příliš nezměnila, jediným odklonem je možná místy temněji laděný tón, s nádechem hororovna. Neohrožená Lara má samozřejmě všechno v paži, ale já osobně jsem párkrát mírně zabrejkoval leknutím. Na současném vrcholu je samotná explorace, která je tady vyvedena zatím nejlépe ze všech TR. Je dokonce tak silná, že by to utáhla sama, bez zbytečných bojových pasáží, lineárních prolejzaček nebo hektických utíkaček. Trochu to kazí jen baterka, která je skriptovaná a zapíná se sama v předem daných pasážích, takže jsem často mžoural ve tmě a nadával.

Systém vylepšování postavy je nadbytečný, většina důležitějších schopností se dá odemknout až po prošmejdění určitých kobek a zároveň se polovina schopností nedá řádně využít na tak omezeném prostoru, který SotTR nabízí. Navíc nedává smysl, když si člověk musí aktivovat skill na to, aby si u obchodníků mohl koupit větší kapsy. A aby to nebylo málo, tak ty větší kapsy si můžu koupit až poté, co si koupím střední kapsy a ty si můžu koupit až poté, co si koupím malé kapsy! To už je opravdu větší demence, než skill na pomazání se bahnem... a ten je tam taky.

Souboje mají zásadní nedostatek výzvy i na nejtěžší obtížnost s vypnutými ukazateli a bez rentgenového vidění. Stealth se soustřeďuje na mačkání jednoho tlačítka k likvidaci ideálně rozestavěných patrol a na samotné střílení prakticky vůbec nemusí dojít, resp. naprosto výjimečně. Což je škoda, protože zbraně znějí opravdu masakrálně. Příjemná změna, od těch pšoukátek z RotTRu. Na druhou stranu, jejich účinnost je diskutabilní a když to natankuju brokovnicí domorodci v tangách z jednoho metru do nosu a ten se maximálně trochu zakymácí, je tady něco špatně.

I když první třetina hry vypadala hodně nadějně a neskrýval jsem své nadšení, ten zbytek už zajel do zaběhnutých kolejí tohodle restartovaného trademarku. SotTR je lepší než RotTR, ale původní TR z roku 2013 je pro mě stále vítězem.

Hodnocení: ✰✰
+26
  • PC 80
Na jaře jsem byl z nové Lary podle trailerů dost skeptický, to prostředí a hraní si na predátora mi k ní vůbec nesedělo. Nicméně jsem měl možnost si hru přednostně zahrát na Gamescomu, kde mě zhruba 30 minutový gameplay celkem bavil. Nyní mám ale stejné pochybné pocity jako zprvu. Hra mě celkem baví, ale hrozně mě štve, že si s řadou věcí vývojáři nedali vůbec záležet...

Celkově nemůžu říct ani slovo na lepší grafické ztvárnění a hra má i své dobré momenty a zlepšení. S porovnáním s předchozími tituly je tu ale dost kroků k horšímu.

K tomu lepšímu patří určitě grafika, zalidněné lokace, NPC jenž poskytují questy, více pohybu ve vodě, širší možnost skillování postavy, lepší pohyb v prostředí (např. nově zavěšování se na lano a zhoupnutí se), nakupování equipu a určitě jsem ještě mnohé vynechal.

Nicméně po celou hru pak doprovázejí mechaniky, které spíše herní zážitek otravují. Hloupost AI je poměrně samozřejmá, ale obecně je nepřátel méně a jsou často sami či po dvojicích, otočeni zády, stojí u hořlavého sudu apod., takže zabít je je dost primitivní a stačí opravdu jen luk a pár šípů. Využitelnost prostředí je minimální, hrátky na predátora a zavěšení nepřítele na laně je též minimální (mimochodem, nevidí Vás na metr ani nepřítel s termovizí).

Celé prostředí se odehrává v jedné lokalitě (Peru), což neberu jako výtku, ale ani jako plus, protože vše vypadá dost unitárně. Kdo hrál Laru z roku 2013, může namítat, že tam byl také pouze jeden ostrov, nicméně i tam se na můj vkus měnila dynamika a tématika prostředí daleko víc.

Level design hry vypadá zhruba takto: velký plácek s NPC - řada koridorů s hrstkou nepřátel a spousty naturálií pro grindování - jedna otevřená lokace s výhledem - dlouhý koridor s překážkami - navrácení se zpět do plácku s NPC. Kdo si pamatuje předchozí dvě hry, kde byla řada nepřátel, vy jste si jezdili na laně sem a tam a koukali scenérie kopců, staveb a na moře ... to se zde bohužel až na výjimky nekoná. Předpokládám, že to je kvůli výkonu, protože mezi levely je častokrát i řada zdržovacích překážek pro načtení dalšího levelu (bláto, škvíra ve zdi, přelezení stromu, další bláto).

Další bizarností je již zmíněný nucený grinding (to věčné sbírání klacků). V praxi to vypadá tak, že hráč vidí u obchodníka kus drahého oblečení s popiskem ve smyslu "hunting clothes". Za velký obnos si ho koupí, doběhne k ohni a zjistí, že je to jen recept, na který musí nashromáždit tunu vzácného materiálu. Nashromáždí, vyrobí a zas zjistí, že je to šílený kus hadru, který nedává prakticky žádné bonusové statistiky. Ve hře totiž nelze dopředu zjistit, co jak dobré, co to má za bonusy ani jak to vypadá... a že na vzhledu nezáleží? Myslím, že většina hráčů raději ocení oblečení militaristické, trekingové či roztrhané tílko než něco, co vypadá jak z Far Cry Primal.

Další paradox je, že hra používá již mrtvý systém z Far Cry, od kterého Ubisoft po x letech naštěstí upustil - hráč musí ulovit např. čtyři jaguáry, aby si vylepšil zásobník na automatické pušce. Gratuluji. Také vylepšit zbraň na max nic neznamená, protože hra poskytne novou zbraň, kterou musí hráč znovu vymaxovat. Nebo si koupí drahou zbraň a zjistí, že i na max je horší než základní. Cepín a nůž manuálně vylepšit nelze. Upgrady mají minimální kosmetický vzhled, takže po celou dobu hraní má hráč rezavý nůž a dřevěný luk.

Těch paradoxů, nelogických nesmyslů a chytání se za hlavu je tam tolik, že bych mohl pokračovat ještě na pár stránek. Ale o tom tohle není. Co chci říct je to, že nová Lara, i když třeba není tak dobrá ani akční, jako předchozí díly, tak overall je to pořád dobrá hra a stojí za to si ji zahrát. Mlátit vývojáře po hlavě s tím, že mu tam něco chybí, může každý individuálně :))
+24
  • PC 80
Pořád nevím co si o nejnovější Laře myslet, a to jsem ji dohrála během září za nějakých 31 hodin. Tomb Raider 2013 byl pro mě skvělým inovativním dílem nebo spíš restartem série, i když místy příliš akčním. Rise of the Tomb Raider byl pro mě hlavně parádním grafickým upgradem se zajímavějším a působivějším pojetím hrobek a lepšími animacemi. A Shadow of the Tomb Raider? Hraje se téměř stejně jako ten předchozí. Akorát si představte horší optimalizaci a pár "inovací" (alespoň v rámci této nové trilogie) ve formě možnosti zamaskovat se blátem, zalidněnějších oblastí nebo více adrenalinového lezení až "ke stropu". Vynovený je také systém získávání skillů a možnost se oháknout do různých setů s menšími bonusy, avšak s nutností se na rozhovory s NPC převléci do "stejnokroje". Jen se přiznejte, kdo jste alespoň na pár vteřin zkoušeli tělíčko retro Lary! :))) Graficky, animačně a po stránce hudebního podkresu, který byl v tomto díle dle mě nejlepší - nebo jsem ho alespoň nejvíce vychvalovala a hlavně si jej často všímala, nemám co vytknout. A našly se dokonce momenty, kdy jsem žasla. Stejně tak nastaly chvíle, které mě dokázaly vyvést z míry. Dokonce mi bylo za vývojáře chvilkama tak trochu trapně. Jo, zní to možná přehnaně, ale bylo to tak... Ať už to byl záměr nebo ne.

Od přirozenosti přes teatrálnost až k nucenému humoru. Nějakým takovým menším rýpnutím bych shrnula vývoj nové trilogie Tomb Raider. Pochopitelně se srovnávání jednotlivých dílů nevyhnu. Možná by bylo lepší napsat dojmy i k těm předešlým, ale stále mám plnou hlavu toho posledního. Vtipe vylez! Jak moc mi vadily teatrální výkřiky do tmy v RotTR, tak mi vadily i nucené rádoby vtipné poznámky v rozhovorech Lary a Jonaha. Nemluvě o neustále se opakujících hláškách obchodníků při každém prodávání/nákupu. Zaručeně přijde chuť jim nacpat celý obsah (jejich) inventáře do chřt... pardon. No zkrátka už to leze časem člověku pěkně krkem a do džungle se půjde ztratit velice rád.

Optimalizace je fajn a zároveň není. Na jednu stranu člověk uzná, jak hra krásně vypadá, až se skoro diví že ji rozjede, na druhou stranu se dostaví mikrozáškuby, propady FPS - hlavně v zalidněných oblastech a nebo například vypadávání zvuku. Spolu s objevením více tajemství a sběratelkých předmětů na mapách mi pak vzrostla odezva při ovládání - to samé se mi dělo ale i v RotTR. A ne, nebylo to hned po vydání - vlastně po vydání mi to běželo lépe než teď, trilogii jsem si totiž před vydáním SotTR zopakovala. Ale to bude pravděpodobně problém u méně výkonných procesorů.

A příběh? Nic překvapivého ani světoborného. Nová Lara pro mě nikdy nebyla o příběhu, spíš o hratelnosti a průzkumu hrobek. Teď mám na mysli hlavní příběhovou linku, kterou jsem brala s rezervou. Ta je předvídatelná, nijak moc neoslní. Víc mě zajímaly příběhy vedlejších postav, v případě prvního dílu to bylo nahlédnutí do deníků posádky. Tady vedlejší úkoly. Zarazil mě akorát moment proměny povahy Lary. Na jednu stranu to (asi) nebyl špatný krok, na druhou to však bylo přehnané - ale co jiného jsem vlastně mohla čekat. Svým způsobem mi to přišlo jako mrhání hereckým talentem. Nic to se mnou neudělalo. Asi jsem se měla v daný moment cítit stejně jako Lara a jít chladnokrevně a zuřivostí bez sebe po pomstě, ale bylo mi to všechno tak nějak jedno. Protože jsem se nemohla ubránit pomyšlení na to, že to přejde, že za chvilku budu opět hovořit s vesničany, a vše bude probíhat, jakoby se nic nestalo a hlavně jsem to Laře nežrala. Tady mě tak napadá, že kdyby se v ní opravdu něco zlomilo a nahráli třeba dvě verze rozhovorů, kde je bezcitnější, chladnější a drsnější, udělalo by to na mě úplně jiný dojem. Ale rozumím tomu, jak moc náročný krok by to byl. Těžko říct, jestli jsem takového dojmu nabyla sama nebo je nás takových víc. Taky je možné, že jsem se do hry nedokázala tolik zažrat, jako to obvykle umím.

Ale teď už k tomu, co mě přimělo závěrečný díl nové trilogie dohrát a vysbírat jednotlivé lokace na 100%. A hlavně si to celé užít. Jednak to byly hrobky, které působily mnohdy velkolepě, zajímavě a vyvolávaly ve mě zvědavost a touhu je vyřešit. Nemluvě o jejich různorodosti. Myšlenka a vůbec pojetí hlavního záporáka mi přišly originální a jako postava byl asi doposud nejzajímavější. A hlavně si nemůžu vynachválit hudební podkres, který jsem vychválila minimálně 5x a to se mi zrovna u předchozích Tomb Raiderů nepoštěstilo. Ale je to opravdu tím, že byl soundtrack tak dobrý? Nebo tím, že jsem na hře hledala něco čeho bych se mohla chytit a pochválit to? A nesmím zapomenout na ztvárnění lokací. Hlavně prvotní zavítání do džungle má něco do sebe. Nevidíte pořádně na nebe ani kolem sebe, nevíte kudy se vydat ani co Vás čeká o pár kroků dál. A i když za chvilku potkáte volnější prostranství, dojem to na Vás rozhodně zanechá. Průzkum na souši i pod vodou je pořád stejně zábavný a pro puntičkáře možná trošku náročnější.

Jak jsem psala už výše, nová trilogie Lary je pro mě hlavně o hratelnosti, a po této stránce hra nezklamala. Na skákání, akční pasáže i možný stealth se pěkně dívá, ba se i dobře hraje. Více podvodních pasáží hru pěkně oživí, stejně tak různorodé lokace a hlavně povedené hrobky. Vysbírávání na 100% je stejné jako u předchozích dílů. Vedlejšákům se můžete věnovat a nemusíte, společnost Jonaha místy potěší, ale některé poznámky v rozhovorech bych si na jejich místě odpustila. Potěší i návštěva panství Croftů. A zda bych si zahrála další díl? Kdyby byl v plánu, proč ne. Ale uvítala bych nějaké originální dobrodružství v kůži Lařiny dcery či syna nebo klidně obou. Případně zcela něco nového s podobnou hratelností.

Pro: Animace, grafika, hratelnost, herní doba, hudební podkres, inovace, Jonahova společnost, vedlejší úkoly, záporák, ztvárnění hrobek, podvodních částí i lokací

Proti: Nucený humor, optimalizace, předvídatelný příběh, umělá inteligence

+20
  • PC 90
Som naozaj veľký fanúšik TR série. Táto mánia u mňa pretrváva viac ako 10 rokov a z každej novej hry mám vždy veľkú radosť. Ak toto bude niekto čítať tak chcem len povedať, že napriek niektorým "proti", ktoré sa v texte vyskytnú hra má u mňa svoje miesto. Pretože povedzme si, čo už môže byť horšie ako Angel of Darkness? Nič.

Shadow of the Tomb Raider má jednu veľkú nevýhodu. Z celkovej reštart série je v poradí tretí, a i posledný ako som nedávno zistila. Každopádne, dôležité je to, že je tretí, a tak veľa scén je príliš repetetívnych z predošlých dielov. Každý kto aspoň na jedno oko vidí, neexistuje aby si to nevšimol. Tak schválne – Lara, ktorá sa brodí nejakou brečkou, v ktorej sú zhnité mŕtvoly. Lara, ktorá sa plazí úzkym priechodom, samozrejme cez mŕtvoly. Lara, ktorá sa presúva cez rôzne previsy zatiaľ čo nad ňou stoja nepriatelia bez povšimnutia. To všetko sme už zažili v predošlých dieloch. Ale nakoniec, dámy a páni, je tu jedna exkluzivitka na záver: na Larinom mieste prehodnotím ku komu nasadá do lietadla, lode alebo akéhokoľvek iného prostriedku. Prvý krát to bolo stroskotanie lode. Druhý krát to bolo zrútené lietadlo okej, avšak tretí krát? Trošku kreativity by ich naozaj nezabilo. Keby je i štvrtý diel, tak ak si smiem tipnúť, mohla by to byť ponorka, ktorá explodovala. No, a keď je tu už reč o kreativite... koniec teda kreatívny ani zďaleka nebol. Prišlo mi to celé odfláknuté, ako keby ich tlačil čas a tak narýchlo zbuchli nejaký random záver s final bossom.

Avšak! Veľmi oceňujem nové a rozhodne zaujímavé možnosti stealth kill. Jednoznačne bol môj favorit halucinogénny jed, ktorý špinavú prácu urobil za mňa. To viete, lame ako ja je každý náboj veľmi drahocenný, takže zabíjanie sa navzájom bol akýmsi cheatom pre mňa. A samozrejme spomeniem moje obľúbené popravy lanom. Vždy tam tak krásne viseli, pripomínalo mi to film Predator. A keď, je už vlastne reč o filme Predator, nesmiem zabudnúť na slová ako "bahno" a "termo videnie". Pokiaľ ste film videli, nie je ťažké spojiť si dokopy, že o čo ide. Problém je však v tom, že nebolo to kde využiť. Prišlo mi, že v hre bolo strašne málo pasáží, kde boli nepriatelia a hra sa viac zamerala na hádanky. Neberiem to ako nejak veľmi zápornú vec, ale stealth kill ma naozaj baví, boli tu nové možnosti, ale nebolo ich kde využiť. Avšak, ja osobne som ocenila i nové možnosti v odvetví horolezectvo. Lara pravdepodobne absolvovala akýsi letný kurz, takže pribudli jej nové skilly. Veľa ľudí je nespokojných s tým, že viac to bolo o tomto než o súbojoch, ale aj keď i mne to chýbalo neberiem to ako nevýhodu. Aspoň tentokrát bolo niečo inak.

Páči sa mi, že Laru ukázali ako osobu, ktorá takisto robí chyby. Aj keď pre mňa vždy bude dokonalá, tak v tejto hre ukázali, že i ona môže niečo posrať, a musí to napraviť. No vlastne nemusí, ale to by sme teda toho moc nenahrali. Pochválim i divoký domorodý kmeň, ktorý mi naozaj naháňal strach, a neraz som zvreskla, keď sa zrazu pri mne títo hnusní škrati zjavili. Ďalšou novinkou je i možnosť nastaviť si obtiažnosť pre puzzle, boj a hľadanie artefaktov. Túto možnosť veľmi oceňujem, pretože možno v strieľaní som totálna lama, ale aspoň mi to páli pri riešení challenge tombs. Takisto veľmi rada hľadám secrety, takže hru som si mohla prispôsobiť tak, aby to zodpovedalo mojím schopnostiam. To, že som aj tak často umierala je už vedľajšie.

Celkovo sa mi príbeh páčil, aj keď ako som už spomínala koniec bol odfláknutý. Ja som naozaj vďačná za akúkoľvek TR hru, takže aj keď je tu toho veľa čo som popísala ako zlé a blah blah, aj tak to skončí ako pri RotTR. I na ten som hundrala a nakoniec tam mám takmer 100 odohratých hodín. Side questy boli zaujímavé a mám aj pocit, že ich je tu oveľa viac, čo je tiež fajn. Tak trošku zažívam sklamanie, že zakúpiteľné Challenge tombs majú veľmi biedne ohlasy a tak ma to veľmi odrádza zakúpiť ich za plnú sumu. Radšej by som dala peniaze za plnohodnotné DLC, avšak tieto, ktoré ponúkajú plnohodnotnými ani zďaleka nie sú, a tak je iba na vás či do toho investujete alebo nie.

Čo ma trošku sklamalo sú jej skiny. Tentokrát si ich v hre vyrábate, čo je fajn ale ak mám byť úprimná z tých všetkých, ktoré som si vyrobila sa mi páči iba jeden. Zjavne si nedali záležať na spodných častiach skinov, pretože to boli len dáke štucne natiahnuté cez nohavice. Chápem, že pre túto hru vytvorili také skiny, ktoré zodpovedajú prostrediu, v ktorom sa hra odohráva, avšak behať v nejakom modrom koberci a v šľapkách a lá kristusky mi akosi nelahodilo mojim očiam. Takisto ma veľmi rozčuľovalo, že som musela neustále meniť medzi modrým kobercom a zelenou plachtou s perím. Vysvetlím. Pri vedľajších questoch bolo nutné mať zodpovedajúci kus oblečenia aby ste mohli začať rozhovor s postavami. Čo nie je také hrozné, avšak všetky tieto questy sú v jednej oblasti. Takže viete si predstaviť, aké príjemné bolo neustále meniť v základnom tábore oblečenie. Najmä ak ste ho práve vymenili, a medzitým ste už stretli osobu, ktorá vyžadovala mať ten druhý. Myslela som, že po dokončení príbehu na tom nebude už záležať. Bohužiaľ, je to nutné naďalej. Takže je jedno či side questy budete robiť počas hlavného príbehu alebo po jeho dokončení, je to na hovienko aj tak. Takisto nesmiem zabudnúť na jeden veľmi dôležitý bug. Bug, ktorý vám bráni urobiť quest. Neviem, či je to už fixnuté ale človek ako ja, ktorý sa snaží mať hru na 100% a zabije pri nej viac hodín ako treba na samotný príbeh, a potom zistí, že to proste nejde dokončiť... tak to proste nasere.

Samozrejme vizuálne je opäť TR pastvou pre oči. Nádherné prostredie, ktoré pripomína staré diely. Je to proste nádhera.

Ani neviem či toto vôbec niekto čítal, pretože je to asi príliš dlhé.. ale pokiaľ áno, a rozhodli ste sa hru kúpiť, tak áno odporúčam ale nie za plnú sumu.
+15
  • PC 75
Třetí, respektivě dvanáctý díl mojí veleoblíbené série mně úplně nesednul. Shadow of the Tomb Raider pokračuje ve stopách předchozího dílu, což je paradoxně hlavní problém. Rise of the Tomb Raider je možná můj vůbec nejoblíbenější díl, ale zdá se, že rebootovanou trilogii už trochu vyčerpal. SOTTR se od předchozího dílu takřka nemění.

Nové jsou tu jen drobnosti. Pro zábavnou a akcí nabitou podívanou to dostačuje, ale už je to zkrátka pořád to samé dokola. Osobně mě nenadchlo ani geografické zasazení a navíc se Lara opět potuluje jen v jedné lokalitě.

Jsou tu i příjemné a zajímavé momenty, jako třeba průchod oslavujícími nočními ulicemi s maskou nebo návrat do dětství. Nadšení ale rychle zmizí, když se v těchto zajímavých situacích zdržíte sotva pár minut. Následuje standardní herní postup, který se opakuje už od restartu v roce 2013, a který už začíná být ohraný.

SOTTR byl první díl ze tří nových, který jsem jen tak proletěl a moc si z něj neodnesl. Nadšení z předchozích dílů a chuť hrát dál, znovu a víc se tentokrát ani v nejmenším nedostavila… škoda… snad se příště Lara zase polepší.

Pro: Je to zábava, příjemně se to hraje, vypadá to pěkně, je tam Lara Croft

Proti: Už tomu dochází dech, je to stále dokola

+15(16-1)