Flotila rebelů přichází. Je nesmírně důležité dostat šifrovanou zprávu na velitelství, proto je vybrána jediná loď, aby se protáhla z utahující se smyčky.
FTL kombinuje nesmlouvavou obtížnost, permadeath (po smrti se začíná odznova, neexistuje load) a náhodně generované události a střety jako u rogueliků s manažováním posádky vesmírného plavidla ve stylu Firefly (velikost lodi) či Star Treku (štíty, zbraně, hyperpohon).
Po každém skoku je nutno počkat na vychladnutí hyperpohonu a na vypořádání se s vygenerovanou situací, která může skončit především smrtí, případně ziskem vybavení, lupu či nového člena posádky. Za získané součástky lze zlepšovat části lodního vybavení či kupovat nové věci od obchodníků.
@John Mirra (21.05.2022 10:27): hmm, to mě vlastně ani nenapadlo :), za to je pak taktéž více scrapu když loď zůstane celá a posádka se udusí (já nejčastěji hackoval právě ty štíty, popř. zbraně). Já tuhle taktiku zkoušel akorát s výsadkovým modulem, kdy jsem si vzal maximálně zbraně jako miny, Iony apod., které nepoškozují hull a ničil jen posádku, sice je to občas trochu obtížnější, ale ten bonusový zisk ze scrapu (a někdy i nějakého itemu navíc) se časem docela sečte.
Obzvlášť ideální musí být použíti toho hackingu na kyslík u lodí, které nemají šanci ti prorazit štíty, to se může časem dost vyplatit... jo hacking je docela užitečný a dost multifunkční systém :).
Obzvlášť ideální musí být použíti toho hackingu na kyslík u lodí, které nemají šanci ti prorazit štíty, to se může časem dost vyplatit... jo hacking je docela užitečný a dost multifunkční systém :).
Pro: Hudba, Vybavení, Zbraně, Znovu hratelnost, Obtížnost
Proti: Nic