Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.
Marcel / 30 let / You gotta do what you gotta do / Praha (ČR - kraj Praha)

Momentálně rozehráno


Herní výzva 2019

  1. "Lovec trofejí" (komentář) Goodbye Deponia - Hardcore

  2. "Čapkův odkaz"

  3. "Herní kutil"

  4. "S humorem jde všechno lépe" (komentář) Grand Theft Auto: Vice City
    zaloha: Monkey Island 2

  5. "Adaptace" Shadowrun: Dragonfall - Director's Cut

  6. "Severní vítr" Hitman, Longest Journey

  7. "Hra roku" (komentář) Super Mario Bros.
    zaloha: SW Jedi Knight: Dark Forces 2, Commandos Behind Enemy Lines, Journey

  8. "Hrátky s časem" (komentář) Return of the Obra Dinn

  9. "Historie se opakuje" Brothers in arms: Road to hill 30

  10. "Barevný svět" Half-Life: Blue Shift


Profil

10 nejvíce hraných her na Steamu:
1. 979 hodin Football Manager 2014
2. 421 hodin Counter-Strike: Global Offensive
3. 225 hodin Twilight Struggle
4. 205 hodin Slay the Spire
5. 202 hodin Sid Meier's Civilization V
6. 169 hodin Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
7. 154 hodin Stardew Valley
8. 100 hodin Grand Theft Auto V
9. 98 hodin The Stanley Parable HD Remix
10. 94 hodin The Elder Scrolls V: Skyrim

6 nejvzácnějších achievementů:
1) Quake Live - Point Denied (Hold 3 Domination control points in an arena for at least 30 seconds) - 0.10 %
2) Dirty Bomb - Moving on Up 3 (Craft 10 Loadout Cards) - 0.60 %
3) Dirty Bomb - Nurse 3 (Deliver 25000 units of health to a team mate) - 0.90 %
4) Shadow Tactics: Blades of the Shogun - Release the Kraken (Raise the secret idol of Mount Tsuru) - 0.90 %
5) BioShock: Infinite - Taffer's Delight (Completed Burial at Sea - Episode 2 in 1998 mode) - 1 %
6) Sid Meier's Civilization V - Book 'em Danno! (Find Hawaii in a random map game) - 1 %

6 nejvzácnějších odznaků:
1) Duelyst - Major
2) Resonance - Level 4
3) Oddworld: Munch's Oddysee - DO IT, ABE!
4) Dream - Comatosed
5) Botanicula - Paraplastician
6) Fahrenheit: Indigo Prophecy Remastered - Samantha

Hry se 100 % splněnými achievementy (22):
Botanicula, Brothers: A Tale of Two Sons, The Cat Lady, Chaos on Deponia, Deponia, Duke Nukem 3D: Megaton Edition, Fahrenheit: Indigo Prophecy Remastered, Goodbye Deponia, Half-Life 2, Her Story, Hero of the Kingdom, Human Resource Machine, Limbo, Machinarium, Portal, Return of the Obra Dinn, The Room, The Room Two, The Stanley Parable, The Walking Dead, The Walking Dead: Season Two, To the Moon

Herní kariéra:
Ve F.E.A.R.u jsem v roce 2005 spolu s Apollo21 a Sinisterem založil nejlepší český tým Noir. Našimi dalšími členy byl např. Sandro později známý z TrackMania, či Žany-kill známý z Vietcong scény. Účastnil jsem se pod českou vlajkou Clanbase National TDM Cupu, kde jsem byl vyhlášen hráčem zápasu proti Německu, přestože jsme nakonec prohráli. Ve 2v2 s Žanym jsme jako jediní dokázali obrat o body nejlepší dvojici D-Fens se Sailorem z Finska. Jako poslední turnaj jsem vyhrál 3v3 CZ&SK Summer Cup 2007 sponzorovaný Xzone společně se Slováky Arktosem a Fofitem v týmu Mad$kills.

V Day of Defeat: Source jsem byl po krátkou dobu členem nejlepšího domácího týmu 1st Company, který vedl Beluga.

V Quake Live jsem hájil barvy Czech Quake týmu, po jeho rozpadu jsem byl členem old school týmu s názvem Blow společně s Vhitem, Santou, cumlem, Kyngem a dalšími.

Ve StarCraftu II jsem komentoval mj. i největší domácí akce včetně několika ročníků Hitpoint Národní StarCraft II ligy v Brně a později ve Svitavách (NSL 2, NSL 3, NSL 5, NSL 9), Mistrovství České republiky 2012, PokerStrategy ProLeague nebo zahraniční Intel Extreme Masters Global Challenge v roce 2011 (další informace ZDE).

V HearthStone jsem v roce 2014 dosáhl legend ranku s (v té době) nejslabším hrdinou Priestem s vlastním vymyšleným balíčkem.

V Counter-Strike: Global Offensive jsem byl nejvyšší rank Legendary Eagle Master.

5 uživatelů, kteří mi dali nejvíckrát plus:
+43 leebigh
+27 Maximus
+25 H34D
+24 halflife
+24 CJ

Nejlepší hry:
Nejlepší hlavní hrdinové:
Nejlepší záporáci:
Nejlepší twisty:
Největší zklamání:

Hry, které mě zklamaly:

Alan Wake - Zřejmě díky obřímu hypu jsem nečekal temno-světlou, na kapitoly rozmělněnou hru, která se ztrácí ve svém poselství a příběhu tak temným, že samotná temnota se zhmotnila a unesla Alanovu ženu do knihy. Ten příběh pořád nechápu. A nechápe ho nikdo, protože nedává smysl.
Crysis 2 - Betonová džungle znásilnila tu klasickou a z Crysis se stala generická ničím nevybočující akce s hezkou grafikou. Pokus o jakýsi falešný pocit naléhavosti a epičnosti to jen umocnil. Ze hry zmizelo třeba plazení a celkově stealth styl byl dost potlačen na úkor akční složky.
F.E.A.R. 2: Project Origin - Při slow-motion všechno svítilo jak v bordelu, zvýrazněné ležící zbraně, konzolovost a prakticky nula strašidelných momentů tuhle hru absolutně pohřbila. Třešničkou na dortu byl naprosto zpackaný multiplayer. Jmenovat se to jinak, dejme tomu, ale jinak je to obyčejná, tuctová, průměrná hra, kterou navíc ještě ztrapňuje Reborn.
Far Cry 3 - Přeskinovaný Assassin's Creed. Místo na budovy jsem lezl na vysílací věže, místo schovávání se v davu lidí jsem se ukrýval ve vysoké trávě a třeba postranní úkoly byly naprosto totožné. Hlavní kampaň hry je velice krátká a té omáčky kolem jsem se záhy přejedl. Inzerovaný open world se nekonal, na akční hru tam je málo akce a hledání skrytých předmětů bylo pro mě časem utrpením.
Final Fantasy VII - Podivný příběh a manga styl mi už třikrát zabránily FF VII dokončit. Začátek hry už proto umím poslepu, další část mě moc baví, ale u Gold Sauceru hře dochází dech. Každý rok to zkouším, každý rok se to opakuje.
Grand Theft Auto: Vice City - Sice jsem se královsky bavil, ale od GTA jsem vždycky čekal ponurou, šedivou atmosféru plnou jakuzy, kmotrovské mafie, zapamatování hodného města a anonymních obětí. Místo toho jsem dostal prosluněnou, růžovoučkou GTA-like hru s pornohvězdami, plážemi, chlápky v bílých oblecích a havajských košilích.
Hitman: Absolution - Název zřejmě odkazuje na nutnost posilnit se Absolut vodkou před samotným hraním, jinak si to nedovedu vysvětlit. Hra se mizerně ovládá, má špatně dávkovaný příběh a její mechanismy jsou děsivě nezáživné a často i zbytečné. Systém převleků je výsměch, trapný respawn nepřátel po načtení (jak jinak než strašných) checkpointů a v neposlední řadě instinkt už jsou jen další třešničky na dortu absolutní blbosti Hitman: Absolution.
Mass Effect 2 - Po výtečné jedničce jsem zcela určitě nečekal ještě více zjednodušený už tak primitivní strom schopností, absenci inventáře, zvýšení akční části hry a především o spoustu informací ochuzený svět. V prvním Mass Effectu mě bavilo do hloubky pročítat Kodex a pohroužet se tak do toho úchvatného sci-fi světa, což o druhém dílu nemůžu říct. Odstranění vozítka Mako, přidání nábojů (resp. chladících zásobníků) nebo tuna zbytečných DLC jsou jen dalšími z řad menších či větších zklamání.
Portal 2 - Skvělá hra, avšak oproti předchůdci jsem byl mírně zklamán. Když jsem na pohyblivé plošině v prvním Portalu sjížděl vstříc ohnivé smrtící pasti, kde na mě čekal "dortík", nevěřícně jsem se rozhlížel, těsně před "snědením dortíku" zahlédl plošinu k umístění druhého portálu a unikl tak jisté smrti, zanechalo to ve mně skvělý dojem. Tak skvělý, že jsem od Portalu 2 čekal víc, než jsem mohl dostat.
Splinter Cell: Double Agent - Vaz této hře zlomila laťka nastavená Chaos Theory. Kvalitou gradující trilogie dostala ve svém čtvrtém díle obrovské trhliny, které způsobily konzolové ovládání, velké UI, nepochopitelná úvodní mise a chybějící titulky v anglické verzi a ta proklamovaná olbřímí rozhodnutí, která měla mít dalekosáhlý dopad na děj hry, nebyla nic než PR kecy.
StarCraft II: Legacy of the Void - Už jen rozdělení kampaně na tři díly bylo kontroverzní a třetí část to jen zdůraznila. Jednoduché, neskonale zdlouhavé a nudné rozhovory, zakončení neuspokojivé a smrt(?) Zeratula v rané části hře nikdy neodpustím :)