Ačkoliv God of War postrádá v názvu číslovku, tak je již čtvrtým hlavním dílem série v čele s antihrdinou Kratem. Hra však slibuje trochu jiné pojetí, než na které mohli být fanoušci zvyklí. Kratos již svou pomstu vůči těm, kteří jej zradili, dokonal. Řecká mytologie jeho rukami značně prořídla a Kratos sám byl považován dlouho za mrtvého.
Nyní se však objevuje v mrazivém severu spolu s mladým Atreem, který je údajně jeho synem. Kratos se stal starším a vyzrálejším. Naučil se lépe ovládat svůj hněv a je si vědom toho, že nyní zastává úlohu mentora a otce. Pokračování tak slibuje bohatý příběh s důrazem na emoce a vážná témata.
Atrea naučila jeho matka Faye zacházet s lukem a tak bude svému otci v lítých bitvách nápomocen. A sám Kratos vyměnil své dvě ikonické čepele chaosu za sekeru Leviathan, která sice bude jedinou kontaktní zbraní v jeho rukách, avšak spolu se štítem a různými vylepšeními sekery překvapí množství útočných variací nejednoho fanouška. Hra krom drobných RPG prvků také slibuje systém vyrábění zbroje a vylepšování sekery jako takové. Vylepšená je také kamera, která už se nebude měnit a zůstane pevně za zády Krata a také ze hry zmizí Quick Time Eventy.
Vývojáři slibují herní náplň kolem 40 hodin a tak by se mohlo jednat o dosud největší titul ze série. Jsou také slíbeny čtyři obtížnosti a možnost vypnout interface pro umocnění zážitku.
Hra obsahuje českou lokalizaci v podobě titulků.
@Widl (12.02.2024 17:22): jo ten vztah se synem mi nesednul nikdy, jeden je kreten, druhej spratek, nejak me to nedojimalo. Ale presne to smejdeni je fajn. A hlavni zaporak me bavil.
Pro: příběh, grafická a zvuková stránka hry, boje, prostředí, mýty, Mimir, Brok a Sindri
Proti: jednotvární nepřátelé, občas divné ovládání