Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

God of War


Diskuze

< >
@Mendoza (13.05.2019 23:32): taky mi ten dokument přijde dost overhyped, podobně jako samotná hra :)
Ze samotnýho vývoje je tam toho vlastně hrozně málo, je to samý cestování, nějakej playtesting, E3 prezentačka, jak byli nervózní...
Ale možná to tam ještě bude, 40 minut mi ještě zbejvá.
Christopher Judge každopádně vládne a i ten kluk je dobrej.
Corymu bych dal pesti prvni den v zamestani. Celkove mi prijde, ze dokument spis ukazuje vic veci tim, ze je neukazuje, nez ty srdcervouci banalitky, ktery ukazuje. Holt americkej korporat pod taktovkou Sony. Ale i kdyz po tomhle dokumentu mam z Coryho osypky, tak Santa Monica Studio stvorili opravdu majstrstyk. A hodne sympaticti mi prisli vsichni herci.
@HELLER (11.03.2019 09:49): nemáš pokaženej mozek, tahle hra se v "quality" módu hraje fakt blbě. Já to raději přepnul na performance, přestože to nedrží ani zdaleka stabiních 60, hraje se to díky absenci input lagu mnohem lépe.
To jak je 95% bossů reskin jednoho modelu trolla je docela výsměch. To je jak nějaký ruský indie titul:).

Teď tam bylo pár epických momentů (drak, peklo), škoda, že příběh se rozvíjí tak strašně pomalu. Souboják mě začíná bavit.

Když se mladej dozvěděl čí je (před Tyr's Vault), jak jsem zhruba daleko?
Hra je výborná, o tom žádná.

Jen nevím, zda mám pokažený mozek, oči, ale když zvolím hraní "na krásu" a jedu 4k, tak hra je fakt na poměry PS4 krásná, ale celkem mi dělá problémy hraní díky nízkému fps a input lagu. Ale když to skoro všeci pochvalují a já jsem asi jediný, tak jsem závadný já :D
Nebo jsem rozmazlený z PC hraní, kde mi vše jede 70+ nebo 100+ fps na gsync monitoru.
@Garret (28.02.2019 11:28): Díky za upozornění (opraveno )... dohrál jsem to do cca 1/2 :) ...
Já se na to těšil dost, ale když to člověka moc nebaví, tak se nedá nic dělat. Asi bych si uměl představit trochu víc gore combat, mlácení potvor, které se rozpadají na prach je nic moc :) ... Což je možná i moje největší výtka ... Na můj vkus je to moc pohádka, uměl bych si to představit daleko brutálnější a temnější, ale to by se asi tak neprodávalo :/
Uvidím, teď nemám moc náladu na hraní, ale o prázdniny bych tomu mohl dát 2 šanci ... taky mě moc v takhle "lineárních" oper worldech neberou RPG mechaniky. Udělali z toho prostě ideální a moderní hru dnešní doby, většině lidí se zavděčili.
Jako, spíš je s podivem, že si pustíš konzolovou mlátičku a divíš se, že je to konzolová mlátička...
@Hydr0gen (28.02.2019 00:02): Tak byl to restart značky, a bohužel je tam vidět strach vývojářů pustit se do větších akcí.(hlavně bossové za mě slabota)Asi si od toho ale čekal něco jiného. Ano je to mlátička, však je to GOW, to byla vždycky mlátička. A jsi snad první, kdo říká, že kokot je kratos a ne jeho syn. Nevím jaký charakter si od něho očekával, ale mě přijde totožný s minulými díly, pokud si je hrál teda. Dialogy mají určitě také větší hloubku oproti minule, jestli si je čekal rozvětvené s možností volby, tak to asi taky není chyba hry. Prázdný svět...mi přišel určitě lepší než 100+1 otazníček... tak máš ještě dlouhou cestu před sebou třeba změníš názor.



@Gordon (28.02.2019 03:03): pro pc master race určitě. :)
Doprdele co na tom všichni maj?! 10 hodin, to už by se ta briliance měla ukázat. Koukám znova na tohle video a říkám si o jaký hře tu kua mele? Jsem blázen? Jako jo, je to fajn mlátička a vypadá to hezky. Ale je to mlátička. Dialogy jsou o ničem. Kratos je až nesnesitelnej kokot. Svět nemá naprosto žádnou logiku. Vypadá úžasně, ale je naprosto mrtvej. Až na hlavní hrdiny a pár trpaslíků. Ve výsledku takový ukecanější dark souls.

ALE TYVOLE O ČEM TO VŠICHNI MELOU? Joo jo jasně, určitě, na konci se to všechno zúročí, otec a syn se zblíží, oukej. Ale na 40hod.to je trochu málo nebo je to min.špatně nadávkované.
@Vinnie (18.12.2018 18:31): Prostě to co se tam stalo je vcelku úplně irelevantní z hlediska děje této hry. Ikdyž Kratos z toho má určitě různá traumata a ovlivňuje to jak se třeba chová nebo tak. Ale i ta manželka kterou na začátku pohřbívá v předchozích hrách nebyla.
Jak vlastně tahle hra funguje v rámci série ? Je to moje první God of War hra a je naprosto super, hratelnost chytne a nepustí. Díval jsem se jak vypadají předchozí díly série a je to trošku něco jiného, ale když bude někdy čas a chuť tak bych dohnal i zbylé díly. Ale co se chci zeptat, jak to vlastně je ? Je tohle přímé pokračování série ? Kratos občas zmiňuje něco z minulosti takže asi z předchozích her, ale připadá mi že nepotřebuji hrát předchozí díly abych pochopil příběh. Je tohle tedy přímé pokračování série nebo spíš takový restart, který začíná s čistým štítem a nebere ohledy na předchozí díly jako např. Hitman nebo ME Andromeda ?
[přesunuto z komentářů]

Hra roku 2018, hra kvůli které (+detroit) jsem si konečně pořídil playstationa
@Bogeyba (05.09.2018 17:02): Jsou to prostě starší hry, které už se za plnou cenu moc neprodávají, tak se šoupnou do těchhle edic, o pár stovek tomu klesne cena a dostaneš to v hnusnější krabičce, které si lidi všimnou a zvýší se tak šance na prodej.

Osobně se podobným edicím vyhýbám a snažím se sehnat si původni krabice na bazarech. Ale to je jen moje uchylka na původní krabičky, nic víc. :)
Caute.prosim vas viete mi povedat aky je rozdiel medzi god of war 3 gow3 plarinum na ps3?dakujem
Bylo někde vůbec vysvětleno, co se stalo mezi třetí dílem a tímto novým? Nebudu teď spoilerem zakrývat, že na konci třetího dílu se Kratos zabil, ale byl tam náznak, že žije. Ale celkově mi to trochu vrtá hlavou, jestli to vysvětlí v dalších dílech nebo jestli víte něco víc?

Já trochu hledal a na pár poznatků jsem přišel, ale nějaké větší vysvětlení jsem nikde nenašel.
@montana (06.07.2018 09:17): To samozřejmě ano. Je více verzí a každá se nějak odlišuje a já přístup vývojářů nijak nekrtizuji, ale šlo mi více o to, že oni ignorovali všechny ty "původní" verze, které byly vytvořený tou místní kulturou a upravili si to těžce pro své účely. Jo, Baldur byl trochu šílený úchyl, ale člověk se tomu smál a trpaslíci.... tam to šlo trochu více do extrému, aby bavili hráče.

@CrocoRay (05.07.2018 21:04): Každý si mytologie upravuje podle svého. Neexistuje žádná správná verze jak to bylo "doopravdy", protože jako každou pohádku si to během staletí každý převypráví jinak.
Člověk na to jen u GoW musí přistoupit a nelpět na zaběhnuté představě severské mytologie. Což pro mě bylo taky trošku těžký, když je tu Baldur vykreslený jako takový idiot, Mimir má šílenej skotskej přízvuk a trpaslíci dost wtf povahy.
@CrocoRay (05.07.2018 21:04): Mi se zase libi, podle koho pojmenoval Kratos sveho syna Átreus lákal Thyesta do Mykén, sliboval mu milost a půl království. Sotva se však Thyestés objevil v Mykénách, zabil Átreus tři jeho syny Aglaua, Orchomena a Kallileonta a ještě dvě jeho malá dvojčata, (druhého) Tantala a (druhého) Pleisthena. Rozsekal je na kousky a uvařené v kotli je nabídl Thyestovi na uvítanou. Když se bratr dosyta najedl, nechal přinést jejich krvavé hlavy a ruce na další míse. Thyestovi se udělalo strašně zle a v hrozném hněvu svého bratra zuřivě proklel do dalších pokolení.
Ale co se tak dívám, tak u toho nového God of War si celkově ty vztahy mezi postavami a jejich funkce hodně upravují podle svého, zatímco v původní trilogii se snažili více držet pravé mytologie. Samozřejmě taky s velkými odchylkami, ale nebylo jich tolik. Freyja - bohyně lásky a šukání - třeba měla dvě dcery a Baldur s ní nijak nesouvisel a s Lokim si to těžce upravili pro svou potřebu :-)

Ale nějak mi to nevadilo, jen tak ze zvědavosti si trochu pročítám o té severské mytologii.
@montana (05.07.2018 12:24): Jo jo, je to možné, ale na konci pořád můžeš pokračovat a vyznačilo mi to na mapě ty Valkyrie. Ale já to pojedu potom ještě podruhé někdy a to projdu poctivě. Mě prostě něco táhlo jít tím příběhem a hodně mě bavilo se utkávat s těmi menšími bohy apod. Ta hra mě nějak táhla příběhově a nechtělo se mi prozkoumávat. Teď když už znám příběh, tak druhé hraní budu brát jinak.

Možná jsem se ochudil, ale na druhou stranu mě to i tak hodně bavilo a vím, jak to hrát příště. Gothic 2 je moje srdcovka a to jsem první hraní hodně ojebal. Dohrál jsem to celkově asi 7x a při jednom hraní jsem měl herní dobu 50 hodin. Mluvím o základní hře bez datadisku. Znal jsem to skrz nasrkz. U GoW si to příště též projdu lépe.
Dohráno. Nakonec ten boss nebyl tak hrozný, ale s levelem 4 nemůžu říct, že by byl extra snadný.

@Garret (04.07.2018 23:59): Jo, díval jsem se na gameanyone, kde komletní hraní zabere docela dost hodin. Já si akorát pořád myslel, že jsem někde daleko od konce hlavní linky, tak jsem jel pořád po ní.

@Gordon (04.07.2018 23:39): Google umím používat, ale ta otázka byla řečnická, kde jsem reagoval na tu jednu větu ohledně Thora, že on není nejvyšší.
@CrocoRay (04.07.2018 23:29): vedlejšáky jsou dobrá polovina hrací doby. už jen ty valkýry dají zabrat. dneska jsem sejmul jednu v Muspelheimu a jen se k ní prosekat mi zabralo asi hodinu. ještě dvě mi zbývají, ale mám pocit, že to bude chtít ještě trochu skillovat.
@S4TW (04.07.2018 13:04): To já právě nevím, zda to má být trilogie. Nejvyšší je ale Odin, ne?

@Garret (04.07.2018 13:44): Jo jo, to přiznávám a sám jsem to zmínil už v předchozím příspěvku, že si za to můžu sám. Jsem právě myslel, že jsem někde na začátku hry a ono jeb. Final boss.

Si to pak ještě někdy projdu podruhé a už vím přesně, jak je hra dlouhá a znám ji lépe, tak to projdu poctivě. První hraní je u mě vždy takové seznamovací.
@CrocoRay (04.07.2018 11:43): jak uz psal S4TW podemnou, když jses dostatečně vyskillovanej, je to naprosto easy fight. pro me to bylo zklamani a to jinak souboje s bossy nesnasim a kdyz jsou lehke, jsem za ne rad...
@CrocoRay (04.07.2018 12:09): kdybys dělal vedlejšáky a upgradoval zbroj, tak je to na normal fakt easy souboj... Jinak k tomu, že tam není Thor, je celkem logické, když to má být snad trilogie? S kým bys bojoval pak :-)
@SilentWolf (04.07.2018 11:57): Nevím, ale jinak to neumím :-D Pojištěný nejsem, ale tak myslím, že tam už budu v klidu a přejde mě to. Rozflákal jsem něco hned prví týden, ale od té doby vůbec nic. Když jsem urval jedny zátarasy, bo jsem měl přesah vidlí, tak to jsem nikomu neříkal :-D Ale to ani škoda nebyla, bo to se jen šrouby dají zpátky. Motory za půl mega jsou už něco jiného. Až se vrátím, tak ale hned jdu hrát a budu to zkoušet.

Tam je ale checkpoint, že mu nemusím ubrat naráz celé zdraví, ne? Já si za to můžu sám, bo jsem myslel, že jsem v půlce hry a teď se dívám, že už jsem na konci. Jsem čekal Thora, Odina apod. Jsem si chtěl na konec nechat to prozkoumávání a skillování. Teď mám level 4 a je to těžké jak hovado. Na sedmičce by to bylo beztak snadné. Se dívám na video a ten borec ho tam drtí dost. Řekl bych, že má též minimálně normal obtížnost.

Valím do práce. Pak to snad dám. Jinak snížím tu obtížnost, ale to dělám nerad. Raději se vztekám :-D
@CrocoRay (04.07.2018 11:52): a vztekat se je řešení? :D

@CrocoRay (04.07.2018 11:57): tak snad jsi pojištěný, kdyby došlo k nějaké sypačce. Frustrací ze hry bys to asi neobhájil. :D V předešlé práci bylo vždy veselo, když někdo sypnul motory za půl mega. :D
Každopádně já se vždycky léčil nějakým runovým útokem, zkus se podívat jaké máš - vylepšit si je apod.. Nějaké bariéry tam myslím jsou.
Kašlu na to, jdá do práce. Jezdím tam na zdvižce, která má 3 tuny. Občas mě tam taky někdo nasere. Jo, v kombinaci s těmi nervy z bosse bude ještě sranda.
@SilentWolf (04.07.2018 11:46): Chci ho dát na normal, snižování není řešení.

@montana (04.07.2018 11:45): To pomáhá možná někomu klidnému, kdo má mírný stres nebo je trochu naštvaný. Ne při agresivitě a mojí vzteklé povaze, bo bych ho rozerval na kusy.

No, teď se dívám, že to je finálka. Jsem myslel, že tam budou větší borci.