Puzzle část mě až překvapivě bavila, postupně se objevuje spousta nových situací, druhů kostek a člověk přichází na nové postupy, jak se posouvat výš a výš. Obtížnost je postavená dost vysoko, a některé časově omezené úrovně hráče bohužel vysloveně ženou tak, že není čas se zamyslet - v puzzle hře mi to nepřijde jako nejlepší nápad. Ale co, nakonec jsem se přes překážky dostal, navzdory časovým limitům, navzdory slabšímu ovládání, navzdory nespolupracující kameře. Odměnou mezi úrovněmi jsou pak animačky, možnost pokecat s hromadou postav v baru a posunout příběh.
Problém je, že ten příběh mi přišel děsný. Ani jedna postava mi nebyla sympatická a hlavní hrdina je ze všech nejhorší ufňukané sebelítostivé pako. Rozhovory jsou rozvláčné, pomalé, omýlají to samé a většinou jsou celkem o ničem. Všichni se chovají jako blbečci a občas se tak chovají během třeba třicetiminutové animačky. Ke konci už jsem opravdu spíš jen doufal, že je to opravdu konec.
V průběhu hraní jde volbou různých odpovědí ovlivnit, jestli se náš hrdina Vincent bude chovat jako ubožák, nebo úplný hajzl, a podle toho existuje několik různých konců. Já se ale spokojím s tím jedním, který jsem viděl, protože mi adventurní kusy dost zkazily i tu celkem fajn logickou část. Škoda.
Herní výzva 2025 - 1. Coffee Break - Dohraj hru, která se alespoň částečně odehrává v kavárně, bistru nebo baru.
Pro: stylová grafika, zábavná puzzle složka
Proti: nesympatické postavy, rozvláčné rozhovory, místy přehnaná obtížnost