Vítejte zpět v umírajícím světě chřadnoucí krásy, pohroužené do tajemného šerosvitu!
Dark Souls III vznikal od poloviny roku 2013 souběžně s PS4 exkluzivním Bloodborne a největších změn oproti předešlým dvěma dílům doznal úhelný kámen hratelnosti - soubojový systém. V Dark Souls III jej zpestřuje tzv. weapon art mód. Při jeho aktivaci se vám zpřístupní celá škála možných chvatů, spjatých s právě drženou zbraní. Případný štít se přesune na záda, abyste takto soustředěni mohli třímat zbraň oběma rukama, přičemž klávesa/tlačítko, sloužící do té doby pro krytí, připadne jednomu z unikátních útoků dané zbraně. U obouručních zbraní se weapon art mód nedá aktivovat a příslušná akce vyústí v těžký útok.
Přístup k rozšířeným možnostem užití vašich zbraní vám umožňují body získávané standardními útoky a rozličné weapon art útoky podle druhu zbraně vyžadují různé počty těchto bodů. Tempo boje se (nepřátelé, kotouly) zrychlilo, nadále však záleží na přesném časování vašich útoků, úhybů a krytů, kdy vám při soubojích není odpuštěna sebemenší chyba. Životadárný Estus se získává u "ukládacích" ohnišť (bonfirů), jako v prvním Dark Souls. Life gemy z Dark Souls II naopak úplně chybí.
Hra se dočkala dvou rozšírení - Dark Souls III: Ashes of Ariandel a Dark Souls III: The Ringed City.
@SilentWolf (22.04.2021 07:34): Poise ve trojce je a funguje, jen trochu jinak.
Jinak už od dvojky byl standard se u bosse svléknout do spodního prádla, protože brnění jen zpomaluje a DS je celé o i-frames :) Krom Fashion Souls, samozřejmě.
Jinak už od dvojky byl standard se u bosse svléknout do spodního prádla, protože brnění jen zpomaluje a DS je celé o i-frames :) Krom Fashion Souls, samozřejmě.
Pro: souboje, atmosféra, lore, audiovizuální kvality, detaily, hratelnost
Proti: určitý stereotyp