Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Dark Souls III: The Ringed City

28.03.2017
kompatibilní
84
58 hodnocení Platformy
Žánr

Forma
placená hra
Rozsah
rozšíření
Multiplayer
ano

Druhé a záverečné DLC Dark Souls III s podtitulom Ringed City priamo nadväzuje na záver pôvodnej hry a vstup do tohto prídavku sa nachádza až v záverečnej lokácii hry, alebo na konci predchádzajúceho rozšírenia, Ashes of Ariandel.

V tomto prídavku sa uzaviera príbeh celej série Dark Souls a hráč sa dostáva až na koniec tamojšieho sveta. Ringed City je plné výrazne nahnutých budov a extrémne znetvorených nepriateľov zo všetkých historických etáp hry. Všadeprítomný popol naznačuje definitívne umierajúci Vek ohňa. Hlavnú náplň DLC tvorí honba za samotnou Temnou dušou, teda tajomnou esenciou, z ktorej sa zrodili ľudia a točí sa okolo nej celá sága Dark Souls. Slave Knight Gael totiž mieri práve za skazou sveta a za ukončením Veku ohňa. Hráč v úlohe nešťastného nemŕtveho hrdinu tak musí sledovať jeho stopu až do útrob titulného mesta a zastaviť ho.

Záverečné rozšírenie pridáva do hry nové prostredia, nepriateľov, zbrane a viacero bossov. Taktiež sa vyznačuje aj vyššou náročnosťou. Okrem toho pridáva do hry aj nové PvP arény a vylepšuje a opravuje matchmaking.


Poslední diskuzní příspěvek

@mazar1234 (16.10.2023 22:04): S Yhormovou mačetou som hru prešiel prvý raz vrátane dlc (teda samozrejme od jej získania. Vordtov palcát bol v dobe potenciálneho získania veľmi ťažký a drahý na požiadavky a neskôr tam už boli lepšie pomery cena výkon, aj keď ten frostbite je lákavý. Brat na tú zbraň hral. Ale blesková sekera z Dragonslayer armor mi v tej dobe už prišla slabšia než tá Yhormova mačeta alebo iné zbrane, tak som ju ani neskúšal.

Nejlépe hodnocené komentáře

  • PC 80
Dark Souls 3: The YOLO City

Vzpomenete si na alespoň tři okamžiky v Souls sérii, kdy jste si rvali vlasy na hlavě a křičeli „to přece není fér!!“?

Jo?

Tak pravděpodobně tyhle okamžiky, a ještě daleko více, si zde zopakujete. Z kotoulů se vám bude motat hlava a nepřátelské projektily budou přesnější než kdy jindy. Dva lučištníci z Anor Londa jsou po tomto DLC másla.

Nevím, jestli jsem pochopil alespoň zlomek toho, co tohle rozšíření příběhově vysvětluje. Samotnou trojkou jsem poněkud zklamán a nebaví mě už do toho lore rýpat tolik, jako v jedničce. To, že slovo zklamán trojkou vypovídá o jejím celkovém hodnocení 95% jen potvrzuje, jak vysoko si u mě tyto hry oproti všem ostatním stojí. I ta dvojka. Vypadá to ale, že většina je uspokojivě vysvětlena. Zřejmě to nefunguje tak dokonale, jako uzavřený celek Bloodborne, ale působí to o něco lépe s tímto DLC. Proto povinnost.

Poslední boss je pravděpodobně jeden z nejlepších bossů celé série a překonává i Soul of Cinder. Ta lokace na konci je něco, co se mi zdá, že nám bylo dávno slíbeno. Nevím, jestli za to mohla trochu přestřelená reklama a promo videa a screenshoty, nebo samotný obal hry, ale konec světa jsem si představoval jinak, než mi jej trojka prezentovala a celý ten svět byl trochu „meh“. Zde je to minimálně v polovině DLC opravdu konec světa. Tohle mělo být součástí plné hry.

Zbraně zde moc neřeším, protože jsem tak sžitý s mým Executioner's Greatsword +10, že nemám odvahu experimentovat. Není z nich přeci jen taková radost, jako v Bloodborne. Ale pár jich tu bylo, totéž nějaká brnění a přijde mi, že v tomto malém DLC se víc než kdykoliv jindy, snažili hrát na strunu nostalgie. A zrovna tohle jsem trojce vyčítal. Málo nového, mnoho až moc povědomého.

A proto tak nové postavy jako poslední boss a rovněž i boss z prvního DLC působí tak svěže. A víc než cokoliv bych uvítal novou sérii, než dál rozšiřovat tenhle svět. Gwynovin už bylo dost.

A samotný konec je vyřešen zajímavě. Třeba se někdy v Dark Souls 4 budeme procházet kompletně novým světem z obrazu pojmenovaném po nás. Ale raději bych nový titul. Celkově ten nápad s obrazy se mi moc nelíbí.


A zážitek, který mi připomněl, proč mám tyhle hry nejraději? Spoilery k prvnímu bossovi.

Po jednom (ano jednom, stárnu a chci vidět kam příběh směřuje a za chvíli vyjde Persona 5 a budu mít alespoň díky tomu výmluvu, projít si hru ještě jednou čistě sólo) pokusu kdy jsem vykydlil oba démony, aby se z jednoho stala nabušenější verze (pamatujete památné duo O + S v jedničce?) které jsem poté ubral asi 20% HP než mě zabila, jsem se rozhodl dějově pohnout a vyvolal si jak NPCčko, tak druhého hráče.

Souboj byl o něco těžší, kvůli vyššímu počtu životů obou démonů. Druhý hráč vypadal dost zkušeně, ale já si nedával pozor a skončil s toxicitou. V průběhu hektického boje jsem listoval inventářem a hledal tu pitomou kytku (souls veterán… ). Po neúspěšných pokusech jsem vypil tři lahvičky estusu a znovu se věnoval boji. Průběžně jsem teda lokal další léčivky. Když princové padli a oba mí společníci byli naživu, tak jsem si vzpomněl že mám ještě jednu láhev divine blessing, kterou jsem vylokal a HPčka mi přestaly ubývat. Sebejistý tím, že to ten kolega nějak urube.

S asi 6 flaštičkami jsem se vrhl do poslední fáze bosse.

Po 20% HP dole umřel živý hráč.

Po 40% HP dole umřelo NPC.

Zabalit to? Asi jo.. vždyť přece nemám šanci. Boss má životů jak tank, kvůli jejich vynásobení počtem summonů (nebo jak to funguje) mu ubírám směšně málo. Ale v tom začal ten známý trans. Ten nefunguje, když jste frustrovaní, nefunguje, když bossovi uberete trochu víc životů než obvykle a začnete být sebejistí. Nefunguje, když to chcete. Nefunguje, když používáte itemy, kterých máte omezený počet (buff zbraně). Ten trans prostě funguje, když se smíříte se smrtí.

Začala dokonalá symfonie nepřátelských útoků a mých úhybů. Měl jsem prostor pro několik chyb, ale byl jsem připraven zemřít a chtěl jsem se jen naučit démonovy útoky.

Což jsem se naučil.

Dřív, než mě stihl zabít.

Boss padl k zemi a mě srdce nahlas bušilo asi ještě dalších 5 minut. Kyslík jsem do sebe vdechoval nezměřitelnými jednotkami.


Chvíli od této série pauzu uvítám – ale bude mi setsakramentsky chybět. Přesně proto! Stále však plánuji kompletní replay Bloodborne a sólo DS3 s dexterity classou. A tak vám říkám pane Miyazaki - dejte si na čas a snažte se šokovat znovu něčím originálním.

Pro: Dva dobří bossové, jeden excelentní. Zajímavé lokace a tajnosti v nich. Konec série. :)

Proti: Jeden na prd boss. Recyklace několika nepřátel. Hudba neutkvěla v paměti. Konec série :(

+23
  • PC 85
➤Dark Souls 3 už pozitívne hodnotilo veľa ľudí. V skratke je to super, krásna, atmosferická a obtiažna hra, aj ked nie až tak ako ju veľa ľudí prezentuje.
➤Ale ja tu dnes nebudem hodnotiť hlavnú hru ale jej druhé DLC s názvom The Ringed City a vypichnem tu pár bodov, ktoré sa mi na tomto DLC páčili a ktoré naopak nie, aj ked okrem hracej doby nemá toto DLC za mňa žiadne mínusy. Čo sa týka deja tak tiež v skratke len toľko že sa vydáme do Ringed City zastaviť Slave Knight Gaela ktorý chce ukončiť Vek Ohňa.

➤prostredie: predlokácia, ako aj jej názov vypovedá je len obyčajná halda usadenin a zmiešanina veľa krajín a lokácii, ktoré sme v celej seríi navštívili. Z príbehového hľadiska je to veľmi zaujímavé ale z estetického je samozrejme krajšie samotné Ringed City. V celkom krátkom DLC sa dostaneme do slušných lokácii a Boss arén, ktoré sa líšia od tých v základnej hre hlavne svojou veľkosťou čo ale vôbec nevadí.

➤nepriatelia: celkom dosť typov nových nepriateľov, ale žiadny z nich nenarobí nejaký extra problém. Nájdeme tu aj pár minibossov, ktorý občas potrápia ale pokiaľ ste sa dostali až k nim tak by nemali byť problém. Viac než so samotnými nepriateľmi som mal problém s prostredím v ktorom som s nimi bojoval ale to už bude asi len môj problém :)

➤bossovia: v DLC sa nachádzajú 4 bossovia, z toho jeden v predlokácii The Dreg Heap a traja priamo v Ringed City
--Demon Prince - 11 pokusov - Vzhľadom, útokmi a aj druhov fázov určite podarený boss. Prvá fáza celkom jednoduchá a ked sa zbytočne neponáhľate tak bez problémov. Problém nastáva v druhej, ked si myslíte že ste vyhrali a nakoniec zistíte že ani náhodou. Mne ani nerobili problémy útoky ale skôr to že som sa po každej smrti musel znova prekúsavať cez prvú fázu a to ma vážne nebavilo ale nakoniec sa mi podarilo zvíťaziť aj ked ani neviem ako :)
--Halflight, Spear of the Church - 1 pokus - dá sa to vôbec nazvať bossom ? :)
--Slave Knight Gael - 2 pokusy - aréna aj boss veľmi pekne nadizajnovaný, do príbehu zapadá krásne, útoky má veľmi nepríjemné, hľavne v druhej fázy. Ale bol som až prekvapený ako podľa veľa ľudí jeden z najťahžších bossov išiel dole po 2 pokusoch. Neviem či to bolo šťastie alebo skill :)
--Darkeater Midir - 25 pokusov - Za mňa najťahžší boss hry, párkrát sa s ním v DLC stretnete ale nakoniec to aj tak skončí v aréne. Jediný mínus je že táto aréna sa ťažko hľadá. Samotný boss dáva celkom slušné poškodenie a naopak vy jemu skoro žiadne. V druhej fázy tiež občas nepríjemne vybuchne a aj zakúzli. Taktiež je to podľa mňa boss pri ktorom najviac záleží na vašich schopnostiach správne časovať uhýbanie. Ale pocit z jeho porážky je úžasný.

➤vybavenie: Pribudne tu pár nových zbraní, kúziel, brnení a prsteňov ale nič extra úžasné. Za zmienku stojí vybavenie prstencových rytierov a hlavne ich 2 veľké meče, poprípade dýky ktoré vám míňajú manu a vylepšené verzie prsteňou.

➤cena: narozdiel od Ashes of Ariandel mi kratší herný čas nevadí, pretože je v ňom zahrnutá dobrá zábava a kvalitný bossovia, ale aj tak doporučujem kúpiť ako Season pass, ktorý býva často v zľave.

➤Menšie záverečné hodnotenie
Zakončenie Dark Souls série ako sa patrí, aspoň podľa môjho názoru. Prostredie veľmi podarené, nepriatelia taktiež aj ked nie až tak obtiažny. Bossovia celkom slušne obtiažny, teda až na Spear of the Church. Nové vybavenie je veľmi pekné a ja sám používam zbroj prstencových rytierov. Čo sa týka príbehu tak je to pekné doplnenie celkového ponurého deja Dark Souls série. Jediné mínusy sú: herný čas a to že toto je zakončenie výbornej série Dark Souls.

Pro: prostredie, nepriatelia+bossovia, nové vybavenie

Proti: koniec série Dark Souls, cena

+20
  • PS4 85
Tak, a je to. Dark souls série dohrána. A že toto rozšíření nejspíše doopravdy konec je. I příběh tomu nasvědčuje.

Ten se dosti posunul a má své momenty, kdy jsem jen vyjeveně koukal na obrazovku. Oproti Ashes of Ariandel to dává i větší smysl a je zajímavěji zpracován ( i když svým způsobem navazuje na předešlé DLC).

Co je zde uděláno nejlépe, jsou boss fighty. Zde je potřeba zmínit, že DLC je určeno pro opravdové fanoušky, protože obtížnost bossů je nekompromisní. Vývojáři tedy správně předpokládají, že koho by to nebavilo, ten si to nekoupí.

Samotný závěrečný souboj je asi tím nejlepším, co jsem v celé trojce zažil. Náročný, ale férový souboj, kde mi ani neustálé opakování nevadilo. Napomáhá tomu i naprosto kulervoucí epická hudba, bez které by celá série soulovek nemohla fungovat.

Pokud jsem mezi hlavními pozitivy zmínil příběh, bosse a prostředí, nutně se musím zmínit o negativech. Tím je pro mě moment, kdy jsem fakt myslel, že se rozbrečím. Nesmrtelní lučištníci, kteří jsou znovu a znovu vyvoláváni? To si snad děláte srandu! Sice to k dark souls patří, ale tahle lehká prasárna mi přišla opravdu trochu moc. Žádná satisfakce, jen oddych, že mohu jít dál a mám šanci hru dokončit.

Jedná se o velmi solidní zakončení série s bossem, kterého si hráči zaslouží. Nyní nezbývá, než se vrhnout na hry této sérii podobné.

Pro: Příběh, bossové, prostředí

Proti: Je konec. Lučištníci

+14
  • PS5 80
O parník lepšie, než prvé DLC. Dizajnovo zaujímavejšie (hoci prechádzok po všelijakých močiaroch už začínam mať v týchto hrách plné zuby), čo sa týka náročnosti vyváženejšie.

Keďže The Ringed City malo obsahovať tých najťažších bossov tretích Dark Souls, dal som si záväzok, že nebudem používať summony iných hráčov a zdolám ich sám. Ak by to niekoho zaujímalo, tak v hlavnej hre som použil tri summony, v Ashes of Ariandel jeden a síce to bola zábava, ale predsa len to znižovalo výzvu.

Démonickí bratia ma bavili. Zábavný a atmosférický fight. Dobrá práca. Hádam to teda naozaj zvládnem sám! Moje smelé odhodlanie však vydržalo len dovtedy, kým som neskrížil meč s rypákom Midira. Asi je to pre niekoho dobrý fight, ale priznám sa, že nešlo o niečo, v čom by som bol doma.

Všeobecne súboje s drakmi chrliacimi oheň patria zrejme k mojim najmenej obľúbeným a ani Midir na tom nič nezmenil. Hoci som postupne zistil, akú taktiku mám použiť, aj tak sa mi nedarilo (môj najväčší úspech bol, že som mu HP zrazil na cca polovicu). Snahu mi dosť komplikovala aj kamera a nepredvídateľné pohyby bossa.

Skúšal som aj rôzne zbrane, so štítom, aj bez neho, ale nepohol som sa. Takže to po pár hodinách skončilo mojou kapituláciou a ja som si so škrípaním zubov povolal na pomoc hráča. Boj však ani tak nebol ľahký a ja som samozrejme chcípol. Na druhý pokus sa to už ale podarilo, hoci stále nešlo o nič, čo by som označil ako jednoduché. Moja poklona každému, kto tohto bossa položil na lopatky sám. Podľa mňa si ho najviac užijú absolútni fanatici Dark Souls, ktorí majú všetky hry prejdené aspoň dvadsaťkrát a hľadajú novú výzvu.

Ja som sólo zvládol Demon's Souls, Dark Souls 1 + DLC, 2 a drvivú väčšinu trojky, takže som si myslel, že som už dosť „gud“, ale FromSoftware ma rýchlo vyviedlo z omylu. No, nevadí, päť co-op fightov za celú hru je snáď ešte prijateľných (ale na tom moste som ho porazil sám, to sa počíta, že? ŽE?). Ďalší nepriateľ (Halflight, Spear of the Church) bol taký trochu nevýrazný, hoci nie úplne zlý. Avšak záverečný boss (Slave Knight Gael) nemal chybu. To je pre mňa esencia Dark Souls a s prehľadom jeden z najlepších súbojov.

Vytrvalostná bitka, kde prvé husle hrá trpezlivosť a schopnosť rýchlo a v správny čas udrieť. Trvalo mi pár hodín, kým som to zvládol (problémy mi robila hlavne tretia fáza), ale ani časté chcípanie mi až tak neprekážalo. Tento fight je totiž veľmi zábavný a človeka núti, aby to proste skúšal znova a znova. Vôbec som teda nemal nutkanie povolávať si nejakú posilu.

Pro: zaujímavý svet, bossovia

Proti: druhý boss je snáď až moc hardcore (ale zase je nepovinný, takže v pohode)

+9