Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@mazar1234 (16.10.2023 22:04): S Yhormovou mačetou som hru prešiel prvý raz vrátane dlc (teda samozrejme od jej získania. Vordtov palcát bol v dobe potenciálneho získania veľmi ťažký a drahý na požiadavky a neskôr tam už boli lepšie pomery cena výkon, aj keď ten frostbite je lákavý. Brat na tú zbraň hral. Ale blesková sekera z Dragonslayer armor mi v tej dobe už prišla slabšia než tá Yhormova mačeta alebo iné zbrane, tak som ju ani neskúšal.
To som jediný čo miluje Vordtov palcát a tú Lightning Sekeru z toho Armor Bossa na hrade (nehrám to každý deň a už si nič nepamätám), ale áno aj Mačeta z Obora je cool.
A Executioners sword, meč čo má Drtivú DMG veľká výnimka.
Ale Claymore má super ten THRUST DMG útok, to sa dá vždy využiť.
Skyrim neviem, to ma prestalo baviť asi po hodine, takže som sa k drakovi ani nedostal :D. Ale počul som, že je to o dosť ľahšie (čo ale asi platí pre väčšinu hier). Všeobecne v DS hrách mám s bojom s drakmi (alebo inými monštrami) väčšinou problémy, keďže som mizerný v uhýbaní sa ohňu, ktorý prskajú... Ale verím, že to dám, podarilo sa mi dať mu dole skoro polovicu hp, takže som na dobrej ceste. Dúfam :D.
Hej, zdá sa, že aj pre mňa to bude asi najťažší boss... Skúšal som rôzne techniky, ale hej, útoky na hlavu sa vyplatili najviac. Inštinktívne mám stále nutkanie dostať sa pod neho (asi preto, lebo väčšinou pri týchto veľkých bossoch platilo, že lepšie sa útočí, keď je človek pod ním), ale dopadlo to, ako si napísal. Čiže si od toho musím odvyknúť.

Plus aj ten dark útok je dosť nepríjemný, aj keď sa mu dá celkom ľahko vyhnúť. Skúšal som aj NPC, ale jo, v tomto prípade to zrejme bude kontraproduktívne...
@Avathar (16.10.2023 19:02): Želám pevné nervy. Pre mňa to bolo pri prvom hraní najťažší boss nielen celej trilógie, ale aj tí v Elden Ringu a Sekirovi mi prišli ľahší. :)

Inak ak ideš teda STR build, tak odporúčam vždy keď sa dá stáť pred jeho hlavou a nie pliesť sa mu pod nohy, zadok, chvost etc. Je na to niekoľko dôvodov: 1. dmg do hlavy viac uberá 2. keď si pod ním spúšťa to nepríjemný útok chŕlenie ohňa pod seba, oveľa častejšie sa aktivuje tail spin, kedy sa celý otočí, alebo aj lietanie. Naopak keby si bol zas priďaleko, tak používa oveľa viac lietajúcich a chŕliacich útokov. Pri tejto taktike už Midir pri druhom hraní padol do nejakých 35 minút. :)

Určite neodporúčam použiť ani NPC summon, tá AI je tam dementná, je to casterka z papieru a pri akomkoľvek ďalšom hráčovi (je to jedno, či živý alebo ai) sa navyšuje výrazne počet HP bossa.
Prvé dojmy: výrazne lepšie, než prvý DLC. Zaviazal som sa, že tentokrát nepoužijem co-op metódu. Dorazil som k Midirovi a... povedzme, že to bude dlhý boj. Veľmi dlhý.
@7c (21.08.2020 20:22): No, je to sranda, aké je to odlišné. U mňa v dvojke najväčšie nočné mory boli Fume Knight a Ser Alonne a zas Lud a Zallen padli na prvý pokus.. Tieto veci sú asi dosť ovplyvnené aj buildom a playstylom. Mazarovho Pontiffa som dal na prvý pokus a Gael padol na nejaký tretí-štvrtý. Základ je asi ale hlavne v tom, aby aj to opakovanie človeka bavilo, čo imho u dobrých bossov zvyčajne platí. V dvojke mi inak prišlo väčšina bossov nudných a ľahkých a problém som skôr videl v obrovských hordách mobov v kombinácii s durabilitou zbraní ako papier.
@7c (21.08.2020 20:22): JJ, souhlasím, každá postava je jiná a tak každý boss potrápí jinak. Nedávno jsem hrál DS Remastered a zkoušel jsem hrát za pyromancera a měl jsem problém s úplně jinými bossy.

Jinak za mě byl nejtěžší boss v sérii Dark Lurker. Myslím, že do toho hodně hrála nervozita z toho, že jsem pro každý pokus musel použít Effigy, kterých jsem sice při prvním setkání měl hodně, ale po jeho porážce mi jich zbylo asi jen 10. :)
[neexistující příspěvek]: To je vcelku normální, u DS - že jeden boss může být pro někoho jednoduchý a naopak. U normálních hráčů je to myslím i hodně o stylu hraní (typ zbraně, kouzla a podobně). Pro mě byl pokud si vzpomínám Gael asi taky nejtěžší souboj. I když někdy je docela rozdíl mezi NG a NG+. Paradoxně v DS sérii mi přišel nejhorší Lud a Zallen ze dvojky (a taky Sinner NG+) - hlavně kvůli divnému fungování target lock, když útočili oba - a pro většinu lidí to je poznámka pod čarou :)
@berry1009 (komentář): pokud jsi ještě nezabil Midira, tak si aspoň můžeš odmáznout první proti.

@mazar1234 (16.04.2020 00:40): U tvého dřívějšího příspěvku vidím, že považuješ Pontiffa za těžšího bosse než Gaela. Nevím proč, ale já jsem s ním nikdy neměl problém a většinou jsem ho dal tak na 2. nebo 3. pokus. Ale možná jsem jen dítě štěstěny. Zatímco Gael mi přišel hodně zákeřný s těmi jeho zpožděnými útoky a střelbou z kuše. To jsem si zvykal hodně dlouho.
@mazar1234 (16.04.2020 00:40): ja som sa skor drzala blizko pri nom a obskakovala ho :) akurat v prvej faze mal taky akoby ragemode, kde zacat trieskat okolo seba a to som sa radsej vzdialila :)
To video je pecka :))
@Charllize (15.04.2020 21:40): Pontiff Sulyvahn mi teda prisiel ovela tazsi.
Ale ako hej, zo zaciatku sa Gael javi extremne tazky, ale ked sa hrac nauci prejst cez prvu fazu s 0-1 pouzitim estusu tak je to pomerne v cajku, len treba byt trpezlivy a drzat si odstup aby pouzival tie jeho 2 dialkove utoky - charge s vysvietenym mecom dopredu - + - vysoky jump so slahshutim meca do zeme - poskytuju 100% safe okno na hit. Len to trpezlivo tocit dokola a je to v pohode.
Druha faza je nebezpecna ked sa predlzuje, ale da sa celkom dobre rushnut a ukoncit v priebehu nejakej polminutky, len treba byt drzy.
No a tretiu fazu uz pri tom pocte estusov nejako das prakticky vzdy.

Aj ked su magori....
Tak ja len maly update, Gael je dole a bol to skvely fight a skvely pocit :)
Nato že si hru šetrím, je to skvelé, najviac poteší bug, že vyvoláte dvoch a skočíte sám, ...a nikto nepríde ... vychlastal som všetky pivá a diviny, ale je to. PS: Anieli ma ani tak nesrali, padol som niekam a som si všimol, ale robil som aj skúšku správnosti, keď zostrelíte aniela lukom a larva je živá, čo sa stane? 3-2-1: ten zvuk počujete! :D
PSII: Aj to poskakovanie: Kto ma preklial kto ma preklial, a ten výdych že v III to je iné ako v I.
Ach jo, spominam na stare dobre casy s pohodakom Calameethom....
Darkeater Midir je riadna cicovina.
Dobré prstienky sú tu - +3 Havel, +3 Chlorantly, +3 Soulbonus, +3 Loot bonus....
V NG+ základnej hry sú maximálne +2 verzie.
@Bodkin (02.04.2017 16:09): Executioner greatsword a nedokážu sehnat žádný, s kterým by se mi hrálo líp.

Příští hraní bych rád třeba dýky od tanečnice, nebo meč Pontiffa a nebo kosu od Friede. Prostě něco na uskakování.
@Bodkin (02.04.2017 16:09): Ja pouzivam Profaned (+5), skusal som aj ten Executioners (+10) a nejaky Wolf (+5) ci co, ale ten Profaned mi z nich pride najlepsi. Ten obojrucny heavy attack je uplne vymakany.

Potom mam k tomu sadu longswordov s Raw, Fire, Lightning ocarovanim a podla situacie si ich prehadzujem.
+ samozrejme Bow a Crossbow +10, ale Bow mi pride o dost lepsie pouzitelny nez Crossbow.

BTW ten Swamp je riadna ukazka pokrocilej dizajnerskej retardacie, este aj ten dementny Summoner sa respawnuje... ach jo ako keby nestacili 3 Ringed Knighty na kope......
FML.

BTW1 - ten kontrast mezí tím, že na jednom místě můžu spadnou stovky metrů a v poho a hned vedle spadnu z pěti a málem mě to zabije je dost... smutný. Nevím jestli tomu ta vertikalita tak sluší, když je normálně DS na pády docela pes.

BTW2 - Jestli používáte greatswordy (normální, ne ultra), tak jaký je podle vás nejlepší?

BTW3 - Andělé. FML.

BTW4 - Kůůl, jako Blade of the Darkmoon tak mám zase dost práce... Vzhledem k tomu, že vůbec nepoužívám amber je tohle pro mě jediný způsob, jak si užít trochu toho překvapivého PvP.
@SilentWolf (komentář): Toto DLC zatiaľ koncentruje najhoršie veci, čo neznášam - stupídne Motýle a už mám za sebou prvý Bossfight proti dvojici démonov.

Sólo bola tragédia, trojkombo omylom vyvolané (missclick na CPU NPC, vyvolané ale chcel som človeka čo položil sign hneď vedľa), tak som ho vyvolal.... prvá fáza lahoda , ale v druhej to pokapalo ako muchy postriekané biolitom a ja som ich zakrátko nasledoval.
1/3 DMG je skrátka handicap.

Následný pokus s jedným Human Fantom bol úspešný.

Tieto Double Bossfighty neznášam, rovnako ako multi-fázové Bossfighty (dík za koment,. že si ma upozornil).... Ach jo.

@ad142 (31.03.2017 16:12): Jedine, že by sa to dalo našroubovať do Hernej výzvy, ináč som moc lenivá prasnica, aby som písal koment.