Na PC byla hra v early accesu a postupně narostla na tři epizody, každá se odehrává v jednom hlavním prostředí (asi laboratoř, doly a poslední venkovní). Souhlasím s jedním komentářem v diskuzi, že třetí episoda je jakoby narychlo spíchnutá, nepočítal jsem to, ale pocitově má míň misí, menších map a final boss třetí episody (tedy i celé hry je trapák, který šel k zemi asi za dvacet sekund). První dvě episody jsou ale skvělé, druhá z dolů je pro mě nejlepší a jejich jednotlivé mise mi trvalo procházet od 30 do 45 minut a opravdu jsem si je užíval. Graficky je hra odpovídající žánru, mohlo to být hezčí, ale nebudu to srovnávat s hrami typu Boltgun, Ion Fury a další, které měli samozřejmě jiné počty vývojařů a možností. Zbraní je hodně, většina zábavná a při ne úplně velké zásobě nábojů aspoň protočíme během hry všechny. Naopak nepřátel bych si uměl představit víc druhů a s lepší inteligencí, aby na vás neběžel chumel, který je ale tak blízko u sebe, že je pak často vyřešil jeden granát.
Humory na minulý režim tak občas probliknou skrz plakáty nebo zápisky zaměstnanců, ale čekal bych jich trochu víc, nejvíc mě pobavil enemák v dolech s brokovnící, který zahlásí Zdařbůch a následně do vás vysype broky. Pobavil i achievement Workday, kdy si píchnete píchačku a pak osm hodin čekáte na odpíchnutí a následně dostanete achievement. Bohužel mě jako lovce trofejí nepotěšilo, že některé zřejmě jsou rozbité, například triviální hodit si pod nohy granát jsem nedokázal odemknout přes mnoho různých pokusů.
Na první pokus tvůrců ze střední školy je to výborné, pokud budou pokračovat ve větším týmu, tak příště bych si uměl představit učesanější grafiku, větší rozmanitost prostředí a určitě lepší finále hry.
Pro: Pocit ze střelby, nenáročné, relaxový nádech, mutanti, adrenalinový pocit při hraní, pořad něco vybuchuje, design města
Proti: Hrozný jízdní model, silně málo novinek, svět působí neživě, není to úplně hra pro každého fanouška stříleček