Wo Long: Fallen Dynasty je akční third-person rpg od studia Team Ninja, vývojářů titulu Nioh. Hra se odehrává v Číně roku 184, v období vlády Dynastie Chan. Ve Třech královstvích vládne chaos a osud dynastie je na vážkách, země je navíc zamořena démony. Hlavním protagonistou hry je bezejmenný voják domobrany, který pomocí meče a magie bojuje proti démonům a znepřáteleným vojákům.
Klíčovým prvkem je odrážení útoků protivníka, nicméně ne všechny útoky jdou zablokovat. K dispozici jsou dva volitelné typy útoků, mimo zbraní na blízko je k dispozici luk, kuše, ale i magie. Útočením si hráč nabíjí ukazatel ducha, Qi, jehož sílu lze přetvořit na silné či speciální útoky nebo sesílat živelná kouzla. Obrané pohyby však Qi snižují. Magie čerpá ze síly pěti fází, útočí se pomocí živlů - oheň, země, kov, voda a dřevo. Hráč si při tvorbě postavy vybere jednu z pěti fází, která pak určuje jeho styl hry, čímž si vybere i jednu z pěti božských bestií, které pak mohou hráčům pomáhat v boji, ale také přidávat pasivní výhody. K boji se může připojit také jiný hráč, hra obsahuje kooperativní režim. Na rozdíl od Niohu zde může hrdina skákat.
Hra obsahuje "stupeň morálky", za každého zabitého nepřítele hráč morálku získá, každou smrtí část z ní ztratí. Tu pak lze získat zpět zabitím onoho protivníka. Tím získá zpět i ztracené duše, které prohrou s nepřítelem ztratil. Každý z protivníků má také určitý stupeň morálky, který ukazuje náročnost souboje s ním. Ukládání hry spočívá ve vztyčování vlajek na speciálních místech, což je také místo pro vylepšování postavy a odemykání schopností.
@marwel (26.10.2023 15:51): Jestli mi věříš je mi upřímně jedno. Ale s vyfarmenou morálkou na 20+ v každým levelu a heavy armorem upgradnutým na aktuální maximum se na většině bossů fakt téměř nedá umřít. Teď už ani není potřeba dávat vše do wood na tank build, protože po patchi všechny staty dávaj přibližně stejně HP (předtím prý dávali wood +6 HP, zbytek +3 HP a teď je to tuším wood +6, zbytek+5 za level). Agilita téměř nemá na nic vliv nebo jsem ho aspoň nepoznala. Takže jsem opakovala jen prvního bosse, za to ale hodněkrát, tak 20 pokusů a pak prvního Lu Bu cca na 5 pokusů. Uznávám, že poslední boss šel na první pokus jen protože jsem měla vysbíraný všechno léčení a i tak to bylo o fous. Jinak fakt bossové zívačka. Těžký momenty byly jen mimo bosse, když jsem v levelu vlezla mezi nepřátele s vyšší morálkou nebo když nějakou vlajku strážil miniboss. Mám dohraný i oba Niohy a ta obtížnost tam byla nesrovnatelně vyšší.
Pro: méně nutnosti vyzbrojování se novým lootem, žádné yokai realmy, zjednodušení levelování a používání magie, fortitude systém jakožto ulehčení a odměna za prozkoumávání
Proti: anglický dabing, HUD, více nezajímavých bossů než těch zajímavých (proklínám tě Lu Bue), úplně zbyteční nepřátelé v podobě vlků a pavouků - žádná výzva, žádná otrava, prostě tam byli