Hra Wasteland 2 je nástupcem izometrického RPG Wasteland vydaného roku 1988 studiem Interplay Productions. Původní Wasteland je považován za předchůdce legendárních postapokalyptických RPG Fallout a Fallout 2, na kterých svého času pracovalo několik lidí působících právě v inXile Entertainment v čele s Brianem Fargem. Tomu se v roce 2003 podařilo zakoupit licenci na Wasteland a práce na druhém dílu tak mohly začít.
Vývojáři pro financování hry zvolili platformu Kickstarter (na které od fanoušků vybrali téměř 3 miliony dolarů), což jim podle jejich vlastních slov umožnilo vytvořit hru takovou, jaká by pod současným marketingovým tlakem vydavatelů nemohla vzniknout. Není tajemstvím, že se na její výsledné podobě podílela řada fanoušků prvního dílu a již zmíněných Falloutů.
13.10.2015 vyšla Director´s Cut jakožto patch zdarma pro majitele dřívějších verzí hry: mezi její největší změny patří přechod z enginu Unity 4 na Unity 5, přidání perků, vylepšení modelů postav a namluvení některých replik ve hře.
@ntz (18.06.2020 11:39): Máš to pořád rozehraný, mám doplnit technologický věci?
@Tulareanus (19.05.2020 18:03): Moje parta: odkaz
@Tulareanus (19.05.2020 18:03): Moje parta: odkaz
Pro: hrateľnosť, vychytanosť od bugov, humor, hra urobená pre špecifické publikum
Proti: príbehové zádrhely, kamera a nejaké maličkosti pri ovládaní