Tísnivá stránka malých lokací vyniká až nezvykle zdařilým zpodobením amerického středozápadu, čemuž dodává unikátní atmosféru – která jako by vypadla z filmu Evidence – pohled přes digitální kameru. Pět lokací, kdy náznak hraní lze nalézt pouze u třech, je málo – v kontrastu toho je tu na minimální ploše vysoký počet jakýchsi bonusových materiálů. Druhým výrazným kladem, který podporuje atmosféru, je soundtrack, který jako by se sem zatoulal z projektu většího. Hororové, nebo lekací, momenty tu jsou, avšak příliš neruší od vychutnávání si prostředí. Tedy pokud nepočítám, jak je u Unity zvykem, více než nadsazené hw nároky.
Jako nefanoušek mystifikace a série her jsem byl tentokrát spokojen, a přibližných 40-50 minut bylo naplněno obsahem nadstandartních kvalit. Přesto. Příliš krátké, aby hlavní přednosti vynikly a příliš malá znovuhratelnost, aby k tomuto dílu přešli skalní příznivci. Podobně jako u Lone Survivor, více času, více nápadů, a mohlo jít o to lepší, co v žánru vzniklo.
Pro: hudba, vizuální kvality
Proti: hw nároky