Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Akční

Ač Mirror's Edge není moc akční, přeci jen je to FPS, a tak mi nedá spát jedna otázka:

Myslíte si, že po obrovském failu Mirror's Edge Catalyst, je tato IP mrtvá, nebo věříte v její zdárné "vzplanutí jako Fénixe z popela"?
@PRIVATE MARTIN (19.05.2019 08:51): Jednu dobu jsem rozjel Dead Island a tam mne bavily ty zbraně, v Dying Light mne zas bavil parkour, který byl vykraden jako v Mirror's Edge.

Btw, když už jsme u toho Dying Lightu, jak se těšíte na pokračování?
Kdybyste se měli rozhodnout a doporučit mi FPS zombie akci, tak co byste raději zvolili z těchto dvou: Dead Island, či Dying Light?
Já třeba jednou za rok musím sjet Half-lajfy, v mládí jsem hodně modoval, hrál jsem spoustu mod kampaní, že se mi to občas i motá dohromady. Asi takto začnu sjíždět i nové doomy. Taky Medal Of Honor si musím ročně zopakovat, ob rok starší Cody.
Doom je tedy jediná střílečka ke které se vracím, i když třeba jen na půl hoďky. Vím, že jsem divný, ale hraji ho zásadně na šipkách a ctrl/mezerníku, modů jsem vyzkoušel vícero ale klasika je klasika. Někdy si říkám, že bych mohl si zkusit zahrát znovu Maxe Payna a Return to castle Wolfenstein, ale jinak jsou u mě střílečky dohrát a nechat být.
U Doom 3 - (2004) mě mrzí, že nepodporuje rozlišení 2560x1440 a 144Hz. To možná zvládne Doom 3: BFG Edition - (2012), ale mně jde hlavně o NGT Mod. Hi-Def Mod ale byl fajn.
@Shoggot (18.05.2019 13:18): Halo mulťák nado všetko! ;)

A tie arény budú zase aj v Eternal? Z toho videa mi to prišlo, že sa tam pohybuje celkom slobodne, ako v starých Doomoch. To zamykanie dverí je jedna z mála vecí čo mi na reboote, alebo ak chcete štvorke, vadili.
Myslíte si, že id Software už nikdy neudělají hororového DOOMa, jako DOOM 3? A není Vám líto, že DOOM (2016) a DOOM: ETERNAL jsou/budou frenetickou akcí?
@Elemir (05.05.2019 22:16): jen fyi Otherside má dvě studia ve dvou městech (Austin, Boston). Ascendant dělali Bostoňáci. Ale samozřejmě kdo ví jak mezi sebou sdílej manpower a je možný že SS3 dopadne podobně. Ale velí tomu Spector, snad si to ukočíruje aby to mělo nějakou kvalitu.
@Jumas (05.05.2019 10:40): jo ty myslíš ten remake SS1 co se už nějakou dobu chystá. Kdo ví zdali vyjde ale tohle bude fakticky původní a první System Shock v lepším grafickém kabátě, snad při zachování původních principů hry a atmosféry. Pokud to ovšem někdy vyjde.
Prý ale Warren Spector chystá System Shock 3. To bude skutečné pokračování SS1/2.

BTW Bioschocks beru jako duchovní pokračování System Shocků, nikoliv jako přímé pokračování série.

@Sadako (05.05.2019 15:12):
@rikuhahl (05.05.2019 11:26):
@Red (05.05.2019 10:40):
To rád slyším ze Dishonored lze dohrát bez zbytečného zabíjení. Mám nesmírně rád Thiefa na nejvyšší obtížnost kde se zabíjet nesmí, s výjimkou že to je cíl mise. Jinou obtížnost bych ani nezvolil, teprve pak je Thief to pravé ořechové. Plížení miluji a když jsem poprvé zjistil že první Splinter Cell lze dohrát bez zabití, tak mě spadla čelist. :)

@Indian (05.05.2019 14:38): tak jasně jak si jednou člověk čichne k myši... taky si říkám jak jsme to tenkrát mohli hrát jen na klávesnici. Mohli. Byla jiná doba.
@Rapier (05.05.2019 10:34): Viz níže, Dishonored lze dohrát bez jediného zabití. Ne že bych se o to někdy pokoušela, já mám průchod stylem masomlejn, ale naproto v pohodě to jde.
Btw. zábavné, mě od Dishonored dlouho odrazovala představa, že se tam musí plížit a nejde tam moc dobře vraždit. Když jsem zjistila, že můžu Dunwallem projet jako krvavý nůž máslem, hned to bylo veselejší.
Všechny staré střílečky hraji s dnešním ovládáním. Ve Wolfenstein 3D je to ale jedno, má level design takový, že stačí jedna úroveň kamery. Jinak je možné ve Wolfovi uhýbat do stran přes A a D, skrz neoficiální úpravu. Link jsem někde dával. Blood má též source port, tuším dva roky. To se ovládalo pěkně.
@Rapier (05.05.2019 10:34): ale my jsme taky dřív hráli všmožný Bloody a Duky, ale jakmile jsem poprvě přičichl k mouse looku už nešlo jít zpět! :-) Je to nesrovnatelně lepší a zábavnější.

z těch starých stříleček jsem dokázal zatím dohrát jenom Blood a byl super, takže vyložený odpor k tomu nemám :-)
@Rapier (05.05.2019 10:34): jestli tvá postava bude vrah rozhoduješ jen ty sám. Prošel jsem už obě hry i DLC k jedničce a zatim jsem zabil pouze krysy a pár psů (a to jen proto, že se jejich zabití nepočítá do konečných statistik, jinak bych je klidně nechal běhat taky) ;)
@90210 (04.05.2019 07:40): System Shock 2 a Deus Ex opravdu nejsou akční hry, ne, ne a definitivně ne. :) Patří jednoznačně do RPG!
To bych taky mohl řící, že když v TES (RPG/akční) bojuješ primárně lukem nebo kuší, apod. tak že to je akční hra.

@90210 (04.05.2019 09:08): říkáš nuda jo?! Já se kdysi s kamarády královsky bavil u hraní Duke Nuken 3D v single i na LAN v MP (dohrál jsem ho několikrát ve dvou), totéž v případě Blood a Shadow Warriors (ten první - originální pochopitelně). Ano drtivá většina FPS jsou lobotomie ale lidi se u toho královsky baví. :)
To je možná také důvod proč už klasické FPS ani nehraji, a pokud ano tak jsou odnože FPS jako pěchotní simulátory alá SWAT, Operation Flashpoint/ARMA nebo plíživé (ne-akční) Thiefovky a Splinter Cellovky. :) Případně mám chuť v budoucnu si zahrát duchovního nástupce SS1 (akční) a SS2 (RPG/akční) tedy Bioshocky a nástupce Thiefa tedy Dishonoredy (ikdyž tam mě lehce sere že hraji za vraha pokud to chápu správně)

@Indian (04.05.2019 13:29): co máte všichni za problém hrát FPS bez myši? My tak kdysi hráli pod DOS, Windows 95/98 a nikdo si nestěžoval. To je ta moderní doba, všichni jsou zhýčkaní. :)
Ale jasné, však takový Terminator Future Schock byl šupa, přinesl vše čím se později chlubil Half-Life tedy jízdu a střílení ve všem.

Hele Indiane taková Black na Xbox na ovladači je taky solidní výzva ale uznávám máš tam mouse look.