Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Herní výzva 2025

Vše o letošním ročníku najdete na www.hernivyzva.cz. Před položením dotazu si projděte náš FAQ dokument.
Měl bych dotaz na Max Payne 3 .

Splní následující varianty?

5) Normal - Zase práce - pracuje jako osobní ochranka.
8) HC - Zločin a trest - ke konci sám přijde na policejní stanici, nechá se zatknout/je zadržen, je odveden do budovy vězení, dojde nejdříve do výslechové místnosti a od tam pak uteče a utíká i skrze samotné věznice. Jinými slovy otázka - počítá se to, že se nechá zavřít nebo musí fyzicky dojít do cely? 
10) HC - Crash - vím, že v pravidlech vyloženě je, že nesmí letadlo sestřelit, čímž se chtělo zjevně vyhnout leteckým hrám. Tady v poslední misi jede letadlo po runway a Max ho "nesestřelí" ze vzduchu, ale granátometem z něj udělá ten vrak. Počítá se to? Spíše ne, co?
Ahoj. Dala by se do 4. kategorie "Byl jednou jeden život" použít hra: What Remains of Edith Finch? Dál raději ve spoileru: Většinu hry hrajeme za 17 letou Edith, ale v jedné vzpomínce na chviličku ovládáme Edith jako jedenáctiletou. Těch 11 let je na hranici dětství a adolescence, tak se raději ptám, jestli by to bylo uznané jako dvě různé etapy. Díky.
Ahojte, jak se stavíte k zařazení Jagged Alliance 3 do kategorie  Nekonečné čekání ? Četl jsem o tom jako o konečně opravdovém nástupci JA2 tolikrát, že vlastně nevím pořádně jak jsou brány ty hry s JA v názvu, které byly vydány v mezidobí.
Jen se zeptám, u kategorie Zločin a trest na HC. Je nutné být opravdu jen ve vězení, což je kvůli nějakým zločinům (ať už je postava vinná, nebo to na ní bylo nějak narafičeno), nebo se počítá i zajetí? Byl jsemzajat bandity a držen pár hodin v kleci v Desperados III, ještě nevím, jestli bych to vůbec do této kategorie použil, ale chtěl bych znát stanovisko. Díky.