Mix taktické strategie a rpg, který se podařilo dovést na pulty obchodů až po dlouhých peripetiích. Již podtitul Back in Action symbolicky naznačuje, že se vývojáři z Coreplay tímto dílem snaží o restart (a jakýsi remake druhého dílu) oblíbené herní sérii Jagged Alliance. I zde se podíváme do útrob smyšleného malého státu třetího světa Arulca, ovládaného despotickou diktátorkou Deidrannou Reitman, sídlící v hlavním městě Meduna.
Na rozdíl od své předlohy Back in Action disponuje mnoha vylepšeními. První z nich je posun od izometrického pohledu k plně trojrozměrné grafice s přibližováním a otáčením. Dalším, ale o to více zásadním prvkem oproti předchozím dílům, je vypuštění tahového režimu, který byl nahrazen real-timem s možností kdykoliv zastavit pomocí mezerníku, naplánovat taktiku a opět dění spustit. Také byla změněna viditelnost, kdy je už od samého začátku možné pozorovat dění i u protivníka. Vše ostatní je jinak svým způsobem stejné. K výběru vám je partička žoldáků, disponující rozdílnými vlastnostmi, slabinami, charakterem a schopnostmi v ovládání zbrojního arzenálu. Zůstal také typický notebook, skrze nějž se odehrává nákup vybavení a zbraní a nábor nových žoldáků.
Samotná náplň hry je vždy o dobytí a udržení daného vnitřního nebo vnějšího sektoru, ve dne i v noci, až po samotné svrhnutí diktátorky. Nejdůležitějším taktickým prvkem hry je držba dolů, díky nimž můžete disponovat potřebnými prostředky pro vedení bojů (platby žoldákům, za zbraně, výbavu).
@Dono1964 (23.11.2022 23:11): V pohodě. Obojí se nachází v bludišti v Meduně.
Pak by mě ještě zajímalo, jak se jmenují ty dokumenty, co máš sehnat Elliotovi od Dr. Pepina. Úkol "Sklizeň utrpení".
Pak by mě ještě zajímalo, jak se jmenují ty dokumenty, co máš sehnat Elliotovi od Dr. Pepina. Úkol "Sklizeň utrpení".
Pro: strategická mapa, velké množství úkolů
Proti: soubojový systém, levelování postav, neopravitelnost brnění, systém páčení / léčení / opravování, debilní cestování po mapě