A přitom to vypadá na v jádru dobrou hru. Možná by to chtělo malé zobrazovadlo (mobil, PSP atp.).
A přitom to vypadá na v jádru dobrou hru. Možná by to chtělo malé zobrazovadlo (mobil, PSP atp.).
Pro: jednoduché, rychlé, originální, zábavné, goo kuličky
Proti: po čase mohou některé prvky lézt krkem (hlavně hudba)
Pro: atmosféra, příběh, rozhovory, komentáře úplně všeho, tři postavy (tři pohledy na věc), level-design, svět Arcadie a Starku, hráč není v příběhu veden úplně za ručičku a musí zapojit fantazii, neortodoxní příbehové postupy
Proti: souboje, kamera, některé puzzly spočívají jen v běhání sem a tam, rychlý konec (14 hodin), čekání na další díl (můj tip je tak přelom roku 2012/2013; EDIT: nebo spíš 2015/2016)
Pro: grafické zpracování, atmosféra a adrenalin, zpracování pohybu postavy, hudba
Proti: krátké, příběh mohl být komplexnější, poslední přestřelka pravděpodobně nepůjde vyřešit bojem beze zbraní
Pro: prostředí, auta, pocit z jízdy, Hawai atmosféra...
Proti: bugy, online funkce, cheateři, Atari support
Pro: nová rasa, minové pole, místní rádio, je zdarma (platí se jen nutností instalovat patch)
Proti: krátké, nedoladěné, velmi podobné již existujícím misím, fyzikální nesmysly
Pro: destrukční model, originalita misí, design aut, hodně ježdění, pěkná města
Proti: obtížnost, (ne)kvalita konverze, většina střílecích misí, některé (pro někoho většina) frustrující mise
Pro: zbraně, technika, koopeace v jednotce, partyzánský způsob vedení války, gradace příběhu v závěru
Proti: oproti OFP sterilnější příběh s pomalejším rozjezdem, pár úsměvných detailů (omezení enginu, jako je nastupování do vehiklů, procházení domů, řízení volantem)
Pro: grafika, atmosféra, rozhovory Eliky a prince, originální bossové
Proti: repetitivnost a stereotyp, soubojový systém, 4 bosové - s každým se bojuje 6x, občas kamera, předvídatelný jednoduchý příběh
Pro: level design, výprava, dabing, puzzly, příběh, animace
Proti: kamera, herní doba, pár bugů, neoptimalizovanost kouřového efektu u nemrtvých (při jejich zabití se to škube i na výkonnějším PC), kdy bude pokračování?
Pro: atmosféra, zbraně, prostředí, kooperace, atmosféra, hafo zombíků, sympatické postavy, level design, atmosféra
Proti: málo zbraní, málo kampaní, dedikované servery v podstatě nefungují, není tu server-browser (ten defaultní z konzole je nepoužitelný, není uzpůsoben pro L4D), chybí pohled přes mířidla zbraní
Pro: viz výše + hlas oznamující klíčové události ve hře :-)
Proti: málo map v základu
Pro: na svou dobu grafika, destrukce auta, jízdní model, adrenalin, zajímavý příběh, originalita misí, žádné střílení :-)
Proti: zamotaný příběh, pro někoho peklně těsné časovky, pravoúhlé silnice (někdy i pod úhlem 45°)... i když je to vlastně USA, originální ale zmatený výběr misí pomocí záznamníku
Pro: grafika, atmosféra, příběh, puzzly, FMV sekvence
Proti: ovládání
Pro: prostředí, atmosféra, vozový park, sprinty, soundtrack, policie (většinou), žádné rádoby tvrďácké postavy, keci, příběh a hip hop (nebo co že se to provozuje v Pro Streetech)
Proti: opakující se závody, Catch-Up AI, jízdní model, policie (někdy je fakt tupá)
Pro: příběh, svět, emoce, stylizace, způsob vyprávění příběhu, encyklopedie
Proti: optimalizace enginu, vedlejší questy, krátká herní doba, systém vývoje postavy, klišoidní klišé, rozhovory s posádkou, málo možností jak řešit různé situace
Pro: stylizace, jednoduchost, holky, policie
Proti: hudba, jednoduchost, arkádovitost, žádná pořádná auta hodná série NFS, (ne)viditelnost některých bariér vytyčujících trasu, AI, catch-up AI, už jsem zmínil umělou inteligenci?
Pro: spousta věcí
Proti: jedno tlačítko pro všechno, bugy, příběh s ohledem na trilogii, konec, spousta drobností